Met welke naam word je dan het vaakst racist genoemd? En waar moet je vandaan komen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wel wat uit in de praktijk waar je vandaan komt met welke naam helaas.
Wanneer je Kees Janssen heet heb je sneller baan dan Achmed El Shahaffi.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met welke naam word je dan het vaakst racist genoemd? En waar moet je vandaan komen?
Dan zou ik er toch eens professionele hulp bij gaan zoeken. Dertig jaar lang gefrustreerd rondlopen, dat kan niet goed zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is al 30 jaar een frustratie.
Nou het is wat zeg. Geconfronteerd worden met mensen die communiceren met één van hun vijf contacten waar ze nog wel hun moedertaal mee kunnen spreken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn als je mensen Nederlands hoort praten in Rotterdam. Vloeiend Nederlands is teveel gevraagd, dat snap ik, Rotterdams helemaal, de helft is zijn stad inmiddels ontvlucht. Van de week zat ik in het centrum een patatje te eten op een bankje. 5 verschillende mensen kwamen een voor een naast me zitten, 4 zaten er Arabisch door hun telefoon te lullen en 1 Pools.
Dan ga je toch ergens anders zittenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn als je mensen Nederlands hoort praten in Rotterdam. Vloeiend Nederlands is teveel gevraagd, dat snap ik, Rotterdams helemaal, de helft is zijn stad inmiddels ontvlucht. Van de week zat ik in het centrum een patatje te eten op een bankje. 5 verschillende mensen kwamen een voor een naast me zitten, 4 zaten er Arabisch door hun telefoon te lullen en 1 Pools.
Is natuurlijk eenvoudiger dan wat eigen verantwoordelijkheid voor het slagen van je leven te nemen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:06 schreef bamibij het volgende:
Braindead2000 weer in de bocht hoor![]()
Z'n mislukte leven ligt aan buitenlanders, zelf kan ie er echt niks aan doen
Enne in Monaco wilden die syriers niet wonen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 05:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Familie Van der Vorm:
Vermogen 2013: 5100 miljoen
Woonachtig te Monaco
Herkomst vermogen: HAL
http://www.quotenet.nl/Miljonairs/Familie-Van-der-Vorm
Belasting-ontwijkende filantropen die zelf niet in Rotterdam wonen maar in Monaco en hun aanzien willen vergroten door nog meer analfabeet, middeleeuws, religieus volk in Rotterdam te dumpen terwijl mijn stad al zoveel heeft geleden door immigratie. Ik snap dat zo iemand in jouw wereld dan bovenaan de ladder van deugdelijkheid staat maar in mijn wereld ben je dan een asociaal. Als hij nou nog een moskeetje en islamitische school erbij doet ben je dan helemaal blij?
(Ik dacht al dat ik dit eerder gelezen had: NWS / Huizen voor honderd Syrische gezinnen in Rotterdam
Weg met ons!quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders zitten
First world problems
200 dat is een druppel op een hete plaat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat ze op deze manier de druk op de sociale huurmarkt beperkt houden.
Jouw stad? Wie ben jij dan? Ik woon ook in Rotterdam, maar ik denk dat jij gewoon eens een keer van je zolderkamer af moet komen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 05:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Familie Van der Vorm:
Vermogen 2013: 5100 miljoen
Woonachtig te Monaco
Herkomst vermogen: HAL
http://www.quotenet.nl/Miljonairs/Familie-Van-der-Vorm
Belasting-ontwijkende filantropen die zelf niet in Rotterdam wonen maar in Monaco en hun aanzien willen vergroten door nog meer analfabeet, middeleeuws, religieus volk in Rotterdam te dumpen terwijl mijn stad al zoveel heeft geleden door immigratie. Ik snap dat zo iemand in jouw wereld dan bovenaan de ladder van deugdelijkheid staat maar in mijn wereld ben je dan een asociaal. Als hij nou nog een moskeetje en islamitische school erbij doet ben je dan helemaal blij?
(Ik dacht al dat ik dit eerder gelezen had: NWS / Huizen voor honderd Syrische gezinnen in Rotterdam
Kwamen naast hem zitten en dan zou hij ergens anders gaan zitten, gooi je niet het 1 en ander door mekaar?quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders zitten
First world problems
Nee hoor, ik bedoel het inderdaad zoquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kwamen naast hem zitten en dan zou hij ergens anders gaan zitten, gooi je niet het 1 en ander door mekaar?
Dat heeft hij al wel eerlijk toegegeven. Braindead woont al heel lang niet meer in Rotterdam, maar woonde er op een dag in een wijk waar veel allochtonen kwamen wonen, waarna hij naar een dorp vertrok en de rest van z'n leven zuur is gebleven over de buitenlanders die 'zijn stad' hebben afgepakt. Of hij daarvoor wel een vrolijke levensgenieter was is niet bekend.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Jouw stad? Wie ben jij dan? Ik woon ook in Rotterdam, maar ik denk dat jij gewoon eens een keer van je zolderkamer af moet komen.
Wat triest zeg.
Zo denk ik over integratie, die praten hun eigen taal in gezelschap dus dat kan niet integreren!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel het inderdaad zo
Hahahaha. Jij moet echt niet buiten Nederland op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo denk ik over integratie, die praten hun eigen taal in gezelschap dus dat kan niet integreren!
Hoe wil men daarop reageren als men die taal niet machtig is, of hebben ze het over mijn sokken of noem maar iets?
Wat ik moet maak ik zelf wel uit hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij moet echt niet buiten Nederland op vakantie gaan.
Zoals de waard is...quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:53 schreef DapperDan het volgende:
[..]
Jij denk dat een zakenfamilie zomaar geld weg gaat geven? Lekker naïef.
Nee, gun die mensen gewoon lekker de vrijheid in welke taal ze praten. Je wordt er toch niet door benadeeld?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ik moet maak ik zelf wel uit hoor!
Integreren buitenlanders in hun eigen land?
Ik pas me aan in een vakantie land, mag ik dat niet ook terug verwachten?
Wat is dit voor zin? Als je alle woorden door elkaar husselt, staat er nog steeds hetzelfde qua boodschap. Ik snap er geen reet van.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als niet respect als wel betaald het volk die huizen dan?
Mag men in gezelschap roken om maar een voorbeeld te noemen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, gun die mensen gewoon lekker de vrijheid in welke taal ze praten. Je wordt er toch niet door benadeeld?
Hoezo zit jij doordeweeks patat te eten op een bankje, hoef je niet te werken ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als fiscaal aftrek baar ezel, dan loopt de belastingdienst geld mis!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dit voor zin? Als je alle woorden door elkaar husselt, staat er nog steeds hetzelfde qua boodschap. Ik snap er geen reet van.
Respect voor de Nederlandse taal is ook ver te zoeken
Ik versta jouw vreemde taaltje ook niet. Ben jij nu een aanslag aan het beramen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:02 schreef john2406 het volgende:
Als fiscaal aftrek baar ezel, dan loopt de belastingdienst geld mis!
Is dit codetaal voor het beramen van een aanslag op een AZCquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als fiscaal aftrek baar ezel, dan loopt de belastingdienst geld mis!
Watte Sjon?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als niet respect als wel betaald het volk die huizen dan?
Praat die met zichzelf dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Een Pool die Pools praat en op een bankje zit. Gekker moet het inderdaad niet worden.
Ik vraag me af, waarom bouwen ze die huizen niet rond hun eigen huis?quote:Op zaterdag 3 september 2016 06:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Als de rijken hun geld houden is het niet goed. Geven ze het weg dan is het ook weer niet goed.
Hahahaha echt joh?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar een aanslag aan het opzetten kunnen zijn, ik versta het immers niet!
- Een huis bouwen duurt lang terwijl de noodzaak acuut isquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ik vraag me af, waarom bouwen ze die huizen niet rond hun eigen huis?
Hoe hete die centrale nog eens in den haag, waar ze tegen opvang waren, die stond leeg, was de noodzaak niet acuut genoeg?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
- Een huis bouwen duurt lang terwijl de noodzaak acuut is
- Om hun eigen huis staan wellicht al huizen
Zomaar wat praktische redenen die mijn broertje ook nog wel bedacht had kunnen hebben.
Maar naast de redenen die je noemt, en met zo'n vermogen heb je vaak genoeg ruimte rond je huisquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
- Een huis bouwen duurt lang terwijl de noodzaak acuut is
- Om hun eigen huis staan wellicht al huizen
Zomaar wat praktische redenen die mijn broertje ook nog wel bedacht had kunnen hebben.
Die mensen hebben toch nu een huis nodig, dan ga je niet eerst vergunningen aanvragen en bouwen waarna je zo minimaal twee jaar verder bent? Dat je een hekel aan vluchtelingen hebt is prima - of eigenlijk niet trouwens - maar geen goede reden om elementaire logica direct maar te laten varen wanneer het onderwerp van discussie is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar naast de redenen die je noemt, en met zo'n vermogen heb je vaak genoeg ruimte rond je huis, zouden er ook nog andere redenen een rol spelen?
Zoals het Femke Halsema syndroom (je weet wat ik bedoel of niet)?
Er is bewijs voor zwarte materie gevonden volgens mij op Pluto.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die mensen hebben toch nu een huis nodig, dan ga je niet eerst vergunningen aanvragen en bouwen waarna je zo minimaal twee jaar verder bent? Dat je een hekel aan vluchtelingen hebt is prima - of eigenlijk niet trouwens - maar geen goede reden om elementaire logica direct maar te laten varen wanneer het onderwerp van discussie is.
Dat moet je aan hersendood vragen, ik was er niet bij.quote:
Je zet dus wel op maar kegelen doe je niet?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je aan hersendood vragen, ik was er niet bij.
Die familie woont in Monaco. Ben je daar wel eens geweest? Niet echt veul ruimte daar. Waarom de kritiek op dit initiatief?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar naast de redenen die je noemt, en met zo'n vermogen heb je vaak genoeg ruimte rond je huis, zouden er ook nog andere redenen een rol spelen?
Zoals het Femke Halsema syndroom (je weet wat ik bedoel of niet)?
En de groeten aan je broertje.
Ik ben niet grijze burgerlul genoeg om te kegelen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je zet dus wel op maar kegelen doe je niet?
Als men niet kapitaal krachtig is komt men in Monaco niet terecht of wel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die familie woont in Monaco. Ben je daar uit geweest? Niet echt veul ruimte daar. Waarom de kritiek op dit initiatief?
Heb je wel eens gehoord van het Femke Halsema syndroom?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die familie woont in Monaco. Ben je daar wel eens geweest? Niet echt veul ruimte daar. Waarom de kritiek op dit initiatief?
Ach ja, dit soort mensen grijpen elke kans aan om hun onderbuik gevoelens jegens vluchtelingen aan de dag te leggen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die familie woont in Monaco. Ben je daar wel eens geweest? Niet echt veul ruimte daar. Waarom de kritiek op dit initiatief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Wat doet dat ertoe en waarom mijn vraag beantwoorden met een irrelevante wedervraag?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:38 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van het Femke Halsema syndroom?
Dit woord kan die wel al is al heel wat toch?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:38 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van het Femke Halsema syndroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |