Oké Haagsquote:Op maandag 5 september 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god ben nu al een uur aan het wachten met een irritant rotwijf doordat ze per se een winkel in wil gaan waar sale is. Neiging om weg te lopen en haar daar in dr uppie te laten gvd kutkoopjesjager
Lijkt het je leuk om babykleren te zoeken dan?quote:
Watquote:Op maandag 5 september 2016 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt het je leuk om babykleren te zoeken dan?
Mortaxx zit in die kledingmaatjes.quote:
doequote:Op maandag 5 september 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god ben nu al een uur aan het wachten met een irritant rotwijf doordat ze per se een winkel in wil gaan waar sale is. Neiging om weg te lopen en haar daar in dr uppie te laten gvd kutkoopjesjager
alles voor de aandachtquote:Op maandag 5 september 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan morgen een topic van Opso
'Geen vrienden meer'
heeft ze nu al niet, haar vriendin neemt haar mee naar een drukke uitverkoop vol paupers in de hoop haar daar af te schudden. waarschijnlijk is die vriendin nu al lang ergens patat aan het eten met een scandinavische halfgodquote:Op maandag 5 september 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan morgen een topic van Opso
'Geen vrienden meer'
nee, eigenlijk niet..quote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je iemands whatsapp foto wil kijken en je per ongeluk op het hoorntje drukt en hij begint te bellen
mijn gehandicapte neefje had dat gisteren. Verder ken ik geen gevallenquote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je iemands whatsapp foto wil kijken en je per ongeluk op het hoorntje drukt en hij begint te bellen
Nee, ben altijd heel erg voorzichtig.quote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
jaquote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ben jij dan diegene die hem heeft ontmaagd?quote:Op maandag 5 september 2016 13:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is niet iets waar je mee te koop loopt
nee, dat begrijp ikquote:Op maandag 5 september 2016 13:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is niet iets waar je mee te koop loopt
Is Dima ontmaagd?quote:Op maandag 5 september 2016 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij dan diegene die hem heeft ontmaagd?
the radioheadsquote:Op maandag 5 september 2016 14:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is dat thom yorke van the radioheads
Wie is Sanne?quote:Op maandag 5 september 2016 14:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En Sanne van de spoelkeuken dan
Ik heb het verhaal daarover gemist.quote:Op maandag 5 september 2016 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een meisje denk ik, wat denk jij?
Dima heeft een dagje of twee gewerkt als afwasser of zo. Maar hij had de ballen niet om te bellen of hij aangenomen was derhalve heeft hij nu geen baan en moet hij Sanne, waarop hij uiteraard binnen 5 minuten smoorverliefd op was, gaan missenquote:Op maandag 5 september 2016 14:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal daarover gemist.
Die gaat ooit nog eens verhongeren.quote:Op maandag 5 september 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima heeft een dagje of twee gewerkt als afwasser of zo. Maar hij had de ballen niet om te bellen of hij aangenomen was derhalve heeft hij nu geen baan en moet hij Sanne, waarop hij uiteraard binnen 5 minuten smoorverliefd op was, gaan missen
En treinmeisje dan?quote:Op maandag 5 september 2016 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
Hallo Sanne is niet zomaar een meisje, het is de liefde van zijn leven
haha okquote:Op maandag 5 september 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
allemaal een grote troll man, blinde vinken
?quote:Op maandag 5 september 2016 14:45 schreef Oberkullie het volgende:
Die twee kale gladjoekels van Wegmisbruikers zijn echt bazen
quote:Op maandag 5 september 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
allemaal een grote troll man, blinde vinken
Ja nee hij is even met andere dingen bezigquote:Op maandag 5 september 2016 14:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Wat dat betreft ben je soms echt een n00b als oldbie.
Ja jonge wat denk je nou dat ik die 4 jaar elke dag de sc heb gevolgd ofzoquote:Op maandag 5 september 2016 14:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Wat dat betreft ben je soms echt een n00b als oldbie.
Denk het welquote:Op maandag 5 september 2016 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja jonge wat denk je nou dat ik die 4 jaar elke dag de sc heb gevolgd ofzo
sloeberquote:Op maandag 5 september 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik heb nog ¤3.70 en bij de AH zijn ze 1+1 gratis.
22ste pas knaken tochquote:Op maandag 5 september 2016 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe komt dat? de maand is pas begonnen..
Mijn maand qua geld is al 2 weken geleden begonnen. En ik heb de laatste maanden het gewoon wat krap met geld. Maar betere tijden zijn inzicht.quote:Op maandag 5 september 2016 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe komt dat? de maand is pas begonnen..
vertelquote:Op maandag 5 september 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn maand qua geld is al 2 weken geleden begonnen. En ik heb de laatste maanden het gewoon wat krap met geld. Maar betere tijden zijn inzicht.
450 euro gedoneerdquote:Op maandag 5 september 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.kickstarter.com/give-amarantha-a-better-life
ripquote:Op maandag 5 september 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik heb nog ¤3.70 en bij de AH zijn ze 1+1 gratis.
quote:
kan echt niet warm worden van dit soort foto's en meisjesquote:
quote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
kan echt niet warm worden van dit soort foto's en meisjes
ninja editquote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Homoquote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |