Klinkt goed. Ik heb de resterende garnalen maar ff in de pan gegooid.quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wings, chickenstrips bitterballen en beignets gevuld met chocolade![]()
quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb de resterende garnalen maar ff in de pan gegooid.
Ik zal nog eens wat voor je typen. Keihard genegerd hierquote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb de resterende garnalen maar ff in de pan gegooid.
Helemaal niet, ik heb het zelfs gecopy-pasted naar worden opgeslagen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat voor je typen. Keihard genegerd hier
ik had wel een vraag maar durfde die niet te stellenquote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat voor je typen. Keihard genegerd hier
kom maar doorquote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ik had wel een vraag maar durfde die niet te stellen
hmm nog nooit van gehoord :pquote:Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kastanjechampignons. Bijna hetzelfde als champignons alleen wat meer smaak.
Zou dat te vervangen zijn door een zwam-soort, ik weet niet heel veel van paddestoelen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 4 september 2016 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou dat te vervangen zijn door een zwam-soort, ik weet niet heel veel van paddestoelen.
Omdat ik ziek wordt van champignons.quote:
ze zijn bitterder toch?quote:Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja... Dat weet ik nit zo goed. Pietverdriet in CUL weet dat welquote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik ziek wordt van champignons.
Maar van zwammen niet?quote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik ziek wordt van champignons.
Ik ben ouder, dus ja ..quote:
Misschien moet ik ze dan toch een keer proberen. gewone witte champignons ben ik verzot opquote:Op zondag 4 september 2016 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neuhh. Gewoon wat voller van smaak. Notig, net als champs
Ga ik tzt wel ff bij Piet buurtenquote:Op zondag 4 september 2016 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja... Dat weet ik nit zo goed. Pietverdriet in CUL weet dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |