Ik weet niet of het allemaal aanwinsten zijnquote:
ja, wel kipdijfilet.quote:
Je bedoeld Uccie? Ja klopt maar ze komt hier best regelmatig dus.quote:Op zondag 4 september 2016 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het allemaal aanwinsten zijn
ik lees mee .. is dat ook goed?quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Oversight? Specularium? Timmmmm?Sp3c? Uccie? Njosnavelin? Yokikater? LTVKD? Karina? Mani? Triggerpussy?Fylax?Roffa
? D4v1d?
Update:
Uccie is aanwezig.
Is net onkruid...quote:Op zondag 4 september 2016 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld Uccie? Ja klopt maar ze komt hier best regelmatig dus.
Die dij in immens populair de laatste tijd. Had gelezen dat het eigenlijk helemaal niet gebruikelijk was in Nederland om dit te eten.quote:
Voorheen zat er meestal een botje in en heette het kipkarbonade.quote:Op zondag 4 september 2016 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die dij in immens populair de laatste tijd. Had gelezen dat het eigenlijk helemaal niet gebruikelijk was in Nederland om dit te eten.
Ik heb sowieso nooit zin om een game te spelen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Zeg uccie heb jij ook welles dat je wel zin hebt om een game te gaan spelen maar dat je weet dat als je het hebt opgestart het weer afsluit?
Helemaal nooit?quote:Op zondag 4 september 2016 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit zin om een game te spelen.
Dat proberen we allemaal.quote:
Ik ben geen gamer, ik heb ze niet eens.....of je moet candy crush meetellen.quote:
Heb ik ook wel even gedaan jaquote:Op zondag 4 september 2016 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer, ik heb ze niet eens.....of je moet candy crush meetellen.
quote:Op zondag 4 september 2016 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel even gedaan ja
Ken iemand en die heeft in een maand 180 euro uitgegeven aan levens
Bizar :p Het is wel leuk. Wat ik ook leuk vind is Bubble Bobble. Zo'n beetje hersenloos balletjes wegschieten. Das wel mijn ding.quote:Op zondag 4 september 2016 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]ik geef er geen geld aan uit, maar je hoort het wel meer.
Zoiets zou mij ook wel lukken.quote:Op zondag 4 september 2016 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bizar :p Het is wel leuk. Wat ik ook leuk vind is Bubble Bobble. Zo'n beetje hersenloos balletjes wegschieten. Das wel mijn ding.
Met welk type vervoer ben je?quote:Op zondag 4 september 2016 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoiets zou mij ook wel lukken.
Oh bah, heb je al naar buiten gekeken, hangt een regenwolk boven je hoofd!
Auto, gelukkig, want het komt nu hierheen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Oversight? Specularium? Timmmmm?Sp3c? Uccie? Njosnavelin? Yokikater? LTVKD? Karina? Mani? Triggerpussy?Fylax?Roffa
? D4v1d?Fokker?
Update:
Uccie is aanwezig.
DJMO leest mee.
Yokikater is aanwezig.
D4v1d is aanwezig,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |