abonnement Unibet Coolblue
pi_165147463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Priest en alle alts op 100 of bijna op 100 en 1 class onder de 40 :+ Paladin.
Priests woooh \o/

vandaag weer nieuwe ronde mythic dungeons. Al ben ik al 841 ilevel, nog maar twee items voor full epic :P, oh wacht, relics zijn nu ook gear, dan zijn het er wat meer :x
Shadowpriest op bosses is echt <3. Zodra ik het kan spelen heet dat, ben offspecc healer in de guild en ben holy in de mythic dungeons, makkelijker om zo een groep te krijgen :P

Eind van de week zal ik ook wel genoeg rep hebben voor die twee suramar mythic dungeons... lekkere 850 items ohyeah
pi_165148285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:48 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand hier bezig met de Rogue Campaign? Zit nu bij de Ancient Vrykul Legends quest, heb het benodigde item vergaard, echter kan ik de quest niet completen vanwege het ontbreken van Valeera in de Chamber of Shadows. Iemand eenzelfde ervaring gehad?
Heb het al opgelost.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_165148739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:48 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand hier bezig met de Rogue Campaign? Zit nu bij de Ancient Vrykul Legends quest, heb het benodigde item vergaard, echter kan ik de quest niet completen vanwege het ontbreken van Valeera in de Chamber of Shadows. Iemand eenzelfde ervaring gehad?
Omdat ze waarschijnlijk op dat moment een missie voor je aan het doen is :)

Edit: Had de pagina nog niet refreshed. Excuus
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_165148880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Het is erg goed te spelen solo, en er zijn zoveel catch-up mechanics dat je nooit echt extreem achter zou lopen gedurende de hele Xpac ook als je bijna niet kan spelen.

Raiden is niet nodig om de maximale gear te vinden, en als je de raids toch wil zien is er de Raid-finder altijd nog.

En er is veel veranderd ja, maar alleen maar positieve dingen. :), en als je legion koopt mag je 1malig een char boosten naar level 100 zodat je gelijk met legion kan beginnen, als char boven de level 60 is die je boost worden je professions ook nog eens mee geboost.

kortom ik zou het gewoon doen :), het is een geweldige expansion.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat hij zegt *)
Ik ben dus weer aan de slag gegaan. Ik heb alle solo content altijd heel leuk gevonden, dus heb nog niet direct Legion aangeschaft, ik ga eerst maar eens MoP en WoD doorspelen. Misschien nog een alt starten om weer eens door de starting areas heen te lopen, heb in Cataclysm eigenlijk alleen de high level content gespeeld en heb van de veranderde vanilla zones dus maar heel weinig meegekregen.

Mijn main was een priest. Daar is wel een hoop veranderd, in elk geval voor Shadow Priest. Insanity ken ik helemaal niet, dus moet nog even zien hoe dat werkt. Gelukkig werkt de oude spell rotation nog prima en dan valt het me op hoe erg zo'n game in je motorisch geheugen gaat zitten, alsof je gisteren voor het laatst hebt gespeeld.

Als ik aan Legion ga beginnen ga ik weer eens in de holy spec duiken. Dat was altijd mijn main spec, maar ik geloof dat er nu geen sprake meer is van main en secondary specs in de game. Anyway, leuk om weer eens te spelen :Y
pi_165149151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:12 schreef Abdus18 het volgende:

Priests woooh \o/

vandaag weer nieuwe ronde mythic dungeons. Al ben ik al 841 ilevel, nog maar twee items voor full epic :P, oh wacht, relics zijn nu ook gear, dan zijn het er wat meer :x
Shadowpriest op bosses is echt <3. Zodra ik het kan spelen heet dat, ben offspecc healer in de guild en ben holy in de mythic dungeons, makkelijker om zo een groep te krijgen :P

Eind van de week zal ik ook wel genoeg rep hebben voor die twee suramar mythic dungeons... lekkere 850 items ohyeah
Ik ben zo eigenwijs om alles als disc priest te doen 8-) En ik heb 1 relic nog steeds op 805 :{ Dat is wel irritant dat daar niets beters voor dropt. Alle worldquests ook alleen maar voor holy relic (of blood :') wat geen spec is voor disc priest artifact). iLvl nu 839. En ik speel zelf met mijn vriend die tank is. Zó handig O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165149234
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben zo eigenwijs om alles als disc priest te doen 8-) En ik heb 1 relic nog steeds op 805 :{ Dat is wel irritant dat daar niets beters voor dropt. Alle worldquests ook alleen maar voor holy relic (of blood :') wat geen spec is voor disc priest artifact). iLvl nu 839. En ik speel zelf met mijn vriend die tank is. Zó handig O+
Ja, das lekker handig ! :D
Al is alleen healer zijn ook al lekker :D kunt altijd dungeons in :P
En inderdaad, de laatste dagen alleen maar WQ's met holy artifacts. Ach, mag niet klagen, daardoor wel m'n holy wapen net zo sterk als mn shadow, beide 863 :p
  woensdag 7 september 2016 @ 13:02:26 #157
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165149411
voor mensen die overdag niet kunnen wowen en wel hun follower missions willen doen, de Legion companion app is uit
Hij werkt redelijk, maar er zitten nog wel wat bugs in die hopelijk nog wel gemaakt gaan worden
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165149726
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:02 schreef HerrFritz het volgende:
voor mensen die overdag niet kunnen wowen en wel hun follower missions willen doen, de Legion companion app is uit
Hij werkt redelijk, maar er zitten nog wel wat bugs in die hopelijk nog wel gemaakt gaan worden
Dit is toch pas interessant als je in ieder geval 1 level 110 hebt? Van 100/110 is het allemaal niet spannend toch?
pi_165149935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:02 schreef HerrFritz het volgende:
voor mensen die overdag niet kunnen wowen en wel hun follower missions willen doen, de Legion companion app is uit
Hij werkt redelijk, maar er zitten nog wel wat bugs in die hopelijk nog wel gemaakt gaan worden
Kun je daar wat meer over vertellen wat het is en wat je ermee kan doen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 7 september 2016 @ 13:56:49 #160
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165150231
Je kan er voor zover ik weet, het volgende mee :

Follower units recruiten en claimen (als ze klaar zijn)
Missions starten en finishen
World quests kan je ook iets mee doen, maar ik ben nog geen 110

dat met die missions kan je al doen vanaf het moment dat je champions hebt. mijn 105 druid heeft alleen in de app nu nog geen champions raar genoeg.... mijn demon hunter 101, die heeft 2 champions en werkt nu wel in de app.
maar dat is bijvoorbeeld al weer een bekend pobleem. De app is er voor iOS en Android
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165150281
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:56 schreef HerrFritz het volgende:
Je kan er voor zover ik weet, het volgende mee :

Follower units recruiten en claimen (als ze klaar zijn)
Missions starten en finishen
World quests kan je ook iets mee doen, maar ik ben nog geen 110

dat met die missions kan je al doen vanaf het moment dat je champions hebt. mijn 105 druid heeft alleen in de app nu nog geen champions raar genoeg.... mijn demon hunter 101, die heeft 2 champions en werkt nu wel in de app.
maar dat is bijvoorbeeld al weer een bekend pobleem. De app is er voor iOS en Android
Je ziet dan welke world quests beschikbaar zijn, meer niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 14:14:28 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_165150625
Zo een app had ik gewild voor draenor. Vooral het starten en finishen van missions.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2016 @ 14:19:35 #163
159966 lifeblind
pi_165150723
Ondertussen al goed gebruik van gemaakt voor m'n paladin questline missions :7
  woensdag 7 september 2016 @ 14:23:51 #164
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165150822
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je ziet dan welke world quests beschikbaar zijn, meer niet.
Ok, ik had het nog niet uitgeprobeerd, thnx
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  woensdag 7 september 2016 @ 14:24:33 #165
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165150836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:19 schreef lifeblind het volgende:
Ondertussen al goed gebruik van gemaakt voor m'n paladin questline missions :7
ja het is zeker wel fijn, ipv dat je nu smorgens ff snel inlogt op wow, kan je het ff snel via de telefoon doen
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165150869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:14 schreef Karina het volgende:
Zo een app had ik gewild voor draenor. Vooral het starten en finishen van missions.
Ja, daar was het juist super handig geweest.

Ik kon op de android store de app overigens niet vinden als ik zocht op blizzard of warcraft. Legion deed het wel. En heel handig, ik ben nu niet thuis en moet opnieuw inloggen terwijl ik ingelogd blijven had aangevinkt. En ik heb mijn authenticator thuis liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165150941
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar was het juist super handig geweest.

Ik kon op de android store de app overigens niet vinden als ik zocht op blizzard of warcraft. Legion deed het wel. En heel handig, ik ben nu niet thuis en moet opnieuw inloggen terwijl ik ingelogd blijven had aangevinkt. En ik heb mijn authenticator thuis liggen.
Slimmie. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165151258
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar was het juist super handig geweest.

Ik kon op de android store de app overigens niet vinden als ik zocht op blizzard of warcraft. Legion deed het wel. En heel handig, ik ben nu niet thuis en moet opnieuw inloggen terwijl ik ingelogd blijven had aangevinkt. En ik heb mijn authenticator thuis liggen.
Dan installeer je maar mooi die app.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_165151838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:14 schreef Karina het volgende:
Zo een app had ik gewild voor draenor. Vooral het starten en finishen van missions.
Hmm, dan was er niet echt een reden geweest om überhaupt nog in te loggen op WoW zelf.
pi_165152305
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:46 schreef Metonae het volgende:

Dan installeer je maar mooi die app.
Ik heb liever zo'n fysieke :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 september 2016 @ 15:43:21 #171
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165152613
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar was het juist super handig geweest.

Ik kon op de android store de app overigens niet vinden als ik zocht op blizzard of warcraft. Legion deed het wel. En heel handig, ik ben nu niet thuis en moet opnieuw inloggen terwijl ik ingelogd blijven had aangevinkt. En ik heb mijn authenticator thuis liggen.
Je kan ook op characters klikken, knopje onder log in.
Dan ga je gelijk door naar je lijstje characters.
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165157314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:43 schreef HerrFritz het volgende:

Je kan ook op characters klikken, knopje onder log in.
Dan ga je gelijk door naar je lijstje characters.
Ik begrijp je reactie niet op mijn bericht :?

Is jullie class hall sinds vandaag ook een stuk drukker? Alsof ze wat van de gefragmenteerde phases hebben samen gevoegd. (een systeem om drukte uit gebieden te houden, waardoor je in een andere phasing komt als er te veel mensen in 1 gebied zijn)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165157718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is jullie class hall sinds vandaag ook een stuk drukker? Alsof ze wat van de gefragmenteerde phases hebben samen gevoegd. (een systeem om drukte uit gebieden te houden, waardoor je in een andere phasing komt als er te veel mensen in 1 gebied zijn)
Ja dat viel mij ook al op, ik had er eigenlijk verder niks achter gezocht, maar het was zoeken waar de mission table nou was met zoveel mensen er omheen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 7 september 2016 @ 19:57:04 #174
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165158008
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp je reactie niet op mijn bericht :?

Is jullie class hall sinds vandaag ook een stuk drukker? Alsof ze wat van de gefragmenteerde phases hebben samen gevoegd. (een systeem om drukte uit gebieden te houden, waardoor je in een andere phasing komt als er te veel mensen in 1 gebied zijn)
Jij zei dat je niet ingelogd bleef in de app. Maar dat blijf je wel. Want onder het knopje om in te loggen, is een knopje met characters. Als je daar op tikt. Kan je gelijk kiezen voor welke char je de app opent
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165158385
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 19:57 schreef HerrFritz het volgende:

Jij zei dat je niet ingelogd bleef in de app. Maar dat blijf je wel. Want onder het knopje om in te loggen, is een knopje met characters. Als je daar op tikt. Kan je gelijk kiezen voor welke char je de app opent
Je bedoelt dat scherm waar ik mijn emailadres en password moest invoeren en authenticatorcode nadat er expliciet in beeld kwam dat ik uitgelogd was?

Ja, potverdorie, dat werkt! :o

Nee, toch niet, moet nog steeds helemaal inloggen :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165158622
de app heeft geen chars terug, lege lijst dus :(
pi_165158632
ok, ik ben achterlijk denk ik. Dit gaat over de app.

Groen scherm met: World of Warcraft Legion Companion
Twee rode knoppen:
1. Login
2. Characters
(onderaan Europe)

Ik klik op 1 Login en krijg invoerveld voor email en password. Ik voer alles in.
Secure Account en voer authenticator code in (Don't ask me again doet niks)
Accountkeuze: kies juiste account.

Character Selection scherm. Kies mainchar en enige char met champions.
Connecting....
Character is already logged in - mededeling.

Tap.

Terug bij eerste scherm met:
1. Login
2. Characters

Klik 2 Characters deze keer.

Terug naar Character Selection scherm. Kies mainchar en enige char met champions.
Connecting....
Character is already logged in - mededeling.

Help! Ik zit in een loophole, hoe kom ik er uit. (er is geen tweede versie van de app werkzaam of zo)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165158658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:22 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ben achterlijk denk ik. Dit gaat over de app.

Groen scherm met: World of Warcraft Legion Companion
Twee rode knoppen:
1. Login
2. Characters
(onderaan Europe)

Ik klik op 1 Login en krijg invoerveld voor email en password. Ik voer alles in.
Secure Account en voer authenticator code in (Don't ask me again doet niks)
Accountkeuze: kies juiste account.

Character Selection scherm. Kies mainchar en enige char met champions.
Connecting....
Character is already logged in - mededeling.

Tap.

Terug bij eerste scherm met:
1. Login
2. Characters

Klik 2 Characters deze keer.

Terug naar Character Selection scherm. Kies mainchar en enige char met champions.
Connecting....
Character is already logged in - mededeling.

Help! Ik zit in een loophole, hoe kom ik er uit. (er is geen tweede versie van de app werkzaam of zo)
Ben je ingelogd op je pc? Kan niet tegelijk op pc en mobiel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165158667
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:

Ben je ingelogd op je pc? Kan niet tegelijk op pc en mobiel.
:')

Dank je.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165158681
Waarschijnlijk is het sneller om voortaan even uit te loggen, op je mobiel die dingen te doen en dan weer op je pc in te loggen dan helemaal heen en weer te gaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165158696
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarschijnlijk is het sneller om voortaan even uit te loggen, op je mobiel die dingen te doen en dan weer op je pc in te loggen dan helemaal heen en weer te gaan.
Nou, vaak wel ja!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165158708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:')

Dank je.
_O- geen probleem. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165158737
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:

_O- geen probleem. :P
Ik was dus idd achterlijk :Y)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165159268
ik ben weer begonnen met WoW :@ Mochten mensen met wij willen spelen voeg me toe Necrid#1828
pi_165159577
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:50 schreef Evertjan het volgende:
ik ben weer begonnen met WoW :@ Mochten mensen met wij willen spelen voeg me toe Necrid#1828
Ally?
pi_165159587
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ally?
ja speel op Emerald Dream
pi_165163936
Ik heb net een warlock quest beeindigd, en kreeg op het eind een Skull of Man'ari, een offhander. Het toeval wil dat ik destruction ben en die OH voor demonology bestemd is, met andere woorden...ik heb er dus geen reet aan. Iemand die me kan uitleggen waarom ik een half uur besteed heb aan een quest die me uiteindelijk niks oplevert?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_165163989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Hathor het volgende:
Ik heb net een warlock quest beeindigd, en kreeg op het eind een Skull of Man'ari, een offhander. Het toeval wil dat ik destruction ben en die OH voor demonology bestemd is, met andere woorden...ik heb er dus geen reet aan. Iemand die me kan uitleggen waarom ik een half uur besteed heb aan een quest die me uiteindelijk niks oplevert?
Omdat je de keuze uit drie wapens kreeg. Een voor elke spec. Als je destruction wil spelen had je een ander wapen moeten kiezen. Op 102 kun je je andere wapens halen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 7 september 2016 @ 23:28:12 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165164076
Heb net mijn class story afgemaakt *O*
pi_165165416
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat je de keuze uit drie wapens kreeg. Een voor elke spec. Als je destruction wil spelen had je een ander wapen moeten kiezen. Op 102 kun je je andere wapens halen.
Ja ik had het al door, ik kreeg net ook nog die voor affliction, is gewoon optional dus. Wel handig voor offspec.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 8 september 2016 @ 06:33:34 #191
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165167389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:22 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ben achterlijk denk ik. Dit gaat over de app.

Groen scherm met: World of Warcraft Legion Companion
Twee rode knoppen:
1. Login
2. Characters
(onderaan Europe)

Ik klik op 1 Login en krijg invoerveld voor email en password. Ik voer alles in.
Secure Account en voer authenticator code in (Don't ask me again doet niks)
Accountkeuze: kies juiste account.

Character Selection scherm. Kies mainchar en enige char met champions.
Connecting....
Character is already logged in - mededeling.

Tap.

Terug bij eerste scherm met:
1. Login
2. Characters

Klik 2 Characters deze keer.

Terug naar Character Selection scherm. Kies mainchar en enige char met champions.
Connecting....
Character is already logged in - mededeling.

Help! Ik zit in een loophole, hoe kom ik er uit. (er is geen tweede versie van de app werkzaam of zo)
Om nog even terug te komen op eerder. 2 werkt alleen als je uit de app bent gegaan en de app hebt afgesloten via je taak manager (in mijn geval home knop ingedrukt houden). Als je echt specifiek uitlogt dan niet nee.
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165167621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:26 schreef Isabeau het volgende:

Hoe speelt Disc eigenlijk op 110? Is de nieuwe stijl van healing/damage goed en leuk genoeg voor dungeons en straks raids?

Zit er ook aan te denken om van m'n priest weer m'n healing char. te maken :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165167973
Meh, gisteren weinig drops van mythic dungeons :( 6 gedaan, misschien meer 2 drops die echt upgrades waren :<

Achja, ergens dit weekend die twee mythics van suramar unlocken en maar eens doen
  donderdag 8 september 2016 @ 09:17:55 #194
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_165168275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Hoe speelt Disc eigenlijk op 110? Is de nieuwe stijl van healing/damage goed en leuk genoeg voor dungeons en straks raids?

Zit er ook aan te denken om van m'n priest weer m'n healing char. te maken :Y
Disc worst healer atm.
pi_165170245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

Hoe speelt Disc eigenlijk op 110? Is de nieuwe stijl van healing/damage goed en leuk genoeg voor dungeons en straks raids?

Zit er ook aan te denken om van m'n priest weer m'n healing char. te maken :Y
Het is leuk! *O* Eigenlijk erg leuk zelfs. Alleen heb ik wel het gevoel dat ik steeds veel te doen heb en soms moet ik mezelf even tot de orde roepen dat ik er vooral ben om te healen, niet om de dps'en. En het voelt als een halve healer. In nummmers schijnen we ook de laagste healing te doen. Maar tot nu toe kan het allemaal wel :Y Ben benieuwd in raids of het iets toevoegt.

Mijn dps is gemiddeld 60k overigens en kan tot 100k oplopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165172937
Wat een bazen quest was dit zeg _O_
Lekker op een T-rex rijden terwijl je allemaal klassieke Jurrasic Park lines te horen krijgt van alle npcs die je vermoord :D



Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165172968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:36 schreef DJ_ het volgende:
Wat een bazen quest was dit zeg _O_
Lekker op een T-rex rijden terwijl je allemaal klassieke Jurrasic Park lines te horen krijgt van alle npcs die je vermoord :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat waar hoe :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165173028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat waar hoe :o
Story Quest van Suramar nadat je Honored bent met ze, daarna komt die ook als WQ beschikbaar :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165173174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Story Quest van Suramar nadat je Honored bent met ze, daarna komt die ook als WQ beschikbaar :D
Je hoeft er geen honored voor te zijn, ik heb hem op friendly gedaan. Die WQ duurt wel best lang en is tot nu toe elke dag teruggekomen.
pi_165173261
Ik heb nog niets gezien en ben daar toch ook al lang friendly -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165173332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog niets gezien en ben daar toch ook al lang friendly -O-
De quest zit in een gebied van Suramar City die "The Menagerie" heet. In het noorden van de stad.
pi_165173475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:57 schreef Stranger het volgende:

De quest zit in een gebied van Suramar City die "The Menagerie" heet. In het noorden van de stad.
Ik ga straks de stad maar weer eens in :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165175503
Hehe eindelijk, een week nadat ik de mission drop kreeg heb ik hem eindelijk afgerond :D



Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165175552
Oh die is gaaf, DJ!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165175700
damn, loop wat achter zie ik wel door het weekendje weg. Ben gisteren laat pas 110 geworden :'(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator donderdag 8 september 2016 @ 15:56:12 #206
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165175826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
damn, loop wat achter zie ik wel door het weekendje weg. Ben gisteren laat pas 110 geworden :'(
Ach troost je, ik ben nog steeds lvl 102 :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165175955
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ach troost je, ik ben nog steeds lvl 102 :+
Schiet bij mij ook niet op.. Kan m'n class nog steeds niet kiezen. Heb nu 4 x 105 en 2 x 102 :')
pi_165176007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ach troost je, ik ben nog steeds lvl 102 :+
Je bent zeker niet van plan dan om de 20ste meteen te gaan raiden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2016 @ 16:18:56 #209
159966 lifeblind
pi_165176323
Ik was na 4 dagen pas 110, en dat vond ik al veel te lang duren :')

Maar goed, als het de 20e is ben ik als 't goed is wel raidready. Ondertussen iLvl 830, heroic dungeons stellen dus niets meer voor. Dit weekend gaan we met een guild groepje mythic dungeons farmen, jeuj!
pi_165176395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 14:03 schreef Isabeau het volgende:

Ik ga straks de stad maar weer eens in :Y
Ik heb de questline gevonden hoor! Leuke dierentuin in de stad :7

Ik ging even bij http://www.wowhead.com/quest=43582/shalassic-park kijken hoe of wat staat er als eerste comment: "This is it, folks. The best quest in the game." Dus bedankt alvast voor de tip!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 8 september 2016 @ 16:26:27 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165176462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je bent zeker niet van plan dan om de 20ste meteen te gaan raiden?
Dat gaat er zeer waarschijnlijk niet van komen, nee :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165176641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh die is gaaf, DJ!!
Ja :D , de mount special is ook gaaf, dan gaat die achter zijn staart aan rennen echt super cute O+
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165176695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 16:35 schreef DJ_ het volgende:

Ja :D , de mount special is ook gaaf, dan gaat die achter zijn staart aan rennen echt super cute O+
O+

Ooit heb ik er ook één O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165179192
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 09:17 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Disc worst healer atm.
Nummers betekenen zo weinig begin van de expansion, gaat er vooral om of je nuttig bent en er het maximale uit kan houden. Het is ook niet dat ik van plan ben high end mythic te gaan raiden.
Moet zelfs nog een nieuw team vinden met wat maten van me :P

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is leuk! *O* Eigenlijk erg leuk zelfs. Alleen heb ik wel het gevoel dat ik steeds veel te doen heb en soms moet ik mezelf even tot de orde roepen dat ik er vooral ben om te healen, niet om de dps'en. En het voelt als een halve healer. In nummmers schijnen we ook de laagste healing te doen. Maar tot nu toe kan het allemaal wel :Y Ben benieuwd in raids of het iets toevoegt.

Mijn dps is gemiddeld 60k overigens en kan tot 100k oplopen.
Het klinkt ook echt als een leuke spec nu. Dit weekend ook maar eens wat uurtjes aan besteden.
Weet alleen niet of ik het geduld heb om solo in disc spec te levelen, dus ook maar even een shadow artifact scoren :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165180556
Holy paladin schijnt ook belachelijk veel dps te kunnen doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165182450
Blizzard be like: 'Garrisons in WoD waren niet zo sociaal en nodigde de spelers niet uit om met elkaar in contact te komen. Laten we Class Halls maken waar 300 mensen van dezelfde class rondlopen die allemaal met hun eigen ding bezig zijn'. :')
pi_165182542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:45 schreef ufopiloot het volgende:
Blizzard be like: 'Garrisons in WoD waren niet zo sociaal en nodigde de spelers niet uit om met elkaar in contact te komen. Laten we Class Halls maken waar 300 mensen van dezelfde class rondlopen die allemaal met hun eigen ding bezig zijn'. :')
Is bugged. :P zou enkel van je eigen realm moeten zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165187591
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:

Is bugged. :P zou enkel van je eigen realm moeten zijn.
Oh, het is een bug! Het was zo druk sinds gisteren :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165193342
Bug of niet, het heeft dus 0,0 effect voor datgene wat Blizzard eigenlijk wilde, iets rechtzetten wat ze een tijd geleden al hebben verpest.

Gisteren ook de missie in de Exodar gedaan... helemaal alleen. Volgens /who liepen er meer dan 50 man dezelfde missie te doen, maar blijkbaar bepaalt Blizzard wie je wel en niet krijgt te zien en op welke momenten.
  vrijdag 9 september 2016 @ 08:02:11 #220
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_165193493
Ik had het gisteren zwaar in Val'Sharra als Night elf druid..... story line is tot nu toe erg gaaf!! Naja gaaf... bijzonder zullen we maar zeggen
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_165195067
Hotfix:
quote:
Players in a raid group will no longer earn PVP credit, nor receive Sightless Eyes in the Underbelly.
Ik hoop dat jullie dat al gedaan hadden, want ik was binnen 2 uur klaar en moet er niet aan denken hoe lang dat duren zou zonder raidgroep :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165195746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Hotfix:

[..]

Ik hoop dat jullie dat al gedaan hadden, want ik was binnen 2 uur klaar en moet er niet aan denken hoe lang dat duren zou zonder raidgroep :X
:'( , nog geen tijd gehad, ik ben net 110 op 1 char. zoveel te doen en zo weinig tijd
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165196303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:'( , nog geen tijd gehad, ik ben net 110 op 1 char. zoveel te doen en zo weinig tijd
Dit.

Overigens is die Legion app wel een enorme uitkomst voor iemand die bijna niet kan inloggen momenteel.
pi_165196541
Class quest klaar *O*
Flinke boost, zo'n derde relic slot.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2016 @ 11:35:49 #225
159966 lifeblind
pi_165196957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:14 schreef Stranger het volgende:
Class quest klaar *O*
Flinke boost, zo'n derde relic slot.
Nogal ja :D Heb gister mijn Paladin class quest ook afgerond, zit nu ineens door m'n 3e relic op iLvl 836 :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')