Stiekem waarderen we je allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van, wilde eenmalig ook stoer zijn en bij de grote jongens horen.
Ja leuk Max.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Lijkt wel de Arena, daar gaan mensen ook altijd voortijdig weg
Jouw vader ook bij je moeder.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Eens, Abed is een erg leuke user.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem waarderen we je allemaal.
quote:
hihahoquote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Komen daar überhaupt mensen dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Na verlies tegen Zweden sowieso.quote:
Dit klopt. Daarom heb ik mijn vader nog nooit gezienquote:
Alleen als er treinen rijden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komen daar überhaupt mensen dan?
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik een post van jou zie moet ik weer lachen om dat tagje. "Manager Frontpage"
Bespottelijk.
Van wie?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
even serieus verwachten jullie een fluitconcert zometeen?
Alicia Keysquote:
Zitten er nog mensen dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
Het stadion is al half leeg.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
Waar dan?quote:
Beter doen ze het nu je kan beter met de nieuwe coach daaraan beginnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Na verlies tegen Zweden sowieso.
AZ?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Dit niveau is Nederland-onwaardig. Het boeit even niet of het een speler van Ajax, PSV, Feyenoord of AZ betreft.
Ik zal eens aan jouw conclusie trekken.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Blind wel zijn conclusie trekt
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Dit niveau is Nederland-onwaardig. Het boeit even niet of het een speler van Ajax, PSV, Feyenoord of AZ betreft.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Hommoquote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw conclusie trekken.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Blind wel zijn conclusie trekt
Valt wel mee, tot nu toe is het wel rustig(hopelijk houden ze het zo).quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef BB-King het volgende:
Dit gaan de Grieken nog harder vieren dan het winnen van het Europees Kampioenschap.
Wie gaan ze zo snel aanstellen? Of zouden ze al iemand gepolst hebben?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter doen ze het nu je kan beter met de nieuwe coach daaraan beginnen.
wejowwquote:
Ja, of elke andere willekeurige club uit de eredivisie, ik had ook ADO, FC Groningen of Sparta kunnen zeggenquote:
Hans is daar allang mee bezig dit is allemaal onderdeel van het spel.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Wie gaan ze zo snel aanstellen? Of zouden ze al iemand gepolst hebben?
Kan ik morgen godverdomme niet eens m'n souvlaki halen zonder uitgelachen te worden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijgen we straks de toetergrieken
Bacuna in Oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, of elke andere willekeurige club uit de eredivisie, ik had ook ADO, FC Groningen of Sparta kunnen zeggen
Dachten de Belgen dat ze wel even van Espana gingen winnen?twitter:sporza_live twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:35:41om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Afgelopen! Een stevig fluitconcert begeleidt de Belgen naar de kleedkamers. Spanje gaf de Belgen voetballes: 0-2. #belspa reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Desnoods een interim al kom je dan op van Basten uit dan gewoon de materiaalman of de conditie trainer.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Wie gaan ze zo snel aanstellen? Of zouden ze al iemand gepolst hebben?
Ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens het WK 2018 juichen we allemaal weer voor SPANJE en DEUTSCHLAND
Mooi. Ik zie Duitsland en Spanje graag winnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:Dachten de Belgen dat ze wel even van Espana gingen winnen?twitter:sporza_live twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:35:41om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Afgelopen! Een stevig fluitconcert begeleidt de Belgen naar de kleedkamers. Spanje gaf de Belgen voetballes: 0-2. #belspa reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de RODE DUIVELSquote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens het WK 2018 juichen we allemaal weer voor SPANJE en DEUTSCHLAND
Ik dacht al, waar zijn al die Belgen hier die altijd bijdehand komen doenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:Dachten de Belgen dat ze wel even van Espana gingen winnen?twitter:sporza_live twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:35:41om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Afgelopen! Een stevig fluitconcert begeleidt de Belgen naar de kleedkamers. Spanje gaf de Belgen voetballes: 0-2. #belspa reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet gewoon Van Gaal.quote:
Aad de Mosquote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Desnoods een interim al kom je dan op van Basten uit dan gewoon de materiaalman of de conditie trainer.
Geen interesse meer in het bondscoach-schapquote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Van Gaal.
Kunnen we hem allemaal een bloemetje sturenquote:
Thnxquote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen we hem allemaal een bloemetje sturen
gayyyquote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw conclusie trekken.
De grasmat lag er goed bijquote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef Joezi het volgende:
Laat we hier het positieve uit halen en de rest vergeten
jammer dat derksen er niet bij isquote:
Je bedoeld dus alles vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef Joezi het volgende:
wat is er positief dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef Joezi het volgende:
De commentator, betsquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Karnezis; Manolas, Torosidis, Sokratis, Tzavellas; Maniatis, Samaris, Mantalos, Holebas, Fortounis en Mitroglou.
Wie kent ze niet
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, de helft speelt gewoon voor goede of redelijke clubs als Benfica, AS Roma, Dortmund of Olympiakos. Nee, dan kun je beter met een paar spelers van Ajax en Feijenoord beginnen. Wie kent ze niet is net zo goed van toepassing op Nederland.
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm r.i.p. Nederland als ik dit zo lees.
Lichtsjowquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grasmat lag er goed bij
Verder kom ik niet.
''bedoeld''quote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bedoeld dus alles vergeten.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zit ook al te malenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grasmat lag er goed bij
Verder kom ik niet.
Je bedoeldquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoeltquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Host jij?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoeld![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, maar dat heeft niks met Oranje te maken.quote:
bedoeld HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, ga lekker vroeg naar bed vandaag.quote:
Eerst kwalificeren, lastig zat bij Topploeg België in de poulequote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef BB-King het volgende:
Complimenten aan de Grieken. Die gaan het ver schoppen op het WK.
Copyright op vdSar?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Good old days. Zelfs met die verdediging.
ohquote:
Goed begonnen aan de wedstrijd welquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef aloa het volgende:
Sneider weet niet wat hij moet zeggen...
Boel PSV'ers weerquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder als verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis jaap stamquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het grote Nederland al kunnen verslaan dan moet België ook te doen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eerst kwalificeren, lastig zat bij Topploeg België in de poule
maar dan verder...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Goed begonnen aan de wedstrijd wel
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Matihjsenquote:
Van der Vaart op linksquote:
Rare veldbezettingquote:
DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMPquote:
Hiddink op de bankquote:
Met die schwalbe van Van der Sarquote:
Grijp nu ook maar terug op 4-4-2quote:
Laatste keer dat er Feyenoorders geselecteerd werden?quote:
Wel opvallend dat het bij goede opstellingen bijna altijd vol zit met PSV''ers en ajacieden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van der Vaart op links
Sowieso voetballen de meesten uit dat elftal al niet meer.
Dat was de briljante zet van Van Basten om Sneijder te laten spelen als Pirloquote:Op donderdag 1 september 2016 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sneijder als verdedigende middenvelder
Ja leukquote:
wordt ikquote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
Overigens wordt ik altijd een beetje treurig als aanhangers van een verliezende club of verliezend land dan maar gaan praten over hoe goed het vroeger was.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen 20:30 vi kijken![]()
![]()
![]()
Hele tafelbezetting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordtquote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
Overigens wordt ik altijd een beetje treurig als aanhangers van een verliezende club of verliezend land dan maar gaan praten over hoe goed het vroeger was.
Hij is toch niet aan het solliciterenquote:
Een bankspeler in de premier league kan beter zijn dan wat de Grieken hebben ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:45 schreef Slaro het volgende:
Zo slecht zijn de spelers die we nu hebben niet, bij Janssen zie je trouwens echt de kwaliteit ervan af druipen,
Aan het solliciteren naar een pak rammel!!!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is toch niet aan het solliciteren
TED VAN DE PAVERTquote:
Matig elftal. Het zou maar je laatste tegenstander zijn op weg naar het kampioenschap, die is binnenquote:
15 is het nieuwe 5quote:
Nee joh die mag de hele kwalificatie verneuken en nog aanblijven.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef MakkieR het volgende:
Nu dinsdag nog even verliezen en dan is het bye bye Blind
Jij ook Daantje.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 is het nieuwe 5
Slaap lekekr gmgmgmg
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan het solliciteren naar een pak rammel!!!
Als die dan nog mag blijven gaan we naar het maasgebouw.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef MakkieR het volgende:
Dit roepen we al 3 jaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, volgende keer beter. Laten we maar positief blijven . Zitten best goede spelers tussen geloof ik.
Als ze tegen Zweden verliezen dan breekt echt de pan uit.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Wat moet je hier nu van zeggen he.
Verloren.
Maar goed, volgende keer beter. Laten we maar positief blijven . Zitten best goede spelers tussen geloof ik.
Photoshoppen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Twee maar, en die moesten niet eens lachen.
WAT EEN KUTAVOND JONGENS.
Zolang je goudvis met eenzelfde naam maar blijft spartelen vind ik het prima.quote:
Bedankt voor deze post.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Verloren.
Noem eens drie goede spelers uit Oranje?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Verloren.
Zoet, Propper en Hendrixquote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem eens drie goede spelers uit Oranje?
Das eigenlijk des te triester, 1-0 voor staan en dan nog de wedstrijd weggevenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:53 schreef Erebos het volgende:
Eerste 25 minuten goed gespeeld. Alleen jammer dat een wedstrijd 90 minuten duurt.
Pröpper ben ik het mee eens.quote:
Stekeblindquote:
Met Gullit stond je in de tunnel met 1-0 voor. 2-2 eindstand dus.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Met een Ruud Gullit had je gewonnen
V/d Vaart biedt redding aangezien hij fit hoopte te zijn na deze interlandbreakquote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent té positief reus.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef MakkieR het volgende:
Sneijder, Klaassen, strootman.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, dan is het klaarquote:Op donderdag 1 september 2016 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ze tegen Zweden verliezen dan breekt echt de pan uit.
Niks te danken Caland.quote:
quote:
Maasgebouw of Zeist.quote:
Dat is al jaren bekend, maar het gebeurt niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
We hebben idd niet de beste selectie ooit. Maar ondanks dat moet je er veel meer uit kunnen halen dan nu.
Ehh....Pröpper en Zoet bijv?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maasgebouw staat nu een hek voorquote:
Dus zonder keeper maar één spelerquote:
Je laten tegenhouden door een hekquote:Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maasgebouw staat nu een hek voor
Neequote:Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus zonder keeper maar één speler
Dat is niet veel hè
jammer, misschien kunnen ze er doorheen breken dan of gewoon springen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maasgebouw staat nu een hek voor
Na het hek staat er nog een barricade aan verhuisdozen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je laten tegenhouden door een hek
Deze selectie is echt slecht hoor. Maar weinigen zullen in de premier league mee kunnen doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
We hebben idd niet de beste selectie ooit. Maar ondanks dat moet je er veel meer uit kunnen halen dan nu.
Dan schakelen we Rens wel in.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Na het hek staat er nog een barricade aan verhuisdozen.
Zoals van Gaal twee jaar geleden deed. Blind heeft over het algemeen niet minder materiaal voor handen nu. Alleen Robben in de lappenmand. Maar daarvoor is wel Strootman terug en breekt er in de achterhoede een en ander door.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
WK was toch gewoon FC Robben joh.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zoals van Gaal twee jaar geleden deed. Blind heeft over het algemeen niet minder materiaal voor handen nu. Alleen Robben in de lappenmand. Maar daarvoor is wel Strootman terug en breekt er in de achterhoede een en ander door.
Ook het feit dat we nog steeds geen goede vleugelspeler hebben naast Robben.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zoals van Gaal twee jaar geleden deed. Blind heeft over het algemeen niet minder materiaal voor handen nu. Alleen Robben in de lappenmand. Maar daarvoor is wel Strootman terug en breekt er in de achterhoede een en ander door.
Ze moeten een oplossing voor hun probleem vindenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
Ze moeten gewoon als team spelen.
- John Heitinga
Een nieuwe bonscoach om mee te beginnen. Iemand met wat meer vuur in zich. ik heb al zoveel fouten onder Blind gezien. En nooit heeft hij de spelers daarna scherp gesteld.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is al jaren bekend, maar het gebeurt niet.
En nu?
Ik heb Stief wel eens wijze woorden horen zeggen over het team.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
- John Heitinga
Stilstand is achteruitgang.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat Sneijder al een jaar of 6 een soort oneindig krediet heeft. Je kan nog beter met 10 man spelen dan met Sneijder.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Wales heeft ook maar 1 of 2 goede spelers en IJsland geen, Slowakije heeft er 1, Roemenië geen, die zijn allemaal in de top 2 geëindigd in de EK-kwalificatie. Geen echte toppers hoeft totaal geen probleem te zijn, als het tactisch maar goed in elkaar zit.
Jammer dat je dat totaal niet aan Blind over kan laten.
Gelukkig heeft Zweden ook niks. Forsberg of zo is ook niet zo veel.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Wales heeft ook maar 1 of 2 goede spelers en IJsland geen, Slowakije heeft er 1, Roemenië geen, die zijn allemaal in de top 2 geëindigd in de EK-kwalificatie. Geen echte toppers hoeft totaal geen probleem te zijn, als het tactisch maar goed in elkaar zit.
Jammer dat je dat totaal niet aan Blind over kan laten.
OSMquote:Op donderdag 1 september 2016 23:03 schreef Doublepain het volgende:
gewoon 4-5-1, schiet van afstand met 81% precisie
Guidettigodquote:Op donderdag 1 september 2016 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Zweden ook niks. Forsberg of zo is ook niet zo veel.
'Bank'. Speelt genoeg anders dus daar twijfelen maar weinig experts over.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een bankspeler in de premier league kan beter zijn dan wat de Grieken hebben ja.
Loopt inderdaad alleen maar ballen op te eisen om er vervolgens weinig goeds mee te doen. Verliest al z'n duels en kan niet rennen. Gewoon met Pröpper, Strootman en Wijnaldum/Klaassen spelen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat Sneijder al een jaar of 6 een soort oneindig krediet heeft. Je kan nog beter met 10 man spelen dan met Sneijder.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Loopt inderdaad alleen maar ballen op te eisen om er vervolgens weinig goeds mee te doen. Verliest al z'n duels en kan niet rennen. Gewoon met Pröpper, Strootman en Wijnaldum/Klaassen spelen.
Uiteindelijk zijn de spelers gemiddeld ook wel goed genoeg, we hebben best een hoop subtoppers, maar het spel is waardeloos.
Waarom Klaassen als Propper een betere optie is.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Loopt inderdaad alleen maar ballen op te eisen om er vervolgens weinig goeds mee te doen. Verliest al z'n duels en kan niet rennen. Gewoon met Pröpper, Strootman en Wijnaldum/Klaassen spelen.
Uiteindelijk zijn de spelers gemiddeld ook wel goed genoeg, we hebben best een hoop subtoppers, maar het spel is waardeloos.
Pröpper noem ik als eerste.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Waarom Klaassen als Propper een betere optie is.
Maighel Fox Cheat Modus.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:03 schreef Doublepain het volgende:
gewoon 4-5-1, schiet van afstand met 81% precisie
Kut voetballers willen altijd als een team spelen, dat is toch altijd zo geweest?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
- John Heitinga
O, dan is het goed? Het is niet zijn voornaamste fout, en ook niet een grote blunder, maar wel hetgeen hem onderscheidt van een topkeeper..quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Slaro het volgende:
Zie niet in wat Zoet deze wedstrijd fout heeft gedaan
[...]
te lastige bal om verder naar buiten te boksen
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
'Bank'. Speelt genoeg anders dus daar twijfelen maar weinig experts over.
Integendeel. Heeft zijn waarde toch al meermalen bewezen, zeker in de echte topwedstrijden, snap niet dat een keeper van PSV zich zo veel meer moet bewijzen dan een van Ajax maar dat zal dan wel Calimero zijn of iets in die richting.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
O, dan is het goed? Het is niet zijn voornaamste fout, en ook niet een grote blunder, maar wel hetgeen hem onderscheidt van een topkeeper..
Ik kan me niet voorstellen dat na de cruciale wedstrijd tegen Zweden die beslist... gewonnen moet worden Blind nog steeds vertrouwen geniet van de KNVB, Frankrijk komt meteen na Wit Rusland , dus dan incasseer je meteen drie nederlagen Griekenland, Zweden, Frankrijk met misschien een winst op Wit Rusland en dan heb maanden lang in elke talkshow, op elk sport programma, het zelfde verhaal, Dan kan zelfs Blind zijn eigen ontslag niet meer tegenhouden. althans dat hoop ik.quote:
Het verschil tussen van Gaal en Blind is dat van Gaal bewust was van de mindere kwaliteiten dat Nederland momenteel heeft, Daar durft van Gaal met Oranje onaantrekkelijk voetbal te spelen puur voor het resultaat, terwijl Blind het idee heeft dat wij nog steeds tot de top behoren, wat helemaal niet meer het geval is. Oranje moet af van het arrogantie syndroom, en weer helemaal terug gaan naar de basis waarbij het totale voetbal in de ijskast komt te liggen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Thuis verliezen van een ploeg die in de EK kwalificatie nog achter de Faeroer Eilanden wist te eindigenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:01 schreef BB-King het volgende:
Telkens dat verhaal dat die Grieken ook bijna niet naar voren kwamen.
Ja en dan toch heel effectief 2 goals erin prikken.
Allemaal opgeleid door andere clubs dus telt niet.quote:
Met dit materiaal moet je prima op z'n minst tweede kunnen worden in deze poule, Zweden zonder Zlatan stelt ook niet erg veel voor op het moment, maar dan moet je dus wel een beetje coach hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2016 05:00 schreef TLC het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst hoop dat Oranje zijn volgende interland verliest, iets moet toch de druppel zijn zodat Blind weg gaat ?
en dan mag zijn opvolger maar proberen om dankzij een wonder alsnog het WK te halen (of anders maar weer richten op 2020)
Dit team is zeker geen top 5-10 van Europa, maar thuis tegen Griekenland mag je gewoon winnen. Tegen Frankrijk zijn we overigens redelijk kansloos.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:40 schreef KingRadler het volgende:
er is gewoon kwaliteits gebrek bij Oranje, generatie is niet zo goed als men denkt
Alternatieven zijn minstens zo lachwekkendquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:32 schreef Syntix het volgende:
We gaan weer verder waar we mee geëindigd waren: lampen die het NL voetbal verkloten
bruma
zoet
hendrix
Ajaciedenquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Alternatieven zijn minstens zo lachwekkend
Veltman![]()
Cillessen
Van Bommelquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:45 schreef n1ek- het volgende:
-------------------- Stekelenburg ------------------
-- v/d Wiel -- Heitinga -- Mathijsen -- Broncki --
------------ v. Bommel -------- de Jong ----------------
------ Robben -------- Sneijder -------- Kuyt ----------
----------------------- v. Persie ------------------------------
Heitingaquote:
Hoi Gijp.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:18 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Een ouderwetse voetballer als Sneijder aanvoerder maken is natuurlijk wel het dieptepunt. Een voetballer die lengte mist, slecht is in meeverdedigen, over een ondergemiddeld loopvermogen beschikt en geen duelkracht kent hoort eigenlijk niet eens bij de selectie. In het moderne voetbal is dat vragen om problemen. De verdediging leek ook nergens op, te veel "verdedigers" met een gebrekkige lengte. Geen wonder dat je een kopdoelpunt tegen krijgt.
Je zou verwachten dat de bondscoach lering zou trekken uit de oefencampagne tegen Oostenrijk en Polen. Zonder de toen geblesseerde voetballers Sneijder en Daley Blind werden die wedstrijden gewonnen. Maar helaas, nu ze weer fit zijn staan ze weer in de basis ten koste van de alternatieven die wel fysiek hun mannetje staan, onbegrijpelijk.
Wat was er aan de hand?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:06 schreef Bolasie het volgende:
Heeft iemand een gifje van de reactie van Marco op Danny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop