abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165074740
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:57 schreef b0ef het volgende:
Is er al wat meer info wanneer de volgende update komt?
Ik verwacht hem deze week, de vorige releases waren ook met tussenpozen van ~14 dagen.
Vorige update was 23 Augustus (die daarvoor 8 Augustus). Dus a.s. maandag/dinsdag ergens gok ik zo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 4 september 2016 @ 11:24:51 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_165075970
Vraag mij meer af wanneer het tracking systeem weer gaat werken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 4 september 2016 @ 11:32:54 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165076103
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:13 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik snap er echt geen reet van :') Ik heb de laatste 3 keer in Rembrandtpark 0 bulbasaurs gehad :') :') :') :') :')

[..]

Had jij nog iets cools? Wij konden net voordat we weg moesten ivm de hond een Ninetails meepakken. Kostte mij 30 ultraballen of zo en mijn vriend 1, die ik nog heb gedaan ook :'(
Moet nu echt weer ff naar een plek vol stops inderdaad :')
Ninetales! Die is wel erg gaaf :). Heb Vulpix zelf toevallig een aantal dagen geleden geëvolueerd in een Ninetales. Zelf ben ik helaas niks tegenkomen dat ik nog niet had, maar dat neemt niet weg dat er allemaal Pokemon spawnen die hier in Amsterdam niet zo vaak voorkomen. Veel Growlithes, Vulpixen, Abra's. Kan ik allemaal prima gebruiken voor de candy's. En ook Machops. Verder kwam Raichu nog langs, al is die voor mij niet zo heel interessant omdat ik daar al een sterke van heb. Wartortle, ook leuk maar die had ik ook al. Hoop Ponyta's en zelfs Rapidash, maar ook daar heb ik al een sterke van. Wigglytuff, ook wel grappig. En nog een aantal interessante pokemon, maar dus niet eentje die ik nog niet had. Maar verder waren het hele geslaagde uren. Ik ga het donderdag weer proberen :D
  zondag 4 september 2016 @ 12:42:44 #5
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165077540
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ninetales! Die is wel erg gaaf :). Heb Vulpix zelf toevallig een aantal dagen geleden geëvolueerd in een Ninetales. Zelf ben ik helaas niks tegenkomen dat ik nog niet had, maar dat neemt niet weg dat er allemaal Pokemon spawnen die hier in Amsterdam niet zo vaak voorkomen. Veel Growlithes, Vulpixen, Abra's. Kan ik allemaal prima gebruiken voor de candy's. En ook Machops. Verder kwam Raichu nog langs, al is die voor mij niet zo heel interessant omdat ik daar al een sterke van heb. Wartortle, ook leuk maar die had ik ook al. Hoop Ponyta's en zelfs Rapidash, maar ook daar heb ik al een sterke van. Wigglytuff, ook wel grappig. En nog een aantal interessante pokemon, maar dus niet eentje die ik nog niet had. Maar verder waren het hele geslaagde uren. Ik ga het donderdag weer proberen :D
Ja wij moeten het ook even beter plannen. Hadden nu superveel magnemites en voltorb, wat op zich wel leuk is want die kom ik hier bijna niet tegen. Magnemite soms wel, vooral Vondelpark. Echt superveel. 2 ponytas, hoorde mensen wel over raichu maar niet gezien en heb m ook nog niet. Samen met ninetails kwam vulpix ook, paar keer machop inderdaad en een jiggly en 1 squirtle, paar digletts. Dit is wat ik me vooral herinner :') Oh ja en 1 abra.
Dus helaas geen wartortles, rapidash en growlithes en dergelijke maar nog steeds niet verkeerd. Voor het eerst zat mijn pokebag ook vol, en was mn ballenzak leeg :+

Volgende keer even met volle batterij en ballenzak, en zonder eerst naar Breda te gaan :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 4 september 2016 @ 13:11:02 #6
179002 GwaiLow
pi_165078259
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:42 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja wij moeten het ook even beter plannen. Hadden nu superveel magnemites en voltorb, wat op zich wel leuk is want die kom ik hier bijna niet tegen. Magnemite soms wel, vooral Vondelpark. Echt superveel. 2 ponytas, hoorde mensen wel over raichu maar niet gezien en heb m ook nog niet. Samen met ninetails kwam vulpix ook, paar keer machop inderdaad en een jiggly en 1 squirtle, paar digletts. Dit is wat ik me vooral herinner :') Oh ja en 1 abra.
Dus helaas geen wartortles, rapidash en growlithes en dergelijke maar nog steeds niet verkeerd. Voor het eerst zat mijn pokebag ook vol, en was mn ballenzak leeg :+

Volgende keer even met volle batterij en ballenzak, en zonder eerst naar Breda te gaan :+
Precies, je moet goed voorbereid er heen gaan. Liefst een goede powerbank meenemen, en dan kan je lekker lang vlammen!

Die Raichu waarover je hoorde was misschien nog van de middag. Ja heel veel Voltorb idd, dat vond ik wel leuk :). Diglett ook regelmatig ja. En heel veel Meowth's.

Denk dat ik nu even vanuit Noord naar het Rembrandtpark ga fietsen. Heb wel zin om mn Charizard en Venusaur in 1 evolve te kunnen maken. En misschien kan Blaistoise ook wel al.

Abra kom ik zo weinig tegen, ben altijd blij als ik 'm zie. Geloof dat ik er daar 2 heb gezien, maar eentje rende snel weer weg. Irritantttttt!
pi_165078976
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 13:11 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Precies, je moet goed voorbereid er heen gaan. Liefst een goede powerbank meenemen, en dan kan je lekker lang vlammen!

Die Raichu waarover je hoorde was misschien nog van de middag. Ja heel veel Voltorb idd, dat vond ik wel leuk :). Diglett ook regelmatig ja. En heel veel Meowth's.

Denk dat ik nu even vanuit Noord naar het Rembrandtpark ga fietsen. Heb wel zin om mn Charizard en Venusaur in 1 evolve te kunnen maken. En misschien kan Blaistoise ook wel al.

Abra kom ik zo weinig tegen, ben altijd blij als ik 'm zie. Geloof dat ik er daar 2 heb gezien, maar eentje rende snel weer weg. Irritantttttt!
Abra heeft een flee rate van 99%. Als je ze wil vangen, dus max inzetten. Als ze ontsnappen zijn ze vrijwel zeker daarna weg.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_165079094
quote:
LAATSTE OPROEP & KANS: DOE MEE MET DE POK TRAINER V/D MAAND COMPETITIE

POK / [COMPETITIE] Pokémon GO goes PAINT!

Maak een mooie Photshop of Paint en stuur deze vandaag nog op! De leukste inzending ontvangt een speciaal FOK!-tagje: Pokémon GO Trainer v/d Maand! Hartstikke leuk dus...

We zien jullie inzending graag tegemoet! *O* :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2016 13:48:26 ]
  zondag 4 september 2016 @ 14:03:28 #9
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_165079454
Niet dit spel 24/7 botten :')
pi_165079618
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
Vraag mij meer af wanneer het tracking systeem weer gaat werken..
Werkt het niet dan!? :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 4 september 2016 @ 14:38:46 #11
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_165080309
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Werkt het niet dan!? :o
Ze zouden het nog verbeteren en zijn aantal spelers die het systeem testen, alleen dat testen moet toch inmiddels al een beetje klaar zijn.

Voor de rest is het systeem gewoon bagger je kan er zowaar niks mee. 9 van de 10 keer kom ik een pokemon tegen die achteraan de lijst staat ivp vooraan -O-
Nee dan is dit geen donder waard.
  zondag 4 september 2016 @ 14:41:03 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165080350
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:38 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ze zouden het nog verbeteren en zijn aantal spelers die het systeem testen, alleen dat testen moet toch inmiddels al een beetje klaar zijn.

Voor de rest is het systeem gewoon bagger je kan er zowaar niks mee. 9 van de 10 keer kom ik een pokemon tegen die achteraan de lijst staat ivp vooraan -O-
Nee dan is dit geen donder waard.
De volgorde doet er niet toe. Lees je eens in over hoe het werkt voordat je gaat klagen :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165080387
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De volgorde doet er niet toe. Lees je eens in over hoe het werkt voordat je gaat klagen :)
Precies. Het systeem op dit moment is dat er geen systeem is :P Ze staan in de lijst, ze zijn dus dichtbij en daar is dan ook alles mee gezegd.
  zondag 4 september 2016 @ 14:44:53 #14
34663 SpeedyGJ
pi_165080445
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ooh? Dus alles wat in je lijst staat is in de buurt...of wel je moet eerst half uur lopen voor je die gevonden hebt? :') onee dan is die inmiddels weer van de lijst verdwenen _O-

Maar goed excuses dat het me tot nu toe nog niet duidelijk was.
pi_165080748
Alles wat in de lijst staat zit binnen 50 (?) meter van je huidige positie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_165080825
http://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat-possibilities

Handig om je gym te levelen. Heb zelf een gym naar lv 10 gekegen in een kwartier.
pi_165080933
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alles wat in de lijst staat zit binnen 50 (?) meter van je huidige positie.
200m.
Als je het slim doet dan hoef je max. 500m afstand af te leggen om een pokemon uit de lijst te vinden. Ze spawenen een kwartier lang, dus lopend is het krap aan maar met de fiets is het meestal niet moeilijk.
  zondag 4 september 2016 @ 15:20:20 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165081445
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ooh? Dus alles wat in je lijst staat is in de buurt...of wel je moet eerst half uur lopen voor je die gevonden hebt? :') onee dan is die inmiddels weer van de lijst verdwenen _O-

Maar goed excuses dat het me tot nu toe nog niet duidelijk was.
Lees dit maar eens:

http://pogo.nerfplz.com/2(...)h-new-sightings.html

Overigens staat elke Pokemon maar één keer in je sightings lijst. Het kan dus zijn dat je drie Pidgeys vangt en hij nog steeds in je lijst staat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_165081827
Gaan we hier nou net doen alsof dat tracking systeem heel logisch en goed werkt? Nee toch?
pi_165081854
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaan we hier nou net doen alsof dat tracking systeem heel logisch en goed werkt? Nee toch?
I do hope not.
  zondag 4 september 2016 @ 15:36:57 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165081864
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Nee, daar is iedereen het wel mee eens. Alleen is het niet zo dramatisch als sommigen doen voorkomen. Er zijn genoeg verhalen van mensen die nu gewoon een sighting kunnen vinden zonder problemen. De vraag die blijft is echter: kom je er je bed voor uit.
  zondag 4 september 2016 @ 15:55:23 #22
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_165082291
Ik probeer tussen de regenbuien in een beetje te fietsen, gisteren ging ik zelfs in de regen nog een aantal Pokemon vangen. En ik heb eindelijk weer een 10 km ei (maar die kan ik nog niet aan zetten) *O*
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_165082661
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, daar is iedereen het wel mee eens. Alleen is het niet zo dramatisch als sommigen doen voorkomen. Er zijn genoeg verhalen van mensen die nu gewoon een sighting kunnen vinden zonder problemen. De vraag die blijft is echter: kom je er je bed voor uit.
Ja, maar ik ken dan ook alle spawnpoints in mijn buurt. :P
Als ik mijn standaard rondje fiets kan ik zien aan het verschijnen/verdwijnen op mijn radar waar een Pokemon zit.
pi_165082696
Zojuist een 10km ei gehatcht.

Raad eens wat er uit kwam ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 4 september 2016 @ 16:18:10 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165082755
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:14 schreef probeer het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kreeg in ieder geval een 10 km ei. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 4 september 2016 @ 16:19:18 #26
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165082774
quote:

SPOILER
Niks in je journal?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_165082824
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:19 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Niks in je journal?
Nada. Zelfde aantal pokemon zelfs.
pi_165083195
quote:

SPOILER
Bijzonder, die bug bestond in het begin van het spel ook, maar dacht dat dat al lang was opgelost
٩๏̯͡๏)۶
pi_165083292
Sightings gebruiken is echt zo moeilijk niet.. Opletten wanneer jets op de radar verschijnt, daarna (wanneer mogelijk) een rechte lijn blijven lopen. Verdwijnt ie weer en niet gezien in de tussentijd? Dan loop je terug tot halverwege waar je m zag en waar die verdween en dan zit hij op dat punt in een rechte lijn links of rechts van je..

Werkt als je het goed doet altijd, want als je twee cirkels trekt van 200 m straal vanaf beide punten, zit ie op 1 vd 2 snijpunten van die cirkels..

Qua tijd kan het lopend krap/ vervelend zijn maar met de fiets gaat dit razendsnel
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 4 september 2016 @ 16:47:16 #30
284871 DarkSonic2
pi_165083380
quote:

SPOILER
Ik heb ook een keer gehad dat ik niet zag wat eruit kwam, maar toen keek ik bij mijn recent Pokemon en toen stond er een Eevee.

En ook een keer vroeg iemand wat ik in mijn 10 km ei had, toen zei ik: O, nix
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zondag 4 september 2016 @ 16:48:58 #31
12172 Rabieluh
pi_165083414
Een abra binnen, wat luxe.
  zondag 4 september 2016 @ 16:54:18 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165083520
Hopelijk kan Lapras als buddy-Pokémon
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165083683
Doe mij maar Muk.
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkk
  zondag 4 september 2016 @ 17:15:31 #34
284871 DarkSonic2
pi_165084004
Ik had een keer een Grimer uit een ei maar bij mij crasht het spel door hem.. dus ook toen het ei uitkwam. Hopelijk wordt die bug gefixt in de volgende update.
  zondag 4 september 2016 @ 18:03:16 #35
12172 Rabieluh
pi_165085275
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een keer een Grimer uit een ei maar bij mij crasht het spel door hem.. dus ook toen het ei uitkwam. Hopelijk wordt die bug gefixt in de volgende update.
Dat blijft een probleem zeg.
  zondag 4 september 2016 @ 18:35:51 #36
179002 GwaiLow
pi_165085966
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Je kreeg in ieder geval een 10 km ei. :')
Ik had er eindelijk eens 3. Jynx, Elektabuzz en Hitmonlee. Die laatste is wel leuk omdat ik die nog niet had. Rest is vreselijk. Doe me dan maar geen 10km ei.
pi_165087384
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Nada. Zelfde aantal pokemon zelfs.
Zodra je een ei krijgt gaat je nummer pokemon al met 1 omhoog.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 4 september 2016 @ 19:31:04 #38
179002 GwaiLow
pi_165087712
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:43 schreef superkimmi het volgende:
Sightings gebruiken is echt zo moeilijk niet.. Opletten wanneer jets op de radar verschijnt, daarna (wanneer mogelijk) een rechte lijn blijven lopen. Verdwijnt ie weer en niet gezien in de tussentijd? Dan loop je terug tot halverwege waar je m zag en waar die verdween en dan zit hij op dat punt in een rechte lijn links of rechts van je..

Werkt als je het goed doet altijd, want als je twee cirkels trekt van 200 m straal vanaf beide punten, zit ie op 1 vd 2 snijpunten van die cirkels..

Qua tijd kan het lopend krap/ vervelend zijn maar met de fiets gaat dit razendsnel
Dat is waar, al kan het zeker op sommige plekken knap irritant zijn om je fiets steeds om te moeten draaien etc. Lopen is relaxter, maar ik fiets bij dit spel ook altijd. Al zou ik soms willen dat ik kon lopen haha
pi_165091888
Hmm, opeens in de straat 2 jigglypuffs in 5 minuten en een seel. Die heb ik hier nog nooit gezien. Meer onverwachte spawns? Dit zou ik wel een prima wissel vinden (eerst zat daar volgens mij niks leuks) :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 4 september 2016 @ 22:10:59 #40
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165093739
Ik krijg met die calculator soms 'no combinations found', vet irritant.
pi_165093773
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, opeens in de straat 2 jigglypuffs in 5 minuten en een seel. Die heb ik hier nog nooit gezien. Meer onverwachte spawns? Dit zou ik wel een prima wissel vinden (eerst zat daar volgens mij niks leuks) :D
Kek! :D Zou beter zijn inderdaad *O*
pi_165094067
Status halverwege level 23:
nadat alles op is wat je bij levellen bij L20 krijgt is het zwaar maar dan verschijnen echt de kersen op de taart. Nu in drie dagen een Lapras gevonden, Gyarados evolved en allerlei pokemon staan op het punt van evolven. Daarnaast een incubator kunnen kopen dankzij pakken van Gyms. Stardust wel helemaal op, geen stardust uitgeven voor minimaal level 20 is echt heel belangrijk.
Ook subtoppers zoals in mijn geval een sterke Electabuzz en een Areodactyl blijven tof om de eerste lage cp pokemon in gyms mee aan te vallen.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_165096412
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Kop vh hoofd bergen op zoom.. (Noordlandseweg). Wel maar 1 pokestop dus kom met heel veel ballen.. Het is echt net kijkduin..
Nou, vanmiddag even geweest van ongeveer 14:30 uur tot 16:30 uur met het volgende resultaat:

Bellsprout, Caterpie (3x), Clefairy (nieuw), Cubone, Dragonair (nieuw), Dratini (2x), Ekans (6x) (nieuw), Electabuzz (nieuw), Exeggcute (nieuw), Gloom, Goldeen (4x), Growlithe (2x) (nieuw), Hitmonlee (nieuw), Horsea, Krabby (4x), Machop (2x) (nieuw), Magikarp (9x), Nidoran (man) (2x), Oddish, Pidgey, Pikachu (nieuw), Poliwag (5x), Ponyta (nieuw), Psyduck (3x), Rattata (3x), Seel (2x), Shellder, Slowpoke (2x), Spearow (2x), Squirtle (3x), Starmie, Staryu (2x), Tentacool (2x), Weedle, Zubat.

Was dus zeker de moeite waard! Ook goed voor m'n eieren, toen ik wegging had ik er nog maar 2 over. Op de terugweg kon ik het niet nalaten nog even langs Kijkduin te gaan om dat ook eens mee te maken :') Helaas had ik nog maar 20% batterij over toen ik aankwam :{

Abra, Cubone, Exeggcute, Horsea, Magnemite (6x), Meowth, Nidoran (vrouw), Omanyte, Ponyta, Rhyhorn, Sandshrew (2x) (nieuw), Voltorb (8x).

Al met al een lekker dagje gehad met 10 nieuwe voor m'n pokedex.
-.-
pi_165096706
Ik had revives nodig, na 90 pokestops in totaal 13 revives verzameld :(
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_165096812
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 00:06 schreef Hitsumi het volgende:

[..]

Nou, vanmiddag even geweest van ongeveer 14:30 uur tot 16:30 uur met het volgende resultaat:

Bellsprout, Caterpie (3x), Clefairy (nieuw), Cubone, Dragonair (nieuw), Dratini (2x), Ekans (6x) (nieuw), Electabuzz (nieuw), Exeggcute (nieuw), Gloom, Goldeen (4x), Growlithe (2x) (nieuw), Hitmonlee (nieuw), Horsea, Krabby (4x), Machop (2x) (nieuw), Magikarp (9x), Nidoran (man) (2x), Oddish, Pidgey, Pikachu (nieuw), Poliwag (5x), Ponyta (nieuw), Psyduck (3x), Rattata (3x), Seel (2x), Shellder, Slowpoke (2x), Spearow (2x), Squirtle (3x), Starmie, Staryu (2x), Tentacool (2x), Weedle, Zubat.

Was dus zeker de moeite waard! Ook goed voor m'n eieren, toen ik wegging had ik er nog maar 2 over. Op de terugweg kon ik het niet nalaten nog even langs Kijkduin te gaan om dat ook eens mee te maken :') Helaas had ik nog maar 20% batterij over toen ik aankwam :{

Abra, Cubone, Exeggcute, Horsea, Magnemite (6x), Meowth, Nidoran (vrouw), Omanyte, Ponyta, Rhyhorn, Sandshrew (2x) (nieuw), Voltorb (8x).

Al met al een lekker dagje gehad met 10 nieuwe voor m'n pokedex.
Woooow! Nice! *O* *O*
pi_165098131
wooooeeeh! Eindelijk mn 2e 10km ei. Vanavond maar eens een blokje om :)
  maandag 5 september 2016 @ 09:13:52 #47
34663 SpeedyGJ
pi_165098317
Oke gister avond een lapras hier in Dokkum, snelle zoektoch bracht me uiteindelijk op een plek waar ik amper kwam :D
Een 1870CP! Vangeeeeee
Maar vertel mij eens hoe je zo'n hoge pokemon kunt vangen, na 3x gewone bal 5x greatballs en uiteindelijk nog eens 10 ultra doorheen hebben gejaagd plus berry's is die uiteindelijk gevlogen.
Was echt voor geen mogelijkheid te vangen.

Nice en great balls mocht niet baten, curve ball redde de afstand niet :(
Ik heb al een lapras maar dan 1 van 480cp, dit was een mooie aanwinst geweest.

Toen mijn vriendin haar mobiel gepakt en proberen te pakken, 3x lukte het met een cp van 1220, wel wat minder maar de pak kans is wel stuk groter lijkt het.

Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag.
  maandag 5 september 2016 @ 09:24:32 #48
284871 DarkSonic2
pi_165098447
Waar was dat als ik vragen mag?
  maandag 5 september 2016 @ 09:27:22 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165098487
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke gister avond een lapras hier in Dokkum, snelle zoektoch bracht me uiteindelijk op een plek waar ik amper kwam :D
Een 1870CP! Vangeeeeee
Maar vertel mij eens hoe je zo'n hoge pokemon kunt vangen, na 3x gewone bal 5x greatballs en uiteindelijk nog eens 10 ultra doorheen hebben gejaagd plus berry's is die uiteindelijk gevlogen.

Toen mijn vriendin haar mobiel gepakt en proberen te pakken, 3x lukte het met een cp van 1220, wel wat minder maar de pak kans is wel stuk groter lijkt het.

Had je wel je geluksfactor aangezet?

Mijn ervaring is dat ik een Pokémon sneller vang met een curve ball.
Fuck the EBU.
pi_165098607
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een 1870CP! Vangeeeeee

Mij is het ook nog nooit gelukt een zeldzame pokemon te vangen met of ??? (1000+ CP) of zo eentje als jij. Ik vind het nog knap dat je zoveel ballen kon gebruiken. Bij mij zijn ze binnen 5 gooien gevlucht.... Maar het is echt vrij lastig ja....en frustrerend. De enige echt zeldzame die ik wel heb weten te vangen is een Nidoking, maar ja, die was 500 CP.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 5 september 2016 @ 09:53:59 #51
179002 GwaiLow
pi_165098890
Net 10 kilometer gelopen, en hij heeft maar 2.5km geregistreerd. Drama! En mijn gps is gewoon goed.
  maandag 5 september 2016 @ 09:54:55 #52
179002 GwaiLow
pi_165098904
Ving net trouwens in het wild een 1750 cp Slowbro. Niet zo interessant maar wel grappig. 1 ultraball was genoeg.
pi_165099922
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:53 schreef GwaiLow het volgende:
Net 10 kilometer gelopen, en hij heeft maar 2.5km geregistreerd. Drama! En mijn gps is gewoon goed.
Wow :'( Zonde zeg!
pi_165099975
quote:
las nog een tip dat als je je journal opent je een save forceert waardoor het aantal km's beter registreert. Dus als je daar nog last van hebt gewoon na een lang recht stuk even je journal openen,.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 5 september 2016 @ 11:22:52 #55
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165100010
quote:
Wat een kutgrap.
  maandag 5 september 2016 @ 11:31:45 #56
179002 GwaiLow
pi_165100141
Wat is ook alweer verschil tussen Hyper Potion, Max Potion en Revive? Hoef toch niet alles te bewaren? Gooi Potion en Super Potion al altijd weg :P
pi_165100358
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is ook alweer verschil tussen Hyper Potion, Max Potion en Revive? Hoef toch niet alles te bewaren? Gooi Potion en Super Potion al altijd weg :P
100hp erbij bij hyper, oneindig bij max en revive voor als je pokemon geen HP meer heeft

(Super) potions idd troep
  maandag 5 september 2016 @ 11:47:17 #58
179002 GwaiLow
pi_165100401
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:45 schreef Donnis het volgende:

[..]

100hp erbij bij hyper, oneindig bij max en revive voor als je pokemon geen HP meer heeft

(Super) potions idd troep
O ja, maar als je genoeg Max hebt, dan heb je niet zo heel veel Hyper meer nodig dus.

En Revive moet je sowieso wel bewaren he.
pi_165100476
quote:
potion: +20 health
Super: +50 health
Hyper: +200health
Max potion: tot zover die vol is
  maandag 5 september 2016 @ 11:53:46 #60
179002 GwaiLow
pi_165100515
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Thnx! Jij doet natuurlijk bijna alleen maar gyms, dus jij zou eerder je ballen verwijderen (lees: pokeballen :P) dan die Hyper en Max potion, of revive.
pi_165100536
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:53 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Thnx! Jij doet natuurlijk bijna alleen maar gyms, dus jij zou eerder je ballen verwijderen (lees: pokeballen :P) dan die Hyper en Max potion, of revive.
Dat klopt, heb er al duizenden weggegooid zowel pokeballs als greatballs. Alleen ultra's houd ik wel altijd
pi_165100582
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Oh fuck bedoelde hyper 200 idd

En revive bewaar ik idd hoe dan ook :)
pi_165100596
quote:
Ik snap al die vragen van jou nooit, ik heb soms het gevoel dat je expres dom doet. Deze informatie staat gewoon in het spel bij je potions......
pi_165100628
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 11:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik snap al die vragen van jou nooit, ik heb soms het gevoel dat je expres dom doet. Deze informatie staat gewoon in het spel bij je potions......
Stoorde ik me ook al aan in dit topic maar misschien dat het kwartje valt als je het maar continu herhaalt.
  maandag 5 september 2016 @ 12:21:22 #65
12172 Rabieluh
pi_165101101
quote:
Net 10 kilometer gelopen, en hij heeft maar 2.5km geregistreerd. Drama! En mijn gps is gewoon
goed.
welk level ben je nu?
pi_165101550
Net ook zeker 2.5 kilometer gelopen, en dan krijg je maar 600 meter erbij :(
Overigens voor eerst een 10 KM ei.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 5 september 2016 @ 12:44:16 #67
179002 GwaiLow
pi_165101620
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 11:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, had het op kunnen zoeken. Zit dan achter de computer op kantoor, telefoon even niet bij de hand en dan schiet me ineens iets te binnen, En dan denk ik ''vraag het hier wel even snel''.
  maandag 5 september 2016 @ 12:45:04 #68
179002 GwaiLow
pi_165101640
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 12:21 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

welk level ben je nu?
Zit nu op 150k van level 25. Dus nog eventjes en ik ben 26.
pi_165101647
Heb wel zin in de nieuwe update, want ik begin wel te merken dat het nu al wat minder leuk is. Ook wordt het hier minder gespeeld, zit sinds zaterdag al in 3 gyms.
Wel erg benieuwd na de buddy update, kan ik eindelijk de starters evolven. Had namelijk net een charmander spawn gevonden, maar deze is nu verandert in een shelder spawn..
  maandag 5 september 2016 @ 13:03:10 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165102015
*O* YES!!!!!!!! MIJN EI KWAM UIT!!! PIDGEY!!! WOOOHOOOO *G*

-O-

Damn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  maandag 5 september 2016 @ 13:04:23 #71
179002 GwaiLow
pi_165102046
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:

-O-

Damn.
Pidgey is niet slecht, voor 12 candy's heb je al en evolve. Dus weer wat lekkere candy's erbij. Of was het een 10km ei? dan is het iets minder :P
  maandag 5 september 2016 @ 13:05:04 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165102062
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:04 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Pidgey is niet slecht, voor 12 candy's heb je al en evolve. Dus weer wat lekkere candy's erbij. Of was het een 10km ei? dan is het iets minder :P
Een 5.0.
Ik kom al om in de pidgey candy man, heb echt niet nog meer nodig :D
L'Amour menaçant:
pi_165102092
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:

-O-

Damn.
Ikke gisteren eerst een Pidgey, daarna een Charmander *O*
  maandag 5 september 2016 @ 13:12:03 #74
12172 Rabieluh
pi_165102207
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 12:45 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zit nu op 150k van level 25. Dus nog eventjes en ik ben 26.
Das flink hard gegaan dan :P.

Ik zit op 56.619 in level 25.
pi_165102334
Ik ben halverwege level 22, verwacht ergens volgend weekend 23 te halen, kon vorige week minder ver weg van huis omdat ik standby had.
  maandag 5 september 2016 @ 13:18:53 #76
179002 GwaiLow
pi_165102342
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een 5.0.
Ik kom al om in de pidgey candy man, heb echt niet nog meer nodig :D
Heb ik ook hoor, heb kort geleden evolve sessie gedaan en heb nu alweer 500 candys. maar uit die 2km eieren kan niet zoveel interessants meer komen voor mij. Ja ik heb nog 1 of 2 bulbasaurs nodig dus die wil ik nog wel, of Clefairy, daar moet ik nog veel van maar krijg ik erg weinig!

Bij 5km eieren heb ik nog wel wat wensen. Paar Abra's om naar mn Alakazam te kunnen, Grimer voor Muk, Lickitung, Paar Machops, paar Mankeys, Nidoran (V) nog een paar, Tangela (heb ik er pas 1 van), En de rest heb ik niet meer nodig.

En 10km graag Chansey, en Dratini is altijd goed al heb ik al een Dragonite, Hitmonchan of Snorlax. Of Aerodactyl.
  maandag 5 september 2016 @ 13:25:40 #77
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165102477
Nummer 113 is een feit: Gyarados.
  maandag 5 september 2016 @ 13:57:58 #78
179002 GwaiLow
pi_165103139
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:25 schreef maikel112 het volgende:
Nummer 113 is een feit: Gyarados.
Wauw, had je er al 112 maar Gyarados nog niet? Weinig Magicarps daar? Hier kom je om in de Magicarps haha
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 14:02:43 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165103229
45: Magnemite.

36cp, maar ik heb hem :')

Ook een 513cp Starmie in het wild gevangen :D
Laten we het maar niet over IV hebben...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 14:04:02 #80
179002 GwaiLow
pi_165103252
Krijg je trouwens nog steeds Mr. Mime uit 10k eieren? Mag toch hopen van niet. Daar heb je echt niks aan en kom je geregeld tegen. Maar ja, dat heb je bij Jynx en Electabuzz ook.
  maandag 5 september 2016 @ 14:13:49 #81
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165103414
Mn derde Onix uit een 10km ei, feest. -O-
  maandag 5 september 2016 @ 14:14:43 #82
179002 GwaiLow
pi_165103429
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:13 schreef Valerie. het volgende:
Mn derde Onix uit een 10km ei, feest. -O-
Troost jezelf maar met de XP die je wel krijgt :(.
  maandag 5 september 2016 @ 14:16:07 #83
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165103456
Onix wil ik toch graag hebben, ik heb uit 4 van de 5 eieren een eevee gekregen. De 5e was een lapras.
  maandag 5 september 2016 @ 14:17:41 #84
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165103485
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:16 schreef maikel112 het volgende:
Onix wil ik toch graag hebben, ik heb uit 4 van de 5 eieren een eevee gekregen. De 5e was een lapras.
Ik heb in Amsterdam meerdere spawn points gehad van Onix dus ik hoef er echt niet ook nog eens 3 10km eieren mee te verneuken die je al bijna niet krijgt :+
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:14 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Troost jezelf maar met de XP die je wel krijgt :(.
Vooruit dan maar weer ;(
  maandag 5 september 2016 @ 14:18:01 #85
179002 GwaiLow
pi_165103493
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:16 schreef maikel112 het volgende:
Evee kan je toch beter krijgen dan Onix ^^. Maar ik snap dat als je m nog niet heb, dat je hem graag eens krijgt. Ik kreeg in een vroeg level een Onix uit een ei, daarna niet meer volgens mij, of nog 1 keertje.
  maandag 5 september 2016 @ 14:19:16 #86
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165103503
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:18 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Evee kan je toch beter krijgen dan Onix ^^. Maar ik snap dat als je m nog niet heb, dat je hem graag eens krijgt. Ik kreeg in een vroeg level een Onix uit een ei, daarna niet meer volgens mij, of nog 1 keertje.
Tsja niet als je al op een eevee spawnplek woont... Haha
  maandag 5 september 2016 @ 14:26:26 #87
179002 GwaiLow
pi_165103620
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 14:19 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Tsja niet als je al op een eevee spawnplek woont... Haha
Ook ik heb nog steeds ergens in mn hoofd zitten dat de locatie ermee te maken kan hebben wat je uit je ei krijgt. Aan de andere kant heb ik nu ook een aantal keer iets uit mn ei gehad dat totaal niet bij de locatie paste....dus ik weet niet meer wat ik moet geloven
pi_165103669
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:26 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ook ik heb nog steeds ergens in mn hoofd zitten dat de locatie ermee te maken kan hebben wat je uit je ei krijgt. Aan de andere kant heb ik nu ook een aantal keer iets uit mn ei gehad dat totaal niet bij de locatie paste....dus ik weet niet meer wat ik moet geloven
Net 2 5km eieren gehatched die ik bij een stop langs het water had opgepikt. Beide waren waterpokemon. Kans is dus wel groter dat het wat met de locatie heeft te maken.

Daarnaast ben ik trouwens lvl 25 met nog 150.000 xp te gaan naar 26 en nog steeds maar 2 keer een 10km ei opgepikt :{
Oi!
pi_165103708
Ik nu 5 10 km eieren gehad: een Chansey, Pinsir, Lapras, Electabuzz en nu gisteren een Scyther *O*
pi_165103773
Nieuwe aanwinsten van gister:

Uit een 10 km ei:
Magmar.
Tangela (geen solarbeam :'( )

Geevolueerd:
Arcanine. 1860CP. 96%IV. Bite & Fire Blast (2e aanvallend)
Ninetales. 1287CP. 89%IV. Feint Attack & Fire Blast (2e aanvallend)
Gyarados nummer 8. CP moet nog omhoog met dust. 92%IV. Bite & Hydro Pump.
Persian. 893CP. 80%IV. Aanvallen geen flauw idee, ga hem toch niet gebruiken.
Wigglytuff.
Sandslash.

En verder nog een Electabuzz, Geodude, Rhydon/horn (de 1e, haal ze altijd door elkaar) en een Sandshrew. Maar die had ik al.

Heb trouwens alweer 800+ pidgey en ~750 weedle candy. Maar weer eens gaan lucky-egg-levelen.

Al met al een erg goede dag geweest.
  maandag 5 september 2016 @ 14:38:21 #91
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165103804
Mijn Wigglytuff deed het best goed met trainen in de gym.
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 14:39:42 #92
42184 crew  DaMart
pi_165103830
Een 700 CP Eevee in huis... na 1 bal gevlucht -O-.
  maandag 5 september 2016 @ 14:55:31 #93
179002 GwaiLow
pi_165104095
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 14:32 schreef Norrage het volgende:
Ik nu 5 10 km eieren gehad: een Chansey, Pinsir, Lapras, Electabuzz en nu gisteren een Scyther *O*
Die Chansey zou ik ook graag willen hebben, en Lapras is altijd goed. Die andere vang ik regelmatig in het wild. Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een mooie Snorlax.

Welk level zit jij?
  maandag 5 september 2016 @ 14:56:30 #94
179002 GwaiLow
pi_165104104
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:39 schreef DaMart het volgende:
Een 700 CP Eevee in huis... na 1 bal gevlucht -O-.
Gewoon de deur goed op slot doen, dan kan die niet weg.
  maandag 5 september 2016 @ 14:59:54 #95
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165104154
Level 21, scyther al 4 keer in het wild gevangen en al 7 10 km eieren, moet er 2 nog uitbroeden.
pi_165104179
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:59 schreef maikel112 het volgende:
Level 21, scyther al 4 keer in het wild gevangen en al 7 10 km eieren, moet er 2 nog uitbroeden.
Het was de eerste keer dat ik Scyther ooit tegenkwam, en ik heb hem nooit in een gym gezien. Zeldzaam in Utrecht kennelijk, en niet bij jou :D

Ik heb nog maar een paar beesten die ik nog nooit gezien heb. Ik heb nog nooit in het wild of in een gym een Omastar, Tangela, Chansey (die heb ik zelf), Dodrio, Primeape of Clefable gezien. Dat zijn voor mij de zeldzaamste. Zelfs de region-specific heb ik nu allemaal al eens gezien :)
  maandag 5 september 2016 @ 15:05:38 #97
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165104236
Allemaal ook niet gezien....
  maandag 5 september 2016 @ 15:06:45 #98
179002 GwaiLow
pi_165104249
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 15:05 schreef maikel112 het volgende:
Allemaal ook niet gezien....
Omastar is de enige Pokemon die ik wel ''seen'' heb maar niet gevangen. Moet nog komen!

Edit: pff wijzig je net je tekst waardoor mijn tekst nergens meer op slaat haha
  maandag 5 september 2016 @ 15:09:14 #99
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165104296
Hier zit nu weer een cheater in alle gyms.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 15:11:08 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165104336
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:09 schreef maikel112 het volgende:
Hier zit nu weer een cheater in alle gyms.
Dan hoop ik dat hij morgen zijn account kwijt is. Moet je wel eerst wat voor doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 15:13:06 #101
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165104373
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat hij morgen zijn account kwijt is. Moet je wel eerst wat voor doen.
Kun je dat ergens melden?
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 15:14:37 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165104395
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 15:13 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Kun je dat ergens melden?
:Y

Vraag me niet waar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 15:25:28 #103
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165104543
Ik heb hier vlakbij een kabuto spawnplek ontdekt, ook wel handig! Die dingen zie je niet overal.
pi_165104551
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Die Chansey zou ik ook graag willen hebben, en Lapras is altijd goed. Die andere vang ik regelmatig in het wild. Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een mooie Snorlax.

Welk level zit jij?
Ik ben nu halverwege level 22.
pi_165104597
Kwam opeens een Wild Lapras tegen! CP??? Altijd spannend
Heeft me uitzonderlijk 21 great balls gekost, maar hey! Een lapras die ik nog niet had

Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 15:30:21 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165104628
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef firecow het volgende:
Heeft me uitzonderlijk 21 great balls gekost, maar hey! Een lapras die ik nog niet had

[ afbeelding ]
En ik maar blij zijn dat ik een 540CP Starmie met ???CP met gigantisch veel moeite te pakken heb gekregen ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 15:33:19 #107
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165104688
quote:

[ afbeelding ]
Damn. Ik hoop dat ik ook eens dat soort dingen in het wild tegen ga komen :9~
  maandag 5 september 2016 @ 15:34:32 #108
179002 GwaiLow
pi_165104715
quote:

[ afbeelding ]
Wauw, sterke aanval ook. Wat is zn iv?
pi_165104730
Gister 200 cp magicarp gevangen met 93% IV's, maar helaas weer een Gyarados (2120 cp) geworden met twister als 2e aanval. ;(
  maandag 5 september 2016 @ 15:35:20 #110
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165104737
quote:

[ afbeelding ]
Nice nice nice! Dit is natuurlijk altijd al een natte droom geweest voor menig ander! Gefeliciteerd :D (Hoop dat je Valor bent btw haha)
  maandag 5 september 2016 @ 15:36:44 #111
284871 DarkSonic2
pi_165104757
Gisteren was hier een Cloyster en ook nog een Slowbro 50 meter verder, de Cloyster rende helaas wel weg. De Slowbro had 1659, best goed maar nooit vang ik hem met goede IV's. Ik kreeg gelukkig nog wel een Slowpoke uit een ei, die heeft wel redelijke IV's *O*
  maandag 5 september 2016 @ 15:44:12 #112
179002 GwaiLow
pi_165104877
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren was hier een Cloyster en ook nog een Slowbro 50 meter verder, de Cloyster rende helaas wel weg. De Slowbro had 1659, best goed maar nooit vang ik hem met goede IV's. Ik kreeg gelukkig nog wel een Slowpoke uit een ei, die heeft wel redelijke IV's *O*
Ving net ook een Slowbro van 1750 cp. Maar IV is eigenlijk nooit goed bij Pokemon die je vangt. Zelden in ieder geval. Daarvoor heb je een ei nodig.
pi_165104972
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:34 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Wauw, sterke aanval ook. Wat is zn iv?
Geen idee maar het was geen wonder in ieder geval :) iV maakt me niet zoveel uit opzich
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:03:48 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165105239

Complete centrum van Leiden even door de radar gehaald :@
Heel veel visjes :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:11:28 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165105341
In het proces heb ik wel mezelf geDDOS'd _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 16:18:17 #116
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165105483
Nummer 114 in de pocket: victreebell.

Ik speel overigens niet in gyms, speel alleen maar om pokedex compleet te krijgen.
pi_165105537
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:18 schreef maikel112 het volgende:
Nummer 114 in de pocket: victreebell.

Ik speel overigens niet in gyms, speel alleen maar om pokedex compleet te krijgen.
Gyms spelen kan helpen bij het verzamalen van pokemon he ;)
  maandag 5 september 2016 @ 16:21:47 #118
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165105568
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 16:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Gyms spelen kan helpen bij het verzamalen van pokemon he ;)
Op welke manier dan? Bedoel je de munten?
pi_165105732
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Zit ook niks bijzonders
  maandag 5 september 2016 @ 16:28:05 #120
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_165105746
Ons huis is een spawn plek van de Seel, ik heb in een week tijd al bijna mn 2de Dewgong wat best een sterke Pokemon blijkt te zijn ^O^ , ik hoop wel dat de spawn binnenkort veranderd in iets anders! :s)
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
  maandag 5 september 2016 @ 16:29:12 #121
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165105771
Maandenlang gespaard voor gyarados, duikt hij nu een straat verder

pi_165105777
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:21 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Op welke manier dan? Bedoel je de munten?
ja. Kan je lekker incubators van kopen. Op hoog level is dat toch de voornaamste manier zeldzame pokemon te verzamelen denk ik :)
pi_165105798
BOOYAH, Rapidash in de pocket. 98%IV en beste aanvallen.

Raar hoe dat gaat, in 1 weekend opeens 4 vuur-pokemon erbij: Rapidash, Ninetales, Arcanine en Magmar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:31:16 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165105815
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:27 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Zit ook niks bijzonders
Een Pikatchu die net buiten het beeld viel was wel het meest spectaculair ja :')
Zegt genoeg over de zeldzaamheid van die pokemons.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 16:32:10 #125
284871 DarkSonic2
pi_165105830
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:29 schreef maikel112 het volgende:
Maandenlang gespaard voor gyarados, duikt hij nu een straat verder

[ link | afbeelding ]
Gewoon niet vangen dan.
pi_165105832
Nu heb ik wel 9 pokemon die ik steeds wil max-en.

9 x 2 x 4500 = 81.000 stardust dit level.
pi_165105846
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Gewoon niet vangen dan.
Precies. Wild zijn ze toch vaak ruk qua CP en IV. Als je hem evolueert kan je uit 100 magikarp de beste kiezen.
  maandag 5 september 2016 @ 16:37:00 #128
284871 DarkSonic2
pi_165105916
Ik kan inmiddels ook alweer een Magikarp evolueren maar de hoogste die ik heb is 148. De vorige Gyarados kreeg Bite en uiteraard ook Twister ;(
  maandag 5 september 2016 @ 16:37:51 #129
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165105938
Dit is mijn omgeving nu

maandag 5 september 2016 @ 16:41:11 #130
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165106018
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan inmiddels ook alweer een Magikarp evolueren maar de hoogste die ik heb is 148. De vorige Gyarados kreeg Bite en uiteraard ook Twister ;(
De mijne is bite 6 en dragon pulse 65 is dat goed dan?
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 16:42:32 #131
42184 crew  DaMart
pi_165106054
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ving net ook een Slowbro van 1750 cp. Maar IV is eigenlijk nooit goed bij Pokemon die je vangt. Zelden in ieder geval. Daarvoor heb je een ei nodig.
Ik heb net anders een wilde Seel gevangen met een IV van 91,1% :).
  maandag 5 september 2016 @ 16:44:46 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165106106
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:30 schreef probeer het volgende:
BOOYAH, Rapidash in de pocket. 98%IV en beste aanvallen.

Raar hoe dat gaat, in 1 weekend opeens 4 vuur-pokemon erbij: Rapidash, Ninetales, Arcanine en Magmar.
Ik mis van die reeks alleen nog Ninetales :'(
Te weinig vulpixjes in Einhoven. Of ik weet gewoon niet waar :D

Rapidash na een dagje kikuin wel. IV 80, maar met drill aanval. Hmmz.
L'Amour menaçant:
  maandag 5 september 2016 @ 16:45:11 #133
284871 DarkSonic2
pi_165106113
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:41 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Dragon Pulse is beter dan Twister, Hydro Pump is nog beter.
  maandag 5 september 2016 @ 16:45:59 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165106127
quote:

[..]

Mijne bite 6 en hydropump 90. Geen idee of dat goed is, maar de IV is wel 91%, dus da's lekker :D
L'Amour menaçant:
pi_165106132
quote:

[..]

Bite en Dragon pulse is wel goed, maar Bite en Hydro pump was iets beter geweest.
Zelf heb ik ook nog geen gyarados met hydro pump helaas.
  maandag 5 september 2016 @ 16:46:13 #136
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165106133
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb net anders een wilde Seel gevangen met een IV van 91,1% :).
En ik krijg dingen in de 60 en 70 procent uit eieren. Soit.
  maandag 5 september 2016 @ 16:46:16 #137
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165106137
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik mis van die reeks alleen nog Ninetales :'(
Te weinig vulpixjes in Einhoven. Of ik weet gewoon niet waar :D

Rapidash na een dagje kikuin wel. IV 80, maar met drill aanval. Hmmz.
Ik zat op vakantie op een vulpixnest, uiteindelijk twee ninetales en gisteren kwam ik er een in het wild tegen.
  maandag 5 september 2016 @ 16:47:11 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165106160
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:46 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Ik zat op vakantie op een vulpixnest, uiteindelijk twee ninetales en gisteren kwam ik er een in het wild tegen.
Ik heb bijna t idee dat dat iets in t spel is. Kom heel vaak zaken ineens in t wild tegen net nadat ik ze zelf gevolueerd heb of ui een ei heb gekregen :')
L'Amour menaçant:
pi_165106162
quote:
[ afbeelding ]

Centrum van Leiden is totaal niet boeiend qua pokémon. Zelfs in Leiderdorp is er meer variatie.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 5 september 2016 @ 16:47:43 #140
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165106171
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
148 is toch niet slecht? Dan zit je toch minimaal wel eind 1500 of niet?
  maandag 5 september 2016 @ 16:48:34 #141
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165106190
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:47 schreef Valerie. het volgende:

[..]

148 is toch niet slecht? Dan zit je toch minimaal wel eind 1500 of niet?
Mijne werd met 142 uiteindelijk 1610
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:50:27 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165106237
quote:
9s.gif Op maandag 5 september 2016 16:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Centrum van Leiden is totaal niet boeiend qua pokémon. Zelfs in Leiderdorp is er meer variatie.
Daar is het min of meer hetzelfde, alleen minder van dat.

Het is gewoon wachten tot er een keer wat leuks spawnt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 16:51:03 #143
42184 crew  DaMart
pi_165106256
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:46 schreef Valerie. het volgende:

[..]

En ik krijg dingen in de 60 en 70 procent uit eieren. Soit.
Ook dat ja. De afgelopen dagen van beide geslachten een Nidoran gekregen uit een ei en beide krijgen de een-na-hoogste appraisal :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:52:13 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165106288
Kijk, een Omanyte en een Gengar gevonden :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165106320
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, een Omanyte en een Gengar gevonden :P
en twee Dratini's
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:55:53 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165106360
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:53 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

en twee Dratini's
Die komen hier aan de lopende band voorbij _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165106380
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

}:| :{
pi_165106384
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar?!?!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 16:57:47 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165106394
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:57 schreef VerdachtParkietje het volgende:

[..]

Waar?!?!
Centrum van Leiden e.o.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165106420
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Centrum van Leiden e.o.
Jammer dat het zo ver weg is anders was ik er heen gegaan. Hier in Arnhem kom ik er niet veel tegen, weet wel een plek waar ze soms spawnen maar dat is heel onregelmatig.
  maandag 5 september 2016 @ 17:21:02 #151
284871 DarkSonic2
pi_165106834
Is er al iets bekend over de nieuwe update? Ik dacht dat die vandaag uit zou komen. Ik ben in ieder geval benieuwd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 17:21:49 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165106857
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:59 schreef VerdachtParkietje het volgende:

[..]

Jammer dat het zo ver weg is anders was ik er heen gegaan. Hier in Arnhem kom ik er niet veel tegen, weet wel een plek waar ze soms spawnen maar dat is heel onregelmatig.
Kan wel even een ddos op het centrum van Arnhem uitvoeren :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165107001
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 15:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het was de eerste keer dat ik Scyther ooit tegenkwam, en ik heb hem nooit in een gym gezien. Zeldzaam in Utrecht kennelijk, en niet bij jou :D
Vandaag ergens bij moreelsepark.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 17:28:34 #154
42184 crew  DaMart
pi_165107074
Net een Eevee van 545 cp met IV van 95,6% gevangen. Eens kijken of Rainer nu wel weer een Vaporeon wil worden :D.
pi_165107243
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:28 schreef DaMart het volgende:
Net een Eevee van 545 cp met IV van 95,6% gevangen. Eens kijken of Rainer nu wel weer een Vaporeon wil worden :D.
Jolteon *O* *O* :P
pi_165107518
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:34 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Jolteon *O* *O* :P
Precies. 1 vd beste electric. Genoeg andere goede waterpokemon.
  maandag 5 september 2016 @ 17:47:28 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165107613
Hmm vulpix, eevee, Kabuto op de radar, ook met de fiets niet gevonden :(

Wel veel andere waterbeesten. Redelijk ok. Inmiddels 560 karpcandies, nu nog ff een echt goeie karp hebben.
Hoe hoog qua cp kan je karp maximaal zijn als je zelf lvl 24 bent?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165107652
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef Murmeli het volgende:
Hmm vulpix, eevee, Kabuto op de radar, ook met de fiets niet gevonden :(

Wel veel andere waterbeesten. Redelijk ok. Inmiddels 560 karpcandies, nu nog ff een echt goeie karp hebben.
Hoe hoog qua cp kan je karp maximaal zijn als je zelf lvl 24 bent?
191
pi_165108374
Ik heb 3 slechte Eevee's geëvolueerd, en heb nu weer genoeg candies voor een evolve. Iemand nog een goed idee wat ik er mee kan doen?

Vaporeon - 1256CP - 73% IV
Jolteon - 836CP - 43% IV
Flareon - 1670CP - 35% IV

Eigenlijk wil ik wel een betere Jolteon, maar denk niet dat het de moeite waard is (max. optrainen zijn ze alsnog niks waard). En qua IV is mn Flareon het laagst, maar die is wel weer hoogste in CP.
pi_165108952
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 15:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

In Nieuwegein stikt het er van ;)
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 18:34:14 #161
42184 crew  DaMart
pi_165109063
De Eevee laat ik toch maar random evolueren. Vorige keer werkte de naamtruc ook al niet meer :P.

Onderweg vanaf mijn ouders verscheen er een Koffing op de radar, maar die heb ik niet kunnen vinden helaas, dus dat vakje in de Pokedex blijft nog leeg... wel een Pikachu en Nidomannetje gevangen en de laatste Horsea die ik nodig had voor een evolutie *O*.

Na thuiskomst kon ik wel meteen weer naar buiten omdat er voor het eerst een Grimer op de radar verscheen... dat is nummer 103 voor de Pokedex nu *O*.
pi_165109119
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 18:30 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

In Nieuwegein stikt het er van ;)
Waar dan? Ik fiets dagelijks rond in Nieuwegein (van en naar werk) maar nog nooit 1 gezien 😔
  maandag 5 september 2016 @ 18:37:37 #163
284871 DarkSonic2
pi_165109192
Mijn 10 km ei is ook uitgekomen.. een Omanyte. Aan de ene kant is dat best goed, want ik weet waar hij hier spawnt (alleen niet zo vaak) Nog 3 Omanytes te gaan en dan heb ik een Omastar. Maar weer iets uit een ei dat ik al had ;(
pi_165109207
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 18:35 schreef Rubeo38 het volgende:

[..]

Waar dan? Ik fiets dagelijks rond in Nieuwegein (van en naar werk) maar nog nooit 1 gezien 😔
Wijkersloot en omgeving.
pi_165109310
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 18:12 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb 3 slechte Eevee's geëvolueerd, en heb nu weer genoeg candies voor een evolve. Iemand nog een goed idee wat ik er mee kan doen?

Jolteon - 836CP - 43% IV

Eigenlijk wil ik wel een betere Jolteon, maar denk niet dat het de moeite waard is (max. optrainen zijn ze alsnog niks waard). En qua IV is mn Flareon het laagst, maar die is wel weer hoogste in CP.
Gewoon bewaren en verder niet meer power-up-en. Mocht je een keer voor rep trainen bij een gym van je eigen team, kunnen ze net de pokemon zijn die je nodig hebt qua type en CP.
pi_165109381
Zojuist een paar slowpoke's geevolueerd. Heb nu 6 slowbro's tussen de 1700 en 1800, allemaal met confusion en psychic. Ideaal als gym-defenders.

Maar na 11 Poliwrath's nog steeds geen met bubble + hydro pump.
pi_165109539
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 18:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wijkersloot en omgeving.
👍🏻
Ga ik daar eens rondfietsen
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 19:00:22 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165109842
Ik snap echt niet wat iets een goede defender maakt _O- :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 19:02:25 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165109919
Ehm... hoe goed en zeldzaam is die Haunter die op mijn radar is verschenen? :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165110252
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt niet wat iets een goede defender maakt _O- :@
http://www.pogomoves.com/rankings/gym-defense.php

quote:
Dueling Ability (Offense)
Dueling Ability is a reasonable measure if you don't often/ever dodge, as then you can only attack for as long as you can stay positive on HP. It is calculated by tankiness and gym offense. Tankiness is base HP multiplied by base defense and gym offense is explained below.

Gym Offense
Gym Offense takes the better of No Weave/Weave Damage over 100s and multiplies by the Pokémon's base attack to arrive at a ranking of raw damage output. "Weave Damage" is determined by figuring out the total Power achieved over 100 seconds by using basic attack enough to charge up enough energy to do a charge attack, and then using charge attack as soon as possible to not waste energy. "No Weave Damage" is determined by figuring out the total Power achieved by doing nothing but spamming the basic attack over 100 seconds. For some movesets this will the better way to attack.

Gym Defense
Gym Defense takes the calculated Gym Weave Damage over 100s and multiplies by Tankiness to arrive at a ranking of how much damage a Pokémon will output when defending a gym. "Gym Weave Damage" is an approximation of damage output while defending a gym determined by taking into account the fact that gym defenders wait 2 seconds before initiating any attack after the first two.
pi_165110515
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:59 schreef VerdachtParkietje het volgende:

[..]

Er zitten er nu twee in het Sonsbeek park
SPOILER
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 19:33:09 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165110666
Mijn haunter is dus 18CP :') :')

Zelfs mijn Gasly's zijn sterker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 september 2016 @ 19:59:13 #173
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165111369
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 18:12 schreef Onufriev het volgende:

Jolteon - 836CP - 43% IV

Jolteon _O_ Hoezo is een Jolteon niets waard?
pi_165111970
Zo de hype is wel ff voorbij he.

Kwestie van tijd en alle gyms staan leeg haha.
pi_165112051
Hmm unable to authenticate krijg ik, ik vrees een ban. Heb geen vreemde dingen gedaan met mijn account, in het verleden wel eens een iv checker gebruikt.

-edit, te vroeg zitten janken, het werkt al weer ;)
٩๏̯͡๏)۶
pi_165112181
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Zo de hype is wel ff voorbij he.

Kwestie van tijd en alle gyms staan leeg haha.
:?
  maandag 5 september 2016 @ 20:33:55 #177
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165112430
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Hmm unable to authenticate krijg ik, ik vrees een ban. Heb geen vreemde dingen gedaan met mijn account, in het verleden wel eens een iv checker gebruikt.

-edit, te vroeg zitten janken, het werkt al weer ;)
Had ik vanmiddag ook. Stom is dat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 5 september 2016 @ 20:34:03 #178
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_165112436
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

SPOILER
Via welke site krijg je deze map?
pi_165112747
quote:
[ afbeelding ]

Ja, zegt genoeg. Ik vind het nog steeds stom dat er zo weinig variatie is. Ik ga ook niet meer hier naar buiten voor een wandeling, kom toch niets bijzonders tegen.

Ik krijg nooit zoveel pokemon te zien op die site trouwens.. hoe krijg je dat voor mekaar?
-.-
pi_165112841
Godver. In mn eentje een level 6 gym neergehaald, wordt ie ingepikt door 2 losers die op een scooter gyms aan t scoren waren.
En alsof dat niet erg genoeg was, kreeg ik vervolgens steeds errors als ik er weer in wilde vechten :?

Verloren tijd :(
pi_165112882
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:27 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:?
Niet dan?
pi_165112904
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Niet dan?
Hier nog niet hoor
pi_165112986
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Via welke site krijg je deze map?
github -> pokemon go map mchristopher
pi_165113181
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Hier nog niet hoor
De parken die hier vol lagen met spelers dag en nacht nemen flink af hoor. Ook gyms zijn vaker minder sterk dan voorheen.
  maandag 5 september 2016 @ 20:54:13 #185
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165113244
Bij mij zijn de gyms nu vaker sterker dan in het begin.
  maandag 5 september 2016 @ 20:57:36 #186
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_165113401
1044 CP Magmar gevangen op de vaste spawnplek hier in de buurt. Nog niet eerder gevangen dus dat is leuk! Het is net te ver van mijn huis aan het einde van een doodlopende weg dus helaas al twee keer net te laat geweest.
Chaos is a ladder.
  maandag 5 september 2016 @ 21:03:54 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165113628
Ik was vandaag naar de Efteling en dat is echt Pokestops heaven :D Zooooveel. Elke attractie of kunstwerk is er wel een. Mijn zak zat dus snel vol. Heb veel potions weggegooid om ballen te krijgen.

Qua Pokemon zelf weinig nieuwe gezien dus vooral Magikarp en Slowpoke gevangen voor de candy.

Wel kwam er een Oddish uit een ei, die had ik nog niet. :)
  maandag 5 september 2016 @ 21:14:02 #188
12172 Rabieluh
pi_165113970
Ik kreeg een paardje uit een ei, vandaag was een goeie dag.

Tevens een Abra kunnen evolven naar een Kadabra om er een topdag van te maken.
  maandag 5 september 2016 @ 21:22:43 #189
12172 Rabieluh
pi_165114266
pi_165114830
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:59 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Volledig opgetraind is ie 2x zo slecht als een Vaporeon...
  maandag 5 september 2016 @ 21:47:26 #191
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165115002
Helaas wassie maar 260 CP maar ik ging er toch nog even voor naar buiten om te kijken of ik hem kon vinden, een Raichu! :D
pi_165115251
Die gym-error bug zit er nog steeds in en is best wel irritant. Gebeurt gelukkig niet zo vaak.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_165115466
Dan toch maar naar buiten gerend voor een Dewgong. Niet gevonden. :'(

Wel weer 2 Magikarp, 2 Eevees, Jigglypuff, Seel etc etc
Oeps. Ik wou gewoon een avondje op de bank zitten. :D
  maandag 5 september 2016 @ 22:03:58 #194
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_165115565
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:52 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

De parken die hier vol lagen met spelers dag en nacht nemen flink af hoor. Ook gyms zijn vaker minder sterk dan voorheen.
De gyms zijn juist in sterkte aan het toenemen. Deze avond heb ik nog een level 8 gym neergehaald. En van mijzelf zit er nu ook alweer 2 dagen een pokémon in wat nu een level 9 gym is.

Als ik naar de trainers kijk, zitten de meeste tussen level 20 en 25. En de pokémon worden ook steeds sterker.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 5 september 2016 @ 22:44:43 #195
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_165116944
Vanavond productief avondje een Gym bij het dorp geleveld van 5 naar 6 en een Pokemon achtergelaten, kijken hoe lang die weer blijft staan!
Verder mijn 2de 10 km ei gekregen dus hopen op iets moois met veel candy. :Y
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2016 @ 23:06:36 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165117585
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:41 schreef Hitsumi het volgende:

[..]

Ja, zegt genoeg. Ik vind het nog steeds stom dat er zo weinig variatie is. Ik ga ook niet meer hier naar buiten voor een wandeling, kom toch niets bijzonders tegen.

Ik krijg nooit zoveel pokemon te zien op die site trouwens.. hoe krijg je dat voor mekaar?
Scriptje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165118510
Was net bezig een gym te uppen om mijn Lapras erbij te zetten, moest ik nog 4000 punten hebben om de gym naar level 8 te brengen. Nadat ik een goeie 10 minuten bezig was komt er opeens een stelletje van een andere team diezelfde gym te battlen. Staan ze daar 10-15 minuten lang mijn zover gespaarde punten neer te halen :'). Maar de aanhouder wint >:) , na 15 min liepen ze weer weg en had ik het eindelijk naar level 8 kunnen uppen en gelijk mn Lapras erbij gezet. Ben benieuwd hoe lang die gym stand houdt.

Overigens nu een Golduck ge-evolved, met beste defense move set. Nu heb ik een twee Golducks, eentje met de beste defense en de andere met beste offense move set :D.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  dinsdag 6 september 2016 @ 00:11:50 #198
179002 GwaiLow
pi_165119376
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:59 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Heel jammer dat Jolteon zo zwak is. Hij zou Vaporeon af moeten maken maar het tegendeel is waar. Als een Vaporeon en Jolteon met dezelfde stats tegen elkaar vechten dan is Jolteon helemaal kansloos terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn. Vaporeon is op dit moment gewoon veel sterker.
  dinsdag 6 september 2016 @ 00:16:13 #199
12172 Rabieluh
pi_165119468
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:11 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Heel jammer dat Jolteon zo zwak is. Hij zou Vaporeon af moeten maken maar het tegendeel is waar. Als een Vaporeon en Jolteon met dezelfde stats tegen elkaar vechten dan is Jolteon helemaal kansloos terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn. Vaporeon is op dit moment gewoon veel sterker.
Zonde ja, vraag me af of ze dat nog gaan fixen, gelukkig heb ik wat bazenparasects die Vaporeons doen oplossen.
pi_165119769
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

SPOILER
Haha thnx man, je zult het niet geloven maar ik was rond die tijd ook precies op die plek voor dratini's. :D

Vanavond wel hele goede pokemon kunnen vangen; Blastoise en dugtrio erbij in mn pokedex.
Alleen jammer dat Blastoise maar 98cp is. :(

edit/ M'n Gyarados met twister heet nu TittyTwister. :P

edit2/ Super effective against Jinx. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door VerdachtParkietje op 06-09-2016 00:54:00 ]
  dinsdag 6 september 2016 @ 01:09:54 #201
12172 Rabieluh
pi_165120118
Opeens sinds 2 weken weer een Seel in huis, eindelijk genoeg voor een evolve _O_. Eerste Dewgong.

En met Ice Shard+Blizzard is het best een goeie om te hebben.

De IV is matig maar ik zie ze bijna nooit dus ik ben er blij mee.
pi_165120192
126 dratini candy en een 95%IV dratini ... spannend!

Edit: YESSSS!!! Steel Wing + Dragon Pulse. De perfecte defender. (Heb er al een met Dragon Breath + Hyper Beam)
  dinsdag 6 september 2016 @ 01:31:57 #203
12172 Rabieluh
pi_165120242
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:21 schreef probeer het volgende:

Edit: YESSSS!!! Steel Wing + Dragon Pulse. De perfecte defender. (Heb er al een met Dragon Breath + Hyper Beam)
Das een beste ja, lekker. Ik moet het voorlopig doen met 1 Dratini en 1 Dragonair.
pi_165120247
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:21 schreef probeer het volgende:

Ahh lekker man, hoeveel cp is die geworden?
Ik heb ook wel geluk gehad met mn Dragonite; ik had een dratini van 100% iv en uiteindelijk kreeg ik Dragon Breath + Dragon claw. Die Dragonite is nu iets in de 2200 cp, had ook nog een dragonite eerder gevangen en die heeft Steel wing + Dragon Pulse (1600 cp).

Maar ik zit nu met een dilemma. :P Ik heb nu namelijk een dratini gevangen met 98% IV en echt hoge cp (4000 stardust). Nu zit ik dus te twijfelen om te sparen voor nog een dragonite die dan iets van 2800 cp gaat hebben, of al mn dratini candy te stoppen in mn Dragonite die ik al had. Wat zou jij doen?
  dinsdag 6 september 2016 @ 01:51:22 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165120291
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:32 schreef VerdachtParkietje het volgende:

[..]

Ik heb ook wel geluk gehad met mn Dragonite; ik had een dratini van 100% iv en uiteindelijk kreeg ik Dragon Breath + Dragon claw. Die Dragonite is nu iets in de 2200 cp, had ook nog een dragonite eerder gevangen en die heeft Steel wing + Dragon Pulse (1600 cp).

Maar ik zit nu met een dilemma. :P Ik heb nu namelijk een dratini gevangen met 98% IV en echt hoge cp (4000 stardust). Nu zit ik dus te twijfelen om te sparen voor nog een dragonite die dan iets van 2800 cp gaat hebben, of al mn dratini candy te stoppen in mn Dragonite die ik al had. Wat zou jij doen?
Afhankelijk van hoe vaak je ze tegenkomt.

Kom je ze nauwelijks tegen dan je huidige upgraden. Kom je ze vaak tegen dan een nieuwe Dragonite maken.
pi_165120299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:32 schreef VerdachtParkietje het volgende:

[..]

Hij is momenteel iets rond de 2000. Maar hij gaat sowieso naar de max, wat op mijn level (27) iets van 2840 wordt.

En als ik jou was zou ik elke dragonite helemaal max-en.

Je DB+DC is als attacker de 2 na beste in het spel (alleen dragonite met DB+DP en DB+HB zitten er boven).

En je SW+DP is de op 1 na beste verdediger in het spel (Lapras op 1).

http://www.pogomoves.com/(...)&charge=Hyper%20Beam
Even naar onder scrollen, daar staan alle aanval-combinaties + percentages tov de rest.

Sowieso, Dragonite is zo overpowered, dat het gewoon onmogelijk is om er dust aan te verspillen, welke aanvallen hij ook heeft.
pi_165120302
dubbel
pi_165120308
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoe vaak je ze tegenkomt.

Kom je ze nauwelijks tegen dan je huidige upgraden. Kom je ze vaak tegen dan een nieuwe Dragonite maken.
Ik zeg allemaal volledig upgraden. Zelfs een Dragonite met de slechtste aanvallen is een beest in vergelijking met andere pokemon.

Dragonite wordt sowieso mijn 'buddy'. Op naar nummer 3.
pi_165121775
Iemand nog tips voor goede vangplekken in Haarlem?! :s)
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_165122125
Chansey uit mijn 10 KM ei, iets van 387CP dus redelijke teleurstelling ;(
pi_165122141
Zag vanmorgen trouwens een level 8 gym bij station RAI, met daarin als laagste Pokemon een 2400 CP en 2 Dragonites van 4000, tering die gaan nooit meer hun gym inleveren.
pi_165122189
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:46 schreef raptorix het volgende:
Die CP van Chansey is max 600 ofzo, dus dat is best goed. Dat beestje is fucked up qua CP en zo :D
Is een soort tank om laag in een gym te zetten :D
pi_165122218
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Die CP van Chansey is max 600 ofzo, dus dat is best goed. Dat beestje is fucked up qua CP en zo :D
Is een soort tank om laag in een gym te zetten :D
Ja, maar degene met de Chansey is wel degene die als eerst weer uit de gym ligt.
pi_165122559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, maar degene met de Chansey is wel degene die als eerst weer uit de gym ligt.
Ja. Dat heb ik ook al meerdere keren ervaren :D
pi_165123096
quote:
Had een jynx uit mn 10 km ei met een goeie 900 cp. T is dat ik m nog niet had maar kan niet zeggen dat ik er heel blij mee ben :')
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:55:48 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165123245
Ik heb maar weer eens 8 incubators gekocht. Even zoveel mogelijk eieren uitbroeden de komende tijd.
pi_165123252
Vanmorgen een wilde Gyarados van 1118CP, 75% IV en Bite en Dragon Pulse :)
En heb een 155CP Magikarp met 87% IV die ik anders nog kan gaan evolven :)
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:14:08 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165123565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:48 schreef DuW2 het volgende:

[..]

Had een jynx uit mn 10 km ei met een goeie 900 cp. T is dat ik m nog niet had maar kan niet zeggen dat ik er heel blij mee ben :')
Ik had de afgelopen 2 dagen 2x Pidgeys en 1x Oddish. Shut. Up.

:P
L'Amour menaçant:
pi_165123616
quote:
Het gaat om de HP bij Chansey, die is heel hoog ondanks de lage CP :)
pi_165123642
Gisteren weer eens een 10KM egg, een 550 Eevee van 90% ;(
Ik wil een Snorlax of een goede Dratini of een Growlith / Arcanine ;(
pi_165123683
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:16 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Het gaat om de HP bij Chansey, die is heel hoog ondanks de lage CP :)
Die is 307 geen idee hoe goed dat is, ik battle overigens niet zo heel vaak, ook al omdat de meeste Gyms in Amsterdam vrij sterk zijn.
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:20:39 #222
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_165123685
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Niet uit een 10km ei vermoed ik? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165123757
Mmmm als ik dit zo lees is mijn Chansey zo slecht nog niet: https://www.reddit.com/r/(...)isr9pe9c&sh=918f9cfd
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:30:21 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165123861
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:20 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet uit een 10km ei vermoed ik? :P
5.0 Km's dus nog steeds best zuur :')
L'Amour menaçant:
pi_165123918
quote:

[..]

oddish zou ik een moord voor doen. die vind ik nergens, en je hebt 125 candy nodig om Vileplum te halen :o
pi_165123950
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:23 schreef raptorix het volgende:
Mmmm als ik dit zo lees is mijn Chansey zo slecht nog niet: https://www.reddit.com/r/(...)isr9pe9c&sh=918f9cfd
Precies _O_
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:35:17 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165123953
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

oddish zou ik een moord voor doen. die vind ik nergens, en je hebt 125 candy nodig om Vileplum te halen :o
Oddish loopt regelmatig rond in t park en zo. Ok, niet zo regelmatig als de rest.
Ik heb nu.... ff spieken....63 candy. En ik heb er al een keer 25 gebruikt om een Gloom te maken.

En dan krijg je die keuze:

Maak ik van m'n matige Gloom (60% IV) een Vileplume, puur voor de pokedex
Of maak ik van m'n best OK Oddish (79% IV) een Gloom en daarna een Vileplume, maar dat duurt dus langer
L'Amour menaçant:
pi_165123992
Ik heb een Vileplume in Vondelpark gevonden, helaas niet zo een enorm sterke, maar wel een hele sterke gloom.
pi_165124245
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vileplume hier hoor. Erg veel mazzel mee gehad.

Alleen een attack power van lik mn vessie. :')
pi_165124529
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oddish loopt regelmatig rond in t park en zo. Ok, niet zo regelmatig als de rest.
Ik heb nu.... ff spieken....63 candy. En ik heb er al een keer 25 gebruikt om een Gloom te maken.

En dan krijg je die keuze:

Maak ik van m'n matige Gloom (60% IV) een Vileplume, puur voor de pokedex
Of maak ik van m'n best OK Oddish (79% IV) een Gloom en daarna een Vileplume, maar dat duurt dus langer
Stond ook voor die keuze, ga toch maar voor mijn Oddish naar Vileplume. Heb nu 107 candy en een Gloom van 60% en 982 CP. Oddish van 677 en 93% :D
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:31:54 #231
34663 SpeedyGJ
pi_165124829
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 09:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar was dat als ik vragen mag?
Dat was hier in Dokkum :)

quote:
9s.gif Op maandag 5 september 2016 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Had je wel je geluksfactor aangezet?

Mijn ervaring is dat ik een Pokémon sneller vang met een curve ball.
Schijnbaar niet ;)

Die ervaring heb ik dus ook, alleen met een curve ball kwam ik niet ver genoeg om em te raken helaas. Ik moest al mijn hele scherm gaan benutten plus de juiste snelheid wil de bal die lapras tikken. Als je te snel met je vinger over het scherm gaat gaat de bal niet hard genoeg en komt die maar halverwege.

quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 09:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mij is het ook nog nooit gelukt een zeldzame pokemon te vangen met of ??? (1000+ CP) of zo eentje als jij. Ik vind het nog knap dat je zoveel ballen kon gebruiken. Bij mij zijn ze binnen 5 gooien gevlucht.... Maar het is echt vrij lastig ja....en frustrerend. De enige echt zeldzame die ik wel heb weten te vangen is een Nidoking, maar ja, die was 500 CP.
Het verbaasde mij ook al dat ik zoveel ballen kon gooien, bij 5 ballen dacht ik al, yeps nu is hij weg :D
500CP is zelfs met een gewone bal nog wel te vangen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:48 schreef raptorix het volgende:
Zag vanmorgen trouwens een level 8 gym bij station RAI, met daarin als laagste Pokemon een 2400 CP en 2 Dragonites van 4000, tering die gaan nooit meer hun gym inleveren.
3/4 man in de gym staan met sterke pokemons heb je ze zo neer :)
Die gym gaat er heus wel aan _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:09 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Stond ook voor die keuze, ga toch maar voor mijn Oddish naar Vileplume. Heb nu 107 candy en een Gloom van 60% en 982 CP. Oddish van 677 en 93% :D
Als ik dat zou hebben? Ik zou de Gloom nog eens evolueren, dan maar iets langer wachten maar dan heb je vervolgens daarna wel een 93% Vileplume in handen :)
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:33:56 #232
284871 DarkSonic2
pi_165124869
Ik ben vaak in Dokkum geweest, maar waar in Dokkum was die Lapras?
pi_165124959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat was hier in Dokkum :)

[..]

Schijnbaar niet ;)

Die ervaring heb ik dus ook, alleen met een curve ball kwam ik niet ver genoeg om em te raken helaas. Ik moest al mijn hele scherm gaan benutten plus de juiste snelheid wil de bal die lapras tikken. Als je te snel met je vinger over het scherm gaat gaat de bal niet hard genoeg en komt die maar halverwege.

[..]

Het verbaasde mij ook al dat ik zoveel ballen kon gooien, bij 5 ballen dacht ik al, yeps nu is hij weg :D
500CP is zelfs met een gewone bal nog wel te vangen :)

[..]

3/4 man in de gym staan met sterke pokemons heb je ze zo neer :)
Die gym gaat er heus wel aan _O-

[..]

Als ik dat zou hebben? Ik zou de Gloom nog eens evolueren, dan maar iets langer wachten maar dan heb je vervolgens daarna wel een 93% Vileplume in handen :)
Nou waren er geen 4, dat waren alleen nog maar 4 sterkste, stond ook nog een Arcanine en een Lapras tussen ;)
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:44:33 #234
284871 DarkSonic2
pi_165125002
Een uniek moment: ik vind hier regelmatig een Bulbasaur en een Squirtle maar net ving ik de eerste Charmander die ik ooit heb gezien (in het wild, ik heb wel 2 uit een ei en mijn starter) *O*
pi_165125171
quote:
4000? Dan zitten hun playerlevels toch al wel ruim boven de 35? Alsin, bot-accounts?
pi_165125236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:56 schreef probeer het volgende:

[..]

4000? Dan zitten hun playerlevels toch al wel ruim boven de 35? Alsin, bot-accounts?
Mjah dat zou natuurlijk goed kunnen.
pi_165125390
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:56 schreef probeer het volgende:

[..]

4000 is niet mogelik toch? 3500 is toch de max op level 40? :o
pi_165125647
quote:

[..]

Goldeen en Magikarp.
Ik was blij geweest met die oddish
pi_165125680
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Precies _O_
O.o Interessant
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:28:00 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165125761
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Goldeen en Magikarp.
Ik was blij geweest met die oddish
Magikarp kan ik nog gebruiken voor de candy. Om m'n IV91% Gyarados op te pompen :D
Ei van net was trouwens Growlithe. Prima voor m'n Arcanine. ^O^
L'Amour menaçant:
pi_165125862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Magikarp kan ik nog gebruiken voor de candy. Om m'n IV91% Gyarados op te pompen :D
Ei van net was trouwens Growlithe. Prima voor m'n Arcanine. ^O^
Magikarps heb ik dan weer in overvloed. Ben alweer halverwege mijn zesde Gyarados ;(
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:38:00 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165125882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Magikarps heb ik dan weer in overvloed. Ben alweer halverwege mijn zesde Gyarados ;(
:D Nondepie. Zoveel?
Ik heb er eentje en die is prima. Had een 2e gevangen maar die was CP450 en IV40% of zo... weg ermee.
L'Amour menaçant:
pi_165125902
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Nondepie. Zoveel?
Ik heb er eentje en die is prima. Had een 2e gevangen maar die was CP450 en IV40% of zo... weg ermee.
Net over de helft voor mn eerste _O- ... Gelukkig nu wel in de buurt een goede magikarp spot gevonden. Gisteren 3 binnen 50 meter
pi_165125916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:39 schreef DuW2 het volgende:

[..]

Net over de helft voor mn eerste _O- ... Gelukkig nu wel in de buurt een goede magikarp spot gevonden. Gisteren 3 binnen 50 meter
20 procent van mijn Pokemonsen zijn Magicarps ;)
pi_165125985
Dit worden de afstanden in het Buddy systeem:

pi_165126005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

20 procent van mijn Pokemonsen zijn Magicarps ;)
mazzelaar... 20% is bij mij pidgey, volgende 20% is weedle dan 20% rattata.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 september 2016 @ 13:46:01 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165126019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:44 schreef raptorix het volgende:

[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat dit de beste zeldzaamheidslijst zou kunnen zijn...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 13:48:34 #248
42184 crew  DaMart
pi_165126056
quote:

[ afbeelding ]
Bijzonder dat alle regio-exclusieve 2 km zijn behalve Mr. Mime... in Europa moeten we verder lopen.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:50:57 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165126113
quote:

[ afbeelding ]
Hoe gaat dit werken dan? Wat wil b de 2km zeggen?
Dat je een candy krijgt van die soort na 2km lopen?

Dan ga ik straks ff wandelen met m'n Rapidash. Want die is sterk (dank je wel Kijkduin), maar m'n ponyta candies zijn op(want die zitten hier amper).
L'Amour menaçant:
pi_165126144
quote:

[ afbeelding ]
Moltres is te dik om te vliegen :P
#teamvalorsucks
pi_165126148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe gaat dit werken dan? Wat wil b de 2km zeggen?
Dat je een candy krijgt van die soort na 2km lopen?

Dan ga ik straks ff wandelen met m'n Rapidash. Want die is sterk (dank je wel Kijkduin), maar m'n ponyta candies zijn op(want die zitten hier amper).
Ja dat word een keuze, maar maakt het wel iets eerlijker voor plekken waar bepaalde Pokemonsen minder voorkomen.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:58:11 #252
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165126228
Dus na dat lopen krijg je een snoepje, en dan kan je een andere aanzetten voor een snoepje? Kan je ook voor altijd met die ene blijven lopen?

Mijn twee Gyaradossen zijn kut met twister, maar hoe zit dat met Dragonites? Hebben die moves die kut zijn of zijn ze allemaal wel goed maar is de een net iets beter? En Lapras? Ik heb nog lang niet genoeg snoep, maar soit.
pi_165126419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:45 schreef DuW2 het volgende:

[..]

mazzelaar... 20% is bij mij pidgey, volgende 20% is weedle dan 20% rattata.
Heb ik ook wel veel hoor, alleen de laatste iets minder rattata in Amsterdam, oja en ontzettend veel Psyducks en Drowzees.
pi_165126449
quote:
Wat het oa die speler Tsungtjaaaaa ofzo? Die heeft alle gyms daar in de buurt. Overal heeft ie een Dragonite/Snorlax instaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2016 14:11:00 ]
pi_165126454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heb ik ook wel veel hoor, alleen de laatste iets minder rattata in Amsterdam, oja en ontzettend veel Psyducks en Drowzees.
Drowzees kwam ik ook redelijk veel tegen in het begin. Daarna ook niet meer.
Eevee's mag ik trouwens niet over klagen :)
pi_165126494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:10 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Wat het oa die speler Tsungtjaaaaa ofzo? Die heeft alle gyms daar in de buurt. Overal heeft ie een Dragonite/Snorlax instaan.
Zou kunnen, ik kom er straks uit me werk langs, zal dan even kijken.
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:14:14 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165126509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat word een keuze, maar maakt het wel iets eerlijker voor plekken waar bepaalde Pokemonsen minder voorkomen.
Eenmalige keuze of wisselbaar?
L'Amour menaçant:
pi_165126530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Eenmalige keuze of wisselbaar?
Wisselbaar lijkt me wel voor de hand liggen.
pi_165126565
Komt er btw binnenkort nog een update?
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:21:30 #260
268260 Dr.Mikey
pi_165126615
Ik ga buddy doen met Lapras.
R.I.P DTS.
pi_165126659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:17 schreef Luppie0110 het volgende:
Komt er btw binnenkort nog een update?
Het Buddy systeem zit al in de code, dus ik verwacht dat ze dat binnenkort wel zullen activeren.
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:25:52 #262
268260 Dr.Mikey
pi_165126678
Ik las net iets over verandering van nesten bij de nieuwe update.
Hopelijk niet Manky nest voor de deur is prima voor mij.
R.I.P DTS.
pi_165126682
Ik ga buddy doen met Charmander. Die vind ik echt helemaal nergens. Heb er nu 5 gevangen ofzo (tegen 20+ van Bulba en Squirtle). En iedereen wilt natuurlijk een Charizard. En als ik daarmee klaar ben, wil ik graag een Omastar of Kabutops :D
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:29:15 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165126741
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:26 schreef Norrage het volgende:
Ik ga buddy doen met Charmander. Die vind ik echt helemaal nergens. Heb er nu 5 gevangen ofzo (tegen 20+ van Bulba en Squirtle). En iedereen wilt natuurlijk een Charizard. En als ik daarmee klaar ben, wil ik graag een Omastar of Kabutops :D
Hmm ja, charmanders zie ik idd ook weinig. 2 gevangen of zo, naast mijn startpokemon.
Ik denk dat ik gewoon van tijd tot tijd ga wisselen. Sommige voor evolves, andere voor power-ups van hun evolves al.
L'Amour menaçant:
pi_165126753
Over een volgende release valt niets te zeggen, voor zover ik heb kunnen ontdekken werken ze niet volgens Scrum (waarbij je vaste release momenten hebt, meestal om de 2 weken).

Sowieso vind ik hun versioning gek, mensen met een software achtergrond was dat misschien ook al opgevallen:

http://nintendonews.com/pokemon-go-update-history-android/
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:34:46 #266
284871 DarkSonic2
pi_165126825
Nu ik de eerste Charmander hier heb gezien hoop ik eigenlijk dat er meer spawnen op die plaats.. op die plek was eerst soms een Bulbasaur te vinden.
pi_165126839
zo, net ff naar buiten gelopen met een collega om mijn eerste Grimer te vangen.
wel een lage CP, maar weer 1tje voor me pokedex :)
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:52:16 #268
34663 SpeedyGJ
pi_165127107
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben vaak in Dokkum geweest, maar waar in Dokkum was die Lapras?
Tolhuispark :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou waren er geen 4, dat waren alleen nog maar 4 sterkste, stond ook nog een Arcanine en een Lapras tussen ;)
Ach elke pokemon die je verslaat is weer 1 minder ;) score van de gym gaat dus omlaag ook al haal je het niet tot het einde. Daarom dus genoeg hypo en rev bij je hebben dan kom je er wel.
En met geluk zien andere mensen dat erin wordt gevochten en mee gaan doen, dat was bij mij toen wel het geval.
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:01:00 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165127231
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:

Ach elke pokemon die je verslaat is weer 1 minder ;) score van de gym gaat dus omlaag ook al haal je het niet tot het einde. Daarom dus genoeg hypo en rev bij je hebben dan kom je er wel.
En met geluk zien andere mensen dat erin wordt gevochten en mee gaan doen, dat was bij mij toen wel het geval.
Wat? Je hoeft ze niet allemaal te verslaan? Maar het kan ook als je enkel de eerste verslaat? Waarom wist ik dit allemaal niet? -O-
Fuck the EBU.
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:06:58 #270
34663 SpeedyGJ
pi_165127325
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wat? Je hoeft ze niet allemaal te verslaan? Maar het kan ook als je enkel de eerste verslaat? Waarom wist ik dit allemaal niet? -O-
Hoe meer je verslaat hoe meer gym score je pakt :) altijd tot het uiterste gaan.
Als je de hele gym eerst moest uitspelen en dan pas 1 weg valt is het natuurlijk noet te doen.
Als je 1 verslaat betekend nog niet dat die weg valt, daarom dus altijd doorgaan :)
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:12:35 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165127409
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:06 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hoe meer je verslaat hoe meer gym score je pakt :) altijd tot het uiterste gaan.
Als je de hele gym eerst moest uitspelen en dan pas 1 weg valt is het natuurlijk noet te doen.
Als je 1 verslaat betekend nog niet dat die weg valt, daarom dus altijd doorgaan :)
Ik dacht altijd dat je ze sowieso allemaal moest verslaan, dus in een level 5 gym, moet je alle vijf de Pokémon verslaan, alvorens je er prestige afhaalt.

Dan vanavond eens een poging wagen om er misschien 1 uit de plaatselijke gym te kicken.
Fuck the EBU.
pi_165127467
Ik hoef nog "maar" 62 Magikarp voor een Gyarados maar de hoogste Magikarp heeft CP 133. Ik weet dus niet of het handig is om nog even te wachten op een Magikarp met een hogere CP?
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:19:18 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165127501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:17 schreef Devv het volgende:
Ik hoef nog "maar" 62 Magikarp voor een Gyarados maar de hoogste Magikarp heeft CP 133. Ik weet dus niet of het handig is om nog even te wachten op een Magikarp met een hogere CP?
Zolang je die 62 Magikarp nog niet hebt, moet je sowieso nog wachten. En wie weet wat er daar nog tussen zit.
Fuck the EBU.
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:30:43 #274
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165127732
Boh geodude maar 1KM per candy. _O_ Golem here i come.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_165127744
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:39:42 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165127924
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh geodude maar 1KM per candy. _O_ Golem here i come.
Hoe weet je dat?
Fuck the EBU.
pi_165128100
Schutstraat Utrecht, Growlithe spawn
pi_165128230
Hopen dat die update nog komt vandaag, maar zal wel morgen worden op z'n vroegst
٩๏̯͡๏)۶
pi_165128242
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zolang je die 62 Magikarp nog niet hebt, moet je sowieso nog wachten. En wie weet wat er daar nog tussen zit.
Ja, oké. Ik ben er ook nog niet maar vanaf hoeveel CP wordt het een beetje interessant? Ik had eerlijk gezegd bij lvl 21 wel wat hogere CP Magikarp verwacht.
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:01:28 #280
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165128318
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Als een iemand het roept en een ander persoon herhaalt dat, dan wordt het natuurlijk een kei hard gegeven.
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:02:06 #281
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165128335
Gisteren 2 Magicarps gevangen achter elkaar met 180 en 170 cp! waarvan de Magikarp met 180 cp de beste Appraisel krijgt :D
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:11:47 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165128522
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:57 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, oké. Ik ben er ook nog niet maar vanaf hoeveel CP wordt het een beetje interessant? Ik had eerlijk gezegd bij lvl 21 wel wat hogere CP Magikarp verwacht.
Dat weet ik ook niet. Er kwam eens een lijstje hier voorbij, maar kan die niet meer terugvinden.
Fuck the EBU.
pi_165128621
Voor de mensen in Bergen op Zoom er is nog 7minuten een Blastoise in dat natuurgebied bij de gym
pi_165128700
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Er kwam eens een lijstje hier voorbij, maar kan die niet meer terugvinden.
Iets naar boven :P

quote:

[ afbeelding ]

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinGasthof op 06-09-2016 16:26:40 ]
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:28:53 #285
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165128845
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Iets naar boven :P

[..]

dit ging over cp. Er kwam eens een plaatje voorbij met hoe hoog de cp moest zijn van een Pokémon om na evolutie boven de 1000cp uit te komen.
Fuck the EBU.
pi_165128887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

dit ging over cp. Er kwam eens een plaatje voorbij met hoe hoog de cp moest zijn van een Pokémon om na evolutie boven de 1000cp uit te komen.
Oeps, verkeerde quote. Ik bedoelde het gesprek dat iets daarvoor / daardoorheen liep over km/candy en verwarde jouw post daarmee :P Excuseert u mij
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:38:26 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165129025
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Oeps, verkeerde quote. Ik bedoelde het gesprek dat iets daarvoor / daardoorheen liep over km/candy en verwarde jouw post daarmee :P Excuseert u mij
Geeft niet.
Fuck the EBU.
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:46:09 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165129154
Ik dacht dat IV system te snappen, maar nee....

• Fearow, CP1129, HP91, met steel wing en twister, power up cost van 3500 --> IV91%
• Fearow, CP1169, HP93, met steel wing en twister, power up cost van 3500 --> IV78%

Ze zijn dus verder exact hetzelfde, alleen de onderste heeft een iets hogere CP en HP.... maar die is wel veel lager in IV ineens. :?

Waar ligt dat dan aan?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:47:24 #289
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165129179
quote:
Dit gezeik heb ik ook weer voort, minder erg dan bij jou... maar de km's worden weer slechter geregistreerd... echt balen.
pi_165129203
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat IV system te snappen, maar nee....

• Fearow, CP1129, HP91, met steel wing en twister, power up cost van 3500 --> IV91%
• Fearow, CP1169, HP93, met steel wing en twister, power up cost van 3500 --> IV78%

Ze zijn dus verder exact hetzelfde, alleen de onderste heeft een iets hogere CP en HP.... maar die is wel veel lager in IV ineens. :?

Waar ligt dat dan aan?
Op dat balkje kan je zien hoever ze nog kunnen "groeien" (power up). Waarschijnlijk ligt dat bij de eerste veel hoger, of niet?
pi_165129222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:47 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Dit gezeik heb ik ook weer voort, minder erg dan bij jou... maar de km's worden weer slechter geregistreerd... echt balen.
Geen last van... Gisteren een uurtje (zeer langzaam) op de fiets rondgegaan. Mn 10km ei aan het begin in de incubator gedaan en aan het eind van het rondje was die uitgekomen.
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:49:43 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165129230
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Op dat balkje kan je zien hoever ze nog kunnen "groeien" (power up). Waarschijnlijk ligt dat bij de eerste veel hoger, of niet?
Ook niet. Niet veel iig. Maar dat zal m misschien wel zijn.

Ook heb ik die ene veel eerder gevangen dan de ander.
Als ik die met IV91 nu door de screen haal zegt ie ineens maar 65 :')

(ik weet al die IV's omdat ik ze als getal achter de naam typ)
L'Amour menaçant:
pi_165129245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ook niet.

Wel heb ik die ene veel eerder gevangen als de ander.
Als ik die met IV91 nu door de screen halt zegt ie ineens maar 65 :')

Met 65 klinkt het wel veel logischer :P Als de trainer zegt dat de fearow niet amazing is kan dat goed kloppen.

(ik weet al die IV's omdat ik ze als getal achter de naam typ)
65 klinkt wel veel logischer dan :Y Wat zegt de appraisal functie?
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:52:01 #294
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165129267
Chansey voor me neus in het wild, wil ik hem aanklikken tijd voorbij....
pi_165129467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:47 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van elke week hardlopen. Ik hoef mij geen zorgen te maken over gemiste kilometers :P .
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:05:46 #296
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165129480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:52 schreef maikel112 het volgende:
one in a million, beter luck next time, wait... there is no next time!
Zonde man!
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:10:50 #297
179002 GwaiLow
pi_165129558
Heb nu iets van 105 Bulbasaur candy's en een Ivysaur ''met het beste zinnetje''. Weet niet exact hoeveel iv maar iig meer dan 80% dus. Maar zie eigenlijk nooit een Venusaur in de gym. Geen hoogvlieger zeker?
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:25:00 #298
284871 DarkSonic2
pi_165129815
Ik heb inmiddels 149 Bulbasaur candies.. maar ik heb geen goede Bulbasaur, die ik hiervind zijn als ik geluk heb 'decent'. Ik moet 1 uit een ei zien te krijgen.
pi_165129896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:52 schreef maikel112 het volgende:
Had hem gister uit mijn eerste 10KM ei.
pi_165129906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:10 schreef GwaiLow het volgende:
Heb nu iets van 105 Bulbasaur candy's en een Ivysaur ''met het beste zinnetje''. Weet niet exact hoeveel iv maar iig meer dan 80% dus. Maar zie eigenlijk nooit een Venusaur in de gym. Geen hoogvlieger zeker?
Ik denk dat eerder komt omdat 100 belbasaur Candy krijgen voor de meeste een grote opgave is.
pi_165129996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:10 schreef GwaiLow het volgende:
Ik loop bij een gym hier in de buurt telkens stuk op die Venusaur :'( In 2 uur tijd slechts van level 10 naar 7 gekregen. En nu zijn mijn revives op ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')