Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee, je weet precies wat ik bedoel
Pertinent onzinquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is een soort landverraad, maar dan op cultureel niveau.
En?quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik ken trouwens een goede vriend van Rutte. Die zegt dat hij Rutte nog nooit met een vriendin gezien heeft, ook in zijn studententijd niet.
Ja, de rest ook. Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Meisje Schultz maar die is getrouwd dacht ik.
Die worden geil van rechtse praatjes.quote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Stiekem valt hij op linkse meisjes.
Maar jij bent zo'n landverrader, dus ik begrijp je standpunt.quote:
Dat klopt wel een beetje.quote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die worden geil van rechtse praatjes.
-Hans Teeuwen-
Wel rijke hockeyvaders.quote:Op zondag 4 september 2016 23:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Schultz is te braaf. Die flirt in het weekend met hockeyvaders.
Relaties zijn dan ook overrated. Neuken zal hij wel.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens mij leeft hij bewust celibatair en vindt ie dat prima.
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef Klopkoek het volgende:
Voordat we het vergeten:
http://www.ad.nl/binnenla(...)i-opheffen~a005ec40/
Alsof hij dat toe gaat geven.quote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
We staan in alle lijstjes in de top 5?
Sociaal gaat het niet goed, Mark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |