In plaats van inhoudelijk te reageren bijv.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:28 schreef GGMM het volgende:
Wat jammer dat je users persoonlijk moet aanvallen in een TT.
Dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk te reageren bijv.
Hij presteert de laatste weken ondermaats.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:32 schreef Tarado het volgende:
Maar het gaat dus niet goed met Guardado begrijp ik?
Het is nog wat vroeg om daar conclusies uit te trekken, hij is toch ook later begonnen meen ik en wat ouder dus duurt het wat langer om in je ritme te komen en eerlijk gezegd denk ik ook dat je zo'n eredivisie wel een beetje zat bent na 2 seizoenen (tenminste als je zijn kwaliteiten hebt).quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij presteert de laatste weken ondermaats.
Ik ben dan ook niet degene die oorzaken zoekt of denkt te weten voor zijn mindere vorm. Ik word alleen een beetje moe van mensen die zeker weten dat het komt door het feit dat hij niet naar de Olympische spelen mocht.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog wat vroeg om daar conclusies uit te trekken, hij is toch ook later begonnen meen ik en wat ouder dus duurt het wat langer om in je ritme te komen en eerlijk gezegd denk ik ook dat je zo'n eredivisie wel een beetje zat bent na 2 seizoenen (tenminste als je zijn kwaliteiten hebt).
Als hij in de CL ook ondermaats is dan wordt het wat ernstiger.
Misschien wilt zn vrouw gewoon niet neukenquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die oorzaken zoekt of denkt te weten voor zijn mindere vorm. Ik word alleen een beetje moe van mensen die zeker weten dat het komt door het feit dat hij niet naar de Olympische spelen mocht.
Schijnbaar maakt dat me een amateur psycholoog.
Overigens heeft PSV niks afgepakt, er was duidelijk afgesproken 1 toernooi per seizoen. Dat Guardado kiest voor de Copa, maar dan alsnog ook nog naar de OS wil gaan, is zijn eigen domme schuld.quote:Natuurlijk denkt hij dat niet bewust en letterlijk, maar ik kan me best voorstellen dat zijn liefde voor PSV een knauw heeft gehad en hij daardoor wat minder de drang voelt om 100% te geven.
Het is gewoon een mens hè. Als jouw baas je een mooie kans afpakt, ga je de weken daarna ook anders naar je werk.
Ik krijg nog 5 kratten bier van hemquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:24 schreef Adames het volgende:
typisch is een hondelul
of is het hondenlul
weddenschappen niet nakomen, dat maakt het verschil tussen mamakindjes en echte mannenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg nog 5 kratten bier van hemAl 3 jaar ofzo.
Vreemd dat mensen nog met zo'n figuur omgaan.
Amen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
weddenschappen niet nakomen, dat maakt het verschil tussen mamakindjes en echte mannen
Ik kan hier prima mee leven.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:59 schreef rubbereend het volgende:
tt aangepast, als iemand een briljanter idee heeft dan hoor ik het wel
Pereiro of Pröpper zou ik zeggen. Of Schwaab, lijkt me een ijskoude Duitserquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan hier prima mee leven.
Ik zag Willems voorheen wel als een strafschopkandidaat, maar die speelt ondermaats. Guardado of misschien Pröpper een optie?
Narsingh.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan hier prima mee leven.
Ik zag Willems voorheen wel als een strafschopkandidaat, maar die speelt ondermaats. Guardado of misschien Pröpper een optie?
Ik heb de voorbereiding ook gemist vanwege dezelfde reden. Dus ik weet niet precies hoe het allemaal gegaan is hiervoor. Maar volgens de verhalen die ik gehoord heb voldoet 'ie zeker wel, alleen ja, voor wie noet hij erin? Isimat verdient zijn kans nu (en voldoet alsnog wel)en Moreno hoeft er ook niet uit. Denk dat hij in de CL meer gebruikt gaat worden met een 5-3-2 systeem. Maar dit is allemaal puur mijn gegokquote:Op zondag 4 september 2016 00:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik kan door het tijdsverschil niet heel veel wedstrijden zien, maar is er trouwens een reden dat Schwaab niet zoveel speelt?
Gewoon niet goed genoeg? Of speelt die juist wel goed als die er in komt?
Hij lijkt iig niet de intentie te hebben om bij te tekenen nee, dat mogen we zo langzamerhand wel concluderen. Kan het best zijn dat hij uiteindelijk alsnog bijtekent maar het lijkt me duidelijk dat zijn inzet een transfervrije status is aan het eind van het seizoen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Kut jetro zal wel niet bijtekenen flikkertje.
Gewoon brenet opstellen.
Zou een mooie toevoeging zijn, kan Willems lekker bankzittenquote:Op maandag 5 september 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
Het schijnt dat PSV interesse heeft in de transfervrije Constant (ex linksback van Milan)
Rik zegt dat PSV niet aast op Kevin Constant.quote:
Dus naar alle waarschijnlijkheid is hij inmiddels in het St. Anna.quote:
quote:Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef Rabieluh het volgende:
En Overmars belt nu vast ook met Constant.
twitter:PSV twitterde op woensdag 07-09-2016 om 16:44:23Primeur! PSV bindt YouTuber en start met vloggen onder de naam 'Voor Rood-Wit Gevlogd': https://t.co/3P5JwLC9GS https://t.co/NxFy1r0oLd reageer retweet
Ik vind dat je het met 16 nog hoog aanhoudt.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:50 schreef BadderHaring het volgende:
Naar Vloggers kijken is toch alleen voor wanna-be coolkids van rijke ouders tot 16 jaar?
Die hebben het goed gedaan als ze op hun 16e al rijk en ouders zijnquote:Op donderdag 8 september 2016 08:50 schreef BadderHaring het volgende:
Naar Vloggers kijken is toch alleen voor wanna-be coolkids van rijke ouders tot 16 jaar?
Maar niet zo ver vooruit alsquote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef rubbereend het volgende:
PSV loopt ver vooruit qua socialmedia en online activiteiten
Ze hebben ook een FIFA gamer gehaald volgensmijquote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef rubbereend het volgende:
PSV loopt ver vooruit qua socialmedia en online activiteiten
Mag hij dan alleen met PSV spelen met gametoernooien?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben ook een FIFA gamer gehaald volgensmij
Denk het?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hij dan alleen met PSV spelen met gametoernooien?
je kan meedoen om het te wordenquote:Op donderdag 8 september 2016 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het?
Maar ze konden mij ook wel vragen, ik doe het gratis voor ze zelfs. Ben niet voor niets de FIFAkoning
Naam?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt een toernooi dit najaar. Winnaar mag PSV vertegenwoordigen op Fifa 17-toernooien.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt een toernooi dit najaar. Winnaar mag PSV vertegenwoordigen op Fifa 17-toernooien.
nicequote:Op donderdag 8 september 2016 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan meedoen om het te worden
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/LuckyGraafNL
Ik denk die vent.
Hele toffe vent ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:37 schreef Seam het volgende:
En Isimat is wel echt een held, leuke gast
Wat ongemakkelijk zeg.quote:
Ziet er inderdaad leuk uit.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:17 schreef rubbereend het volgende:
CL-pasje is binnen, dat hebben ze best chic gedaan
Nee. Er is een of andere chica die verantwoordelijk is voor het social media beleid.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou dit verzonnen hebben? Thijsje?
Pics?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Er is een of andere chica die verantwoordelijk is voor het social media beleid.
10%.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:51 schreef Bolasie het volgende:
Rostov thuis voor een deel zonder fans tegen PSV.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)ereikt-van-knvb.html
Dat wordt geschiedenis schrijven dit jaar.
Mooi, dan doet Ajax dat aankomend jaar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)ereikt-van-knvb.html
Dat wordt geschiedenis schrijven dit jaar.
Sorry, ik had geen rekening gehouden met autisten die alleen in kalenderjaren kunnen denken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:18 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mooi, dan doet Ajax dat aankomend jaar.
Lekker genieten van Dante Rigo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pasveer, van Vlerken, Van Bruggen, De Wijs, Carolina; Rosario, Rigo, De Jong; Verreth, Lammers, Laursen
Zo op FOX3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk een terechte herinnering aan kaartenaaierij. Zo is Siem namelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
Een aantal nacers is doodsbang voor De Jong, ze blijven fluiten als hij aan de bal is.
Wist niet dat je boos werd opa.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen rekening gehouden met autisten die alleen in kalenderjaren kunnen denken.
Verrassendquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Er is een of andere chica die verantwoordelijk is voor het social media beleid.
In het echt ziet Hanneke er marginaal beter uit.quote:
Zeker, vooral deze wedstrijd zie ik dat, ze staan nu wel al zeker een kwartier onder druk maar ik zie deze wedstrijd goed voetbal en individueel sterke spelers.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben sowieso best onder de indruk van Jong PSV. Kunnen gewoon mee blijven doen bovenin.
het online beleid van PSV zit gewoon heel goed in elkaar. Dan kunnen hier velen dat vloggen weinig vinden, die zijn gok ik ook niet de doelgroep.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In het echt ziet Hanneke er marginaal beter uit.
Hele vriendelijke dame, goedlachs en ongelooflijk intelligent.
Volslagen onterechte pingel. Duidelijk een scheids die ook niet gecharmeerd is van de 'Jong' elftallen in de Juup.quote:
Weekje op vakantie geweest. Ga er dit weekend/next week naar kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Depay is volgens mij voor de absolute hoofdprijs vertrokken bij PSV. Ik zie de gelijkenis dan ook niet bepaald.
PS. Hoe gaat met je telefoon?
Nice. Als de prijs nog wat verder zakt overweeg ik hem ook te kopen. Mooi spul voor het geld.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weekje op vakantie geweest. Ga er dit weekend/next week naar kijken.
Will keep you posted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |