abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165076248
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen". :r

Nog even en de stad is een Molenbeek en dan zeggen ze allemaal "aber das haben wir nicht gewusst", "Het is de schuld van de populisten". :')
Voortaan geen dagje Rotterdam meer voor je merk ik al.
pi_165076260
quote:
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen". :r

Nog even en de stad is een Molenbeek en dan zeggen ze allemaal "aber das haben wir nicht gewusst", "Het is de schuld van de populisten". :')
Maar, waarom wilde je dan zo graag naar het zomercarnaval? Dat is het allochtonen-feestje bij uitstek.
  zondag 4 september 2016 @ 11:42:57 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165076263
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

het wordt tijd voor een hutje op de hei voor je...

Maar daar staat ook geen welkomscomite voor je klaar, die zien de stedelingen liever gaan dan komen met hun gezeik.
Op de hei hebben we liever ook niet van dat kortzichtige volk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165076284
quote:

Wat moet jij een ontiegelijk nare vent zijn.

En wat loop je nou te zaniken? Je bent toch verhuisd naar een roomblank dorpje?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165076286
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Knap hoor.

Ik was me nog aan het afvragen waar die eieren vandaan kwamen, die kippen moeten toch verzopen zijn tijdens de overstroming.
We hebben het toch over de overstromingen van 1953 neem ik aan? Of die van Limburg?
  zondag 4 september 2016 @ 11:45:15 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165076301
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We hebben het toch over de overstromingen van 1953 neem ik aan? Of die van Limburg?
Limburg, die van 53 van Zeeland hebben niet zoveel mensen die het nu nog kunnen vertellen meegemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 4 september 2016 @ 11:45:36 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165076307
Ik hoop ergens nog steeds dat Braindead een troll is. Zo negatief, zo boos, zo depressief, zo bang en zo eenkennig in het leven staan, dat moet toch onhoudbaar lijden zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165076316
quote:

Wat ouwehoer je slap uit je nek zeg. Wil je alles blank houden ofzo?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_165076350
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Limburg, die van 53 van Zeeland hebben niet zoveel mensen die het nu nog kunnen vertellen meegemaakt.
Als Limburg het meest extreme is wat John kon verzinnen met vaderlands leed gaat het hier best wel goed denk ik :)
pi_165076360
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee, het gaat hier over Rotterdam, ik vermoed dat hij de stormvloed uit 1170 (allerheiligenvloed) bedoeld.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rotta_(nederzetting)
pi_165076363
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2016 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop ergens nog steeds dat Braindead een troll is. Zo negatief, zo boos, zo depressief, zo bang en zo eenkennig in het leven staan, dat moet toch onhoudbaar lijden zijn?
hij doet zijn naam eer aan.
Ja doei.
pi_165076370
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:46 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Net als bij een overstroming :D

Staat alles ook blank :D

Nu snap ik m _O_
pi_165076375
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar, waarom wilde je dan zo graag naar het zomercarnaval? Dat is het allochtonen-feestje bij uitstek.
Ik heb niet iets tegen elke etnische groep. Er zijn er heel veel wel je wel plezier aan hebt. Zodra er een islamitisch zomercarnaval georganiseerd wordt, waar moslims schaars gekleed dansend over straat gaan en aangemoedigd worden door honderdduizenden andere moslims dan wil ik mijn mening wel herzien maar dat zal waarschijnlijk nog een jaartje of duizend duren.
pi_165076398
QED
Ja doei.
  zondag 4 september 2016 @ 11:49:54 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165076401
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:46 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Daar hebben we de overstromingen voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_165076408
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Net als bij een overstroming :D

Staat alles ook blank :D

Nu snap ik m _O_
ghehehehe
Ja doei.
pi_165076418
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D
pi_165076426
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb niet iets tegen elke etnische groep. Er zijn er heel veel wel je wel plezier aan hebt. Zodra er een islamitisch zomercarnaval georganiseerd wordt, waar moslims schaars gekleed dansend over straat gaan en aangemoedigd worden door honderdduizenden andere moslims dan wil ik mijn mening wel herzien maar dat zal waarschijnlijk nog een jaartje of duizend duren.
Dus je geeft af op niet-westerse allochtonen, maar je hebt er alleen iets tegen als het moslims zijn? _O- Ik ga voor de troll-theorie inderdaad. Dit kan niet echt zijn.
pi_165076438
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

We maakten hetzelfde grapje *O*
pi_165076457
Beetje boos patatjes eten bij de Bram op het Binnenwegplein omdat een turk naast je gaat zitten is natuurlijk ook geen feestje.
  zondag 4 september 2016 @ 11:52:58 #246
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165076468
Croupouque, het is nu wel weer leuk geweest.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165076492
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je hebt niet iets tegen elke etnische groep, als ls ze maar aan jouw voorwaarde voldoen? Jij vind moslims alleen leuk als ze voor jouw schaars over straat lopen. Jeetje wat simpel.
pi_165076526
Wat is er met dit topic gebeurd? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 4 september 2016 @ 11:56:09 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165076528
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2016 11:52 schreef Falco het volgende:
Croupouque, het is nu wel weer leuk geweest.
Nee, niet Croupouque, die is echt te leuk om zo zuur te kunnen doen :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 4 september 2016 @ 11:56:28 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165076536
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We maakten hetzelfde grapje *O*
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')