Ik was even naar mijn eigen huis aan het fietsen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Oversight? Specularium? Timmmmm?Sp3c? Uccie? Njosnavelin? Yokikater? LTVKD? Karina? Mani? Triggerpussy?Fylax?Roffa
? D4v1d?Fokker?
Update:
Uccie is aanwezig.
Kartonnen dozen zijn toch overal wel te vinden?quote:Op zondag 4 september 2016 19:19 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik was even naar mijn eigen huis aan het fietsen.
Doeiquote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
HOI!!!!![]()
Ik zal even de post aanpassen.
Ik poep graag steeds in hetzelfde kuiltje.quote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kartonnen dozen zijn toch overal wel te vinden?
Ja thuis poep je het bestequote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik poep graag steeds in hetzelfde kuiltje.
Mooi. Wilde niet weer die post wijzigen:Pquote:Op zondag 4 september 2016 19:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel eens hé.
Stiekem blijf ik gewoon
Pizza besteldquote:Op zondag 4 september 2016 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi. Wilde niet weer die post wijzigen:P
Wat ga je eten?
Tomaat, Kaas, Creme Fraish, Kaas, Champignons, Ham en Parmezaankaasquote:Op zondag 4 september 2016 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor?
Ik heb ook niet echt wat in huis.
Hmm bij Domino's?quote:Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tomaat, Kaas, Creme Fraish, Kaas, Champignons, Ham en Parmezaankaas
Wat eet jij vandaag?quote:Op zondag 4 september 2016 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij schrijft dat artikel louter op speculatie. Dat verkoopt blijkbaar
Waarom is het altijd overal ham...spek zou zoveel beter zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tomaat, Kaas, Creme Fraish, Kaas, Champignons, Ham en Parmezaankaas
Tim negeert mijn lokquote.quote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom is het altijd overal ham...spek zou zoveel beter zijn.
Kutwijfquote:Op zondag 4 september 2016 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG ik vergeet fokker
Fokker toegevoegd.
Nee, zat er middenin. 3 sec van en naar parkeerplaats was genoegquote:Op zondag 4 september 2016 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tim negeert mijn lokquote.
Ben je nog droog?
Ja sorry. maar heb het aangepast.quote:Op zondag 4 september 2016 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kutwijf
Zal je nog eens steunen midden in de nacht...
Oh das jammerquote:Op zondag 4 september 2016 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zat er middenin. 3 sec van en naar parkeerplaats was genoeg
Nou morgenochtend.quote:
In duikpakquote:Op zondag 4 september 2016 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus je hebt nog gewoon vakantie. Je zou nog een terrasje kunnen pakken?
Ja ik kijk er zo naar uit.quote:Op zondag 4 september 2016 19:38 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Op naar de feestdagen! Gezellig met van die kerstbelletjes en zo, kan niet wachten!
Vorig jaar heb ik iets van 5 keer een SMS gestuurd en die kwamen niet eens op TV, kutshow.quote:Op zondag 4 september 2016 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Hopen dat Serious request dit maal niet zo'n domper is.
Nu wil ik dus op die domino's site meerdere dingen bestellen. Dus klik iets aan en dan moet ik gelijk de manier van bezorgen kiezen?quote:Op zondag 4 september 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hen witlof, kip en aardappel gegeten
Dan ben ik sws nog aan het werk, hopelijk tussen kerst en ON wel vrij.quote:Op zondag 4 september 2016 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Hopen dat Serious request dit maal niet zo'n domper is.
Hoezo manier van bezorgen, gewoon aan de deur tochquote:Op zondag 4 september 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu wil ik dus op die domino's site meerdere dingen bestellen. Dus klik iets aan en dan moet ik gelijk de manier van bezorgen kiezen?
Ja of dat ik het wil ophalen. Maar bedoel dat ik niet eerst een winkelwagentje kan vullen?quote:Op zondag 4 september 2016 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo manier van bezorgen, gewoon aan de deur toch
Ik ben mobielquote:Op zondag 4 september 2016 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tim negeert mijn lokquote.
Ben je nog droog?
Wat raar.quote:Op zondag 4 september 2016 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of dat ik het wil ophalen. Maar bedoel dat ik niet eerst een winkelwagentje kan vullen?
Gewoon via Thuisbezorgd doen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja. Misschien krijg ik nog de optie om van die impulsaankopen te doen :p
Je moet al voor je bestelt de manier van bezorgen kiezen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu wil ik dus op die domino's site meerdere dingen bestellen. Dus klik iets aan en dan moet ik gelijk de manier van bezorgen kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |