Ik ga zo de stad in, dus not me.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:49 schreef tailfox het volgende:
bijna tijd voor slotje iemand die na mij wikt
Er staat zoveel helaas niet in gupquote:
Inmiddels gekaapt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik mssn wel maar een stukje later, tenzij gekaapt door een piraat.
Dat tijdstip had ik toch niet in gedachte.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inmiddels gekaapt.
20:00 - 22:00 DJ PP - Het is weer vrijdag
nacht dj?quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat tijdstip had ik toch niet in gedachte.
Is eik te vroeg voor mij maar het was nog zo leeg.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat tijdstip had ik toch niet in gedachte.
meer tijd nodig om wat gerelateerde muziekjes te vinden om te mixen met wat ik normaal gesproken draai, en aangezien mn dvd rom drive het begeven heeft, is het geen optie om ze snel te rippen om een degelijke kwaliteit.quote:
Goed werk kost tijd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meer tijd nodig om wat gerelateerde muziekjes te vinden om te mixen met wat ik normaal gesproken draai, en aangezien mn dvd rom drive het begeven heeft, is het geen optie om ze snel te rippen om een degelijke kwaliteit.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inmiddels gekaapt.
20:00 - 22:00 DJ PP - Het is weer vrijdag
je moet ook buiten tijdstippen denken, dan schiet het pas op!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mmmmh op dit tijdstip draaien schiet niet echt op.
Doe ik meestal ook.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet ook buiten tijdstippen denken, dan schiet het pas op!
Nu alweer uit de kroeg?quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:02 schreef Karzai het volgende:
zo even alle roddels en drama''s weer doorgenomen wat familie gezien
Kom er eik alleen nog maar na shoarma eten bij Ali die midden tussen wat kroegen zit, is wel handig, je kan switchen dan.quote:
Ah joy!quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:02 schreef Karzai het volgende:
zo even alle roddels en drama''s weer doorgenomen wat familie gezien
Pics.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:10 schreef Karzai het volgende:
was wel even leuk om m'n nichtjes te zien daar gaat het goed mee en wat andere leuke mensen
Perfecte vrijdagavond muziek en deze is in herhaling omdat ie best goed gelukt is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:46 schreef Karzai het volgende:
Commerciele stations niet nee ja fun x draait wel wat reggae in nederland voor de rest moet je het van internet stations hebben zoals radio49
Ik weet, maar is toch vaak niet mijn ding.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:47 schreef Karzai het volgende:
maar je hebt een heel zootje stations op internet die alleen reggae draaien
Een copy van daar ...quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Perfecte vrijdagavond muziek en deze is in herhaling omdat ie best goed gelukt is.
Ja zoals ik het daar in elkaar gemixerd heb.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:00 schreef chufi het volgende:
Was het weer eens uit mn AT...
Lopen die numertjes opvolgorder?
OK let me knowquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort knal ik wel nieuwe MP3 HD erin , er is er 1 dood.
het is ToT he, niet D.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj
en wat drink jij?
zei ik tod dan?quote:
Bavaria, was in de aanbieding!quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj
en wat drink jij?
je zei Eejjjjjj, zo komt D. altijd binnenquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zei ik tod dan?ik lul maar wat, effe ontspannen enzo .....
voor het slapen gaan luister ik vaak effe muziek...
ah.......quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zei Eejjjjjj, zo komt D. altijd binnen
ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......![]()
ik voel me altijd een beetje vaag als ik moe ben
Ik ben met het 4e flesje bezig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb en wit wijntje, ééntje maar hoor... mag wel.... slaap ik straks lekker
Die beugels ploppen zo mooi.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA!Geen beugels of halve liters, nee.
Gewoon 0,3 liter.
dan valt het meequote:Op zaterdag 3 september 2016 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA!Geen beugels of halve liters, nee.
Gewoon 0,3 liter.
True!quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die beugels ploppen zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |