zo hoort het inderdaad, maar niet vragen met de borden al in de hand. Overigens hou ik er van als ik wel binnen 5 min na aankomst een eerste drankje heb en dan rustig de kaart kan bekijken.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Werd ons eergisteren na het voorgerecht gevraagd of het hoofdgerecht al doorkon. Heel erg netjes
Kun je op jouw leeftijd niet beter zeggen "van de verpleging moet ik om 22:00u thuis zijn"?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:50 schreef RobinOok het volgende:
Mijn lief vind dat stom, om van tevoren al te zeggen dat je haast hebt.![]()
Dus zeggen we het nooit.
Als hij er niet was, zou ik het altijd zeggen...
Zo van 'de babysittter moet uiterlijk om 21:30 naar huis'.
Dat is een kwestie van trainenquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Het kan mij niet lang genoeg duren, het is voor mij echt een avondje uit. Ik reserveer meestal voor 20.00 uur en hoop pas na middernacht klaar te zijn. Met een gangetje of 5 en wijnarrangement. Als het sneller gaat zou ik het ook niet op kunnen trouwens .
Is misschien eens per jaar leuk, maar niet als je wekelijks uit eten gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Het kan mij niet lang genoeg duren, het is voor mij echt een avondje uit. Ik reserveer meestal voor 20.00 uur en hoop pas na middernacht klaar te zijn. Met een gangetje of 5 en wijnarrangement. Als het sneller gaat zou ik het ook niet op kunnen trouwens .
Nee, eens in de 3 weken op zaterdag. En op vakantie elke dag. Op andere dagen mag het inderdaad best wat sneller gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Is misschien eens per jaar leuk, maar niet als je wekelijks uit eten gaat.
Eens in de 3 weken een avondvullende voorstelling vind ik teveel. Dan wil ik gewoon n 2 uur weer buiten staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, eens in de 3 weken op zaterdag. En op vakantie elke dag. Op andere dagen mag het inderdaad best wat sneller gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |