Ja en die astronauten gingen natuurlijk in hun blote gat zonder raket, en dus zonder bescherming de ruimte inquote:Op maandag 5 september 2016 23:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Vergelijk dan ook geen overall exposure met piekwaarden,... gemiddeld overleef je alles ..
Wel grappig ook dat hij niet op mijn posts reageert.quote:Op maandag 5 september 2016 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en die astronauten gingen natuurlijk in hun blote gat zonder raket, en dus zonder bescherming de ruimte in
quote:Op maandag 5 september 2016 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en die astronauten gingen natuurlijk in hun blote gat zonder raket, en dus zonder bescherming de ruimte in
Hoeveel rad/u kregen ze volgens jou binnen dan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:20 schreef Oversight het volgende:
[..]Neem een 10% bescherming voor de raket, komen ze er nog niet...
Götterdämmerungquote:Op maandag 5 september 2016 23:21 schreef sp3c het volgende:
zitten gewoon nazi's op de maan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2016 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel grappig ook dat hij niet op mijn posts reageert.
quote:Op maandag 5 september 2016 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel rad/u kregen ze volgens jou binnen dan?
Als ze geen radioactieve straling binnenkrijgen is er toch geen probleem?quote:Op maandag 5 september 2016 23:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Geen.... want daarom zijn ze er nooit geweest.
quote:Op maandag 5 september 2016 23:21 schreef sp3c het volgende:
zitten gewoon nazi's op de maan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze geen radioactieve straling binnenkrijgen is er toch geen probleem?
Goed argument wel ...quote:Op maandag 5 september 2016 23:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Ze kregen geen straling omdat ze de aarde nooit verlaten hebben.
quote:Op maandag 5 september 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
Help me even herinneren waarom ik ook alweer wilde studeren.
Als ik dan toch films uit de 70's ga kijken zet ik wel gewoon Vanishing Point op.quote:
????quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef Oversight het volgende:
[..]Zinloos, ze geloven je toch niet.
Zodat je een slimme meisje wordtquote:Op maandag 5 september 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
Meer doekoe.quote:Op maandag 5 september 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
Ohja...bedankt!quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zodat je een slimme meisje wordt
Dat ook.quote:
Ja, ik vind het ook leuk. Maar het 1e vak vind ik heel erg moeilijk, dus daar moet ik behoorlijk wat tijd in stoppen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En laatst zei je nog dat je het zo leuk vond?
Heb je wat beters te doen dan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook leuk. Maar het 1e vak vind ik heel erg moeilijk, dus daar moet ik behoorlijk wat tijd in stoppen.
quote:Op maandag 5 september 2016 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook leuk. Maar het 1e vak vind ik heel erg moeilijk, dus daar moet ik behoorlijk wat tijd in stoppen.
Wat?quote:Op maandag 5 september 2016 23:38 schreef Oversight het volgende:
[..]En dan nog weet je alleen wat "iemand" erover zegt...
Begrijp me niet verkeerd hoor, stoer dat je het doet, ... maar wel zinloos.
Nee.quote:
Dit is een praktijkopleiding, dus qua oplepelen wat iemand anders zegt valt het redelijk mee.quote:Op maandag 5 september 2016 23:38 schreef Oversight het volgende:
[..]En dan nog weet je alleen wat "iemand" erover zegt...
Begrijp me niet verkeerd hoor, stoer dat je het doet, ... maar wel zinloos.
quote:
Dus vanwege de staatsschuld is het zinloos dat Uccie een studie volgt?quote:Op maandag 5 september 2016 23:42 schreef Oversight het volgende:
[..]ZInloos ... kijk maar
![]()
http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/netherlands
http://www.usdebtclock.org/
Je bent me kwijt hoor....geen idee waar je heen wil.quote:Op maandag 5 september 2016 23:42 schreef Oversight het volgende:
[..]ZInloos ... kijk maar
![]()
http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/netherlands
http://www.usdebtclock.org/
quote:Op maandag 5 september 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus vanwege de staatsschuld is het zinloos dat Uccie een studie volgt?
Nou wat is je punt dan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]vrouwen.
Studies over geld zijn zinloos, omdat geld al lang niet meer bestaat, er ligt geen goud meer ergens in een kluis ter waarde van jouw euro's.
Zolang iedereen gelooft dat geld wat waard is dan is het gewoon wat waard.quote:Op maandag 5 september 2016 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]vrouwen.
Studies over geld zijn zinloos, omdat geld al lang niet meer bestaat, er ligt geen goud meer ergens in een kluis ter waarde van jouw euro's.
quote:Op maandag 5 september 2016 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent me kwijt hoor....geen idee waar je heen wil.
Kan jij niet gewoon even optiefen naar BNW of TRUquote:Op maandag 5 september 2016 23:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Laat maar, niet belangrijk... knap dat je de studie doet... echt!
quote:Op maandag 5 september 2016 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]vrouwen.
quote:Op maandag 5 september 2016 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Oversight, waarom doe je nou zo raar?
Zou hij een tweede glas wijn gedronken hebben?quote:Op maandag 5 september 2016 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Oversight, waarom doe je nou zo raar?
quote:Op maandag 5 september 2016 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou hij een tweede glas wijn gedronken hebben?
quote:Op maandag 5 september 2016 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]misschien moet ik dan kralen gaan maken, voor het geval ik later brood wil "kopen".
Ik zat meer te denken aan paddestoelen of zo.quote:Op maandag 5 september 2016 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2016 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan aan de wijn.quote:
Waarschijnlijk gewoon een cocktailtje met van die pretpilletjes die Yoki ook altijd heeft.quote:Op maandag 5 september 2016 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan paddestoelen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |