Is M. er al ?quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar weet ik veel wat voor fles ze gaat pakken!
OK niet in slaap vallen hequote:Op zaterdag 3 september 2016 01:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb muziek al en en ga zo slapen
Dub Dub Dubquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:38 schreef ToT het volgende:
[..]
In aan het kakken, maar hier in het topic is het wel gezellig!![]()
Dat is haar uiting van liefde voor jou PPquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, mijn muts ligt slapend te genieten op de bank.
Dat zit wel goed. Samen hebben we zoveel dingen gedaan dat vervang je niet zomaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is haar uiting van liefde voor jou PP
Ja op een gegeven moment is er weinig meer voor nodig.. Hoop dat het zo blijftquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zit wel goed. Samen hebben we zoveel dingen gedaan dat vervang je niet zomaar.
Kleinzoon is helemaal dol op oma, dan weet je dat het goed zit.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is er weinig meer voor nodig.. Hoop dat het zo blijft
Slaap lekker Fannquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:58 schreef FANN het volgende:
Piet dank voor de muziek, ik duik mijn bed in...
Truste allemaal !
quote:Op zaterdag 3 september 2016 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet te hard, dan worden de buren wakker.
Zo maar eens naar de garage gaan om de auto te halen !quote:
Hoop dat de rekening relatief meevalt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Zo maar eens naar de garage gaan om de auto te halen !
Zeg maar gewoon dat het zwaar tegenvalt !quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat de rekening relatief meevalt.
Je weet al wat het kost?quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat het zwaar tegenvalt !
Ze belden gisteren om 08.15, was goed begin van de dag (niet)quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ze belden gisteren om 08.15, was goed begin van de dag (niet)
Jep is idd balen, maar voorlopig kan ik weer veilig rijden, in de auto dan maarquote:
Dat is ook veel waard.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Jep is idd balen, maar voorlopig kan ik weer veilig rijden, in de auto dan maar
Geen last hier?quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:36 schreef just me het volgende:
Fijn die landelijke storing bij KPN...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |