hoogtepunt van de racequote:
Niksquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
Geen geluid hier,wat heeft VES te melden?
Max moet op het rechte stuk niet te ver naar links gaan vanwege de marblesquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
Dat hij niet door de marbles moet rijdenquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
Tsja zou leuk zijnquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Nu moet Lewis nog even een mechanisch defect krijgen, dan wordt het kampioenschap nog wat spannender.
Is ook leuk voor meneer Ferrari, met p2 en 3 en Max krijgt ook een paar extra puntjes
Waarom? Ze liggen al 1 en 2.quote:Op zondag 4 september 2016 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou Mercedes een Flaviootje voorbereiden?
Volgens mij zit hij 5 ronde voor het eind in z'n DRS.quote:Op zondag 4 september 2016 15:04 schreef franklop het volgende:
Max weer wat sneller dan Perez, maar P7 wordt vrij moeilijk
Hij niks, dat hij uit de buitenkant moet blijven van het team.quote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
kut racequote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Net pas thuis, en eerste uur gemistZo te zien weinig gemist, dat dan weer wel
QFTquote:
Idemquote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Altijd suffe races op monza. Ik zeg aanpassen schrappen dat circuit.
Heeft niks met Monza te maken.quote:Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Altijd suffe races op monza. Ik zeg aanpassen dat circuit.
Het circuit heeft maar 3 bochten, heeft er absoluut mee te maken.quote:
Dit inderdaad. Meerdere races hebben last gehad van de moderne F1 waggies.quote:
Hoe bevalt je eerste race?quote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja? de Merc loopt zo voor vanwege het circuit van Monza? Oke, dat is nieuw voor mij.
Niet alleen Merc, maar deze race is al bepaald voor de training.quote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja? de Merc loopt zo voor vanwege het circuit van Monza? Oke, dat is nieuw voor mij.
De staat van de F1 is echt dramatisch qua spanningsniveau. Maar Monza leent zich heel slecht voor middenveldgevechten. Dat is een groot probleem, want de F1 moet het hebben voor middenveldgevechten door de huidige dramatische staat.quote:
Verstappen gooide het zelf bij de start al weg natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Nice van Ricciardo. Weer de betere strategie voor hem
Die heeft geen 2 rondjes meer nodig joh.quote:Op zondag 4 september 2016 15:13 schreef vaarsuvius het volgende:
VES gaat dit nu ook doen op PER over 2 rondjes
Fixedquote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Nice van Ricciardo. Weer de betere start voor hem
Dat hij de pace moest volhouden.quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef franklop het volgende:
Wat zei McLaren tegen ALO waarom ie lachte?
Dat Grosjean in z'n schoot zou vallen.quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef franklop het volgende:
Is natuurlijk ook een stomme opmerking. Dat zal hij ook wel snappen dat hij niet ineens langzamer moet gaan rijdenquote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hij de pace moest volhouden.
Pace is going strong, keep it up!quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef franklop het volgende:
Dan wens ik hem succes. Zelfs de grootste Maxhater kan hier niks verkeerds in zien.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een race start om de oren gereden door Ricciardo. Dat moet nou toch wel eens afgelopen zijn.
Ik kan de Vuelta wel aanraden.quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef WEST het volgende:
Voor de mensen die de race saai vinden.., er zit een knop op de afstandbediening waarmee je kunt zappen.
Als die poep starts nu eens ophouden kan hij weer het gevecht aangaan.quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een race om de oren gereden door Ricciardo. Dat moet nou toch wel eens afgelopen zijn.
Kopgroepje?quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan de Vuelta wel aanraden.
Trololololoquote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een race om de oren gereden door Ricciardo. Dat moet nou toch wel eens afgelopen zijn.
Is dat een TOPSHOW ja? Dat is namelijk de afgelopen dagen ook pure rommel geweest.quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan de Vuelta wel aanraden.
superslecht van P1 naar P6quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hamilton een slechte start gehad trouwens, dat hij zo ver achter ligt?
Idd.quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef Greys het volgende:
Wel benieuwd waarom ie nou weer zo slecht van z'n plek kwam bij de start.
Ditquote:Op zondag 4 september 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt voor de enige actie deze race, RBR
Ik zet alles op Studio Voetbal vandaag.quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een TOPSHOW ja? Dat is namelijk de afgelopen dagen ook pure rommel geweest.
Doet ie toch echt zelf vandaag.quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Froome op achterstand door coalitie Tinkoff/Movistarquote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een TOPSHOW ja? Dat is namelijk de afgelopen dagen ook pure rommel geweest.
Oh, topshow a la Giro met Chaves dus?quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Froome op achterstand door coalitie Tinkoff/Movistar
Daarom zeg ik het. Ook al is het een baggerbaan, voor de teamgenoot finishen is altijd het eerste doel.quote:
quote:
Met +7s wordt het helaas niet wat.quote:Op zondag 4 september 2016 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen nu seconde per rondje sneller dan Bottas, maar ja....
Monza hè.quote:Op zondag 4 september 2016 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen nu seconde per rondje sneller dan Bottas, maar ja....
Geweldig circuit las ik hier ergens.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2016 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er niet genoeg rondjes over zijn. Maarja, dan had 'ie maar beter weg moeten komen.
quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bertje en Quintana in de kopgroep, Froome op twee minuten en geïsoleerd. Absolute topshow. Heb de F1-timing en een achterlopen stream ernaast om de actie daar alsnog mee te kunnen pakkenquote:
Genotquote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Jep, goede racepace, verkloot bij de start.quote:Op zondag 4 september 2016 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er niet genoeg rondjes over zijn. Maarja, dan had 'ie maar beter weg moeten komen.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk helaas dat het weer het laatste gaat worden.quote:Op zondag 4 september 2016 15:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Jack straks een kritische vraag durven stellen over de start aan Max?
Of zal het een circle jerk vraag worden...
Niet onverwacht ook met een niet door-ontwikkelde 2015 motor die nu traagste van het veld is/lijkt te zijnquote:Op zondag 4 september 2016 15:19 schreef marcodej het volgende:
STR is ook wel echt weggezakt hoor. Zitten nu met de Saubers, Renault en Manors te knokken.
Motor niet doorontwikkeld en hoge snelheidscircuit, vrij logisch.quote:Op zondag 4 september 2016 15:19 schreef marcodej het volgende:
STR is ook wel echt weggezakt hoor. Zitten nu met de Saubers, Renault en Manors te knokken.
Monza is mooi vanwege de historie, maar het is een draak van een circuit natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monza is vooral overrated. Mensen roepen dat het er leuker is dan Spa of Canada, maar het is gewoon een middenbaan in de kalender. Soms een hele mooie race, vaak een optocht. Maar ja, liever Monza dan Hongarije over het algemeen.
Dan had ie op 2 seconden gekomen..quote:Op zondag 4 september 2016 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Max 4,5 sec op bottas, zo jammer van niet 1-2 rondjes meer.
Fixed.quote:Op zondag 4 september 2016 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Max 4,5 sec op bottas, zo jammer van niet 1-2 rondjes meer. die slechte start.
Plus een goede start en dan zijn we dr.quote:Op zondag 4 september 2016 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had ie op 2 seconden gekomen..
Hoelaat?quote:Op zondag 4 september 2016 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Gelukkig is er zometeen nog MotoGP.
Nee.quote:Op zondag 4 september 2016 15:22 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt een ding zijn, max zijn reputatie nu, waardoor andere coureurs liever eieren voo rhun geld kiezen?
quote:Op zondag 4 september 2016 15:22 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt een ding zijn, max zijn reputatie nu, waardoor andere coureurs liever eieren voo rhun geld kiezen?
quote:Op zondag 4 september 2016 15:22 schreef skysherrif het volgende:
jaquote:Op zondag 4 september 2016 15:22 schreef skysherrif het volgende:
bottas zal ook niet vol gereden hebben. Met Max dichterbij zou er sowieso nog wel een tandje bijgezet zijn denk ik zo.quote:Op zondag 4 september 2016 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Max 4,5 sec op bottas, zo jammer van niet 1-2 rondjes meer.
Baku..quote:Op zondag 4 september 2016 15:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
saaiste race van het seizoen, by far...
Dat moet de Red Bull veel beter liggen ja.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
saaiste race van het seizoen, by far...
voor mij niet. had het eigenlijk ook niet voor mogelijk gehouden maar deze race was van begin tot het einde totaal niet interessant op welk vlak dan ookquote:
Dat Perez uitweek. Ik heb zelf de ballen verstand van F1 dus daarom vraag ik het, vind het vooral leuk om te kijken vanwege Max.quote:
Dat slaat nergens op, Perez lette gewoon niet op.quote:Op zondag 4 september 2016 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat Perez uitweek. Ik heb zelf de ballen verstand van F1 dus daarom vraag ik het, vind het vooral leuk om te kijken vanwege Max.
Op twitter heeft iedereen het er iig over, dat Perez niet durfde te verdedigen vanwege Max zijn eerdere kamikaze moves (niet dat ik het daarmee eens of oneens ben)
Misschien kan Canamasas zich inkopen in de F1, dat is er ook zo één.quote:Op zondag 4 september 2016 15:28 schreef F1gamer het volgende:
Ik mis echt Maldonado bij deze saaie gp
Mooi, deze snel vergeten. Kan niet wachten tot volgende racequote:Op zondag 4 september 2016 15:27 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat moet de Red Bull veel beter liggen ja.
Ja.quote:Op zondag 4 september 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vettel heeft de race gewonnen?
Oke top, vind het sowieso gezeik. Verstappen laat tenminste weer wat racen zien.quote:Op zondag 4 september 2016 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, Perez lette gewoon niet op.
Wel triest trouwens dat RBR het moet hebben van bepaalde circuits.quote:Op zondag 4 september 2016 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Singapore kan leuker worden dan deze.
Perez zette de deur volledig open voor Maxquote:Op zondag 4 september 2016 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat Perez uitweek. Ik heb zelf de ballen verstand van F1 dus daarom vraag ik het, vind het vooral leuk om te kijken vanwege Max.
Op twitter heeft iedereen het er iig over, dat Perez niet durfde te verdedigen vanwege Max zijn eerdere kamikaze moves (niet dat ik het daarmee eens of oneens ben)
Hamiltonquote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef Rodawa het volgende:
Wie wordt/worden uitgefloten bij de interviews?
A. Hamilton
B. Rosberg
C. Beide
als er een mercedes motor ingelegen had dan kon RBR overal mee komen. Maar dat heeft het niet.quote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wel triest trouwens dat RBR het moet hebben van bepaalde circuits.
met zijn geschreeuwquote:
Eddiequote:Op zondag 4 september 2016 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Flavio de interviews doen, of is er weer iets tenenkrommends onderweg
Dat wordt steeds minder gelukkigquote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wel triest trouwens dat RBR het moet hebben van bepaalde circuits.
Dus heeft RBR zijn zaakjes uiteindelijk niet op orde om mee te dingen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 4 september 2016 15:31 schreef WEST het volgende:
[..]
als er een mercedes motor ingelegen had dan kon RBR overal mee komen. Maar dat heeft het niet.
quote:Op zondag 4 september 2016 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ffs. Denk je alles gehad te hebben.
Als Mercedes en Ferrari geen motor willen leveren aan Red Bull moet je het doen met wat je krijgt.quote:Op zondag 4 september 2016 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus heeft RBR zijn zaakjes uiteindelijk niet op orde om mee te dingen voor het kampioenschap.
Of toch verder kijken dan het bestaande, met misschien wel alle risico's van dien...quote:Op zondag 4 september 2016 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als Mercedes en Ferrari geen motor willen leveren aan Red Bull moet je het doen met wat je krijgt.
"amazing!!!"quote:Op zondag 4 september 2016 15:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
sarcasme viert hoogtij op het podium
Italië eh. Alles wat niet Ferrari is wordt uitgeboe'd. Rosberg kreeg ook boegeroep.quote:Op zondag 4 september 2016 15:37 schreef _DeMoN_ het volgende:
Waarom die HAM haat? Heeft toch wel wat laten zien de vorige race en deze race was ie wat minder, maar waarom dan haten?
sowieso boe roepen.. paupers..
Dat geboe hoort er volgens mij een beetje bijquote:Op zondag 4 september 2016 15:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Italië eh. Alles wat niet Ferrari is wordt uitgeboe'd. Rosberg kreeg ook boegeroep.
Britneygod spreekt dan ook 8 talen, dat kweekt goodwill.quote:Op zondag 4 september 2016 15:38 schreef SnowOokami het volgende:
Rosberg wordt een keer niet uitgejouwd...
Dat komt ervan als frikandel speciaal eetquote:
8?quote:Op zondag 4 september 2016 15:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Britneygod spreekt dan ook 8 talen, dat kweekt goodwill.
Nu niet nee. Volgend jaar als als de regels veranderen is die kans weer een stuk groter.quote:Op zondag 4 september 2016 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus heeft RBR zijn zaakjes uiteindelijk niet op orde om mee te dingen voor het kampioenschap.
5.quote:
doet ie anders heel goed voor de Italiaantjes.....quote:
Fins met papa?quote:Op zondag 4 september 2016 15:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
5.
Duits, Engels, Italiaans, Nederlands, Frans
Nog veelquote:Op zondag 4 september 2016 15:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
5.
Duits, Engels, Italiaans, Nederlands, Frans Fins
Frans ook hoor, door zijn jeugd in Monaco.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, op naar minder fijne racetijden
En Hulkie spreekt gewoon vloeiend Nederlands.quote:Op zondag 4 september 2016 15:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Britneygod spreekt dan ook 8 talen, dat kweekt goodwill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |