Bernie?quote:Op zondag 4 september 2016 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, volgens Eddie kan Bernie er volgende race al uitliggen..
Zou wel zonde zijn. Die man heeft de Formule 1 groot gemaaktquote:Op zondag 4 september 2016 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, volgens Eddie kan Bernie er volgende race al uitliggen..
Ik wist niet dat iemand hem eruit kon gooienquote:
Een GB ben je zo kwijt.quote:Op zondag 4 september 2016 13:28 schreef Sjemmert het volgende:
Iemand enig idee hoeveel mbs het kost om een race te streamen via ziggosport go ? Zal er wel flink inhakken ben ik bang :|
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_1_verkocht___.htmlquote:Op zondag 4 september 2016 13:29 schreef Armani XL het volgende:
Ik had begrepen van Sky gisteren dat Bernie zo'n beetje zelf zijn rol mag gaan bepalen na de verkoop.
3mb/s. 2 uur f1 = een heleboel GBquote:Op zondag 4 september 2016 13:28 schreef Sjemmert het volgende:
Iemand enig idee hoeveel mbs het kost om een race te streamen via ziggosport go ? Zal er wel flink inhakken ben ik bang :|
Zo werkt het dan ook weer niet.quote:Op zondag 4 september 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3mb/s. 2 uur f1 = een heleboel GB
Dat zeg ik, dacht dat je 3mb per seconde bedoeldequote:Op zondag 4 september 2016 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3mb/s, dus 0,003gb/s
Dat x 60 x 120 = +-3GB
Ik heb 6gb maar ga er normaal al eens overheen. Collega zei gister wel dat die onbeperkt had im nieuw abbo. Die eens lief aankijken zo denk ik.quote:Op zondag 4 september 2016 13:33 schreef Fokker89 het volgende:
Denk dat je voor een hele race 2/3 GB kwijt bent.
B of b is nog een heel verschil.quote:Op zondag 4 september 2016 13:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dacht dat je 3mb per seconde bedoelde
Ben onderweg naar werkquote:Op zondag 4 september 2016 13:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gewoon een café induiken dus om F1 te kijken
Ja ik weet het, maar sommige mensen helaas niet. Die denken dat daadwerkelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 13:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
B of b is nog een heel verschil.
Gewoon dit forum in de gaten houdenquote:Op zondag 4 september 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Ik ga de start net halen of net missen. Zit nog een kwartier in de trein en dan nog naar huis lopen
Fixedquote:Op zondag 4 september 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Ik ga de start net halen of net missen. Zit nog een kwartier in de trein en dan nog naar huis rennen
Fixed and solvedquote:Op zondag 4 september 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Ik ga de start net halen of net missen. Zit nog een kwartier in de trein en dan nog naar huis rennen
b276891b474cca4bedd656b988a4a707f769de90quote:Op zondag 4 september 2016 13:36 schreef matig het volgende:
[..]
Really? Waar? Die link van gisteren werkt niet.
Spannender dan de race dit...quote:Op zondag 4 september 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Ik ga de start net halen of net missen. Zit nog een kwartier in de trein en dan nog naar huis lopen
Nou, iemand dat ding even in de pointer en hebben we dat ook gehad.quote:Op zondag 4 september 2016 13:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
b276891b474cca4bedd656b988a4a707f769de90
ondertussen net zo Nederlands als Shell, Randstad, ING, Philips en alle andere bedrijven die enkel nog maar een oorsprong kennen in Nederland.quote:Op zondag 4 september 2016 13:33 schreef F1gamer het volgende:
Blijft raar: Heineken Italian Grand Prix
half italiaanse nederlandse gp
Dat niet mobiel kunnen bedienenquote:Op zondag 4 september 2016 13:39 schreef Max23 het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte. Vaak duurt het ook lang voordat die TV eindelijk verbinding heeft met die mediabox
Hoofdvestiging nog steeds in Nederland, van bijna alle bedrijven die je noemt.quote:Op zondag 4 september 2016 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ondertussen net zo Nederlands als Shell, Randstad, ING, Philips en alle andere bedrijven die enkel nog maar een oorsprong kennen in Nederland.
Alles kan kapot gaan moet je maar denken.quote:Op zondag 4 september 2016 13:41 schreef Fokker89 het volgende:
Er moeten gewoon 2 van de eerste 4 af, dan krijg je spanning om de 3e plaats.
Lekker genieten van inhaalacties van Maxquote:Op zondag 4 september 2016 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met Rosberg op P2 en Max wat verder achteruit zijn mijn verwachtingen voor deze race niet zo hoog. Misschien is dat juist goed
Daarom!quote:Op zondag 4 september 2016 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles kan kapot gaan moet je maar denken.
Zegt helemaal niks die 2 Mercs vooraan.
Over een hek geklommen en zag niet dat er nog een touw achter zatquote:
Ah Thanx!quote:Op zondag 4 september 2016 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over een hek geklommen en zag niet dat er nog een touw achter zat
Zie ook de persconferentie van kwali.
Liever 2 grotere rollenquote:Op zondag 4 september 2016 13:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik vind dat de grid babes een grotere rol moeten krijgen
Spa was over de 1m kijkers heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 4 september 2016 13:42 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat zijn eigenlijk de kijkcijfers bij Ziggo Sport wat betreft F1 races?
De normale versie vind ik wel een vd mooiste volksliederenquote:Op zondag 4 september 2016 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus wat een aanfluiting dat volkslied
Echt he, zoveel jaar meedoen met monza en dan een of andere vage remix nemen in plaats van iets authentieks.quote:Op zondag 4 september 2016 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
5e/6equote:Op zondag 4 september 2016 13:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Spa was over de 1m kijkers heb ik ergens gelezen.
Ik verwacht niks van deze race mbt Max. Dus kan alleen maar meevallen denk ik dan
Ze hebben gelukkig Horizon wel op orde de laatste tijd.quote:Op zondag 4 september 2016 13:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Spa was over de 1m kijkers heb ik ergens gelezen.
Ik verwacht niks van deze race mbt Max. Dus kan alleen maar meevallen denk ik dan
echt ...quote:Op zondag 4 september 2016 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is zeker zoquote:Op zondag 4 september 2016 13:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig Horizon wel op orde de laatste tijd.
Ben je gekquote:
Dan krijg je een echte racequote:Op zondag 4 september 2016 13:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je gek
HAM en ROS rammen elkaar de baan af
en gewoon voor de lol VET en RAI ook
Daar doe ik het ook voor D:quote:Op zondag 4 september 2016 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Vettel knalt achterop Rosberg en Hamilton.
Eens! Heel ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 13:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stop toch eens met het vragen aan de Hulk hoe Max het gaat doen. Zo jammer..
Dan zijn ze gelijk van hem af denken ze.quote:
Zo zijn (Nederlandse) sportjournalisten nou eenmaal.quote:Op zondag 4 september 2016 13:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stop toch eens met het vragen aan de Hulk hoe Max het gaat doen. Zo jammer..
Geen crashes = optocht tot eindequote:Op zondag 4 september 2016 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopen op crashesDan weet je dat het kut gaat worden.
heeft ie nog met Nicole?quote:
Bij de opwarmronde bedoel je? Nee klopt, viel mij ook al op.quote:Op zondag 4 september 2016 14:01 schreef Fopje het volgende:
Er blijft trouwens nooit meer een auto staan he? Vroeger bleef er altijd wel 1 staan bij de start
Hij liever dan ik.quote:Op zondag 4 september 2016 14:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee er gaan geruchten dat hij met Rita Ora is.
kerst valt vroeg dit jaarquote:
Ja en/of bij de start. Iedereen komt altijd van zn plek.quote:Op zondag 4 september 2016 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij de opwarmronde bedoel je? Nee klopt, viel mij ook al op.
Wat een onzin. Dat gebeurde ook toen vrij zelden. Misschien een keer of 3 per jaar.quote:Op zondag 4 september 2016 14:01 schreef Fopje het volgende:
Er blijft trouwens nooit meer een auto staan he? Vroeger bleef er altijd wel 1 staan bij de start
Nou....quote:Op zondag 4 september 2016 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat gebeurde ook toen vrij zelden. Misschien een keer of 3 per jaar.
Max vorig jaar nog met TR.quote:Op zondag 4 september 2016 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat gebeurde ook toen vrij zelden. Misschien een keer of 3 per jaar.
Nee, ik verwacht niet dat het mijn type is. Ziet er natuurlijk prima uit verder.quote:
Slechte start. Net zoals Max.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 14:05 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Max een slechte start had?
Geen goede start volgens Mol?quote:Op zondag 4 september 2016 14:05 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Max een slechte start had?
Was al duidelijk in kwali.quote:Op zondag 4 september 2016 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verschil in vermogen tussen Mercedes en Renault is ook weer pijnlijk duidelijk.
Deze race moet Max vooral even aantonen dat hij verstandig kan racen.quote:Op zondag 4 september 2016 14:07 schreef marcodej het volgende:
Max gaat 8e worden ofzo. Dat motorvermogen gaat ze killen.
Wij zijn het eens. Bekijk de race van 97 maar en je weet waarom Monza enorm overrated is.quote:
Kan ook afgeslagen zijn he.quote:Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef TheArt het volgende:
Hij blijft gewoon 2 sec stilstaan als het al groen is, wtf.
VET haalt 1 iemand inquote:Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef Toby56 het volgende:
Valse start Vettel? Of stond HAM te slapen?
helaas zie je daar niks opquote:Op zondag 4 september 2016 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon http://www.formula1.com/en/f1-live.html
Jij hebt er dan ook kijk op.quote:Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het eens. Bekijk de race van 97 maar en je weet waarom Monza enorm overrated is.
k heb het idee dat z'n ontwikkeling een beetje stil staat de laatste tijd...quote:
Voor een goede ontwikkeling heb je ook tegenslag nodig, gewoon gepland ditquote:Op zondag 4 september 2016 14:11 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
k heb het idee dat z'n ontwikkeling een beetje stil staat de laatste tijd...
Zijn gewoon fouten, heeft niks met ontwikkeling te maken.quote:Op zondag 4 september 2016 14:11 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
is ook niet erg natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2016 14:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor een goede ontwikkeling heb je ook tegenslag nodig, gewoon gepland dit
In deze fase komt iedere coureur terecht, de wittebroodsweken zijn voorbij, er is kritiek en het lukt allemaal niet vanzelf.quote:Op zondag 4 september 2016 14:11 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Mocht hij die flatspot band nog vervangen?quote:Op zondag 4 september 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton sloop je bandjes maar lekker jongen
quote:Op zondag 4 september 2016 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Alleen al om die grafstem van Kimi mag die opbokken.
Beetje vermaak op de radio.quote:Op zondag 4 september 2016 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Misschien keek Verstappen niet naar het licht maar naar Hamilton.quote:Op zondag 4 september 2016 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ham en Ves zaten mooi op een lijn. Is vast de winnende strategie voor 'n podiumplek.
Flatspotquote:Op zondag 4 september 2016 14:15 schreef potjecreme het volgende:
Waarom is Ham Bot nog niet voorbij.
genoeg om op te stijgenquote:
Niks mechanisch probleem.quote:Op zondag 4 september 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wellicht mechanisch probleem dan voor Max bij de start, hij is slecht in starten maar ook weer niet zo slecht.
Bij spa ook genoeg blote barsten hoorquote:Op zondag 4 september 2016 14:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Weet iemand of het typisch tifosi is om in je blote bast naar F1 te kijken? In andere landen met hoge temperaturen zie je dat toch bijna nooit .. meestal hebben mensen nette kleren aan
Jep, of auto nog in de verkeerde stand, zoals Rosberg in Spanje (al manifesteerde het zich toen niet direct bij de start).quote:Op zondag 4 september 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wellicht mechanisch probleem dan voor Max bij de start, hij is slecht in starten maar ook weer niet zo slecht.
Echt niet dus hequote:Op zondag 4 september 2016 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, echt, kom op, meldt dan niets.quote:Op zondag 4 september 2016 14:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het nieuws is dat er nog geen nieuws is.
Je kan ook stellen dat het een kwaliteit is om in te kunnen schatten in welke situaties je jezelf niet moet begeven.quote:Op zondag 4 september 2016 14:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Die Palmer is echt super unlucky...
Hij is ook niet echt het grootste talent ofzo, maar 50% van zijn D N F worden door een ander veroorzaakt
Montoya?quote:Op zondag 4 september 2016 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat het een kwaliteit is om in te kunnen schatten in welke situaties je jezelf niet moet begeven.
Er zijn in het verleden meerdere coureurs geweest die daar last van hadden.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar ik zie liever Hamilton winnen dan Britney.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet zo met de naam van de Heer.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
confirmedquote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien verneukt HAM zijn banden nog
sprookjesboekquote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet zo met de naam van de Heer.
Tsja, ik zie liever een spannend kampioenschap. Bovendien is het eigenlijk allebei treurig. Hamilton die straks de 2e grootste wordt alleen maar omdat hij zo lang bij het absolute topteam reed of Rosberg die de meest waardeloze kampioen sinds JV zou zijn..quote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
ik nietquote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
Sinds buttonquote:Op zondag 4 september 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik zie liever een spannend kampioenschap. Bovendien is het eigenlijk allebei treurig. Hamilton die straks de 2e grootste wordt alleen maar omdat hij zo lang bij het absolute topteam reed of Rosberg die de meest waardeloze kampioen sinds JV zou zijn..
Die had daar wel een handje van. Maar dat maakte hem ook wel een kleurrijk coureur, ik mis JPM...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |