quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is gewoon een gezellig gezinnetje.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is gewoon een gezellig gezinnetje.
Nee hoor de luchtsirenes niet?quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:42 schreef Oversight het volgende:
Maar serieus,... twee paragliders die binnen twee uur na elkaar uit de lucht vallen, rotte eierlucht boven de botlek, .... en niemand denkt aan een aanslag ?
5 is David met zijn zus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:41 schreef Oversight het volgende:
Het kwam van die andere kale.
21 dubieuze familiekiekjes
Het gaat om het plaatje...quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:45 schreef Oversight het volgende:
[..]2 binnen twee uur, en dan die gaswolk erbij?
Da's geen toeval.
Waar is die gaswolk dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:45 schreef Oversight het volgende:
[..]2 binnen twee uur, en dan die gaswolk erbij?
Da's geen toeval.
Dat is allemaal Kingstown.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:48 schreef Oversight het volgende:
[..]die had ik eerder hier gedacht terug te vinden.
21 dingen die mensen in hun kont stoppen
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die gaswolk dan?
Ik krijg van de NOS alleen pushberichten over wielrennen.
Dat is nieuws van vanmiddag, beetje oud hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Mensen onwel door onbekende stof in Botlek
en nog een paar...
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is nieuws van vanmiddag, beetje oud hoor.
BNW is een deurtje verder.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Het gaat om de volgorde...
Eerst smellie, dan mensen onwel, en dan paragliders die uit de lucht vallen..
Ik denk dat IS oefent voor een aanslag met gifgas.
Kan kloppen, doe ik altijd op een broodje worst.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:55 schreef Oversight het volgende:
[..]Wacht maar tot je straks mosterd ruikt ineens.
Ik denk dat jij een beetje paranoide bent ..quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Het gaat om de volgorde...
Eerst smellie, dan mensen onwel, en dan paragliders die uit de lucht vallen..
Ik denk dat IS oefent voor een aanslag met gifgas.
Vind het niet zo ver gezocht hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje paranoide bent ..
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan kloppen, doe ik altijd op een broodje worst.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het niet zo ver gezocht hoor.
Hoezo kan ik het weten?quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:59 schreef Oversight het volgende:
[..]Jij begrijpt het tenminste.... en jij kan het weten...
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje paranoide bent ..
Zij is gisteren op d'r hoofd gevallen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:59 schreef Oversight het volgende:
[..]Jij begrijpt het tenminste.... en jij kan het weten...
Nja lees net op fok dat er een white genocide plaats vindt dus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij is gisteren op d'r hoofd gevallen.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij is gisteren op d'r hoofd gevallen.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja lees net op fok dat er een white genocide plaats vindt dus.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
En nu een grote brand bij de shell, ik voel hem hoor Oversight.
Is Trigger het al aan het ontkennen?quote:Op zondag 4 september 2016 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wordt hier al maanden geroepen.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NWS / Linkse Zwitserse politica uit gearresteerd voor illegale mensensmokkel
quote:Op zondag 4 september 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben zulke goeie plaatjes?
[ afbeelding ]
Ja moet je dan zelf weten natuurlijk. Heb je een beetje ruilbaar lichaam?quote:Op zondag 4 september 2016 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou echt van alles in die doos proberen te stoppen dan.
Dat hele station fikt helemaal naar de tyfus. Machtig mooi.quote:Op zondag 4 september 2016 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
En nu een grote brand bij de shell, ik voel hem hoor Oversight.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hele station fikt helemaal naar de tyfus. Machtig mooi.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou echt van alles in die doos proberen te stoppen dan.
Om het vuur te blussen.quote:Op zondag 4 september 2016 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke idioot zet er nou zo'n watermerk voor
Onze vrienden van AS Media.quote:Op zondag 4 september 2016 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke idioot zet er nou zo'n watermerk voor
God hebbe zijn ziel.quote:Op zondag 4 september 2016 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering schijt nu in zijn broek.
Als die er nog was geweest wel jaquote:Op zondag 4 september 2016 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering schijt nu in zijn broek.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
Maar die VID is weer mooi kut bezig, ze kunnen die camera gewoon op dat station richten, maar dat doen ze weer niet hoor
quote:Op zondag 4 september 2016 00:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Beter dan zijn broek zo te horen.
Doen die mafkezen altijd, ook als er een lekkere aanrijding is met 2 bussen vol kinderen bewegen ze weg.quote:
Anders gewoon je zinnen eindigen met twaalf.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon je zinnen eindigen met twaalf.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon je zinnen eindigen met twaalf.
quote:Alleen zaalf rijmt op twaalf. Dit betekent 'boerenzwaluw'
Je moet ook niet zelf gaan dokteren op Marokko.nlquote:Op zondag 4 september 2016 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu had die dokter dus gezegd dat bewegen van de voet het herstel bevorderd maar lees dit dus nergens terug?
Daar zit ik ook niet.quote:Op zondag 4 september 2016 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zelf gaan dokteren op Marokko.nl
quote:Op zondag 4 september 2016 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu had die dokter dus gezegd dat bewegen van de voet het herstel bevorderd maar lees dit dus nergens terug?
Maar beweging is altijd goed. Dus geloof die dokter nou maar gewoon, die man weet dat vast wel.quote:
Dat is toch geen woord joh, dat is gewoon een Utrechter die het woord zalf probeert uit te spreken.quote:
Maar lees overal dat je rust moet houden zodat het herstelproces gestart kan worden?quote:Op zondag 4 september 2016 00:35 schreef Oversight het volgende:
[..]het houd je bloedsomloop op gang in het gekneusde deel, en das handig want dan worden afvalstoffen afgevoerd, en heb je minder last van stijfheid en pijn.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen woord joh, dat is gewoon een Utrechter die het woord zalf probeert uit te spreken.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar lees overal dat je rust moet houden zodat het herstelproces gestart kan worden?
Precies.quote:
Dus in de lucht?quote:Op zondag 4 september 2016 00:37 schreef Oversight het volgende:
[..]Jij rust, en je voet blijven bewegen.
quote:
Volgende keer ga ik gewoon fullspeed voor een muur:Pquote:Op zondag 4 september 2016 00:42 schreef Oversight het volgende:
[..]zowiezo... je verwonding altijd hoger proberen te houden dan je hart, dat scheelt in de pijn.
En echt zoveel mogelijk proberen te bewegen zonder forceren, houdt het soepel en zorgt echt voor afvoer afvalstoffen, en bij kneuzing heb je een boel afval in je bloed, al dat donkere moet stukje bij beetje afgevoerd worden, no kidding.
quote:Op zondag 4 september 2016 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik gewoon fullspeed voor een muur:P
Die hashtagtwitter:Policriet twitterde op zondag 04-09-2016 om 01:13:25Ik hoorde de man die inreed op #deandel Allah Ackbar roepen uit zijn raam,voordat hij botste! #gouda #shell #tankstation #ikwoualleeneenmars reageer retweet
quote:Op zondag 4 september 2016 01:17 schreef YokiKater het volgende:
Die hashtagtwitter:Policriet twitterde op zondag 04-09-2016 om 01:13:25Ik hoorde de man die inreed op #deandel Allah Ackbar roepen uit zijn raam,voordat hij botste! #gouda #shell #tankstation #ikwoualleeneenmars reageer retweet
quote:Op zondag 4 september 2016 01:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.quote:Op zondag 4 september 2016 01:57 schreef Oversight het volgende:
[..]zou het echt een aanslag zijn ?
Was er een bijvul tankwagen bezig?
We gaan er aanquote:Op zondag 4 september 2016 09:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.
Ongeluk op set van Kitchen Impossiblequote:Tijdens de opnames van het nieuwe Net5-programma Kitchen Impossible is vrijdag een verhuislift omgevallen, voor de ingang van het restaurant waar presentator Arie Boomsma en chef-kok Robert Kranenborg werkzaam waren.
Dat kan nooit kwaad.quote:Op zondag 4 september 2016 11:26 schreef d4v1d het volgende:
Zal ik een 2e SSD in m'n laptop zetten ipv de hardeschijf die er nu in zit?
Ben even in dubio #nerd
zeker, zit nu een 1TB hardeschijf in naast de SSD die er al in zit. Laptop zal vaak via de fiets vervoerd worden en dan pak je wel eens een stoeprandje mee.quote:
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 4 september 2016 11:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zeker, zit nu een 1TB hardeschijf in naast de SSD die er al in zit. Laptop zal vaak via de fiets vervoerd worden en dan pak je wel eens een stoeprandje mee.
Maar het kost wel geld ditdat en ik zal die laptop maar 1x per week mee moeten nemen
Zo'n schokje van een stoeprandje moet hij gewoon tegen kunnen hoor, en hij staat dan toch ook uit neem ik aan? Dat ding zit als het goed is in een casing met rubbertjes. De harde schijf in mijn Asus doet het ook nog prima, 6 jaar oud en daar ben ik ook niet superzachtzinnig mee omgegaan.quote:Op zondag 4 september 2016 11:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zeker, zit nu een 1TB hardeschijf in naast de SSD die er al in zit. Laptop zal vaak via de fiets vervoerd worden en dan pak je wel eens een stoeprandje mee.
Maar het kost wel geld ditdat en ik zal die laptop maar 1x per week mee moeten nemen
Ik ben gewoon een beetje paranoïde wat dat betreft. Laptoptas heeft ook nog kussentjes aan de zijkanten in het laptopvak maar alsnog.quote:Op zondag 4 september 2016 11:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n schokje van een stoeprandje moet hij gewoon tegen kunnen hoor, en hij staat dan toch ook uit neem ik aan? Dat ding zit als het goed is in een casing met rubbertjes. De harde schijf in mijn Asus doet het ook nog prima, 6 jaar oud en daar ben ik ook niet superzachtzinnig mee omgegaan.
Gewoon uitzetten. Dat ding boot snel genoeg toch.quote:Op zondag 4 september 2016 11:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje paranoïde wat dat betreft. Laptoptas heeft ook nog kussentjes aan de zijkanten in het laptopvak maar alsnog.
Slaapstand beter niet toch? Of was het nou Sluimermodus wat je beter niet kon doen, ik haal die altijd door elkaar
True.quote:Op zondag 4 september 2016 11:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten. Dat ding boot snel genoeg toch.
Laptops hoef je toch tegenwoordig praktisch nooit meer uit te zetten?quote:Op zondag 4 september 2016 11:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten. Dat ding boot snel genoeg toch.
Waarom zou je hem laten hibernaten tijdens het vervoeren?quote:Op zondag 4 september 2016 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laptops hoef je toch tegenwoordig praktisch nooit meer uit te zetten?
Geen idee, ik vervoer hem eigenlijk nooit.quote:Op zondag 4 september 2016 11:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom zou je hem laten hibernaten tijdens het vervoeren?
Yasmin weet nog wel een winkelwagentje te staan, als je dan even een betonschaar meeneemt dan heb je je rooster.quote:Op zondag 4 september 2016 11:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nogsteeds geen rooster voor aankomende week
#klacht
Hij staat er dus nog steeds.quote:Op zondag 4 september 2016 11:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin weet nog wel een winkelwagentje te staan, als je dan even een betonschaar meeneemt dan heb je je rooster.
Yokiquote:Op zondag 4 september 2016 11:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin weet nog wel een winkelwagentje te staan, als je dan even een betonschaar meeneemt dan heb je je rooster.
Ik riep het gewoon random.quote:Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan makkelijk, er zitten hier wel meer figuren die van de sensuele herenliefde zijn.
Je wordt geroepen in feedback.quote:Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan makkelijk, er zitten hier wel meer figuren die van de sensuele herenliefde zijn.
Mijn knop is kapot.quote:Op zondag 4 september 2016 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen tijd voor die onzin.
Grotjes.
Niet alleen je knopquote:
leuke garpquote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen je knopGahahahahahaha:p
quote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen je knopGahahahahahaha:p
Grapjequote:
Echt een slecht plan was dit.quote:Op zondag 4 september 2016 12:00 schreef LTVDK het volgende:
Nou niet helemaal natuurlijk, je bent wel van je scooter geflikkerd.
kak.quote:
Nu is het weg.quote:Op zondag 4 september 2016 12:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kak.
Wou die quote kopiëren en hier posten
Hee Yasmin, heb je een pic van jezelf?quote:Op zondag 4 september 2016 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
raar? normaal was ze altijd heel erg makkelijk?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 4 september 2016 12:15 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Hee Yasmin, heb je een pic van jezelf?
Doe eens even normaal joh klaphark.quote:Op zondag 4 september 2016 12:15 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Waarom wil jij een pic van Yasmin?quote:Op zondag 4 september 2016 12:15 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dit, je blijft van onze Yasmin af.quote:Op zondag 4 september 2016 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom wil jij een pic van Yasmin?
Slimme jongen!quote:Op zondag 4 september 2016 12:18 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je er wel een hebt. Maar er geen gaat versturen.
Maar wat is er leuk aan uitgehuwelijkt worden? Je word gewoon aan iemand gegeven zonder dat je misschien echt van m houd.quote:
Boeiend. Het gaat je niet lukken vandaag,quote:Op zondag 4 september 2016 12:19 schreef Fokker89 het volgende:
Amsterdamsche Football Club "Ajax", kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt Ajax onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is 33 keer kampioen van Nederland geworden. Op de UEFA-ranglijst van de beste clubs in Europa staat AFC Ajax in het seizoen 2015/16 als beste Nederlandse club op de 30e plaats met 58.112 punten.[4] Volgens de IFFHS is Ajax de op zes na succesvolste Europese club van de twintigste eeuw. Het is één van de zes Europese clubs die het recht heeft de zogenaamde Badge of Honour op de mouw te dragen door drie keer winst op rij van de Europacup I (1971, 1972 en 1973). Door drie keer winst op rij van de Europacup I is het om die reden tevens één van de vijf clubs die de originele beker mocht behouden.[5] De club heeft sinds 1998 een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA. Ajax slaagde er als één van de weinige Europese topclubs in om samen met Chelsea, Juventus en Bayern München, alle drie de UEFA-hoofdcompetities (Europacup I / UEFA Champions League, Europacup II, en UEFA Cup / UEFA Europa League) te winnen.[6] Ook won Ajax als één van de weinige Europese clubs in 1972 de continentale treble (winst van het landskampioenschap, de nationale beker en de Europacup I). In datzelfde jaar werd overigens ook voor de eerste keer de Wereldbeker voor clubteams gewonnen. Het is hiermee, samen met Manchester United (1999) en FC Barcelona (2009), één van de drie clubs die de continentale treble en de Wereldbeker wist te winnen in het zelfde seizoen. In 1995 werd Ajax door het Engelse voetbaltijdschrift World Soccer uitgeroepen tot Wereldteam van het Jaar.
Het is ook niet als leuk bedoeld.quote:Op zondag 4 september 2016 12:20 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan uitgehuwelijkt worden? Je word gewoon aan iemand gegeven zonder dat je misschien echt van m houd.
Maar vind je hem leuk?quote:Op zondag 4 september 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is ook niet als leuk bedoeld.
Jawel.quote:Op zondag 4 september 2016 12:22 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oh. Maar vind je het niet jammer dat je niet gewoon zelf mag kiezen?
Nee staat de doodstraf op.quote:Op zondag 4 september 2016 12:23 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
En je mag van je ouders niet bekeren?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 4 september 2016 12:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders was je natuurlijk voor zo'n lekkere 14-jarige knaap gegaan
Ja maar dat maakt niet zoveel uit hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 12:24 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Maar je woont nu toch in Nederland?
Ik bedoel dat je hier niet de doodstraf krijgt. En dit toont maar weer is aan hoe het is gesteld met vrouwenrechten binnen de islam!quote:Op zondag 4 september 2016 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt niet zoveel uit hoor.
Defineer Nederland.quote:Op zondag 4 september 2016 12:24 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Maar je woont nu toch in Nederland?
quote:Op zondag 4 september 2016 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)etvorkje-article.ogg
Nee maar dan nemen ze mij mee naar het buitenland. Ze zijn niet dom ofzo...quote:Op zondag 4 september 2016 12:25 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je hier niet de doodstraf krijgt. En dit toont maar weer is aan hoe het is gesteld met vrouwenrechten binnen de islam!
Rot nou is op met dat gewiki.quote:Op zondag 4 september 2016 12:27 schreef Fokker89 het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)Braadzak-article.ogg
Nee. ja onderduiken. Maar heb het gewoon geaccepteerd. Inshallah in het paradijs beter.quote:Op zondag 4 september 2016 12:26 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Is er dan geen enkele oplossing dat je veilig kan bekeren?
Of gewoon van de flat duwen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dan nemen ze mij mee naar het buitenland. Ze zijn niet dom ofzo...
Las balzak.quote:Op zondag 4 september 2016 12:27 schreef Fokker89 het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)Braadzak-article.ogg
Als ik het zo lees kan je niks anders dan accepteren. Maar als je ouder dan 18 bent mag je toch zelf weten wat je doet? Als je migreert naar Amerika kan je doen wat je wilt.quote:Op zondag 4 september 2016 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. ja onderduiken. Maar heb het gewoon geaccepteerd. Inshallah in het paradijs beter.
Ja maar hou wel van ze hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 12:29 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kan je niks anders dan accepteren. Maar als je ouder dan 18 bent mag je toch zelf weten wat je doet? Als je migreert naar Amerika kan je doen wat je wilt.
Weet je nou die vrouw met die pc cursusquote:Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat Man Bijt Hond niet meer bestaat. Die hadden bij die wikipedia downie moeten langs gaan
Dat hebben ze gedaan.quote:Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat Man Bijt Hond niet meer bestaat. Die hadden bij die wikipedia downie moeten langs gaan
Hebben ze ook gedaan.quote:Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Wie?quote:Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef Fokker89 het volgende:
Amy, Lisa en Shelley komen hier volgende week optreden
Dat snap ik, maar als je zelfs in een land waar de islam niet geld als staatsgodsdienst wordt verplicht tot dingen.quote:
Wordt*quote:Op zondag 4 september 2016 12:31 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je zelfs in een land waar de islam niet geld als staatsgodsdienst word verplicht tot dingen.
Ja zat hem al te kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 12:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ce_of_wikipedia.html
Beetje zoals jezelf?quote:Op zondag 4 september 2016 12:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja zat hem al te kijken.
Had een zwaardere Downie verwacht
Ach het komst vast goed. Misschien is het wel een leuke jongen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:31 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je zelfs in een land waar de islam niet geld als staatsgodsdienst wordt verplicht tot dingen.
Dat kan maar alsnog is het erg dat anno 2016 in Nederland vrouwen worden onderdrukt!quote:Op zondag 4 september 2016 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach het komst vast goed. Misschien is het wel een leuke jongen.
Daar zijn ze voor.quote:Op zondag 4 september 2016 12:36 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat kan maar alsnog is het erg dat anno 2016 in Nederland vrouwen worden onderdrukt!
Ik was gewoon positief verrastquote:Op zondag 4 september 2016 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe jij dan eens lief tegen Johan Bos.
Ik vind dat echt zon saai programma.quote:Op zondag 4 september 2016 12:36 schreef Roffa123 het volgende:
Dit lied vind ik persoonlijk mooier als Clown.
Dat wel, ik kijk nooit talentshows.quote:Op zondag 4 september 2016 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zon saai programma.
Alleen jammer dat Jan Smit in die zaal zitquote:Op zondag 4 september 2016 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zon saai programma.
Dit is geen talentenshow.quote:Op zondag 4 september 2016 12:39 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat wel, ik kijk nooit talentshows.
Ik heb jouw vader stiekem een paar geiten en kamelen beloofdquote:Op zondag 4 september 2016 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach het komst vast goed. Misschien is het wel een leuke jongen.
Ze had het over een LEUKE jongen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jouw vader stiekem een paar geiten en kamelen beloofd
Volgens mij komen daar gewoon artiesten die nummers van elkaar gaan zingen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:41 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Het programma heet, Beste zangeres van Nederland 2016!. Dus ik denk van wel.
Mja, ik ben niet zo onderdukkend, misschien vindt ze dat wel leuk?quote:Op zondag 4 september 2016 12:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze had het over een LEUKE jongen.
Oud genoeg om je moeder te kunnen zijn.quote:
Dan zou ze 2 jaar moeten zijn om mij te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oud genoeg om je moeder te kunnen zijn.
Oordopjes benodigdquote:Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef Fokker89 het volgende:
Amy, Lisa en Shelley komen hier volgende week optreden
Fokker komt gewoon keihard klaar op Amyquote:
In een wijk waar voornamelijk laag opgeleide blanke mensen wonen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:47 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Naja, eerste vraag. In welk stadsdeel van Den Haag woon je?
Laat onze besnorde mascotte met rust, apenlul.quote:Op zondag 4 september 2016 12:47 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Naja, eerste vraag. In welk stadsdeel van Den Haag woon je?
Ik weet tenminste hoe dat ding werkt.quote:Op zondag 4 september 2016 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fokker komt gewoon keihard klaar op Amy
quote:Op zondag 4 september 2016 12:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet tenminste hoe dat ding werkt.
Ik ben niet vervelend. Ik heb zelfs gezegd dat ik medelijden met dr hebt.quote:Op zondag 4 september 2016 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat onze besnorde mascotte met rust, apenlul.
En hou eens op met zo vervelend zijn of ga gewoon weg joh
Is niet nodig.quote:Op zondag 4 september 2016 12:48 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend. Ik heb zelfs gezegd dat ik medelijden met dr hebt.
Scheveningen?quote:Op zondag 4 september 2016 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In een wijk waar voornamelijk laag opgeleide blanke mensen wonen.
je bent vervelend. Gedraag je eens gewoon normaal johquote:Op zondag 4 september 2016 12:48 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend. Ik heb zelfs gezegd dat ik medelijden met dr hebt.
Jij zegt dat cremeren weer leuk moet worden.quote:Op zondag 4 september 2016 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je bent vervelend. Gedraag je eens gewoon normaal joh
Precies, ik ben d'r wel om vervelend te doen. Hoeven we niet nodig een 2e persoon bij.quote:Op zondag 4 september 2016 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je bent vervelend. Gedraag je eens gewoon normaal joh
Opbokken.quote:Op zondag 4 september 2016 12:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Precies, ik ben d'r wel om vervelend te doen. Hoeven we niet nodig een 2e persoon bij.
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 12:50 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oke, draag je openbaar een Hoofddoek?
Klopt. Dan nog moet je gewoon een beetje normaal doenquote:Op zondag 4 september 2016 12:49 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Jij zegt dat cremeren weer leuk moet worden.
quote:Op zondag 4 september 2016 12:50 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oke volgende vraag, ben je een keer (in jouw ogen) discriminerend benaderd?
Ja. Vrijwel elke dag. Gister deed jij het ook.quote:Op zondag 4 september 2016 12:50 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oke volgende vraag, ben je een keer (in jouw ogen) discriminerend benaderd?
En op welke manier buiten mij?quote:Op zondag 4 september 2016 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Vrijwel elke dag. Gister deed jij het ook.
Ik ben langzaam m'n leven aan het beterenquote:Op zondag 4 september 2016 12:51 schreef timmmmm het volgende:
Die apenlul heeft wel geluk dat d4v1d er is, is ie in ieder geval niet de meest vervelende poster hoer
Ik vind je de laatste tijd vervelender dan ooit.quote:Op zondag 4 september 2016 12:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben langzaam m'n leven aan het beteren
oh.quote:Op zondag 4 september 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd vervelender dan ooit.
Heb je dan je kapmes thuis gelaten of hangt ie aan de riem?quote:Op zondag 4 september 2016 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ze vies naar mij kijken en denken dat ik ze iets aan ga doen.
Oke, volgende vraag. Wat vind je van de PVV?quote:Op zondag 4 september 2016 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ze vies naar mij kijken en denken dat ik ze iets aan ga doen.
Die zit gewoon verstopt. Maar in Den Haag lopen wel weer mensen met een mes. Echt niet alleen moslims.quote:Op zondag 4 september 2016 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je dan je kapmes thuis gelaten of hangt ie aan de riem?
Een kneuzenpartij. Maar vind mensen die pvv stemmen nog veel erger.quote:Op zondag 4 september 2016 12:53 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oke, volgende vraag. Wat vind je van de PVV?
Maar snap je waarom mensen er op stemmen? Hiermee bedoel ik als het gene in het land van jouw herkomst zou gebeuren.quote:Op zondag 4 september 2016 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een kneuzenpartij. Maar vind mensen die pvv stemmen nog veel erger.
Denk je dat ik een goede kans maak doodgestoken te worden als ik in den haag tegen willekeurige mensen zeg dat hun moeder een hoer is?quote:Op zondag 4 september 2016 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die zit gewoon verstopt. Maar in Den Haag lopen wel weer mensen met een mes. Echt niet alleen moslims.
Ja ze stemmen er op omdat ze echt heel erg dom zijn. Ze weten niet beter.quote:Op zondag 4 september 2016 12:55 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Maar snap je waarom mensen er op stemmen? Hiermee bedoel ik als het gene in het land van jouw herkomst zou gebeuren.
zon 80 procent kans denk ik wel ja.quote:Op zondag 4 september 2016 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat ik een goede kans maak doodgestoken te worden als ik in den haag tegen willekeurige mensen zeg dat hun moeder een hoer is?
klinkt goedquote:Op zondag 4 september 2016 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
zon 80 procent kans denk ik wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |