Lag in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel matig dat je niet van williams weet te winnen in de quali
Niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel matig dat je niet van williams weet te winnen in de quali
De goede kantquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:03 schreef tralalala het volgende:
Max aan de binnen of buitenkant bij de start?
Nah, Ferrari is weg.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:03 schreef Monolith het volgende:
De strijd om plek 3-7 kan nog wel leuk worden morgen.
Stel je eens voor, Ricciardo staat er een keer voor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas na vorige week weer een matige kwalificatie. Snel er voorbij morgen anders wordt het niets.
Kwalificatie was niet matig. Maximale uit de auto gehaald. Met zo een gaatje is het een dubbeltje op zn kant, voor hetzelfde geld had hij voor Ricardo gestaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas na vorige week weer een matige kwalificatie. Snel er voorbij morgen anders wordt het niets.
Rijdt williams met de meest up-to-date mercedes motor?quote:
5 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:05 schreef komrad het volgende:
Wat was verschil tussen max en ricciardo? 2/100?
22 duizendstequote:Op zaterdag 3 september 2016 15:05 schreef komrad het volgende:
22 duizendsten.quote:
Jep, +1.25 en +1.27 op Hamilton. Daar stond Bottas dan ook nog voor, ook op +1.25, maar dan 1/1000e sneller dan Ricciardo.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:05 schreef komrad het volgende:
Ja. Laatste in Q2.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:06 schreef tralalala het volgende:
Huh, ik dacht dat Sainz door was naar Q2? Gridstraf of let ik niet op?
Teamgenoot verslaan moet het doel zijn. Helaas niet gelukt.quote:
je let niet op. Gridstraffen worden sowieso pas na de Qs uitgedeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:06 schreef tralalala het volgende:
Huh, ik dacht dat Sainz door was naar Q2? Gridstraf of let ik niet op?
niets matigs aan met zo'n miniem verschil.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Teamgenoot verslaan moet het doel zijn. Helaas niet gelukt.
quote:
Ja eerste 16 door, 15 zat in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je let niet op. Gridstraffen worden sowieso pas na de Qs uitgedeeld.
Zeker niet, maar dat gaat niet de statisieken in natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets matigs aan met zo'n miniem verschil.
Dat was vorig jaar toen er maar 20 coureurs meededen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Ja eerste 16 door, 15 zat in mijn hoofd.
Dat minieme verschil maakt nogal wat uit, als hij niet er snel voorbij komt finist hij ook weer achter Ricciardo. En dat is al vaak genoeg gebeurd de laatste paar races.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets matigs aan met zo'n miniem verschil.
Ricciardo is de beste coureur in het veld als het op kwalificeren aan komt. Wat boeit het in godsnaam? Vorige week stond hij er wel voor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat minieme verschil maakt nogal wat uit, als hij niet er snel voorbij komt finist hij ook weer achter Ricciardo. En dat is al vaak genoeg gebeurd de laatste paar races.
Verstappen is veel beter dan zijn teamgenoot dus als hij er achter moet starten vind ik dat enigszins teleurstellend.
Dat zeg ik toch? En die eerste zin laat ik maar voor wat het is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo is de beste coureur in het veld als het op kwalificeren aan komt. Wat boeit het in godsnaam?
Ik heb het gevoel dat Max beter tot zijn recht komt als hij achter Ricciardo startquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo is de beste coureur in het veld als het op kwalificeren aan komt. Wat boeit het in godsnaam? Vorige week stond hij er wel voor.
Dat je het zo teleurstellend vindt. Jammer, maar helaas. De wind stond net verkeerd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? En die eerste zin laat ik maar voor wat het is.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
RIC is op het moment zeker wel beter. VES heeft ongetwijfeld meer rauw talent dan RIC, maar voorlopig heeft RIC imho de bovenhand met zijn ervaring.
Hij start op de racelijn, dat is goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:13 schreef MakkieR het volgende:
Max vind morgen een gaatje bij de start, let maar op
Klopt, en Max is in de race vrijwel altijd beter dan Ricciardo. Daarom moet hij er snel voorbij wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:13 schreef MakkieR het volgende:
Max vind morgen een gaatje bij de start, let maar op
Dat sowieso! Is het al morgen? Mooi kijken met 'n kater. Bierfestival vanavondquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eerst maar een kijken wie er na de 1e chicane nog meedoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |