SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:32 schreef BaardaapAd het volgende:
Weet jij hoe je een gek in spanning houdt?7.0/10.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Was dat niet me een vis?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam laatst bij de huisarts met een beer onder m'n arm. Zegt de dokter, ik zie het al....
....uit de kom!![]()
![]()
![]()
3.0/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:37 schreef Anthonie24 het volgende:
ik zag laats een kanovinnie met de kanno. en ik dacht van...........![]()
![]()
![]()
![]()
Oja. Shitquote:
6.0/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:44 schreef Anosmos het volgende:
Komt een man bij de bakker: "Hallo, mag ik 800 krentenbollen alstublieft."
De bakker zegt: "Oei, probleempje: ik heb er maar 4."
Zegt de man: "Nee oké dat is ook goed hoor, doe er dan maar 4."
Bakker: "Mooi, anders nog iets?"
Man: "Eh ja nog 796 krentenbollen graag."
6.5/10.0quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef -AMG- het volgende:
Komt een turk bij de huisarts met een kikker op zijn hoofd, zegt de arts; Ik zie het al, een tumor onder de voeten.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef -AMG- het volgende:
Komt een turk bij de huisarts met een kikker op zijn hoofd, zegt de arts; Ik zie het al, een tumor onder de voeten.
tijd voor een nieuw hekquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe laat is het als er een olifant op het hek zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |