Net nieuw ja. Het zou dezelfde schoen zijn als mijn vorige, dus niet uitgebreid op rondgelopen daar (het is daar ook niet zo groot).quote:Op donderdag 8 september 2016 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die schoenen heb je toch net nieuw? En laten aanmeten?
Hoe praat ik me hier nog uit...quote:Op donderdag 8 september 2016 17:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En ik geen echte vrouw? Want volgens jou klaagde ik voor een hardloper heel weinigOf geen echte hardloper?
(al is dat misschien wel waar
)
Blessure faken, geen loopjes meer loggen en het over 6 maanden hier nog eens proberenquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe praat ik me hier nog uit...
quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:04 schreef Guard het volgende:
Geen loopjes meer loggen?
Hahahahahahaha, dat gaat kortsluiting geven bij Zwabber...
Alweer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blessure faken, geen loopjes meer loggen en het over 6 maanden hier nog eens proberen
Het verhaal is niet zo boeiend vond ik. Maar wel een mooie video zit ertussen, van een man die in de canyons aan het trailrunnen is. Met een noodvaart over rotsblokken heen en zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:54 schreef La_Tramposa het volgende:
In het NRC van vandaag gaat het 'grote verhaal' over trailrunning..
https://www.nrc.nl/nieuws(...)een-4193183-a1520367
Heb het gelezen, goede tips en geen verkeerd artikel, maar ik vraag me af of iemand die wil gaan ultralopen zijn tips uit de krant haalt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb er een paar in de kast liggen maar draag ze eigenlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:24 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand ervaring met compressie shorts/tights??
Ik ben zelf wel benieuwd of dit echt voordelen biedt voor hardlopen.
Ik bedoel dan zoiets: http://www.futurumshop.nl(...)rt-zwart-heren.phtml
Mooi artikel, alleen dat promo filmpje van hem vind ik dan weer minder.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk dat geheime systeem, volgens sommige andere mensen zijn al die systemen voor die afwikkel-types sowieso klinklare onzin. Gewoon lopen op en hoe wat werkt voor jou.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:21 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag een eerste testloopje gedaan met nieuwe schoenen, de Kalenji Kiprun SD (Decathlon). Hiervoor liep ik heel tevreden op de Kiprun MD, maar die is uit assortiment. Hoop dat deze net zo goed bevalt.
De schoen zorgt er wel voor dat ik meer op de voorvoet landt. Dat is even wennen, en zal me wat spierpijn opleveren ben ik bang. Maar het is wel een snelle schoen volgens mij. Ik liep nu vrij makkelijk op een net wat sneller tempo. Even afwachten hoe het bevalt.
Vorig jaar had ik schoenen laten aanmeten, met de Asics GT-2000 als aankoop. Dat heeft me veel gedoe opgeleverd, die schoenen bleken achteraf niet zo geschikt voor mijn voeten. Toen ik een opwelling de Kiprun MD's gekocht, en lekker op gelopen. Vandaar dat ik weer een paar bij de decathlon heb gehaald. En de schoen is vanwege een geheim systeem geschikt voor alle afwikkel-types, dus neutraal en over/onderpronerend. Heb ik nog niet eerder gezien. Kijken of het de 70 euri's waard is.
Ik vind "Eet alles" de beste tipquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Heb het gelezen, goede tips en geen verkeerd artikel, maar ik vraag me af of iemand die wil gaan ultralopen zijn tips uit de krant haalt.
We sowiesol leuk dat er aandacht is voor onze sport
Dat was het ook! Er zijn genoeg lopers volgens mij die beginnen met lopen om gewicht kwijt te raken, dit in combinatie met dieten. Dit werkt simpelweg niet als je de kilometers opschroefquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind "Eet alles" de beste tip
Maar jij sport ook nog steeds enorm veelquote:Op zaterdag 10 september 2016 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar geen HM wedstrijd gelopen en ik eet nog steeds enorme hoeveelhedenEn ik ken 800m lopers en sprinters die nog 5x zoveel eten.
Precies mijn punt, als je op de juiste manier traint en je spieren een beetje onderhoud hoef je geen ultra's of zelfs maar halve marathons te lopen om een beetje veel te verbrandenquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar jij sport ook nog steeds enorm veel
Maar aangezien het mij meestal maar lukt om 2, max 3 keer per week te sporten, zouden duurlopen van 15+km ervoor zorgen dat ik wel een hele boel meer mag eten ten opzichte van duurloopjes van amper 10km.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Precies mijn punt, als je op de juiste manier traint en je spieren een beetje onderhoud hoef je geen ultra's of zelfs maar halve marathons te lopen om een beetje veel te verbranden
Oja ik ging net een stukje loslopen en het ging echt ultiem kut. Warm, zware benen, buikpijn, rugpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |