Ben jij dan diegene die hem heeft ontmaagd?quote:Op maandag 5 september 2016 13:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is niet iets waar je mee te koop loopt
nee, dat begrijp ikquote:Op maandag 5 september 2016 13:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is niet iets waar je mee te koop loopt
Is Dima ontmaagd?quote:Op maandag 5 september 2016 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij dan diegene die hem heeft ontmaagd?
the radioheadsquote:Op maandag 5 september 2016 14:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is dat thom yorke van the radioheads
Wie is Sanne?quote:Op maandag 5 september 2016 14:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En Sanne van de spoelkeuken dan
Ik heb het verhaal daarover gemist.quote:Op maandag 5 september 2016 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een meisje denk ik, wat denk jij?
Dima heeft een dagje of twee gewerkt als afwasser of zo. Maar hij had de ballen niet om te bellen of hij aangenomen was derhalve heeft hij nu geen baan en moet hij Sanne, waarop hij uiteraard binnen 5 minuten smoorverliefd op was, gaan missenquote:Op maandag 5 september 2016 14:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal daarover gemist.
Die gaat ooit nog eens verhongeren.quote:Op maandag 5 september 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima heeft een dagje of twee gewerkt als afwasser of zo. Maar hij had de ballen niet om te bellen of hij aangenomen was derhalve heeft hij nu geen baan en moet hij Sanne, waarop hij uiteraard binnen 5 minuten smoorverliefd op was, gaan missen
En treinmeisje dan?quote:Op maandag 5 september 2016 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
Hallo Sanne is niet zomaar een meisje, het is de liefde van zijn leven
haha okquote:Op maandag 5 september 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
allemaal een grote troll man, blinde vinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |