Lag in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel matig dat je niet van williams weet te winnen in de quali
Niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel matig dat je niet van williams weet te winnen in de quali
De goede kantquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:03 schreef tralalala het volgende:
Max aan de binnen of buitenkant bij de start?
Nah, Ferrari is weg.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:03 schreef Monolith het volgende:
De strijd om plek 3-7 kan nog wel leuk worden morgen.
Stel je eens voor, Ricciardo staat er een keer voor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas na vorige week weer een matige kwalificatie. Snel er voorbij morgen anders wordt het niets.
Kwalificatie was niet matig. Maximale uit de auto gehaald. Met zo een gaatje is het een dubbeltje op zn kant, voor hetzelfde geld had hij voor Ricardo gestaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas na vorige week weer een matige kwalificatie. Snel er voorbij morgen anders wordt het niets.
Rijdt williams met de meest up-to-date mercedes motor?quote:
5 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:05 schreef komrad het volgende:
Wat was verschil tussen max en ricciardo? 2/100?
22 duizendstequote:Op zaterdag 3 september 2016 15:05 schreef komrad het volgende:
22 duizendsten.quote:
Jep, +1.25 en +1.27 op Hamilton. Daar stond Bottas dan ook nog voor, ook op +1.25, maar dan 1/1000e sneller dan Ricciardo.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:05 schreef komrad het volgende:
Ja. Laatste in Q2.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:06 schreef tralalala het volgende:
Huh, ik dacht dat Sainz door was naar Q2? Gridstraf of let ik niet op?
Teamgenoot verslaan moet het doel zijn. Helaas niet gelukt.quote:
je let niet op. Gridstraffen worden sowieso pas na de Qs uitgedeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:06 schreef tralalala het volgende:
Huh, ik dacht dat Sainz door was naar Q2? Gridstraf of let ik niet op?
niets matigs aan met zo'n miniem verschil.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Teamgenoot verslaan moet het doel zijn. Helaas niet gelukt.
quote:
Ja eerste 16 door, 15 zat in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je let niet op. Gridstraffen worden sowieso pas na de Qs uitgedeeld.
Zeker niet, maar dat gaat niet de statisieken in natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets matigs aan met zo'n miniem verschil.
Dat was vorig jaar toen er maar 20 coureurs meededen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Ja eerste 16 door, 15 zat in mijn hoofd.
Dat minieme verschil maakt nogal wat uit, als hij niet er snel voorbij komt finist hij ook weer achter Ricciardo. En dat is al vaak genoeg gebeurd de laatste paar races.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets matigs aan met zo'n miniem verschil.
Ricciardo is de beste coureur in het veld als het op kwalificeren aan komt. Wat boeit het in godsnaam? Vorige week stond hij er wel voor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat minieme verschil maakt nogal wat uit, als hij niet er snel voorbij komt finist hij ook weer achter Ricciardo. En dat is al vaak genoeg gebeurd de laatste paar races.
Verstappen is veel beter dan zijn teamgenoot dus als hij er achter moet starten vind ik dat enigszins teleurstellend.
Dat zeg ik toch? En die eerste zin laat ik maar voor wat het is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo is de beste coureur in het veld als het op kwalificeren aan komt. Wat boeit het in godsnaam?
Ik heb het gevoel dat Max beter tot zijn recht komt als hij achter Ricciardo startquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo is de beste coureur in het veld als het op kwalificeren aan komt. Wat boeit het in godsnaam? Vorige week stond hij er wel voor.
Dat je het zo teleurstellend vindt. Jammer, maar helaas. De wind stond net verkeerd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? En die eerste zin laat ik maar voor wat het is.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
RIC is op het moment zeker wel beter. VES heeft ongetwijfeld meer rauw talent dan RIC, maar voorlopig heeft RIC imho de bovenhand met zijn ervaring.
Hij start op de racelijn, dat is goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:13 schreef MakkieR het volgende:
Max vind morgen een gaatje bij de start, let maar op
Klopt, en Max is in de race vrijwel altijd beter dan Ricciardo. Daarom moet hij er snel voorbij wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:13 schreef MakkieR het volgende:
Dat sowieso! Is het al morgen? Mooi kijken met 'n kater. Bierfestival vanavondquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eerst maar een kijken wie er na de 1e chicane nog meedoet
En op RBR na morgen alle top teams naast elkaar bij de start, dat wordt vechten en huilen bij de startquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij start op de racelijn, dat is goed.
RBR ookquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En op RBR na morgen alle top teams naast elkaar bij de start, dat wordt vechten en huilen bij de start
Gezellig! Soms vind ik het jammer dat Brennie helemaal niet drinkt, maar aan de andere kant is het misschien maar goed ook want dan zat er helemaal geen rem meer op bij mijquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat sowieso! Is het al morgen? Mooi kijken met 'n kater. Bierfestival vanavond
Die eerste chicane is steevast balquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Is de start trouwens lastig bij Monza?
Lastiger dan België, en dat is al een linke.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Is de start trouwens lastig bij Monza?
RBR is toch op 6 en 7? met Bottas op 5 dan staat Bottas toch naast Ricciardo?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RBR ook
Verschil tussen 2 en 3 is even groot als tussen 1 en 2.
Ook. Ricciardo start precies tussen Bottas en verstappen in.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
RBR is toch op 6 en 7? met Bottas op 5 dan staat Bottas toch naast Ricciardo?
Richting de 2 Ferraris?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:13 schreef MakkieR het volgende:
Ik bedoel te zeggen hoe de start op stelling eruit ziet, Mercedes 1 en 2, Ferrari 3 en 4 dan Bottas en Ricciado naast elkaar en Max veilig daar achter. Reken maar dat Ferrari iets te bewijzen heeft en als ze de kans krijgen, dan drukken ze hun auto tussen de twee vechtende Mercedes auto's in bij de start. Bottas en Ricciardo in gevecht daar achter, even iedereen boven op elkaar knallen en Max erom heenquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook. Ricciardo start precies tussen Bottas en verstappen in.
Er zijn geen echte startrijen. Er is geen verschil tussen 5-6 en 6-7.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen hoe de start op stelling eruit ziet, Mercedes 1 en 2, Ferrari 3 en 4 dan Bottas en Ricciado naast elkaar en Max veilig daar achter. Reken maar dat Ferrari iets te bewijzen heeft en als ze de kans krijgen, dan drukken ze hun auto tussen de twee vechtende Mercedes auto's in. Bottas en Ricciardo in gevecht daar achter, even iedereen boven op elkaar knallen en Max erom heen
Haha nu ben ik echt even het spoor kwijt, hoezo geen startrijen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn geen echte startrijen. Er is geen verschil tussen 5-6 en 6-7.
Wat is een doerak?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Max net live voor de camera op C4 met Eddie en DC. Wat een 'doerak' is het toch ook. Of hij het weer zou doen.
Ja, tuurlijk. Want ik kreeg er geen straf voor. En dan misschien een vlag om me wat terug te roepen. Ik ben daar om te racen. Klaar. (vrij geparafraseerd)
Dat plan staat in de ijskast begreep ik. Had iets van doen met een motorrace ofzo. Eerste chicane zou geloof ik aangepast worden, maar volgens mij duurt dat nog even. Het fijne weet ik er niet van.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:29 schreef SnowOokami het volgende:
Hoorde ik het net goed dat ze volgend jaar Monza gaan verbouwen?![]()
Ik prefereer ondeugend. Dat is een Nederlands woord. Doerak voor zover mij bekend niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
een doerak is een kwaaie jongen, ondeugend wordt soms ook wel gezegd.
Doerak is naar mijn weten gewoon Nederlands? Ik ken het iig al sinds m'n jeugd...quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik prefereer ondeugend. Dat is een Nederlands woord. Doerak voor zover mij bekend niet.
quote:
Buitenlands dus.quote:doerak is een leenwoord uit het Russisch; doerak (дурак) betekent in die taal 'domkop, dwaas'. In het Nederlands betekende doerak in eerste instantie 'gemeen, laaghartig mens', maar later ontstond de afgezwakte of zelfs enigszins liefkozende betekenis 'ondeugd, deugniet, bengel'.
Ik zag het staan en ik herkende het meteen, vreemdquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik prefereer ondeugend. Dat is een Nederlands woord. Doerak voor zover mij bekend niet.
Zover ik weet werkt hij nog altijd voor de Braziliaanse tv (Globo)quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:32 schreef Geralt het volgende:
Toen Massa zijn afscheid aankondigde moest ik overigens ineens denken aan Rubens.
Wat doet die nog tegenwoordig? Racet die nog wat? Of definitief de helm aan de wilgen gehangen? Mooi karakter was dat ook. Met zn blije hoofd.
Max heeft dit seizoen al voldoende laten zien wat hij kan met 4 podiums. Volgend seizoen wordt het écht interessantquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat minieme verschil maakt nogal wat uit, als hij niet er snel voorbij komt finist hij ook weer achter Ricciardo. En dat is al vaak genoeg gebeurd de laatste paar races.
Verstappen is veel beter dan zijn teamgenoot dus als hij er achter moet starten vind ik dat enigszins teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |