SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik weet ook wel dat het lopen van evenementen je niet meer of minder hardloper maakt, maar ik keek er zo naar uit zeg maar
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Begrijpelijk toch? En het is zo buiten je controle
Maar ja gelukkig zijn er elke week heel veel leuke loopjes, dus gauw eentje uitkiezen en van deze fitheid gebruik maken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wedstrijden van een km of 30 zijn er dan weer een stuk minder.quote:Op zondag 4 september 2016 22:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ja gelukkig zijn er elke week heel veel leuke loopjes, dus gauw eentje uitkiezen en van deze fitheid gebruik maken!
Ik ben het wel met DeLuna eens.
Er zijn idd veel leuke loopjes, maar zelfs als ik bv 20 wedstrijden per jaar doe, zijn daar een paar bijzondere bij, en de rest is inwisselbaar.
De Afsluitdijk was voor mij ook eentje om naar uit te zien en naar toe te werken; de halve van Nieuwkoop die ik nu gedaan heb is gewoon zomaar een loopje zoals alle andere.![]()
Jammer van de afsluitdijk!
FYI: Op de dag dat ik twee jaar terug een horror HM liep (Oostland HM) liep ik vandaag een marathon, aldus de verloskundigeKleine Q is geboren!
![]()
Van harte!quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
FYI: Op de dag dat ik twee jaar terug een horror HM liep (Oostland HM) liep ik vandaag een marathon, aldus de verloskundigeKleine Q is geboren!
De vraag die iedereen hier nu natuurlijk heeft:
Wanneer ga je weer beginnen met hardlopen?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
En worden het roze of blauwe Asics/Mizuno's/...?![]()
Maar je hebt wel een naam TT!!quote:Op zondag 4 september 2016 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet ook wel dat het lopen van evenementen je niet meer of minder hardloper maakt, maar ik keek er zo naar uit zeg maar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pijll, in december pas. Tot die tijd een soort kracht- en cardioprogramma voor net bevallenen. Om de boel niet te snel te belasten
Hoe dan ook heb ik er heel veel zin in!Blauwequote:Op zondag 4 september 2016 23:36 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En worden het roze of blauwe Asics/Mizuno's/...?![]()
![]()
Mevr. en Mr.Quoi, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gefeliciteerd quoi! Geniet ervan de komende tijd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Quoi! Feli
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Hebben jullie hier ook wel eens een soort steek of irritante/(beetje) pijnlijke druk bij de rechterkant van de ribben (dus niet bij het hart) omgeveer op de plaats van de longen.
Ik heb dit altijd als ik nog niet warmgelopen ben, en meestal de eerste paar KM blijft dit aanhouden waardoor het lastig is om vol te geven. Het is namelijk moeilijk om diep adem te halen.![]()
quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
![]()
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
van harte!quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
Beetje redelijke eindtijd gehaald?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ook hier nog maar even: gefeliciteerd!!quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
Edit: ik heb speciaal voor jou vandaag nog een keer jouw horror HM gelopen. En hij was weer redelijk horror. Wat een tegenwind!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gefeliciteerd met little mister Q!quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
![]()
quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefelicteerd!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zonde van de Afsluitdijk Open, jammer als een evenement niet door kan gaan. De TTM was een goede wedstrijd aan de tijden te zien.Felicitaties aan Quoi met de jonge hardloper!
Ik was dit weekend zelf in Budapest voor een wedstrijd en de (onofficiele) strijd om te zien wie de snelste airline is! Helaas bleek dat Aer Lingus te zijn en niet wij, maar toch wel een goede race gehad.
Het hele evenement was super cool georganiseerd, van de kleding afgeven bij de check-in balies, tot de warming up op het platform en de race op de afgesloten landingsbaan!![]()
Raceplan met 2 collega's was de eerste ronde 4:00 / km pace proberen aan te houden en daarna maar te zien en dat lukte deels. Al snel bleek het toch erg heet (~ 30 graden) en er vlogen wat lopers weg die de 5 kilometer liepen. Na de eerste ronde zaten m'n collega's op een gaatje maar kon ik aardig doortrekken, wel iets verval maar niet dramatisch. Uiteindelijk 9e geworden in 41:30, waar ik gezien de omstandigheden helemaal blij mee ben.En een legendarisch GPS-logje als extra beloning:
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1473047593Jack does it in real time...![]()
Je liep een marathon aldus de verloskundige. Daar zit natuurlijk een verhaal achter waarnaar gevraagd moet worden. Ik kan me die Oostland HM nog wel herinneren. Die vloog voorbij. De vraag die wel gesteld moet worden: heb je het gelogd? Niet gelogd is niet gebaard.quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Quoi het volgende:
Hoe dan ook, kleine Q mag zich gelukkig prijzen met twee toffe hardlopende ouders. Ik voorzie foto's van 5 december a.s., waarbij G.R. Sinterklaas blijkt te spelen. Maar zo mooi zal het leven wel weer niet zijn.
Veel geluk met z'n drietjes!![]()
Wat wil je precies weten dan? In welke hartslagzone het baren plaatsvond? Of er genoeg drankposten waren onderweg? Hoeveel pijn het deed, of het resultaat mee of tegenviel? :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.ad.nl/nieuws/h(...)geld-terug~a2155280/
In ieder geval geen geld terug. Dan maar hopen op een nieuwe datum.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is ook weer erg gemakkelijk. Ik zal ze eens op bijgaand artikel wijzen: http://www.mkbservicedesk(...)iet-water-vallen.htmquote:Op maandag 5 september 2016 17:12 schreef DeLuna het volgende:
http://www.ad.nl/nieuws/h(...)geld-terug~a2155280/
In ieder geval geen geld terug. Dan maar hopen op een nieuwe datum.
Maar ik wacht eerst op reactie van hen, liefst loop ik hem gewoon dan gratis in 2017.![]()
Het staat in de voorwarden:Er staat niet dat je geen geld terug krijgt, maar ik denk ook niet dat ze meteen naar je rekening nummer gaan vragen om je geld terug te geven als je mailt/belt.quote:2.6. De Organisator behoudt zich te allen tijde het recht voor wegens bijzondere
omstandigheden, in geval van overmacht, alsmede indien de organisatie van het Evenement
daartoe noopt, de vermelde data en tijden van het Evenement te wijzigen, dan wel het
Evenement geen doorgang te doen vinden. In deze gevallen kan de Deelnemer geen aanspraak
maken op vergoeding van eventuele daardoor gemaakte kosten en/of geleden schade. Er zal in
beginsel geen restitutie van inschrijfgelden en/of andere betalingen aan Deelnemer
plaatsvinden.
Zal wel een hoop getouwtrek worden waarvan ze hopen dat de individuele deelnemer sneller opgeeft dan de organisatie.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die is wel gaaf jaquote:Op maandag 5 september 2016 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Zonde van de Afsluitdijk Open, jammer als een evenement niet door kan gaan. De TTM was een goede wedstrijd aan de tijden te zien.Felicitaties aan Quoi met de jonge hardloper!
Ik was dit weekend zelf in Budapest voor een wedstrijd en de (onofficiele) strijd om te zien wie de snelste airline is! Helaas bleek dat Aer Lingus te zijn en niet wij, maar toch wel een goede race gehad.
Het hele evenement was super cool georganiseerd, van de kleding afgeven bij de check-in balies, tot de warming up op het platform en de race op de afgesloten landingsbaan!![]()
Raceplan met 2 collega's was de eerste ronde 4:00 / km pace proberen aan te houden en daarna maar te zien en dat lukte deels. Al snel bleek het toch erg heet (~ 30 graden) en er vlogen wat lopers weg die de 5 kilometer liepen. Na de eerste ronde zaten m'n collega's op een gaatje maar kon ik aardig doortrekken, wel iets verval maar niet dramatisch. Uiteindelijk 9e geworden in 41:30, waar ik gezien de omstandigheden helemaal blij mee ben.En een legendarisch GPS-logje als extra beloning:
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1473047593
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik voel een www.StichtingAfsluitdijkVerlies.nl aankomen.quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Guard het volgende:
Het staat in de voorwarden:
[..]
Er staat niet dat je geen geld terug krijgt, maar ik denk ook niet dat ze meteen naar je rekening nummer gaan vragen om je geld terug te geven als je mailt/belt.
Zal wel een hoop getouwtrek worden waarvan ze hopen dat de individuele deelnemer sneller opgeeft dan de organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat het in de Algemene Voorwaarden staat, wil niet zeggen dat het zo is. Dit soort bepalingen kan "onredelijk bezwarend" voor de klant zijn, en dus ongeldig. En dat is uiteindelijk aan de rechter om te bepalen.quote:![]()
Mee eens. Bovendien in strijd met consumentenrecht.quote:Op maandag 5 september 2016 17:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat het in de Algemene Voorwaarden staat, wil niet zeggen dat het zo is. Dit soort bepalingen kan "onredelijk bezwarend" voor de klant zijn, en dus ongeldig. En dat is uiteindelijk aan de rechter om te bepalen.
Maar ja, gelijk hebben en gelijk krijgen...![]()
Er staat in de voorwaarden dat "in beginsel" geen restitutie gegeven wordt. Dat wil zeggen dat ze eerst nee zeggen. Dan mag jij lekker met de organisatie in onderhandeling, als dat niks oplevert kun je bv naar de Geschillencommissie Sport en Beweging en later wellicht naar de rechter.quote:Op maandag 5 september 2016 17:54 schreef pijll het volgende:
z
[..]
Dat het in de Algemene Voorwaarden staat, wil niet zeggen dat het zo is. Dit soort bepalingen kan "onredelijk bezwarend" voor de klant zijn, en dus ongeldig. En dat is uiteindelijk aan de rechter om te bepalen.
Misschien krijg je gelijk, uiteindelijk....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben ook meer een duursporter dan een sprinter, dus die lange adem heb ik al..quote:Op maandag 5 september 2016 18:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Er staat in de voorwaarden dat "in beginsel" geen restitutie gegeven wordt. Dat wil zeggen dat ze eerst nee zeggen. Dan mag jij lekker met de organisatie in onderhandeling, als dat niks oplevert kun je bv naar de Geschillencommissie Sport en Beweging en later wellicht naar de rechter.
Misschien krijg je gelijk, uiteindelijk....![]()
Quoi, gefeliciteerd met julie zoontje!Ik heb het lager, onder de ribben, in de buikwand. Maar ik denk dat het bij jou ongeveer hetzelfde is.quote:Op maandag 5 september 2016 08:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Hebben jullie hier ook wel eens een soort steek of irritante/(beetje) pijnlijke druk bij de rechterkant van de ribben (dus niet bij het hart) omgeveer op de plaats van de longen.
Ik heb dit altijd als ik nog niet warmgelopen ben, en meestal de eerste paar KM blijft dit aanhouden waardoor het lastig is om vol te geven. Het is namelijk moeilijk om diep adem te halen.
Ik weet dat ik goed diep moet ademen en niet te hard moet beginnen, dan gaat het prima. Het begon bij mij namelijk weer toen ik mijn duurloopjes zo rustig deed dat ik door mijn neus kon ademen, maar mijn ademhalingsspieren rek ik dan niet goed uit.![]()
Vergeet de hoogtemeters niet.quote:Op maandag 5 september 2016 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat wil je precies weten dan? In welke hartslagzone het baren plaatsvond? Of er genoeg drankposten waren onderweg? Hoeveel pijn het deed, of het resultaat mee of tegenviel? :p![]()
Verder vanmiddag lekker gelopen met d'n YUR, door het prachtige Zoetermeer. GotC was alleen wel bijna weduwe geworden.
Ikzelf had enorme last van YURkak, what's in a name. Voor de tweede keer op rij op de maandag. Geen idee waarom.![]()
Maar dit is niet onredelijk bezwarend. Dit is 50 euro verlies per deelnemer.quote:Op maandag 5 september 2016 17:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Hotelkosten en opgenomen vrije dagen zijn sowieso eigen keus en typisch gevalletje jammer.
Neemt niet weg dat het sympathiek zou zijn wel iets terug te doen. Gebeurt dat niet dat zijn er denk ik wel wat mensen klaar met deze organisatie dus moeten ze wel even wat aan hun marketing en prijzen gaan doen. Of hun naam veranderen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Balen van de yurkak Zwabber. Misschien eet je producten waar je eigenlijk niet tegen kan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Op trainingsdagen eet ik zo min mogelijk vezels en drink ik geen melk. Misschien dat twee bakjes koffie niet verstandig waren. Maar het kan ook zijn dat het iets te warm was. Of ik ben allergisch voor trails.quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Murmeli het volgende:
Balen van de yurkak Zwabber. Misschien eet je producten waar je eigenlijk niet tegen kan?![]()
Ik had afgelopen maand er ook last van. Na iets meer dan een uurtje lopen kreeg ik telkens enorme aandrang. Maar volgens mij is dat nu weer verleden tijd. Geen idee waarom ik er last van had, niks veranderd qua eten etc.![]()
Heb je die arme jongen ook de Balijbrug laten trotseren?quote:Op maandag 5 september 2016 19:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Verder vanmiddag lekker gelopen met d'n YUR, door het prachtige Zoetermeer. GotC was alleen wel bijna weduwe geworden.
Ikzelf had enorme last van YURkak, what's in a name. Voor de tweede keer op rij op de maandag. Geen idee waarom.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: