Vandaar ook de behoefte aan een tweede HC, om te voorkomen dat die gesprekken monologen worden.quote:Op maandag 5 september 2016 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
En ondertussen zit de HC rustig in de eerste klas een uitgebreid gesprek te voeren
Welk argument?quote:Op maandag 5 september 2016 22:18 schreef Igen het volgende:
[..]Argument van FNV vind ik best steekhoudend.
Dat je in een dubbeldekker in je eentje geen zwartrijder kan pakken. Tenminste niet zonder dat het een kat-en-muis-spelletje wordt.quote:
Laat het de FNV maar bewijzen dat je in VIRM meer kan zwartrijden dan in een DDZ? En die paar procentpunten kan je wel risico op lopen, zo'n HC is ook niet gratisquote:Op maandag 5 september 2016 22:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat je in een dubbeldekker in je eentje geen zwartrijder kan pakken.
Maar als er niet gecontroleerd wordt, zul je, ook wanneer je 10 hc's in een dubbeldekker zet, geen zwartrijder pakken. Dus laat ze daar dan eens mee beginnen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat je in een dubbeldekker in je eentje geen zwartrijder kan pakken.
quote:Op maandag 5 september 2016 22:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Laat het de FNV maar bewijzen dat je in VIRM meer kan zwartrijden dan in een DDZ? En die paar procentpunten kan je wel risico op lopen, zo'n HC is ook niet gratis
Dat is het enige vergelijkingsmateriaal waar in zelfde hoeveelheid dubbeldekker 1 HC wordt gesteld ipv 2 in de DDZ. De waarom vraag volgt daar uitquote:Op maandag 5 september 2016 22:24 schreef Igen het volgende:
[..]Ik lees nergens in dat artikel dat FNV specifiek klaagt over VIRM.
in dit geval waren het twee conducteurs in een setje van 2x VIRM-IV, zoals volgens de regels moet.quote:Op maandag 5 september 2016 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vandaar ook de behoefte aan een tweede HC, om te voorkomen dat die gesprekken monologen worden.
Ik had vandaag een lange dag dus misschien ligt het aan mij, maar ik lees in dat artikel alleen maar dat de FNV het liefst op alle dubbeldekstreinen twee conducteurs heeft. Mis ik iets?quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is het enige vergelijkingsmateriaal waar in zelfde hoeveelheid dubbeldekker 1 HC wordt gesteld ipv 2 in de DDZ. De waarom vraag volgt daar uit
De hekkenbrigade in actie...quote:Op maandag 5 september 2016 12:03 schreef dennistd het volgende:
[..]
Stuur ff een mailtje naar de architect, want die heeft ze vast niet opgenomen in z'n ontwerp dus dan laat ie ze zo weer weghalen. Doen ze met nuttige dingen ook namelijk...
Er staat dat ze het besluit om maar 1 HC in te zetten op dubbeldekkers willen terugdraaien. Dat kan alleen DDZ zijn want VIRM rijdt al sinds de tekorten van begin deze eeuw met 1 hc op losse stellen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik had vandaag een lange dag dus misschien ligt het aan mij, maar ik lees in dat artikel alleen maar dat de FNV het liefst op alle dubbeldekstreinen twee conducteurs heeft. Mis ik iets?
Teveel nabewerking? Stoomlocs zijn meestal niet blauw als ze zwart zijn geschilderd zijn, toch?quote:
Met een DSLR vanuit een hoogwerker krijg je natuurlijk wel foto's van hogere kwaliteitquote:Op maandag 5 september 2016 18:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, heb toen ik ze langs zag rijden gistermorgen nog wel even heel demonstratief de drone in de lucht gehouden, in het kader van zo kan het ook. Ze schijnen trouwens tegen de 600 euro voor dat ding betaald te hebben...
Ja dat kan maar dan betaal je ¤1,- toeslag.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:13 schreef cherrycoke het volgende:
even een domme vraag aangezien ik nooit met de trein gaat. je kan toch nog steeds een kaartje kopen of moet alles tegenwoordig met die ov chipkaart?
Oh en 190km/u is keihardtwitter:NSInt_info twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 09:05:54Thalys 9322: Thalys Amsterdam Centraal v 08:17 heeft een onbekende vertraging. Wij houden u op de hoogte. reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan betaal je ¤1,- toeslag.
dankjequote:Op dinsdag 6 september 2016 09:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh wacht je kan ook een eTicket kopen en die thuis uitprinten, dan betaal je dat niet.
Als je met (samenreis)korting wil reizen dan kan dat alleen nog met een ov-chipkaart.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:13 schreef cherrycoke het volgende:
even een domme vraag aangezien ik nooit met de trein gaat. je kan toch nog steeds een kaartje kopen of moet alles tegenwoordig met die ov chipkaart?
300 niet gehaald tussen Schiphol en Rotterdam?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:30 schreef Woods het volgende:
Ik zit voor de eerste keer in de Thalys Amsterdam - Paris maar helaas staan we al 30 min stil voor Rotterdam. Via de website lees ik over een defect op het net. De volgende Thalys wordt al omgeleidt.Oh en 190km/u is keihardtwitter:NSInt_info twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 09:05:54Thalys 9322: Thalys Amsterdam Centraal v 08:17 heeft een onbekende vertraging. Wij houden u op de hoogte. reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |