Als het om een zakelijke relatie gaat zou ik aangeven dat dat de relatie in gevaar brengt. Ik zou ook een aangifte wegens discriminatie overwegen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar begrijp jij het wel?
Goed laten we het zo zeggen: wat zou jij doen om duidelijk te maken dat jij dit niet accepteerd?
Dat je het zelf niet duidelijk maakt valt alleen jezelf te verwijten:quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh je bent echt zo dom dus. Vooruit.
Je legt me woorden in de mond omdat je zelf niet na kunt denken. Probeer het nog eens.
......en die aangifte wordt weggevaagd door de wet op religieuze vrijheid.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het om een zakelijke relatie gaat zou ik aangeven dat dat de relatie in gevaar brengt. Ik zou ook een aangifte wegens discriminatie overwegen.
Ik moet het je oplepelen schijnbaar. Zie mijn antwoord op die idioot hierboven.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet duidelijk maakt valt alleen jezelf te verwijten:
NWS / Minister Schippers: "Nederlandse cultuur is beste cultuur"
NWS / Minister Schippers: "Nederlandse cultuur is beste cultuur"
Ok.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
......en die aangifte wordt weggevaagd door de wet op religieuze vrijheid.
Zakelijk kies je eerder voor het geld dan die hand.
Probeer het nog eens een keer.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou ook een aangifte wegens discriminatie overwegen.
Je bedoelt dit:quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik moet het je oplepelen schijnbaar. Zie mijn antwoord op die idioot hierboven.
Tja dan zeg je gewoon dat hij het moet doen en anders ga je sancties instellen, je stelt het dus verplicht en bevestigt wat ik aldoor al schreef.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het om een zakelijke relatie gaat zou ik aangeven dat dat de relatie in gevaar brengt. Ik zou ook een aangifte wegens discriminatie overwegen.
twitter:PrisonPlanet twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 12:06:39Some cultures are better than others. https://t.co/ccAZzMU69X reageer retweet
Leuk geprobeerd maar nee. Als we er niet uitkomen gaat de zakelijke relatie niet door.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tja dan zeg je gewoon dat hij het moet doen en anders ga je sancties instellen, je stelt het dus verplicht en bevestigt wat ik aldoor al schreef.
Jij wil dus geen zaken doen met orthodoxe Joden?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar nee. Als we er niet uitkomen gaat de zakelijke relatie niet door.
Als die mijn vrouwelijke businesspartner discrimineren niet nee. En ik hoop dat de meeste ondernemers er zo over denken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:22 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij wil dus geen zaken doen met orthodoxe Joden?
Precies dus is het verplicht als hij de relatie in stand wil houden. Het is precies als onze wetgeving. Als er een bord staat dat je maar 50 kilometer per uur mag is het verplicht je daaraan te houden, doe je het niet dan kan er een sanctie volgen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar nee. Als we er niet uitkomen gaat de zakelijke relatie niet door.
Vandaar dat jij nu achter een computer zit en geen zaken doet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies dus is het verplicht als hij de relatie in stand wil houden. Het is precies als onze wetgeving. Als er een bord staat dat je maar 50 kilometer per uur mag is het verplicht je daaraan te houden, doe je het niet dan kan er een sanctie volgen.
Geen argumenten meer he. Troost je, die had je sowieso al nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nu achter een computer zit en geen zaken doet.
Och krijgen we dat weer. Ik kwam toevallig nog een voorbeeld tegen:quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Wat ben jij een idioot. Denk eens even goed na. Wie legt de beperking op? Om met jouw domme vergelijking te spreken, wie zet het bord er neer?
Als een of andere verdwaalde idioot dit wenst te doen dan wens ik hem succes maar als er meer van dit soort mafketels in nederland opduiken zou ik mij welk zorgen gaan maken MAAR je kan nog steeds NIEMAND dwingen om een hand te geven.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies dus is het verplicht als hij de relatie in stand wil houden. Het is precies als onze wetgeving. Als er een bord staat dat je maar 50 kilometer per uur mag is het verplicht je daaraan te houden, doe je het niet dan kan er een sanctie volgen.
Ik zou ze omdraaien...rechten van de mens worden alleen gegarandeerd door de regering van het land waar je bent. Er is geen onafhankelijk toezicht en zelfs kritiek op mensenrechten schendingen hangt af van of het wel politiek opportuun is. (Guantanamo? China? Midden Oosten? ) en vrijheid van godsdienst zou ik niet apart willen noemen. Geen extra bescherming voor ideeën of gebruiken omdat ze een religieus tintje hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Probleem is deze: wat is belangrijker? Vrijheid religie, wetten van een land, rechten van de mens, normen en waarden/cultuur van een land.
Graag een rijtje met input aub.
Ikke begin:
1) Rechten van de mens
2) Wetten van een land
3) normen en waarden/cultuur van het land
4) vrijheid religie
(alhoewel ik 1 en 2 bijna zou omdraaien.)
Zeker wel maar jij haalt opeens zakelijk tevoorschijn en vergeet het maatschappelijk maar even.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen argumenten meer he. Troost je, die had je sowieso al niet.
Ok, je snapt het dus echt niet. Bizar hoe mensen de werkelijkheid voor zichzelf weten te verdraaien omdat het anders niet aan hun tunnelvisie voldoet. Best eng ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In jouw geval stel jij het verplicht, immers jij eist het van de man en de sanctie bij niet voldoen aan de verplichting is blijkbaar verbreken van de relatie.
Och als je in de juiste positie bent kun je iemand ook dwingen een hand te geven natuurlijk maar verplicht is niet onontkoombaar. Je hebt vrij veel verplichtingen maar hoeft ze niet na te komen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als een of andere verdwaalde idioot dit wenst te doen dan wens ik hem succes maar als er meer van dit soort mafketels in nederland opduiken zou ik mij welk zorgen gaan maken MAAR je kan nog steeds NIEMAND dwingen om een hand te geven.
Het gaat hier om een beleefdheidsvorm en daar zijn geen wettelijke regels over, hoogstens de normen en waarden regels.
Fijn dat jij dat voor mij bepaalt zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zeker wel maar jij haalt opeens zakelijk tevoorschijn en vergeet het maatschappelijk maar even.
Bovendien: als jij handeld met Saoedie Arabie en die weigert jouw secretaresse/partner een hand te geven, maar jouw contract bedraagt enkele miljoenen, dan vergeet jij dat handje ook snel.
Je lult gewoon uit je nek.
Als jouw rechten in het EvrM worden geschonden kun je in Nederland gewoon naar de rechter.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou ze omdraaien...rechten van de mens worden alleen gegarandeerd door de regering van het land waar je bent. Er is geen onafhankelijk toezicht en zelfs kritiek op mensenrechten schendingen hangt af van of het wel politiek opportuun is. (Guantanamo? China? Midden Oosten? ) en vrijheid van godsdienst zou ik niet apart willen noemen. Geen extra bescherming voor ideeën of gebruiken omdat ze een religieus tintje hebben.
En stel nou even hypothetisch dat ik in een ander land ben... zeg iets conservatiefs, zoals Saoedi Arabië. En ik maak daar gebruik van mijn mensenrecht om mijn mening te uiten. En stel dat die de regering niet bevalt en ze besluiten mijn hoofd eraf te hakken. (Wat mijn mensenrecht op leven scndt trouwens) Dan komt natuurlijk het leger van het EHVRM mij bevrijden om te voorkomen dat mijn mensenrechten geschonden worden.. of komt de VN?..quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jouw rechten in het EvrM worden geschonden kun je in Nederland gewoon naar de rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |