Stiekem waarderen we je allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van, wilde eenmalig ook stoer zijn en bij de grote jongens horen.
Ja leuk Max.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Lijkt wel de Arena, daar gaan mensen ook altijd voortijdig weg
Jouw vader ook bij je moeder.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Eens, Abed is een erg leuke user.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem waarderen we je allemaal.
quote:
hihahoquote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Komen daar überhaupt mensen dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Alleen als er treinen rijden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komen daar überhaupt mensen dan?
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik een post van jou zie moet ik weer lachen om dat tagje. "Manager Frontpage"
Bespottelijk.
Van wie?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
even serieus verwachten jullie een fluitconcert zometeen?
Alicia Keysquote:
Zitten er nog mensen dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
Het stadion is al half leeg.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
Beter doen ze het nu je kan beter met de nieuwe coach daaraan beginnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Na verlies tegen Zweden sowieso.
AZ?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Dit niveau is Nederland-onwaardig. Het boeit even niet of het een speler van Ajax, PSV, Feyenoord of AZ betreft.
Ik zal eens aan jouw conclusie trekken.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Blind wel zijn conclusie trekt
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Dit niveau is Nederland-onwaardig. Het boeit even niet of het een speler van Ajax, PSV, Feyenoord of AZ betreft.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Shreyas het volgende:
Hommoquote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw conclusie trekken.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Blind wel zijn conclusie trekt
Valt wel mee, tot nu toe is het wel rustig(hopelijk houden ze het zo).quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef BB-King het volgende:
Dit gaan de Grieken nog harder vieren dan het winnen van het Europees Kampioenschap.
Wie gaan ze zo snel aanstellen? Of zouden ze al iemand gepolst hebben?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter doen ze het nu je kan beter met de nieuwe coach daaraan beginnen.
Ja, of elke andere willekeurige club uit de eredivisie, ik had ook ADO, FC Groningen of Sparta kunnen zeggenquote:
Hans is daar allang mee bezig dit is allemaal onderdeel van het spel.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Wie gaan ze zo snel aanstellen? Of zouden ze al iemand gepolst hebben?
Kan ik morgen godverdomme niet eens m'n souvlaki halen zonder uitgelachen te worden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijgen we straks de toetergrieken
Bacuna in Oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, of elke andere willekeurige club uit de eredivisie, ik had ook ADO, FC Groningen of Sparta kunnen zeggen
Dachten de Belgen dat ze wel even van Espana gingen winnen?twitter:sporza_live twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:35:41Afgelopen! Een stevig fluitconcert begeleidt de Belgen naar de kleedkamers. Spanje gaf de Belgen voetballes: 0-2. #belspa reageer retweet
Desnoods een interim al kom je dan op van Basten uit dan gewoon de materiaalman of de conditie trainer.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Wie gaan ze zo snel aanstellen? Of zouden ze al iemand gepolst hebben?
Ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens het WK 2018 juichen we allemaal weer voor SPANJE en DEUTSCHLAND
Mooi. Ik zie Duitsland en Spanje graag winnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dachten de Belgen dat ze wel even van Espana gingen winnen?twitter:sporza_live twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:35:41Afgelopen! Een stevig fluitconcert begeleidt de Belgen naar de kleedkamers. Spanje gaf de Belgen voetballes: 0-2. #belspa reageer retweet
En de RODE DUIVELSquote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens het WK 2018 juichen we allemaal weer voor SPANJE en DEUTSCHLAND
Ik dacht al, waar zijn al die Belgen hier die altijd bijdehand komen doenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Aad de Mosquote:Op donderdag 1 september 2016 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Desnoods een interim al kom je dan op van Basten uit dan gewoon de materiaalman of de conditie trainer.
Geen interesse meer in het bondscoach-schapquote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Van Gaal.
Thnxquote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen we hem allemaal een bloemetje sturen
gayyyquote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw conclusie trekken.
De grasmat lag er goed bijquote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef Joezi het volgende:
Laat we hier het positieve uit halen en de rest vergeten
Je bedoeld dus alles vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef Joezi het volgende:
wat is er positief dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:37 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Karnezis; Manolas, Torosidis, Sokratis, Tzavellas; Maniatis, Samaris, Mantalos, Holebas, Fortounis en Mitroglou.
Wie kent ze niet
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, de helft speelt gewoon voor goede of redelijke clubs als Benfica, AS Roma, Dortmund of Olympiakos. Nee, dan kun je beter met een paar spelers van Ajax en Feijenoord beginnen. Wie kent ze niet is net zo goed van toepassing op Nederland.
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm r.i.p. Nederland als ik dit zo lees.
Lichtsjowquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grasmat lag er goed bij
Verder kom ik niet.
''bedoeld''quote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bedoeld dus alles vergeten.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zit ook al te malenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grasmat lag er goed bij
Verder kom ik niet.
Je bedoeldquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoeltquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Host jij?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoeld![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, maar dat heeft niks met Oranje te maken.quote:
bedoeld HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerst kwalificeren, lastig zat bij Topploeg België in de poulequote:Op donderdag 1 september 2016 22:38 schreef BB-King het volgende:
Complimenten aan de Grieken. Die gaan het ver schoppen op het WK.
Copyright op vdSar?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Good old days. Zelfs met die verdediging.
Goed begonnen aan de wedstrijd welquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef aloa het volgende:
Sneider weet niet wat hij moet zeggen...
Boel PSV'ers weerquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder als verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis jaap stamquote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het grote Nederland al kunnen verslaan dan moet België ook te doen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eerst kwalificeren, lastig zat bij Topploeg België in de poule
maar dan verder...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Goed begonnen aan de wedstrijd wel
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMP DENIIS BERGKAMPquote:
Wel opvallend dat het bij goede opstellingen bijna altijd vol zit met PSV''ers en ajacieden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van der Vaart op links
Sowieso voetballen de meesten uit dat elftal al niet meer.
Dat was de briljante zet van Van Basten om Sneijder te laten spelen als Pirloquote:Op donderdag 1 september 2016 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sneijder als verdedigende middenvelder
wordt ikquote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
Overigens wordt ik altijd een beetje treurig als aanhangers van een verliezende club of verliezend land dan maar gaan praten over hoe goed het vroeger was.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen 20:30 vi kijken![]()
![]()
![]()
Hele tafelbezetting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordtquote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
Overigens wordt ik altijd een beetje treurig als aanhangers van een verliezende club of verliezend land dan maar gaan praten over hoe goed het vroeger was.
Een bankspeler in de premier league kan beter zijn dan wat de Grieken hebben ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:45 schreef Slaro het volgende:
Zo slecht zijn de spelers die we nu hebben niet, bij Janssen zie je trouwens echt de kwaliteit ervan af druipen,
Aan het solliciteren naar een pak rammel!!!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is toch niet aan het solliciteren
Matig elftal. Het zou maar je laatste tegenstander zijn op weg naar het kampioenschap, die is binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |