Er was al een vliegtuig uit de lucht geschoten, maar geen passagiersvliegtuig. Maar goed, ik weet veel te weinig over deze kwestie om te kunnen oordelen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, maar waar ligt de grens? Of waren er al eerder passagiersvliegtuigen uit de lucht geschoten?
Ze vliegen ook nog op Egypte, een land waar vlak geleden nog een vliegtuig dubieus neer is gehaald.
Grote bedrijven staan boven de wet.
Micha was er vrijdag al op.quote:Op zondag 4 september 2016 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lastig voor al die intelligentsia, Zomergasten of de intelligente humor van Micha Wertheim.
quote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Zou geen verkeerde zijn.
Al zou je hier en daar wel wat moeten ondertitelen.
Hopelijk komt die diepte nog. Rutte gaf maarliefst drie voorzetjes...quote:Op zondag 4 september 2016 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen duurt de aflevering nog maar een half uur, dus veel gaat er niet meer komen om de uitzending toch nog omhoog te tillen.
- Zap!quote:Op zondag 4 september 2016 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lastig voor al die intelligentsia, Zomergasten of de intelligente humor van Micha Wertheim.
Zou tie 'm nog hebben?quote:
Dramaserie over Koninklijk huis, komt we in de buurt?quote:Op zondag 4 september 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
Gelukkig heeft ie als kasthomo nog geen musicalfragment laten zien.
Verwacht het niet in die 25 minuutjes die nog resten.quote:Op zondag 4 september 2016 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hopelijk komt die diepte nog. Rutte gaf maarliefst drie voorzetjes...
Ik geef hem ook gelijk. Die van mij is ook alweer bijna 7 jaar oud, doet het nog prima.quote:Op zondag 4 september 2016 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou tie 'm nog hebben?
Zou ik wel van hem waarderen.
Rijd zelf overigens ook SAAB.
Ja, daarom moest ik er ook aan denken waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dramaserie over Koninklijk huis, komt we in de buurt?
Dat lag gewoon in de lijn der verwachting.quote:Op zondag 4 september 2016 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
chapeau. met de mp de saaiste aflevering ooit maken.
Wat is het tegenovergestelde van voetbal?quote:Op zondag 4 september 2016 22:54 schreef Onnoman het volgende:
wat is het tegenovergestelde van nationalisme? iemand?
mongoolismequote:Op zondag 4 september 2016 22:54 schreef Onnoman het volgende:
Dat klopt dus kennelijk niet.quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik ken trouwens een goede vriend van Rutte. Die zegt dat hij Rutte nog nooit met een vriendin gezien heeft, ook in zijn studententijd niet.
Ook geen scharrels?quote:Op zondag 4 september 2016 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Daar was de olifant. Dus geen homo.
En geen relatie gehad sinds studietijd. Dat is raar.
relatie =/= hosselenquote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds studietijd niet meer gehosseld
Hij had het enkel over relaties.quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds studietijd niet meer gehosseld
quote:
Ik denk eerder dat wat Rutte op tv zegt wat opgeklopt is.quote:
Je moeder is het tegenovergestelde van voetbal?quote:
Van zijn salaris kan ie wel een hoertje bestellen denkquote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Pedroso het volgende:
Mark is van het betere handwerk schijnbaar.
Landverraad.quote:Op zondag 4 september 2016 22:54 schreef Onnoman het volgende:
Ik denk eerder met Hennis-Plasschaert.quote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Ringo het volgende:
Af en toe sekst hij met Edith Schippers. Maar alleen op kantoor.
Vind jij niet dan? Geen relatie? De wereld draait om seks en macht. En de mens is een sociaal wezen. Ik kan het me gewoon slecht voorstellen.quote:
Of Halinaquote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Ringo het volgende:
Die wil alleen meekijken.quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk eerder met Hennis-Plasschaert.
Dan weet een dag later iedereen het dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 4 september 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van zijn salaris kan ie wel een hoertje bestellen denk
gebeurtquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vrees dat zijn priveleven en het feit dat daarin sinds zijn studententijd helemaal niets meer gebeurd het spannendste moment van de avond heeft opgeleverd.
Schippers.quote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Ringo het volgende:
Zal wel meevallenquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan weet een dag later iedereen het dus dat lijkt me niet.
Gewoon één van die assistentes / woordvoersters.quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kan goed pijpen met haar sumolippen.quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
nee, je weet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 4 september 2016 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moeder is het tegenovergestelde van voetbal?
Meisje Schultz maar die is getrouwd dacht ik.quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, dat is niet kinky genoeg.quote:Op zondag 4 september 2016 23:01 schreef Monolith het volgende:
Gewoon één van die assistentes / woordvoersters.
Rob Oudkerk bleef jááren geheim en lekte alleen uit door rancune en een roddel opzetje - het breken van een expliciete erecode. Sws is het roddel journaille rechts van aard, vandaar dat ze zo lief zijn voor het koningshuisquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan weet een dag later iedereen het dus dat lijkt me niet.
haha.. antipatriotisme is wat ik vond.. maar dat bekt niet zo lekker wegquote:
Voel je niks van.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Meisje Schultz maar die is getrouwd dacht ik.
Het is een soort landverraad, maar dan op cultureel niveau.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:
Wat is er erg aan om 2 genres leuk te vinden
omdat je in de auto niet feest bokkelulquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Rutte geeft met zijn 'Ik zou het niet in de auto opzetten' opmerking toe dat dat hele Toppers gebeuren een maniertje is om zieltjes te winnen dus.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee, je weet precies wat ik bedoel
Pertinent onzinquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is een soort landverraad, maar dan op cultureel niveau.
En?quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik ken trouwens een goede vriend van Rutte. Die zegt dat hij Rutte nog nooit met een vriendin gezien heeft, ook in zijn studententijd niet.
Ja, de rest ook. Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Meisje Schultz maar die is getrouwd dacht ik.
Die worden geil van rechtse praatjes.quote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Stiekem valt hij op linkse meisjes.
Maar jij bent zo'n landverrader, dus ik begrijp je standpunt.quote:
Dat klopt wel een beetje.quote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die worden geil van rechtse praatjes.
-Hans Teeuwen-
Wel rijke hockeyvaders.quote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Schultz is te braaf. Die flirt in het weekend met hockeyvaders.
Relaties zijn dan ook overrated. Neuken zal hij wel.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens mij leeft hij bewust celibatair en vindt ie dat prima.
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef Klopkoek het volgende:
Voordat we het vergeten:
http://www.ad.nl/binnenla(...)i-opheffen~a005ec40/
Alsof hij dat toe gaat geven.quote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
We staan in alle lijstjes in de top 5?
Sociaal gaat het niet goed, Mark.
R&D en arbeidsproductiviteit ook niet. En dat is de bron van de toekomstige welvaartquote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
We staan in alle lijstjes in de top 5?
Sociaal gaat het niet goed, Mark.
Rutte hangt hier de klimaatgoeroe uit terwijl zijn partij een portie gif en twijfel injecteert.quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Wat voor nadelen hangen hier dan aan?
Het is de avond van de dubbele boodschap.quote:Op zondag 4 september 2016 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rutte hangt hier de klimaatgoeroe uit terwijl zijn partij een portie gif en twijfel injecteert.
http://m.imdb.com/title/tt3675568/
Wat een kritische geestquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Rutte geeft met zijn 'Ik zou het niet in de auto opzetten' opmerking toe dat dat hele Toppers gebeuren een maniertje is om zieltjes te winnen dus.
Conservatisme, terwijl andere landen vooruit gaan.quote:Op zondag 4 september 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Nou we krijgen bijna tranen in onze ogen.
Gekke is dat we als NL wel een top-land zijn, dat geloof ik echt wel, maar we zijn juist aan het weg glijden.
Welke landen gaan vooruit dan?quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Conservatisme, terwijl andere landen vooruit gaan.
Is wel vaker gebeurd. Duurt een eeuwtje of twee en een paar verwoestende oorlogen, maar daarna gaat het meestal wel weer prima.quote:Op zondag 4 september 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Nou we krijgen bijna tranen in onze ogen.
Gekke is dat we als NL wel een top-land zijn, dat geloof ik echt wel, maar we zijn juist aan het weg glijden.
En het ondermaatse herstel ook. Lees Bas Jacobs daarover bijv.quote:
Ah veel politici snuiven wel regelmatig.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rutte heeft het over drugs, en zit meteen even aan z'n neus. Ik weet genoeg.
Hij zei volgens mij niet dat hij boxen had van 200 euro, maar een compleet setje met ingebouwde boxen voor 200 euro. Dat mag je toch best helemaal niets noemen, de gemiddelde scholier heeft al iets beters staan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
boxen van 200 euro..."dat is natuurlijk helemaal niets"
nou..nou.nou![]()
jezus ruttedoe ff normaal man. half nederland moet daar gewoon voor sparen ja
Bron?quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah veel politici snuiven wel regelmatig.
Ik weet ook zeker dat Wilders soms snuift.
Sowieso is het debiel om met rechtse oplossingen rechtse problemen aan te gaan pakken.quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En het ondermaatse herstel ook. Lees Bas Jacobs daarover bijv.
Coke in de dames-wc van D66quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah veel politici snuiven wel regelmatig.
Ik weet ook zeker dat Wilders soms snuift.
Vwb voorschools onderwijs bijv. Spanje zelfs.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Gaan we nu Träumerei van Schumann horen? Erg mooi.
Voller dan de ArenAquote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef Peace99 het volgende:
Volle zalen voor hun cultuur in Rusland![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |