abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165183825
Eindelijk m'n nieuwe baansloffen op de baan kunnen testen, want m'n lijf vond het nodig om een paar dagen ziek te zijn. Ze lopen heerlijk! Enkel helemaal niet gevoeld!

Behalve dat het velletje van m'n grote teen tussen de binnenzool en binnenkant van m'n schoen komt :') Nog even aanzien of dat met wat passen/meten/inlopen wat verbetert, want anders is het wel een beetje jammer.
pi_165186940
TWC, meer demping op de lange afstand sowieso. Maar te zacht vind ik ook niet fijn, dan word ik een beetje afgeremd. Op de korte afstanden wil ik wel een béétje harder gaan dan op een M.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die schoenen heb je toch net nieuw? En laten aanmeten?
Net nieuw ja. Het zou dezelfde schoen zijn als mijn vorige, dus niet uitgebreid op rondgelopen daar (het is daar ook niet zo groot).

Nu dus weer een ander paar, hopelijk genoeg demping voor de vele kilometers asfalt.
pi_165195240
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En ik geen echte vrouw? Want volgens jou klaagde ik voor een hardloper heel weinig :'( Of geen echte hardloper? :'( (al is dat misschien wel waar :') )
Hoe praat ik me hier nog uit... ;(
pi_165196221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hoe praat ik me hier nog uit... ;(
Blessure faken, geen loopjes meer loggen en het over 6 maanden hier nog eens proberen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_165196377
Geen loopjes meer loggen?
Hahahahahahaha, dat gaat kortsluiting geven bij Zwabber...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:06:58 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165197459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:04 schreef Guard het volgende:
Geen loopjes meer loggen?
Hahahahahahaha, dat gaat kortsluiting geven bij Zwabber...
_O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165199711
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Blessure faken, geen loopjes meer loggen en het over 6 maanden hier nog eens proberen
Alweer? :'(
pi_165203551
Vandaag een eerste testloopje gedaan met nieuwe schoenen, de Kalenji Kiprun SD (Decathlon). Hiervoor liep ik heel tevreden op de Kiprun MD, maar die is uit assortiment. Hoop dat deze net zo goed bevalt.

De schoen zorgt er wel voor dat ik meer op de voorvoet landt. Dat is even wennen, en zal me wat spierpijn opleveren ben ik bang. Maar het is wel een snelle schoen volgens mij. Ik liep nu vrij makkelijk op een net wat sneller tempo. Even afwachten hoe het bevalt.

Vorig jaar had ik schoenen laten aanmeten, met de Asics GT-2000 als aankoop. Dat heeft me veel gedoe opgeleverd, die schoenen bleken achteraf niet zo geschikt voor mijn voeten. Toen ik een opwelling de Kiprun MD's gekocht, en lekker op gelopen. Vandaar dat ik weer een paar bij de decathlon heb gehaald. En de schoen is vanwege een geheim systeem geschikt voor alle afwikkel-types, dus neutraal en over/onderpronerend. Heb ik nog niet eerder gezien. Kijken of het de 70 euri's waard is.
pi_165205279
In het NRC van vandaag gaat het 'grote verhaal' over trailrunning..
https://www.nrc.nl/nieuws(...)een-4193183-a1520367
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165205824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Het verhaal is niet zo boeiend vond ik. Maar wel een mooie video zit ertussen, van een man die in de canyons aan het trailrunnen is. Met een noodvaart over rotsblokken heen en zo.
pi_165205942
Heeft iemand ervaring met compressie shorts/tights??
Ik ben zelf wel benieuwd of dit echt voordelen biedt voor hardlopen.

Ik bedoel dan zoiets: http://www.futurumshop.nl(...)rt-zwart-heren.phtml
  vrijdag 9 september 2016 @ 20:44:36 #212
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165208000
quote:
Heb het gelezen, goede tips en geen verkeerd artikel, maar ik vraag me af of iemand die wil gaan ultralopen zijn tips uit de krant haalt.
We sowiesol leuk dat er aandacht is voor onze sport
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 9 september 2016 @ 20:50:19 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165208201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:24 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand ervaring met compressie shorts/tights??
Ik ben zelf wel benieuwd of dit echt voordelen biedt voor hardlopen.

Ik bedoel dan zoiets: http://www.futurumshop.nl(...)rt-zwart-heren.phtml
Ik heb er een paar in de kast liggen maar draag ze eigenlijk nooit meer.
Draagcomfort vind ik lekker maar heb niet echt het idee dat het veel bijdraagt.

Wel draag ik af en toe compressiesokken na een zware loop voor herstel
pi_165211734
compressieshorts heb ik wel maar niet echt idee dat het wat toevoegd, compressiekousen gebruik niet meer heb. Kreeg het idee dat ik er juist meer last dan minder van kreeg.
pi_165211760
quote:
Mooi artikel, alleen dat promo filmpje van hem vind ik dan weer minder.
pi_165211855
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:21 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag een eerste testloopje gedaan met nieuwe schoenen, de Kalenji Kiprun SD (Decathlon). Hiervoor liep ik heel tevreden op de Kiprun MD, maar die is uit assortiment. Hoop dat deze net zo goed bevalt.

De schoen zorgt er wel voor dat ik meer op de voorvoet landt. Dat is even wennen, en zal me wat spierpijn opleveren ben ik bang. Maar het is wel een snelle schoen volgens mij. Ik liep nu vrij makkelijk op een net wat sneller tempo. Even afwachten hoe het bevalt.

Vorig jaar had ik schoenen laten aanmeten, met de Asics GT-2000 als aankoop. Dat heeft me veel gedoe opgeleverd, die schoenen bleken achteraf niet zo geschikt voor mijn voeten. Toen ik een opwelling de Kiprun MD's gekocht, en lekker op gelopen. Vandaar dat ik weer een paar bij de decathlon heb gehaald. En de schoen is vanwege een geheim systeem geschikt voor alle afwikkel-types, dus neutraal en over/onderpronerend. Heb ik nog niet eerder gezien. Kijken of het de 70 euri's waard is.
Leuk dat geheime systeem, volgens sommige andere mensen zijn al die systemen voor die afwikkel-types sowieso klinklare onzin. Gewoon lopen op en hoe wat werkt voor jou. ^O^
pi_165212206
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heb het gelezen, goede tips en geen verkeerd artikel, maar ik vraag me af of iemand die wil gaan ultralopen zijn tips uit de krant haalt.
We sowiesol leuk dat er aandacht is voor onze sport
Ik vind "Eet alles" de beste tip ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 10 september 2016 @ 06:21:53 #218
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165217674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind "Eet alles" de beste tip ;)
Dat was het ook! Er zijn genoeg lopers volgens mij die beginnen met lopen om gewicht kwijt te raken, dit in combinatie met dieten. Dit werkt simpelweg niet als je de kilometers opschroef
pi_165218250
Dat mis ik wel een beetje aan het veel lopen/trainen voor HM's. Lekker veel eten :9 En dan nog een beetje meer :9
pi_165218432
Ik heb al meer dan een jaar geen HM wedstrijd gelopen en ik eet nog steeds enorme hoeveelheden ;) En ik ken 800m lopers en sprinters die nog 5x zoveel eten.
pi_165219290
Wat een perfect loopweer was het vanochtend! Hardlopen O+

Echt de fijnste lange duurloop ever gelopen. Temperatuur ok, zonnetje, en alles ging (redelijk) vanzelf. Hartslag bleef ook laag. Zo mag het vaker gaan!
pi_165220643
Inderdaad ja! Ik zag er wel een beetje tegenop vanwege de warmte en de zon, maar met 19 tot 21 graden viel dat reuze mee. De zon is toch wat minder krachtig nu, dus ik kon het na een moeizaam begin aardig volhouden. De trainer had een erg leuke route uitgezet, toen ik naar huis reed had ik eigenlijk weer zin om te gaan hardlopen.
pi_165221137
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar geen HM wedstrijd gelopen en ik eet nog steeds enorme hoeveelheden ;) En ik ken 800m lopers en sprinters die nog 5x zoveel eten.
Maar jij sport ook nog steeds enorm veel ;)
pi_165221171
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar jij sport ook nog steeds enorm veel ;)
Precies mijn punt, als je op de juiste manier traint en je spieren een beetje onderhoud hoef je geen ultra's of zelfs maar halve marathons te lopen om een beetje veel te verbranden ;)

Oja ik ging net een stukje loslopen en het ging echt ultiem kut. Warm, zware benen, buikpijn, rugpijn.
pi_165221322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Precies mijn punt, als je op de juiste manier traint en je spieren een beetje onderhoud hoef je geen ultra's of zelfs maar halve marathons te lopen om een beetje veel te verbranden ;)

Oja ik ging net een stukje loslopen en het ging echt ultiem kut. Warm, zware benen, buikpijn, rugpijn.
Maar aangezien het mij meestal maar lukt om 2, max 3 keer per week te sporten, zouden duurlopen van 15+km ervoor zorgen dat ik wel een hele boel meer mag eten ten opzichte van duurloopjes van amper 10km.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')