Komt echt regelmatig voor.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een uur tussen het de gerechten zou ik niet normaal vinden. Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt.
Dit herken ik wel, ik denk dat het in de opleiding zo wordt geleerd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef RobinOok het volgende:
Maar 4 uur voor 4-gangen zette wel een behoorlijke domper op de avond. De amuses werden lekker rap, verdeeld over de eerste 3 kwartier geserveerd, daarna duurde het 30 minuten voor het eerste gerecht werd geserveerd, vervolgens twee keer 40 minuten en op het hoofdgerecht hebben we precies een uur moeten wachten
Ik vroeg het ergens één keer omdat de bestelling maar niet werd opgenomen. Toen kregen we het voorgerecht vrij snel, maar moesten extra lang - volgens mij anderhalf uur, althans zo voelde het - wachten op het hoofdgerecht. Ik ga niet twee keer zeggen dat we vroeg weg moeten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:25 schreef Basp1 het volgende:
In de meeste restaurants kun je vaak wel vragen of het wat sneller kan, en meestal doet men het dan ook nog.
Jij bent toch niet mevrouw Iwanius he?quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef RobinOok het volgende:
(ik weet dat zo precies omdat ik foto's maak)
Nee, jammer genoeg niet!quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij bent toch niet mevrouw Iwanius he?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef golfer het volgende:
Half uurtje tussen de gerechten vind ik vrij normaal.
Als het mij te lang duurt schiet ik iemand van de bediening dood.
Je zou het zelfs ook op een normale manier kunnen vermelden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:28 schreef fathank het volgende:
je kan toch gewoon je muil open trekken tegen zo'n pinguin 'we hebben niet de hele avond de tijd dus een beetje doorloop graag met die gerechten'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |