Voortaan geen dagje Rotterdam meer voor je merk ik al.quote:Op zondag 4 september 2016 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen".![]()
Nog even en de stad is een Molenbeek en dan zeggen ze allemaal "aber das haben wir nicht gewusst", "Het is de schuld van de populisten".
Maar, waarom wilde je dan zo graag naar het zomercarnaval? Dat is het allochtonen-feestje bij uitstek.quote:Op zondag 4 september 2016 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen".![]()
Nog even en de stad is een Molenbeek en dan zeggen ze allemaal "aber das haben wir nicht gewusst", "Het is de schuld van de populisten".
Op de hei hebben we liever ook niet van dat kortzichtige volk.quote:Op zondag 4 september 2016 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een hutje op de hei voor je...
Maar daar staat ook geen welkomscomite voor je klaar, die zien de stedelingen liever gaan dan komen met hun gezeik.
Wat moet jij een ontiegelijk nare vent zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben het toch over de overstromingen van 1953 neem ik aan? Of die van Limburg?quote:Op zondag 4 september 2016 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Knap hoor.
Ik was me nog aan het afvragen waar die eieren vandaan kwamen, die kippen moeten toch verzopen zijn tijdens de overstroming.
Limburg, die van 53 van Zeeland hebben niet zoveel mensen die het nu nog kunnen vertellen meegemaakt.quote:Op zondag 4 september 2016 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben het toch over de overstromingen van 1953 neem ik aan? Of die van Limburg?
Wat ouwehoer je slap uit je nek zeg. Wil je alles blank houden ofzo?quote:Op zondag 4 september 2016 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Als Limburg het meest extreme is wat John kon verzinnen met vaderlands leed gaat het hier best wel goed denk ikquote:Op zondag 4 september 2016 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Limburg, die van 53 van Zeeland hebben niet zoveel mensen die het nu nog kunnen vertellen meegemaakt.
Nee, het gaat hier over Rotterdam, ik vermoed dat hij de stormvloed uit 1170 (allerheiligenvloed) bedoeld.quote:Op zondag 4 september 2016 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben het toch over de overstromingen van 1953 neem ik aan? Of die van Limburg?
hij doet zijn naam eer aan.quote:Op zondag 4 september 2016 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop ergens nog steeds dat Braindead een troll is. Zo negatief, zo boos, zo depressief, zo bang en zo eenkennig in het leven staan, dat moet toch onhoudbaar lijden zijn?
Net als bij een overstromingquote:Op zondag 4 september 2016 11:46 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat ouwehoer je slap uit je nek zeg. Wil je alles blank houden ofzo?
Ik heb niet iets tegen elke etnische groep. Er zijn er heel veel wel je wel plezier aan hebt. Zodra er een islamitisch zomercarnaval georganiseerd wordt, waar moslims schaars gekleed dansend over straat gaan en aangemoedigd worden door honderdduizenden andere moslims dan wil ik mijn mening wel herzien maar dat zal waarschijnlijk nog een jaartje of duizend duren.quote:Op zondag 4 september 2016 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar, waarom wilde je dan zo graag naar het zomercarnaval? Dat is het allochtonen-feestje bij uitstek.
ghehehehequote:Op zondag 4 september 2016 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als bij een overstroming
Staat alles ook blank
Nu snap ik m
quote:Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hebben we de overstromingen voor.
Dus je geeft af op niet-westerse allochtonen, maar je hebt er alleen iets tegen als het moslims zijn?quote:Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet iets tegen elke etnische groep. Er zijn er heel veel wel je wel plezier aan hebt. Zodra er een islamitisch zomercarnaval georganiseerd wordt, waar moslims schaars gekleed dansend over straat gaan en aangemoedigd worden door honderdduizenden andere moslims dan wil ik mijn mening wel herzien maar dat zal waarschijnlijk nog een jaartje of duizend duren.
We maakten hetzelfde grapjequote:Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hebben we de overstromingen voor.
Je hebt niet iets tegen elke etnische groep, als ls ze maar aan jouw voorwaarde voldoen? Jij vind moslims alleen leuk als ze voor jouw schaars over straat lopen. Jeetje wat simpel.quote:Op zondag 4 september 2016 11:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet iets tegen elke etnische groep. Er zijn er heel veel wel je wel plezier aan hebt. Zodra er een islamitisch zomercarnaval georganiseerd wordt, waar moslims schaars gekleed dansend over straat gaan en aangemoedigd worden door honderdduizenden andere moslims dan wil ik mijn mening wel herzien maar dat zal waarschijnlijk nog een jaartje of duizend duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |