Ik ook niet op mijn mobiel. Misschien alleen de vaste lijnen storing?quote:
Neuh heb Telfort en da's ook Kpn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet op mijn mobiel. Misschien alleen de vaste lijnen storing?
Dan is 'landelijk' alleen just mequote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
Dan is 'landelijk' alleen just me
Nu met de trein naar Delft zuid om de auto te halen, vanmiddag komen Merel en de kabouters
quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Have fun, na het aftikken van de kosten voor je karretje dan...
Veel plezier.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
Dan is 'landelijk' alleen just me
Nu met de trein naar Delft zuid om de auto te halen, vanmiddag komen Merel en de kabouters
Youp had na 2 jaar afwezigheid in het theater vanwege z'n hartproblemen een mooi verhaal over ene bevriende Peter met een verrassend plot. Was erg leuk en ontroerend ook, hij was oprecht blij weer te kunnen spelen.quote:
Benieuwdquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nu eindelijk eens mijn lang aangekondigde nostalgische Veronica show voorbereiden...
* MadMaster is in the mood...
Een flinke klus voor een show die wat langer zal duren dan 2 uur.quote:
Komt me bekend voor van de D-showquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een flinke klus voor een show die wat langer zal duren dan 2 uur.
Hoop werk, songs zoeken bij de jingles die er van gemaakt zijn, proberen e.e.a. chronologisch te krijgen. Maar het is heerlijk om al die muziekjes weer eens te beluisteren...
yeahquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nu eindelijk eens mijn lang aangekondigde nostalgische Veronica show voorbereiden...
* MadMaster is in the mood...
U heeft KPN?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef just me het volgende:
Kabouters en Merel nét uitgezwaaid
internet doet het ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |