SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:32 schreef BaardaapAd het volgende:
Weet jij hoe je een gek in spanning houdt?7.0/10.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Was dat niet me een vis?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam laatst bij de huisarts met een beer onder m'n arm. Zegt de dokter, ik zie het al....
....uit de kom!![]()
![]()
![]()
3.0/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:37 schreef Anthonie24 het volgende:
ik zag laats een kanovinnie met de kanno. en ik dacht van...........![]()
![]()
![]()
![]()
Oja. Shitquote:
6.0/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:44 schreef Anosmos het volgende:
Komt een man bij de bakker: "Hallo, mag ik 800 krentenbollen alstublieft."
De bakker zegt: "Oei, probleempje: ik heb er maar 4."
Zegt de man: "Nee oké dat is ook goed hoor, doe er dan maar 4."
Bakker: "Mooi, anders nog iets?"
Man: "Eh ja nog 796 krentenbollen graag."
6.5/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef -AMG- het volgende:
Komt een turk bij de huisarts met een kikker op zijn hoofd, zegt de arts; Ik zie het al, een tumor onder de voeten.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef -AMG- het volgende:
Komt een turk bij de huisarts met een kikker op zijn hoofd, zegt de arts; Ik zie het al, een tumor onder de voeten.
tijd voor een nieuw hekquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe laat is het als er een olifant op het hek zit?
Correct!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en zegt joehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het kan heel goed flessen leegmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en zit op een hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is groen en het plaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en zegt joehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het kan heel goed flessen leegmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en zit op een hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gvd Bosbeetle wat een goede moppen weer![]()
Heb in tijden niet zo hard gelachen
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Waarom is een konijn?quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:43 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
![]()
Gvd Bosbeetle wat een goede moppen weer![]()
Heb in tijden niet zo hard gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom is een konijn?Die snap ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt een man op de rommelmarkt, en dan koopt hij zo'n aftands beeldje, hij gooit een euro naar de verkoper pakt het beeldje en stampt hem helemaal kapot. Zegt de marktkoopman "mijn beeldje wat doe je?".quote:
Zegt de man: "Ja maar ik heb hem toch gekocht".En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Komt een man op de rommelmarkt, en dan koopt hij zo'n aftands beeldje, hij gooit een euro naar de verkoper pakt het beeldje en stampt hem helemaal kapot. Zegt de marktkoopman "mijn beeldje wat doe je?".
Zegt de man: "Ja maar ik heb hem toch gekocht".
quote:wat een slechte reactie op de beste garp ooit gemaakt....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ja ik heb hem al zo vaak gehoord ik vind hem niet grappig meerquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat een slechte reactie op de beste garp ooit gemaakt....
Sommige grappen kun je gewoon niet vaak genoeg vertellen. vind ik dan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:48 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al zo vaak gehoord ik vind hem niet grappig meer
Komt een man op de rommelmarkt, en dan koopt hij zo'n aftands beeldje, hij gooit een euro naar de verkoper pakt het beeldje en stampt hem helemaal kapot. Zegt de marktkoopman "mijn beeldje wat doe je?".
Zegt de man: "Ja maar ik heb hem toch gekocht".En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Beeldje kost in de originele versie 50 cent.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sommige grappen kun je gewoon niet vaak genoeg vertellen. vind ik dan.
Zegt de man: "Ja maar ik heb hem toch gekocht"."Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"![]()
Deze man was gul.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:51 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Beeldje kost in de originele versie 50 cent.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Vast een mooier beeldje. Of groter.quote:"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"![]()
Of toch opgelicht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:56 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Vast een mooier beeldje. Of groter.![]()
Ik hoorde laatst trouwens nog een leuke grap...
Komt een man bij de dokter: "Zo dokter, wat een kleine praktijk heeft u." Zegt de dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:10 schreef Pensylvania het volgende:
Lopen twee pedofielen naast elkaar over straat. Komt er een meisje van 6 voorbij gehuppeld. Zegt de ene pedo tegen de ander. Zie je die daar? Dat was vroeger echt een lekker wijf![]()
![]()
Het begint met een k en is 1/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Het begint met een L en eidigt op een L en is lang en hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Komt een man bij de dokter,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een neger bij de kassa en zegt " ik wil graag betalen "
HAGAHATAGAFFAS
goeie GRAPSJE want die stelen alleen maar![]()
![]()
![]()
LOLOLOKOLO
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
7.5/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:10 schreef Anosmos het volgende:
Twee gynaecologen bespreken vakantieplannen. Zegt de één tegen de ander: "Waar ga jij heen deze zomer?". Zegt de ander: "Nou, in ieder geval geenitalië!"Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3![]()
6.0/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:10 schreef Pensylvania het volgende:
Lopen twee pedofielen naast elkaar over straat. Komt er een meisje van 6 voorbij gehuppeld. Zegt de ene pedo tegen de ander. Zie je die daar? Dat was vroeger echt een lekker wijfSchrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
9.9/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:10 schreef Rozevla het volgende:
Komt een neger bij de kassa en zegt " ik wil graag betalen "
HAGAHATAGAFFAS
goeie GRAPSJE want die stelen alleen maar![]()
![]()
![]()
LOLOLOKOLOSchrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
Hilarisch 8.0/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:14 schreef HulkHeld het volgende:
Zitten een man en vrouw in een restaurant waarbij er 2 stukken vlees worden geserveerd. De man pakt het grootste stuk van de twee, waarop de vrouw zegt: normaal laat je de vrouw eerst kiezen. De man zegt: welk van de twee had jij dan gekozen? De vrouw antwoord met: ik had voor de kleine gekozen, waarop de man zegt: Nou.. die heb je nu toch!Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: