hoogtepunt van de racequote:
Niksquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
Geen geluid hier,wat heeft VES te melden?
Max moet op het rechte stuk niet te ver naar links gaan vanwege de marblesquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
Dat hij niet door de marbles moet rijdenquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
Tsja zou leuk zijnquote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Nu moet Lewis nog even een mechanisch defect krijgen, dan wordt het kampioenschap nog wat spannender.
Is ook leuk voor meneer Ferrari, met p2 en 3 en Max krijgt ook een paar extra puntjes
Waarom? Ze liggen al 1 en 2.quote:Op zondag 4 september 2016 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou Mercedes een Flaviootje voorbereiden?
Volgens mij zit hij 5 ronde voor het eind in z'n DRS.quote:Op zondag 4 september 2016 15:04 schreef franklop het volgende:
Max weer wat sneller dan Perez, maar P7 wordt vrij moeilijk
Hij niks, dat hij uit de buitenkant moet blijven van het team.quote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef Floriz87 het volgende:
kut racequote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Net pas thuis, en eerste uur gemistZo te zien weinig gemist, dat dan weer wel
QFTquote:
Idemquote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Altijd suffe races op monza. Ik zeg aanpassen schrappen dat circuit.
Heeft niks met Monza te maken.quote:Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Altijd suffe races op monza. Ik zeg aanpassen dat circuit.
Het circuit heeft maar 3 bochten, heeft er absoluut mee te maken.quote:
Dit inderdaad. Meerdere races hebben last gehad van de moderne F1 waggies.quote:
Hoe bevalt je eerste race?quote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja? de Merc loopt zo voor vanwege het circuit van Monza? Oke, dat is nieuw voor mij.
Niet alleen Merc, maar deze race is al bepaald voor de training.quote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja? de Merc loopt zo voor vanwege het circuit van Monza? Oke, dat is nieuw voor mij.
De staat van de F1 is echt dramatisch qua spanningsniveau. Maar Monza leent zich heel slecht voor middenveldgevechten. Dat is een groot probleem, want de F1 moet het hebben voor middenveldgevechten door de huidige dramatische staat.quote:
Verstappen gooide het zelf bij de start al weg natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Nice van Ricciardo. Weer de betere strategie voor hem
Die heeft geen 2 rondjes meer nodig joh.quote:Op zondag 4 september 2016 15:13 schreef vaarsuvius het volgende:
VES gaat dit nu ook doen op PER over 2 rondjes
Fixedquote:Op zondag 4 september 2016 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Nice van Ricciardo. Weer de betere start voor hem
Dat hij de pace moest volhouden.quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef franklop het volgende:
Wat zei McLaren tegen ALO waarom ie lachte?
Dat Grosjean in z'n schoot zou vallen.quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef franklop het volgende:
Is natuurlijk ook een stomme opmerking. Dat zal hij ook wel snappen dat hij niet ineens langzamer moet gaan rijdenquote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hij de pace moest volhouden.
Pace is going strong, keep it up!quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef franklop het volgende:
Dan wens ik hem succes. Zelfs de grootste Maxhater kan hier niks verkeerds in zien.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een race start om de oren gereden door Ricciardo. Dat moet nou toch wel eens afgelopen zijn.
Ik kan de Vuelta wel aanraden.quote:Op zondag 4 september 2016 15:14 schreef WEST het volgende:
Voor de mensen die de race saai vinden.., er zit een knop op de afstandbediening waarmee je kunt zappen.
Als die poep starts nu eens ophouden kan hij weer het gevecht aangaan.quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een race om de oren gereden door Ricciardo. Dat moet nou toch wel eens afgelopen zijn.
Kopgroepje?quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan de Vuelta wel aanraden.
Trololololoquote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Weer een race om de oren gereden door Ricciardo. Dat moet nou toch wel eens afgelopen zijn.
Is dat een TOPSHOW ja? Dat is namelijk de afgelopen dagen ook pure rommel geweest.quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan de Vuelta wel aanraden.
superslecht van P1 naar P6quote:Op zondag 4 september 2016 15:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hamilton een slechte start gehad trouwens, dat hij zo ver achter ligt?
Idd.quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef Greys het volgende:
Wel benieuwd waarom ie nou weer zo slecht van z'n plek kwam bij de start.
Ditquote:Op zondag 4 september 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt voor de enige actie deze race, RBR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |