Beiden al 20 jaar irrelevantquote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Pedroso het volgende:
De 2 beste acteurs van de laatste pakweg 40 jaar in 1 film
Heb de andere afleveringen niet gezien. Gaat het überhaupt nog inhoudelijk over politiek ipv over welke films hij leuk vind?quote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rutte moet eigenlijk gewoon over politiek praten, want de rest is inderdaad allemaal veel te oppervlakkig.
Ga iets anders doen. Iets leuks. Je gaat niets missen. Het is enorm opppervlakkig gewauwel.quote:Op zondag 4 september 2016 21:42 schreef DO2 het volgende:
Ik zit net, en ben er eigenlijk nu alweer klaar mee.
Dat wel, alleen is het inhoudelijk geheel ongeloofwaardig.quote:Op zondag 4 september 2016 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat partijprogramma is een briljante zet van PVV
Niet inhoudelijk, wel wat over de vorm. Dat is iets leuker, omdat je ziet dat hij er passie voor heeft, maar het hield eigenlijk nog steeds niet over.quote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de andere afleveringen niet gezien. Gaat het überhaupt nog inhoudelijk over politiek ipv over welke films hij leuk vind?
Gaat er de PVV om dat ze de eerste worde, puur stemmenquote:Op zondag 4 september 2016 21:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is het inhoudelijk geheel ongeloofwaardig.
Zelfde nacht zelfs sms gestuurd of elkaar gesproken.quote:Op zondag 4 september 2016 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Onzin, volgens mij zaten VVD en PvdA al binnen een dag aan de onderhandelingstafel.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 04-09-2016 om 20:26:09Heel Holland Bakt nu op NPO 1! reageer retweet
Prima tochquote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VVD sluit Wilders niet uit!!!!!
Nee, dan kunnen de verliezers juist beter met elkaar samenwerken.quote:Op zondag 4 september 2016 21:45 schreef Fylax het volgende:
Als Geert de grootste wordt wil Mark echt wel met hem regeren hoor.
Hij zei net 1000 euro en Griekenlandquote:
Heyquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 04-09-2016 om 20:26:09Heel Holland Bakt nu op NPO 1! reageer retweet
Hij zit te zoeken, heel vervelend.quote:Op zondag 4 september 2016 21:50 schreef N.icka het volgende:
Wat een rare sprongen maakt de interviewer
Ah joh is zo lang geledenquote:Op zondag 4 september 2016 21:51 schreef truthortruth het volgende:
Ehhhhhh in welke context was slavernij geen probleem?
In de context van de plantagehouders.quote:Op zondag 4 september 2016 21:51 schreef truthortruth het volgende:
Ehhhhhh in welke context was slavernij geen probleem?
Verklaart zijn bewondering voor Verhagen ook.quote:
Dat je naar die linkse republikeinse rat wilt kijkenquote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga Zondag met Lubach kijken. Laat het me maar weten als er nog wat interessants komt.
Dit is interessant, nu legt hij eindelijk verantwoording af voor van alles en nogwat. Daar kom ik in ieder geval voor.quote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga Zondag met Lubach kijken. Laat het me maar weten als er nog wat interessants komt.
Ik zal je wel even 68x lokquoten.quote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
AAAAAAAAAAAARGHquote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
""ISIS, burgemeester van amsterdam.""
Huh? Wat?
Verwacht je nog zoveel interessants?quote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal je wel even 68x lokquoten.
Ik kan hier ook wel smakelijk om lachen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Bolkestein is wel een slecht acteur.
Kan zijn lach niet inhouden.
Een goed mens.quote:
Nachtburgemeester zekersquote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? Wat?
Nee, dat niet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Verwacht je nog zoveel interessants?
Nachtburgemeester.quote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? Wat?
Ik vind het nu juist wel interessantquote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef Ringo het volgende:
Een uitzending als een zouteloze homp afbakbrood. Doei, mensen.
nachtburgemeesterquote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? Wat?
Doet kennelijk naast haar DJ-werk ook nog wat vocalen bij een deathmetalband.quote:Op zondag 4 september 2016 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAARGH
- ISIS
Een sadist en gifgasverkoperquote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Bolkestein is wel een slecht acteur.
Kan zijn lach niet inhouden.
Fragmenten zijn vaak prima. Maar zijn gebazel erbij kan ik missen als kiespijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het nu juist wel interessant
Verhagen ja brrrquote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Verklaart zijn bewondering voor Verhagen ook.
Dat zegt hij toch ook.quote:Op zondag 4 september 2016 22:03 schreef Monolith het volgende:
De elite, daar ben je zelf onderdeel van Mark.
mar die gast van zomergasten is toch ook gewoon een prutser?quote:
Ja na mijn post deed hij dat inderdaad.quote:
heb medelijden met Markquote:
Heeft dat fragment uitgekozen in poging PVV-stemmers te pakken. Moet die interviewer gewoon zeggenquote:
aanpassen of oppleurenquote:Op zondag 4 september 2016 22:05 schreef luxerobots het volgende:
O, ze mogen toch blijven?
Maar het was toch pleur op?
Is dit een verzoek of eigen sentiment?quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Bolasie het volgende:
gewoon alle Turken terugsturen naar Casablanca
De interviewer is niet zo scherp en een beetje een lichtgewicht.quote:Op zondag 4 september 2016 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft dat fragment uitgekozen in poging PVV-stemmers te pakken. Moet die interviewer gewoon zeggen
Ik denk dat jij dom bent.quote:Op zondag 4 september 2016 21:59 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk juist dat de SP de miljonairs het hardst aanpakt. Die hebben er dus wel last van met hun miljoenen.
een observatie op basis van een interviewer die niet beschikt over de juiste dosis cognitieve denkvermogensquote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dit een verzoek of eigen sentiment?
Mark Rutte is minister-president. Hij bevindt zich in het centrum van de macht. Als je dan iets vindt, en je vriendjes van de PvdA ook. Dan is het toch tijd voor actie?quote:
Als je hem uit z'n comfortzone kan halen, dan heb je een goed interview. Moet geen grote campagneshow wordenquote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
De interviewer is niet zo scherp en een beetje een lichtgewicht.
ah duidelijkquote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
een observatie op basis van een interviewer die niet beschikt over de juiste dosis cognitieve denkvermogens
Ik denk dat jij stront bent.quote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dom bent.
2000k - 1400k = 600k
100k - 70k = 30k
Dus voor wie is de SP vervelender?
Dat laatste was het natuurlijk al vanaf het begin.quote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je hem uit z'n comfortzone kan halen, dan heb je een goed interview. Moet geen grote campagneshow worden
PvdA vindt het nietquote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mark Rutte is minister-president. Hij bevindt zich in het centrum van de macht. Als je dan iets vindt, en je vriendjes van de PvdA ook. Dan is het toch tijd voor actie?
lazer opquote:
en samsomquote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aboutaleb en Asscher zeggen, Nederturken die zich niet aanpassen. Rot op.
Het zijn een stelletje populisten. Ze zeggen wat de kiezer wil horen, ze kiezen er niet voor om de rechtsstaat te verdedigen.quote:
gewoon random wat op die piano rammen whahahahhaaquote:
Ik betwijfel het. Vind hem niet echt diepzinnig.quote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef Onnoman het volgende:
Rutte is eigenlijk best een slimme vent,
helaas van zijn leugens anders had ik nog wel een keer op hem gestemd
Naar welke norm staat er niet bijquote:Op zondag 4 september 2016 22:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
had ik net al gepost
http://www.encyclo.nl/begrip/normeren
moest een vraagteken achterquote:Op zondag 4 september 2016 22:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zijn een stelletje populisten. Zeggen wat de kiezer wil horen. Ze kunnen ook de rechtsstaat verdedigen. Maar het is kennelijk makkelijker na te blaten wat de kiezer wil horen, maar vervolgens niets te doen.
Zijn probleem is dat hij minister president is. Daar had bijv. Hans Teeuwen in Zomergasten destijds geen last vanquote:Op zondag 4 september 2016 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Vind hem niet echt diepzinnig.
hij is opgerot.. nu de rest nogquote:Op zondag 4 september 2016 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aanpassen of oprotten Ramses
jaquote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom staan Gordon en de Toppers eigenlijk in de Bingo? Is hij daar fan van?
quote:Op zondag 4 september 2016 22:14 schreef Weltschmerz het volgende:
"Bijdrage leveren" had ook wel in de Bingo gemogen.
Hij is toch bij dat concert geweest? Inclusief boa.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij was toch bij de toppersquote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zelfs ik weet dat hij naar de Toppers gaat.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is toch bij dat concert geweest? Inclusief boa.
Gordon is een goede snuifvriend.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gordon hartje Markquote:Op zondag 4 september 2016 22:17 schreef Monolith het volgende:
En Gordon was met zijn clubje op een verkiezingsavond van de VVD als ik het goed heb.
Wauke is het er niet mee eens.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/772527004856029184
Dat wegblijven van excuses is toch gewoon om het risico op 'compensatie' te beperken.quote:Op zondag 4 september 2016 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het maar dubbelzinnig.
- Nederturken mogen opleuren, maar ze mogen hun paspoort gewoon houden.
- De multiculturele samenleving is mislukt, maar asielzoekers blijven welkom.
- Rutte gaat naar de slavernijherdenking, maar er komen geen excuses.
Schnabbelkoningin van D66quote:
Gordon is ook VVD lid.quote:Op zondag 4 september 2016 22:17 schreef Monolith het volgende:
En Gordon was met zijn clubje op een verkiezingsavond van de VVD als ik het goed heb.
Je mist steeds zijn uitlegquote:Op zondag 4 september 2016 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het maar dubbelzinnig.
- Nederturken mogen opleuren, maar ze mogen hun paspoort gewoon houden.
- De multiculturele samenleving is mislukt, maar asielzoekers blijven welkom.
- Rutte gaat naar de slavernijherdenking, maar er komen geen excuses.
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.quote:
Juist respect toch? Het is veel lastiger om goed les te geven op een VMBO school dan op het VWO.quote:Op zondag 4 september 2016 22:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het na vanavond overigens wel geruststellend dat hij leraar maatschappijleer is op een VMBO, en niet op een VWO.
Noemde Rutte dat niet ooit een olifant die het uitzicht belemmerde of zoiets dergelijks?quote:
Appie zit al die mongolen die naar zijn programma te kijken altijd op te roepen VVD te stemmen tijdens de verkiezingen. Die mensen zien dat programma van hem als het journaal.quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.
Oh dear ik kijk het morgenquote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een oppervlakkige man is het toch ook. Vreselijk.
Gordon ging voorheen weleens op de koffie bij Mark in het torentje (echt)quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.
Leg jij de standpunten van Rutte dan eens uit.quote:Op zondag 4 september 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mist steeds zijn uitleg
Niet schrijven wat je wilt schrijven
'op de koffie', juist ja.quote:Op zondag 4 september 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gordon ging voorheen weleens op de koffie bij Mark in het torentje (echt)
Appiequote:Op zondag 4 september 2016 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Appie zit al die mongolen die naar zijn programma te kijken altijd op te roepen VVD te stemmen tijdens de verkiezingen. Die mensen zien dat programma van hem als het journaal.
Toch?
Hij had het ook over harassment, subway, timing en radiated power.quote:Op zondag 4 september 2016 22:23 schreef Moody het volgende:
Reclame "commercial" noemen is wel weer jammer voor iemand die het Neerlandsch goed hoog heeft zitten
Precies, vraag of er dan niemand thuis op hem wacht.quote:Op zondag 4 september 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
Ga er dan even over door joh, droplul.
elk normaal denkend mens is het daar niet mee eensquote:
Visie komt in ieder geval niet in stukjes. "Stukje" is reclamemakersjargon, iets wat Unilver wil, "een stukje beleving voor de consument".quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Noemde Rutte dat niet ooit een olifant die het uitzicht belemmerde of zoiets dergelijks?
Hij is net uit de kast gekomen. Gordon is toch meer dan 'gewoon n goede vriend'.quote:Op zondag 4 september 2016 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Val er net in (even gekeken naar lubach). Heeft hij nu iets gezegd over zijn vrijgezelle status of niet?
Heel RTL is een VVD propaganda kanaal. VVD spotjes zijn daar goedkoper dan van andere partijenquote:
Hopelijk dat de regisseur nu in zijn oortje tettertquote:
Inderdaad, zei het al eerder, maar zoveel gemiste kansen hé...quote:Op zondag 4 september 2016 22:27 schreef Loekie1 het volgende:
Rutte wil er best over praten maar de presentator wil niet.
Nog geen 4% inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had toch echt het idee dat we iets persoonlijks zouden zien vanavond, misschien wel 40% van de tijd.
Boy I was wrong
Presentator lijkt het niet te willen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had toch echt het idee dat we iets persoonlijks zouden zien vanavond, misschien wel 40% van de tijd.
Boy I was wrong
Ja, en de onopgeleide mensen kijken daar dan naar. Een normaal mens wordt er gepatenteerd misantroop door.quote:Op zondag 4 september 2016 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heel RTL is een VVD propaganda kanaal. VVD spotjes zijn daar goedkoper dan van andere partijen
Staat later op zijn onderwerpenlijstje.. als het er al van komt.quote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Presentator lijkt het niet te willen.
Relaties komt straks, Thomas parkeert dat gewoon.quote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rutte komt WEER met eenzaamheid
Op de school van de journalistiek zou hij echt een flinke draai om zn oren hebben gehad.quote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Relaties komt straks, Thomas parkeert dat gewoon.
Dit.quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Ik benijd op sommige gebieden Rutte toch best wel. Het valt niet te ontkennen dat hij voor onwijs veel moeilijke situaties heeft gestaan.
Bedoel je niet dat je hem juist niet benijdt?quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Ik benijd op sommige gebieden Rutte toch best wel. Het valt niet te ontkennen dat hij voor onwijs veel moeilijke situaties heeft gestaan.
Gelukkig ben jij wel opgeleid hequote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en de onopgeleide mensen kijken daar dan naar. Een normaal mens wordt er gepatenteerd misantroop door.
Superchill inderdaad, voor onwijs veel moeilijk situaties staan.quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Was duidelijk toch?quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je hem juist niet benijdt?
"Waarom vlogen er eigenlijk nog passagiersvluchten over oorlogsgebied?"quote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef Moody het volgende:
Al neukt hij zijn cavia regelmatig....dat interesseert toch niemand?
Ben wel benieuwd of de interviewer nog een kritische vraag over MH17 weet....volgens mij heeft NL daar weinig verkeerd gedaan.
Niet echt, wellicht had betreffende user graag in zijn schoenen willen staan.quote:
Geldkwestie hé.quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
"Waarom vlogen er eigenlijk nog passagiersvluchten over oorlogsgebied?"
En welke minister was daar verantwoordelijk voor? Precies!quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Nadinarama het volgende:
Doe maar weer fragmentje, asjeblieft...
ja, kloptquote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je hem juist niet benijdt?
Exact!quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
Dat misschien, maar dat kun je ook niet over het midden-Oosten of delen van Afrika vliegen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
Vastberaden.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef luxerobots het volgende:
Vastbesloten is toch een prima woord voor determined?
Zo gaat dat gewoon hoor, over allerlei gebieden vlieg je niet.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat misschien, maar dat kun je ook niet over het midden-Oosten of delen van Afrika vliegen.
Daarbij kun je alleen verbieden dat je eigen maatschappij dit niet doet (KLM) en ook meteen weet niet, want het is inmiddels een Franse maatschappij
Not really.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef luxerobots het volgende:
Vastbesloten is toch een prima woord voor determined?
Beiden kunnen.quote:
Jawel, maar waar ligt de grens? Of waren er al eerder passagiersvliegtuigen uit de lucht geschoten?quote:Op zondag 4 september 2016 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon hoor, over allerlei gebieden vlieg je niet.
Onnodig Engelse termen gebruiken zit een beetje in het DNA van ondernemersquote:Op zondag 4 september 2016 22:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beiden kunnen.
http://www.encyclo.nl/begrip/vastbesloten
http://www.encyclo.nl/begrip/vastbesloten
Doen hoef je toch niet voor de Engelse variant te gaan?
Dat is op zichzelf geen prestatie.quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |