Nope, vind het ook raar...maar de hele ziekte is raar.quote:
Dat is wel apart ja. Dan neem je oesterzwammen of shiitake.quote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nope, vind het ook raar...maar de hele ziekte is raar.
AIDS is geen lachertjequote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nope, vind het ook raar...maar de hele ziekte is raar.
Mix er dan wel wat walnoten bijquote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Dan neem je oesterzwammen of shiitake.
Nee, maar ik kreeg er wel ¤15 bij, achter het station.quote:
En...nu ga ik misschien iets heel stoms voorstellen....kastanjes?quote:
Niks mis mee hoor. Walnoten vind ik zelf niet eens zo heel lekker, maar ik dacht amandelen, nehh, pecannoten ook niet. Heeft toch dat rare smaakje, waar walnoot notiger is. Maar kastanjes kunnen ook primaquote:Op zondag 4 september 2016 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
En...nu ga ik misschien iets heel stoms voorstellen....kastanjes?
ongezouten cashewnoten?quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
J
[..]
Niks mis mee hoor. Walnoten vind ik zelf niet eens zo heel lekker, maar ik dacht amandelen, nehh, pecannoten ook niet. Heeft toch dat rare smaakje, waar walnoot notiger is. Maar kastanjes kunnen ook prima
Ik zet het erbij...quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
J
[..]
Niks mis mee hoor. Walnoten vind ik zelf niet eens zo heel lekker, maar ik dacht amandelen, nehh, pecannoten ook niet. Heeft toch dat rare smaakje, waar walnoot notiger is. Maar kastanjes kunnen ook prima
Laatste stukje wegmisbruikers en daarna AlbertoGod op SBS6quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Is er iets leuks op TV? Die doodgeknuppelde negers ben ik wel klaar mee. Slecht verhaal
quote:Op zondag 4 september 2016 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik kijk nu een filmpje van Ramsay waar hij er ook kastanjes bij doet
Ik was even afgeleid door Gordon Ramsey.quote:Op zondag 4 september 2016 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk nu nar Rutte op 2, ook wel interessant
Ziet er goed uit hè? Dat zeezout op de korst is een ontzettend goed idee trouwens, had ik nooit aan gedachtquote:Op zondag 4 september 2016 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door Gordon Ramsey.
Maar ik ben gezapt.
Ik begin al helemaal een menu eromheen te bedenken, misschien iets met zoete aardappelpuree.quote:Op zondag 4 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hè? Dat zeezout op de korst is een ontzettend goed idee trouwens, had ik nooit aan gedacht
En zonder gekheid, voor iedereen die van eten of koken houdt: dat boek van Harrold McGeequote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begin al helemaal een menu eromheen te bedenken, misschien iets met zoete aardappelpuree.
Ik heb het op mijn wishlist gezet. Voorlopig heb ik namelijk andere dingen te lezen, maar ooit komt mijn verjaardag eraan en dan weet ik tenminste iets te vragen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En zonder gekheid, voor iedereen die van eten of koken houdt: dat boek van Harrold McGee
Waar wat hoe?quote:Op zondag 4 september 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor net van Mark Rutte dat Triggervelletje moet oppleuren.
heeft ie zich toevallig ook over d4v1d uitgesproken?quote:Op zondag 4 september 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor net van Mark Rutte dat Triggervelletje moet oppleuren.
gewoon waterquote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Wat drinken jullie overdag? Ik zit nu veel aan de limonadesiroop maar daar word je toch alleen maar #viesdik van
koffie, cola, waterquote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Wat drinken jullie overdag? Ik zit nu veel aan de limonadesiroop maar daar word je toch alleen maar #viesdik van
Wodka.quote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Dat vitaminewater is toch ook een grote grap? Zit daar niet ook gewoon een shitload aan onzin in.quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Nee ik drink meestal dit:
[ afbeelding ]
Maar dan van Jumbo huismerk, kost 2 euro voor een sixpack.
nope. je wordt dik van zoetstoffen die zorgen dat je meer trek in zoet krijgt en dus meer van gaat eten. Van pure suiker wordt je niet dik.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof je niet viesdik van Cola wordt
Drink ik ook niet voor de vitamine, is gewoon water met een smaakje.quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat vitaminewater is toch ook een grote grap? Zit daar niet ook gewoon een shitload aan onzin in.
tl;dr bron?quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
nope. je wordt dik van zoetstoffen die zorgen dat je meer trek in zoet krijgt en dus meer van gaat eten. Van pure suiker wordt je niet dik.
Ja, dan heb je die andere troep wat kankerverwekkend is, geweldig.quote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef DJMO het volgende:
of eender welk smaakje. CC is suikervrij iig.
Ohja, dat had ik wel een tijdjequote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef DJMO het volgende:
http://www.crystalclear.nl/product-info/sinaasappel-mandarijn
Ach, mijn posts zijn al kankerverwekkend dus zoveel kan het niet kapot makenquote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je die andere troep wat kankerverwekkend is, geweldig.
Kanen is eten, apenkut.quote:Op zondag 4 september 2016 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik wel een tijdjeWas prima te kanen
Aan Fylax' moeder voerenquote:Op zondag 4 september 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan je het beste een lichaam laten verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |