De slimme wel .quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet dat ze aantrekkelijk zijn voor werkgevers.
Hangt er vanaf of ze de juiste ervaring, papieren, Nederlands kunnen, opleiding, soft- en hardskills en competenties hebben en de meeste hebben dat niet.quote:
Wie ben jij om te weten welke mensen vluchten en ja daar zit ook boel doorsnee bij waar er al overschot is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ze de juiste ervaring, papieren, Nederlands kunnen, opleiding, soft- en hardskills en competenties hebben en de meeste hebben dat niet.
Het is al aangetoond dat het zo is, ondanks het links gelul over hoogopgeleid.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie ben jij om te weten welke mensen vluchten en ja daar zit ook boel doorsnee bij waar er al overschot is.
De mensen met meeste geld vluchten het eerst wanneer er stront aan de knikker is, de rest volgt zonder te weten waar ze terecht komen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is al aangetoond dat het zo is, ondanks het links gelul over hoogopgeleid.
Het duimpje omhoog suggereert dat hij het toejuicht.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. TS zegt niet eens wat hij er zelf van vindt en zelfs al zou ie dat wel doen zijn al die jijbakken jn deze post nergens voor nodig.
Doe niet zo aanvallend joh, we zijn hier voor de lol
Misschien eens eigen verantwoordelijkheid nemen voor je mislukkende leven in plaats van altijd maar te roepen dat het 'aan de buitenlandse mense ligt'. Deze kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het duimpje omhoog suggereert dat hij het toejuicht.
Het is al 30 jaar een frustratie. 30 jaar lang hoor ik "wir schaffen das" en 30 jaar lang is Rotterdam het afvoerputje waar een groot gedeelte uiteindelijk terechtkomt. Ook een groot gedeelte van wat vorig jaar is binnengekomen zal elkaar uiteindelijk weer opzoeken in steden en wijken met veel allochtonen omdat ze bij hun soortgenoten willen wonen en bij een moskee willen wonen terwijl er al zoveel problemen zijn. Is het ooit genoeg?
Jij hebt een zwaar leven, eerst waren er Ambonezen, toen Surinamers, daarna heleboel Antillianen allemaal uit koninkrijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het duimpje omhoog suggereert dat hij het toejuicht.
Het is al 30 jaar een frustratie. 30 jaar lang hoor ik "wir schaffen das" en 30 jaar lang is Rotterdam het afvoerputje waar een groot gedeelte uiteindelijk terechtkomt. Ook een groot gedeelte van wat vorig jaar is binnengekomen zal elkaar uiteindelijk weer opzoeken in steden en wijken met veel allochtonen omdat ze bij hun soortgenoten willen wonen en bij een moskee willen wonen terwijl er al zoveel problemen zijn. Is het ooit genoeg?
Jij denk dat een zakenfamilie zomaar geld weg gaat geven? Lekker naïef.quote:Op zaterdag 3 september 2016 06:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Als de rijken hun geld houden is het niet goed. Geven ze het weg dan is het ook weer niet goed.
En dan neem je wel je diploma mee maar niet je paspoort.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mensen met meeste geld vluchten het eerst wanneer er stront aan de knikker is, de rest volgt zonder te weten waar ze terecht komen.
Het zou wel eens leuk zijn als je mensen Nederlands hoort praten in Rotterdam. Vloeiend Nederlands is teveel gevraagd, dat snap ik, Rotterdams helemaal, de helft is zijn stad inmiddels ontvlucht. Van de week zat ik in het centrum een patatje te eten op een bankje. 5 verschillende mensen kwamen een voor een naast me zitten, 4 zaten er Arabisch door hun telefoon te lullen en 1 Pools.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien eens eigen verantwoordelijkheid nemen voor je mislukkende leven in plaats van altijd maar te roepen dat het 'aan de buitenlandse mense ligt'. Deze kennen we nu wel.
3x raden wie als eersten vluchten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:06 schreef HSG het volgende:
[..]
En dan neem je wel je diploma mee maar niet je paspoort.
Die doen dat al. De boze blanke man werkt hard, betaald veel belasting, moet alles maar slikken maar ondertussen worden ze uitgemaakt voor racist, fascist, xenofoob, vuile blanke, slavenhandelaar ect. Ja sorry dat ik dan hard werk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien eens eigen verantwoordelijkheid nemen voor je mislukkende leven in plaats van altijd maar te roepen dat het 'aan de buitenlandse mense ligt'. Deze kennen we nu wel.
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Die doen dat al. De boze blanke man werkt hard, betaald veel belasting, moet alles maar slikken maar ondertussen worden ze uitgemaakt voor racist, fascist, xenofoob, vuile blanke, slavenhandelaar ect. Ja sorry dat ik dan hard werk.
Sorry hoor, maar als je daar je levensgeluk van af laat hangen heb je oprecht een zeer triest leven. Arme man.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn als je mensen Nederlands hoort praten in Rotterdam. Vloeiend Nederlands is teveel gevraagd, dat snap ik, Rotterdams helemaal, de helft is zijn stad inmiddels ontvlucht. Van de week zat ik in het centrum een patatje te eten op een bankje. 5 verschillende mensen kwamen een voor een naast me zitten, 4 zaten er Arabisch door hun telefoon te lullen en 1 Pools.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Die doen dat al. De boze blanke man werkt hard, betaald veel belasting, moet alles maar slikken maar ondertussen worden ze uitgemaakt voor racist, fascist, xenofoob, vuile blanke, slavenhandelaar ect. Ja sorry dat ik dan hard werk.
Tijdens het eten van een patatje vijf mensen die een voor een naast je gingen zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn als je mensen Nederlands hoort praten in Rotterdam. Vloeiend Nederlands is teveel gevraagd, dat snap ik, Rotterdams helemaal, de helft is zijn stad inmiddels ontvlucht. Van de week zat ik in het centrum een patatje te eten op een bankje. 5 verschillende mensen kwamen een voor een naast me zitten, 4 zaten er Arabisch door hun telefoon te lullen en 1 Pools.
Hm. Ik zal wel de verkeerde kleur blank hebben dan, want dat overkomt mij eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Die doen dat al. De boze blanke man werkt hard, betaald veel belasting, moet alles maar slikken maar ondertussen worden ze uitgemaakt voor racist, fascist, xenofoob, vuile blanke, slavenhandelaar ect.
Het wel wat uit in de praktijk waar je vandaan komt met welke naam helaas.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik zal wel de verkeerde kleur blank hebben dan, want dat overkomt mij eigenlijk nooit.
Wie zegt dat dit moslims zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:41 schreef Achterhoker het volgende:
Want Rotterdam had nog niet genoeg moslims?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |