Oké Haagsquote:Op maandag 5 september 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god ben nu al een uur aan het wachten met een irritant rotwijf doordat ze per se een winkel in wil gaan waar sale is. Neiging om weg te lopen en haar daar in dr uppie te laten gvd kutkoopjesjager
Lijkt het je leuk om babykleren te zoeken dan?quote:
Watquote:Op maandag 5 september 2016 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt het je leuk om babykleren te zoeken dan?
Mortaxx zit in die kledingmaatjes.quote:
doequote:Op maandag 5 september 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god ben nu al een uur aan het wachten met een irritant rotwijf doordat ze per se een winkel in wil gaan waar sale is. Neiging om weg te lopen en haar daar in dr uppie te laten gvd kutkoopjesjager
alles voor de aandachtquote:Op maandag 5 september 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan morgen een topic van Opso
'Geen vrienden meer'
heeft ze nu al niet, haar vriendin neemt haar mee naar een drukke uitverkoop vol paupers in de hoop haar daar af te schudden. waarschijnlijk is die vriendin nu al lang ergens patat aan het eten met een scandinavische halfgodquote:Op maandag 5 september 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan morgen een topic van Opso
'Geen vrienden meer'
nee, eigenlijk niet..quote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je iemands whatsapp foto wil kijken en je per ongeluk op het hoorntje drukt en hij begint te bellen
mijn gehandicapte neefje had dat gisteren. Verder ken ik geen gevallenquote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je iemands whatsapp foto wil kijken en je per ongeluk op het hoorntje drukt en hij begint te bellen
Nee, ben altijd heel erg voorzichtig.quote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
jaquote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |