Ik gebruik deze map als scanner:quote:Op donderdag 1 september 2016 10:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Welke site gebruiken jullie nu voor de spawns?
Slecht is relatiefquote:Op donderdag 1 september 2016 10:26 schreef Valerie. het volgende:
Ik dacht dat al mijn bro's slecht waren, maar ik heb er een van 93. Maar hij heeft water gun en water pulse, dat is slecht zeker?
Edit: Google zegt water gun + psychic wil je hebben. Heb ik dan nu vrij weinig aan deze?
Ik heb ook een bro van 55, die heeft dan weer wel water gun en psychic
Wat is dan de betere optie![]()
Hoe je moet afwegen tussen een hoge IV/slechte moveset en lage IV/goede moveset is best lastig in te schatten, daar helpt googlen vaak ook weinig bij. Het is geen harde wetenschap. Hier om tips/advies/meningen vragen lijkt me niks raars aan?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Donnis het volgende:
Krijg hoofdpijn van al die vragen hier die je makkelijk zelf kan Googlen *kuch* Valerie *kuch*
Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Donnis het volgende:
Krijg hoofdpijn van al die vragen hier die je makkelijk zelf kan Googlen *kuch* Valerie *kuch*
Het andere topic was net gesloten, maar ik hou je op de hoogte van een eventuele Growlithe in Westerparkquote:Op donderdag 1 september 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.
Merciquote:Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Het andere topic was net gesloten, maar ik hou je op de hoogte van een eventuele Growlithe in Westerpark
Mijne uit een ei is maar 68quote:Op donderdag 1 september 2016 11:12 schreef Molurus het volgende:
Ik heb op zich genoeg growlithe candy nu, maar helaas geen kandidaat die het evolven waard is.![]()
Eigenlijk moet ik er 1 uit een ei hebben, maar dat kan nog wel ff duren.
Argh, dat zuigt! Heb je die zeldzame mazzel om er 1 uit een ei te krijgen en dan is ie kut. Normaal zijn beestjes uit eieren bijna altijd goed.quote:
http://www.pokemongodb.net/2016/05/slowbro.htmlquote:Op donderdag 1 september 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.
Ik heb die site gebruikt voor de moves enzo ja, maar ik weet niet of ik de slechtere IV met betere moves moet houden of de betere IV met slechtere moves. Ik hoop nog steeds dat ik ooit een goede poke vind, maar ze zijn allemaal bagger. Net zoals mijn Eevees en Bulbasaurs, allemaal crap.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:57 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
http://www.pokemongodb.net/2016/05/slowbro.html
Het ligt er ook maar net aan hoe zeldzaam de Pokémon is in jouw omgeving. Bij mij struikel je over de Slowpokes dus ik heb nu 5 Slowbro's (meerdere ook al weggedaan) en nog 3 pokes klaar staan voor evolutie, dan is de kans groter dat je een keer een goede krijgt (hoge IV, hoge CP en ook nog de juiste moves).
Verder wat Pico zegt, het is niet helemaal harde wetenschap, bij mij speelt bijvoorbeeld ook nog mee hoe leuk ik een Pokémon eruit vind zien
quote:Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Om even op de topictitel in te haken, ik ben een keer om 1:30 uit bed gegaan om een Lapras te vangen. Kon niet slapen en keek even in de app en zag het grijze silhouet opeens in de sightings. Snel vest, jogginbroek en slippers aangetrokken en op de gok (wist toen nog niet van fastpokemap) naar een parkje twee straten verderop gefietst waar vaak een Electabuzz spawnde en daar zat de 'ie. Stond ook een gozer die aan het vangen was dus ik zeg "ook hier voor de Lapras?" gozer "ja tuurlijk"
Gebruiken jullie allemaal zo'n kaart? Ik ga soberzo nooit op zoek naar Pokemon (vang gewoon wat op m'n pad komt) maar zelfs als ik een specifieke Pokemon zoek, vind het het teveel valsspelen met zo'n radar.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik gebruik deze map als scanner:
https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases
Die kan je op je PC draaien, maar je kan ook de Mobile functie activeren, dan kan je een QR code scannen, en dan opent die kaart zich gewoon op je mobiel voor onderweg !
Edit:
[ afbeelding ]
Edit 2: dit is nog een oudere versie, maar in de nieuwste versie geeft hij ook spawnpunten aan + op welke tijdstippen er elk uur wat spawnt
Dat zou ik echt wel doen voor een lapras of zo.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dat zie ik mezelf echt niet gaan doen eigenlijk.
Dit vind ik wel weer stoerquote:Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Om even op de topictitel in te haken, ik ben een keer om 1:30 uit bed gegaan om een Lapras te vangen. Kon niet slapen en keek even in de app en zag het grijze silhouet opeens in de sightings. Snel vest, jogginbroek en slippers aangetrokken en op de gok (wist toen nog niet van fastpokemap) naar een parkje twee straten verderop gefietst waar vaak een Electabuzz spawnde en daar zat de 'ie. Stond ook een gozer die aan het vangen was dus ik zeg "ook hier voor de Lapras?" gozer "ja tuurlijk"
Ik woon in West-Friesland, Noord-Holland dusquote:Op donderdag 1 september 2016 12:57 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gebruiken jullie allemaal zo'n kaart? Ik ga soberzo nooit op zoek naar Pokemon (vang gewoon wat op m'n pad komt) maar zelfs als ik een specifieke Pokemon zoek, vind het het teveel valsspelen met zo'n radar.
En jij woont in Leeuwarden toch? Ben je team blauw?
quote:Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Waar het hart van vol is.....quote:Op donderdag 1 september 2016 13:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom las is jouw nickname als Milfy?
Ik ben twee keer geweest, een keer op zaterdagavond en afgelopen dinsdagavond... op een doordeweekse avond heb je meer kans op een parkeerplek en was het iets rustiger, al was het nog steeds druk genoegquote:Op donderdag 1 september 2016 13:18 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb mijn vriend eindelijk zo ver, wij rijden een keer naar KijkduinMaakt het nog uit op welke dag/tijdstip je gaat of non?
Zou ik ook zo doen! Kan ook in vijf minuten tijd alle mogelijke spawns binnen de 200m af fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Aaah die goede oude tijd toen het nog een nest was bij mij in de buurt... pokeball na pokeball verpesten omdat die rotbeesten er nooit ingingen... en voor wat?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:
Hitmonlee net buiten mijn kantoor, ben er voor naarbuiten gegaan
Weer een entry verder
Haha dat las ik ook, we hebben dirty mindsquote:Op donderdag 1 september 2016 13:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom las is jouw nickname als Milfy?
Ze moeten dat echt eens keihard gaan balanceren inderdaad want dit is zonde, aap de originele games wat meer na joh Nianticquote:Op donderdag 1 september 2016 15:42 schreef Norrage het volgende:
Ja, Hitmonlee en Hitmonchan zijn volgens mij zo ongeveer de zwakste pokemon van het spel....toch wel jammer dat ze zoveel 'goede' pokemon zo slecht hebben gemaakt. Was leuker als de type advantages wat harder waren geweest, dan heb je nog eens wat aan fighting pokemon bijvoorbeeld.
En ik had er 7 ultraballs voor nodig; op de eerste die raak was ging hij erin.over de andere 6 sprong hij heen, superirritant
Ja, het is zo jammer dat je niet al je beestjes semi-onbeperkt kan levelen....In de originele games waren osmmige pokemon ook zwakker, maar met een level 90 dugtrio kwam je toen alsnog een heel eind. Nu is Dugtrio.diglett de slechtste pokemon van het spelquote:Op donderdag 1 september 2016 16:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ze moeten dat echt eens keihard gaan balanceren inderdaad want dit is zonde, aap de originele games wat meer na joh Nianticbeter goed gejat dan slecht verzonnen
Jaloers... mijn 100% IV Cloyster heeft dus echte poep aanvallen... maar hij is wel tering cool... ugh toch weer sparen voor een nieuwe dan maar.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
Hoppaaaaa, level 25.
En een Cloyster met Ice Shard en Blizzard, al een stuk beter dan dat gedrocht van vorige keer met Ice Shard en Shit attack.
Padawan, als je een Pokémon tegekomt die een rode circle om zich heeft... laat de Pokémon altijd eerst even springen of een "aanval" doen voordat je Pokéballs begint te gooien. dit scheelt zo enorm veel!quote:Op donderdag 1 september 2016 15:42 schreef Norrage het volgende:
Ja, Hitmonlee en Hitmonchan zijn volgens mij zo ongeveer de zwakste pokemon van het spel....toch wel jammer dat ze zoveel 'goede' pokemon zo slecht hebben gemaakt. Was leuker als de type advantages wat harder waren geweest, dan heb je nog eens wat aan fighting pokemon bijvoorbeeld.
En ik had er 7 ultraballs voor nodig; op de eerste die raak was ging hij erin.over de andere 6 sprong hij heen, superirritant
Ik heb sowieso vaak last van de olympische dopingworp met de kracht van Thor bij de eerste bal, die zie ik dan als een pixel neerdalen aan de horizon.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:58 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Padawan, als je een Pokémon tegekomt die een rode circle om zich heeft... laat de Pokémon altijd eerst even springen of een "aanval" doen voordat je Pokéballs begint te gooien. dit scheelt zo enorm veel!
Dat jaquote:Op donderdag 1 september 2016 17:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vaak last van de olympische dopingworp met de kracht van Thor bij de eerste bal, die zie ik dan als een pixel neerdalen aan de horizon.
Ik heb er sinds maandag al 7 gevangenquote:Op donderdag 1 september 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Mr Mime gespot
Wordt mijn derde binnen een week
Leuk!quote:Op donderdag 1 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:
Hitmonlee net buiten mijn kantoor, ben er voor naarbuiten gegaan
Weer een entry verder
Dat vieze beest verschijnt wel eens in huis, dat mot ik niet hebben.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Mr Mime gespot
Wordt mijn derde binnen een week
Cool, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 september 2016 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
Hoppaaaaa, level 25.
En een Cloyster met Ice Shard en Blizzard, al een stuk beter dan dat gedrocht van vorige keer met Ice Shard en Shit attack.
En ook doordeweeks is er genoeg leuks te vinden? Ik ga liever voor iets minder hectischquote:Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben twee keer geweest, een keer op zaterdagavond en afgelopen dinsdagavond... op een doordeweekse avond heb je meer kans op een parkeerplek en was het iets rustiger, al was het nog steeds druk genoeg.
Ik zat er van ongeveer 19:45 tot 21:30 en had dit:quote:Op donderdag 1 september 2016 18:15 schreef Valerie. het volgende:
[..]
En ook doordeweeks is er genoeg leuks te vinden? Ik ga liever voor iets minder hectischIk bedoel, ga niet van 1900 tot 0.00 daar blijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2016 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat er van ongeveer 19:45 tot 21:30 en had dit:Wauw, dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, nice.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:25 schreef DaMart het volgende:
Net even naar buiten gegaan omdat het silhouet van deze op de radar verscheen:
[ afbeelding ]
Dat is nummer 98.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik kwam daar echt bijna niets tegen van de week, niet eens 1 fucking bulbasaur.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:23 schreef raptorix het volgende:
Ik merk trouwens dat er in het Rembrandpark ook veel goede pokemons spawnen, lijkt een stuk beter dan het Vondelpark, daar spawned wel veel, maar veel doorsnee.
Verwacht dat dingen als ruilen pas belachelijk laat gaan komen. Ze hebben dat ook nooit zelf aangekondigd maar bevestigde alleen de vraag 'of dat ook een leuk idee zou zijn'quote:Op donderdag 1 september 2016 18:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze moeten echt snel dingen als traden, 1 op 1 vechten en het zoeken iets makkelijker maken gaan implementeren. Ik merk nu al dat ik het minder doe. En met minder plezier. Het is echt onmogelijk om iets te zoeken alleen op Nearby.
Begrijp er helemaal niks vanquote:Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die kan je op je PC draaien, maar je kan ook de Mobile functie activeren, dan kan je een QR code scannen, en dan opent die kaart zich gewoon op je mobiel voor onderweg !
Edit:
[ afbeelding ]
Edit 2: dit is nog een oudere versie, maar in de nieuwste versie geeft hij ook spawnpunten aan + op welke tijdstippen er elk uur wat spawnt
quote:Op donderdag 1 september 2016 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat er van ongeveer 19:45 tot 21:30 en had dit:Waar ving je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er vanmiddag even geweest. Zat wel aardig wat moet ik zeggen. Veel Bulbasaur. Je moet wel op de fiets zijn trouwens. Binnenkort mn Venusaur!quote:Op donderdag 1 september 2016 18:28 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik kwam daar echt bijna niets tegen van de week, niet eens 1 fucking bulbasaur.
Kijkduin, liep vooral rond vanaf Deltaplein naar de boulevard, maar de meeste zaten toch wel op het plein zelf bij alle stopsquote:
Ik ben altijd op de fietsquote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag even geweest. Zat wel aardig wat moet ik zeggen. Veel Bulbasaur. Je moet wel op de fiets zijn trouwens. Binnenkort mn Venusaur!
Oh nice! Denk dat ik er zaterdag eens heen ga. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijkduin, liep vooral rond vanaf Deltaplein naar de boulevard, maar de meeste zaten toch wel op het plein zelf bij alle stops.
Waar is dat?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van avondrondje. Een Goldeen, Staryu, Paras, Pikachu en een Spearow gevangen en een Magnemite uit mijn 5 km eitje gekregen. Ben langs (op de radar gezien) acht gyms gelopen en ze waren allemaal blauw
Gratis coinsquote:Op donderdag 1 september 2016 21:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Bij ons zijn van de 12/13 gym's er maar 1 rood en de rest allemaal blauw en ook minimaal 7+ prestige
Klinkt leuker dan het is want kan nu al zo lang iedere dag 10 gym's claimen en er is niets om over te nemen
Heb je hulp nodigquote:Op donderdag 1 september 2016 18:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Begrijp er helemaal niks van
Wat scant hij raar trouwens sinds een paar update's terug ??quote:Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Edit:
[ afbeelding ]
Das echt een hele goeie sessie. Ik zie daar al 7 pokemon die ik nog niet heb, alleen Dewgong daarvan heb ik ooit op de radar gezien.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Net een Evolve sessie volbracht! Van 99 in de Pokedex naar 112 gegaan.
Eens even kijken maar de moveset van mn nieuwe Pokemon
Arcanine: Fire Fang & Bulldoze (niet best zeker? Geen dust in gooien?)
Dragonite : Steel Wing & Dragon Pulse (heb ik zeker ook niks aan ??)
Golduck : Confusion & Hydro Pump (daar miss wat Dust op gooien?)
Gyarados : Bite & Dragon Pulse (??) Redelijk of....
Poliwrath : Bubble & Ice Punch (is dat wat als gym defender of niet?)
Rapidash : Low kick & Heat Wave (Heat Wave van 80 ziet er aardig uit..)
Ninetales : Ember & Fire Blast (die moveset ziet er goed uit?)
Dewgong : Ice Shard & Blizzard
Nou ja. dit waren de meest interessante denk ik. Met Raichu, Wigglytuff en bv Cloyster heb je wss toch niet zoveel in een gym te zoeken^^
Ja, ben heel blij met deze sessie. Alleen ben nog niet helemaal zeker in welke ik nou stardust zou moeten gooien vandaar het overzichtje hierboven hahaquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das echt een hele goeie sessie. Ik zie daar al 7 pokemon die ik nog niet heb, alleen Dewgong daarvan heb ik ooit op de radar gezien.
Ik had trouwens Gyarados, Poliwrath en Golduck wel al meerdere keren. Rest daavan is nieuw + Persian, Electrode, Arbok en Charmeleon. Nog een paar candy's voor de Charizardquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das echt een hele goeie sessie. Ik zie daar al 7 pokemon die ik nog niet heb, alleen Dewgong daarvan heb ik ooit op de radar gezien.
Ja daar zit ik nu ook een beetje mee te tobben. Op het moment dust ik alleen mijn Vaporeon (geweldige IV en beste moveset), m'n Flareon die ook de beste moveset heeft en een IV van boven de 80.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ben heel blij met deze sessie. Alleen ben nog niet helemaal zeker in welke ik nou stardust zou moeten gooien vandaar het overzichtje hierboven haha
Maar hoe zou je haar noemen?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef koffiepot het volgende:
Ik ben teveel bezig met pokemon denk ik. Nadat ik al enkele keren over pokemon vangen heb gedroomd zag ik vandaag een vrouw lopen, bruin haar, staart en haar ogen deden mij denken aan een Eevee.
Iets in mij zegt dat dat niet helemaal goed is...
Eevee wachten.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar hoe zou je haar noemen?
Grappig, mijn Vaporeon is op dit moment ook nog mijn sterkste Pokemonquote:Op donderdag 1 september 2016 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja daar zit ik nu ook een beetje mee te tobben. Op het moment dust ik alleen mijn Vaporeon (geweldige IV en beste moveset), m'n Flareon die ook de beste moveset heeft en een IV van boven de 80.
Verder krijgen m'n 2 Parasects met Bug Bite/Fury Cutter + Solar Beam ook aandacht omdat ze zo goed zijn tegen al die waterpokemon.
Mijn goeie *(met goeie bedoel ik hoge CP, redelijke aanvalssets (bijna het beste) en /IV hoger dan 80) Jolteon, Starmie, Vileplume Wigglytough en Cloyster twijfel ik nog een beetje over...
Beste verdedigende move-set voor een Dragonite. 2e beste van het spel, alleen een Lapras met ice shard / ice beam is beter.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mn eerste Dragonite heeft dus Steel Wing en Dragon Pulse, weet eig niet of dat heel kut is?
Maar ben wel blij verder
Jij loopt toch ook rond in A´dam? Waar heb jij je Arcanine bij elkaar gesprokkeld?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Net een Evolve sessie volbracht! Van 99 in de Pokedex naar 112 gegaan.
Eens even kijken maar de moveset van mn nieuwe Pokemon
Arcanine: Fire Fang & Bulldoze (niet best zeker? Geen dust in gooien?)
Dragonite : Steel Wing & Dragon Pulse (heb ik zeker ook niks aan ??)
Golduck : Confusion & Hydro Pump (daar miss wat Dust op gooien?)
Gyarados : Bite & Dragon Pulse (??) Redelijk of....
Poliwrath : Bubble & Ice Punch (is dat wat als gym defender of niet?)
Rapidash : Low kick & Heat Wave (Heat Wave van 80 ziet er aardig uit..)
Ninetales : Ember & Fire Blast (die moveset ziet er goed uit?)
Dewgong : Ice Shard & Blizzard
Nou ja. dit waren de meest interessante denk ik. Met Raichu, Wigglytuff en bv Cloyster heb je wss toch niet zoveel in een gym te zoeken^^
Bad news, geen Growlithe tegengekomen in Westerpark, ja eentje... maar die kwam uit mijn ei -_-. Relatief waardeloos bezoek. Nja volgende keer beter.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik ben altijd op de fietsMisschien liep die app te kloteviolen want 0 bulbasaur daar is echt raar
quote:Creatieve geesten... U heeft nog 2 dagen om mee te doen aan:
POK / [COMPETITIE] Pokémon GO goes PAINT!
Dan maakt u tevens kans op een leuke prijs! Wees dus snel als je nog kans wilt maken op het tagje:
'Pokémon GO Trainer v/d Maand'
Ben benieuwd wat voor leuke Photoshop en Paint-werkjes jullie allemaal kunnen maken! Succes!
Dat wel, maar ik vond het leuker toen de gym's nog regelmatig werden overgenomen door andere spelers. Maar we hebben nu dus een monopoly en de rest heeft geen zin om er wat aan te doenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gratis coins
* Houtenbeen is jaloers![]()
Ruilen? Hier switcht het constant van geel naar blauw naar rood naar geel. Doe mij die coins maar hoor, jezusquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vond het leuker toen de gym's nog regelmatig werden overgenomen door andere spelers. Maar we hebben nu dus een monopoly en de rest heeft geen zin om er wat aan te doen
Al zal het ook wel meespelen dat niet veel mensen het nog spelen. Ik speel het nu ook nog maar zelden omdat er nog weinig te halen valt in het spel. Oké, mijn pokedex is nog niet vol, maar de regionale krijg ik toch niet en sommigen kosten me teveel moeite zoals Ninetales
Waar speel je dan? Hier wisselt elke gym nog als een stoplicht. De langste gym die ik heb gezien is een level 10 gym die 2 dagen stand hield.Maar goed, ik woon in Utrecht en daar is het drukquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vond het leuker toen de gym's nog regelmatig werden overgenomen door andere spelers. Maar we hebben nu dus een monopoly en de rest heeft geen zin om er wat aan te doen
Al zal het ook wel meespelen dat niet veel mensen het nog spelen. Ik speel het nu ook nog maar zelden omdat er nog weinig te halen valt in het spel. Oké, mijn pokedex is nog niet vol, maar de regionale krijg ik toch niet en sommigen kosten me teveel moeite zoals Ninetales
Als ik in Oost op de middenweg fiets, ongeveer tegenover het Frankendael park, dan staat ie vaak aan die kant van de weg. Maar het meeste komt uit eitjes hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:04 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook rond in A´dam? Waar heb jij je Arcanine bij elkaar gesprokkeld?
Nah Rood is weer heel dominant in de steden waar ik kom! Ligt maar net aan wanneer je kijkt. Ik vind geel duidelijk minst populaire team.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar speel je dan? Hier wisselt elke gym nog als een stoplicht. De langste gym die ik heb gezien is een level 10 gym die 2 dagen stand hield.Maar goed, ik woon in Utrecht en daar is het drukMaar ht valt me op dat de 3 teams wel zeer onevenredig verdeeld zijn; volgens mij is blauw bij verre in de meerderheid, overal waar ik kom. Rood zie ik zelden, en geel nog best vaak, ben ik ook zelf.
Een dorp, niet super groot maar ook niet klein.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar speel je dan? Hier wisselt elke gym nog als een stoplicht. De langste gym die ik heb gezien is een level 10 gym die 2 dagen stand hield.Maar goed, ik woon in Utrecht en daar is het drukMaar ht valt me op dat de 3 teams wel zeer onevenredig verdeeld zijn; volgens mij is blauw bij verre in de meerderheid, overal waar ik kom. Rood zie ik zelden, en geel nog best vaak, ben ik ook zelf.
Wat een vraagquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Pokémon in het Burgemeester Hoekstrapark in Zoetermeer? En met de Pokémon in het parkje aan de Granietgroen in Zoetermeer.
Is het de moeite om daarheen te gaan of niet. Dat is eigenlijk de vraag.quote:
De vraag is, waarom zou je er niet heen gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het de moeite om daarheen te gaan of niet. Dat is eigenlijk de vraag.
Omdat ik niet weet of er wat leuks zit.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
De vraag is, waarom zou je er niet heen gaan?
Thanksquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:12 schreef maikel112 het volgende:
Dat eerste park zie ik geen bijzondere op dit moment, die tweede ook niet. Allemaal standaard spul.
Blijven wachten totdat je überhaupt goede krijgt qua CPquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm heb een 80 - 100% exeggcute maar een 269CP
Heb er nog 1 van 471CP maar stap lager in IV.
Best lastig om een goeie CP met een goeie IV te krijgen.
Yep doe ik ook ondanks ik ruim voldoende stardust heb om em volledig te kunnen poweruppen maar dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Blijven wachten totdat je überhaupt goede krijgt qua CP
Klinkt vetquote:What this means in practical terms is that using the same sort of distance calculation as egg hatching, you can choose a particular Pokémon and train it by making it your “Buddy” and walking it around, which will award you with candy for that Pokémon in particular.
You can walk only one Pokémon at a time, and though you can walk them multiple times, there will be a daily limit on how much candy you can get for it. This should also come with some new kind of animation, which shows your Buddy Pokémon following you around onscreen.]
Dat klinkt zeker vetquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:58 schreef Norrage het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)twitter#17da38b12166
Een buddy system voor Pokemon Go?
[..]
Klinkt vet
Heel handig voor de zeldzamere Pokémon.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:58 schreef Norrage het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)twitter#17da38b12166
Een buddy system voor Pokemon Go?
[..]
Klinkt vet
Hahaha wat een leuk verhaaltje zegquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:46 schreef probeer het volgende:
Dus er zat gisteravond een level 9 Mystic gym naast de deur hier, en hoewel ik mijn coins al ge-int had, dacht ik 'goh, eens kijken of ik die aan kan'.
-prachtig verhaaltje-
yepquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je als aanvaller wisselen van Pokémon?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:46 schreef probeer het volgende:
Dus er zat gisteravond een level 9 Mystic gym naast de deur hier, en hoewel ik mijn coins al ge-int had, dacht ik 'goh, eens kijken of ik die aan kan'.
-knip-
'Mon of the match: Gol-D Dagobert Duck.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:46 schreef probeer het volgende:
De verdedigers:
Flareon - 1219
Arcanine - 1552
Lapras - 1638
Lapras - 1683
Slowbro - 1691
Gyarados - 1740
Arcanine - 1760
Vaporeon - 1806
Dragonite - 2348
De aanvallers:
Golduck - 1490
Flareon - 1815
Venusaur - 1496
Gyarados - 2097
Vaporeon - 1921
Dragonite - 2744
Een aardige line-up, maar blijkbaar niet goed genoeg voor mijn zorgvuldig gekozen selectie van 6, waarbij ik nog even terloops wil vermelden dat het grote deel van mijn 'A-team' zich op dat moment in andere gyms bevond. Hieronder het wedstrijdverslag:
Als eerste op het strijdtoneel, het gym-debuut van mijn Golduck genaamd Gol-D Dagobert Duck. Strijdlustig en klaar om zich te bewijzen, maakten zijn watergun korte mette met een totaal kansloze Flareon. Een simpele warming-up voor Dagobert, en een erg abrupte cooling-down voor het vosje.
Vervolgens was het de beurt aan team Mystic's tweede keuze, Arcanine. Op papier de sterkere, maar als toeschouwer van de recente verdrinkingsdood van zijn vurige maatje toch met enige angst in zijn vlammende ogen. En zo zou niet veel later blijken, volkomen terecht. Dagobert, barstensvol energie, opent met zijn sterkste aanval, hydro pump. En ja hoor, voordat Arcanine zijn eigen naam kon blaffen, viel ook hij ten prooi aan de kracht van Golduck's water. Zeeland 1953 was er niets bij. Zelfs Noah's ark had het arme hondje niet kunnen redden. 2 - 0 voor de eend.
De derde verdediger was Lapras, wiens ijzige overkomen geen partij bleek voor de hitte van Flareon's vuur. En jawel, ook de levenskracht van diens grotere broertje, de tweede Lapras, verdween letterlijk als sneeuw voor de zon. Met een glimlach dacht ik terug aan de dag, oh zo lang geleden (begin augustus) dat mijn hete vosje nog een schattige Eevee was en ik voelde een trots zoals ik aanneem alleen een vader die kan voelen.
Next up, de enige wildcard in de line-up. Toegegeven, waarschijnlijk een tikkeltje overmoedig, besloot ik Venusaur in te zetten tegen de weerbarstige Slowbro. Venusaur vocht dapper, gaf het zijn alles, maar bleek toch net iets te kort te schieten. Blaadjes (en 'sludge') tegen een schelp gooien haalt dus niet zo heel veel uit. Goh. Nadat Venusaur begeleid door luid applaus vanaf de overvolle tribunes dapper ten onder ging, bleef een zeer verzwakte Slowbro over.
Geen pokemon overboord, want het bleek vervolgens voor Gyarados maar een koud kunstje om Slowbro terug in zijn schelp te sturen. De meterslange draak en zijn venijnige beet waren vervolgens ook veel te veel voor zijn kleinere soortgenoot van de twister-overtuiging, Geen heel boeiende match, want Gary deed wat hij moest doen: Drakenpaté maken. Denk Barcelona vs schubbekutveen. Het filharmonisch orkest versus de dorpsfanfare.
De slachting die volgde zou oorlogen doen verbleken, en waarschijnlijk zal een dichter er later een magnum opus over schrijven. Vaporeon versus Arcanine. De brandweer stond in volledige verbijstering toe te kijken; zelfs zij hadden nog nooit zo snel een vuur geblust gezien. Als een lucifer in een stortregen. Natte poes wint eenvoudig van hete hond.
Met een klein schaafwondje mocht Vaporeon vervolgens ook opdraven tegen zijn kleinere evenknie, die ook al snel zijn meerdere moest erkennen. Er zat toch net wat meer PSI achter de hogedrukspuit van de uitdager.
Maar na een welverdiend ererondje rond de arena mocht ook Vaporeon plaats maken voor 'de grote jongens', de finale waar iedereen op zat te wachten en tegelijkertijd toch allang beklonken was:
Dragonite versus Dragonite. Een strijd der titanen, maar dan eigenlijk niet. Eerlijk gezegd weet ik niet goed hoe ik dit nog leuk moet verwoorden met een of andere allegorie. Het was een uitgemaakte zaak, wat ook al snel tot het verdedigende team en de mensen op de tribunes doordrong. De verdediger was geen enkele partij voor mijn veel sterkere en beter bewapende Dragonite. Er zit nu ergens een verbijsterde Mystic trainer door zijn tranen heen 'How to train your dragon' in repeat te kijken.
Het was over, gedaan, schluss. De eens zo machtige level 9 gym, roemloos ten onder. En dat allemaal door één enthousiaste jonge trainer in zijn zoektocht om pokemon-master te worden.
'Mon of the match: Gol-D Dagobert Duck.
Dat wist ik helemaal niet. Volgende keer maar eens kijken dan.quote:
Je hebt nog 30 secondenquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Late waarschuwing, dat ding is inmiddels al verdwenen
Nope, Ik woon in Noord - maar werk in het centrum, dus dat is mijn normale route die ik af leg.quote:
Kan ik wel doen, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze sterker worden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niemand hier uit Rotterdam die zin heeft om een team mystic gym aan te vallen?
Nee ik wil mijn exeggutor terug. Staat nu al 4 weken in die gym te koekeloeren.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze sterker worden.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn exeggutor terug. Staat nu al 4 weken in die gym te koekeloeren.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn exeggutor terug. Staat nu al 4 weken in die gym te koekeloeren.
Ja precies of gewoon kan omwisselen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk dat je niet naar eigen keuze je pokemon ook kan weghalen
Maar wel heel veel muntjesquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja precies of gewoon kan omwisselen.Ik denk dat ik mijn exeggutor wel op mijn buik kan schrijven.
Ja dat is waar. Alleen jammer dat ik een week vergeten ben om op collect te drukken.quote:
Kreeg op GOT een tip van een nest in Amsterdam: https://gathering.tweaker(...)ge/48189223#48189223quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja hoor mijn vriendin heeft een exeggcute van 98% en kon em gelijk evolueren naar een exeggutor met een cp van 1879 met zen headbutt 12 en solar beam 120!
En ik maar wachten op een goeie exeggcute!
Nogal afhankelijk van de gyarados he.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een Gyarados op de radar, maar heb geen zin om op pad te gaan. Is ie het waard?
Tja, als ik dat toch kon zienquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal afhankelijk van de gyarados he.
Klopt, het zit al in de game, maar nog niet in de publieke APIquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:42 schreef Norrage het volgende:
http://www.cnet.com/news/(...)campaign=Sociallymap
Dit lijkt me zo cool
Dat miste ik wel, dat je een soort eigen pokemon hadzo heb je ook nog wat aan je starter pokemon..(al zijn we natuurlijk allemaal al lang begonnen)
Yes ik heb ook een leger aan mr mimes. Mijn persoonlijke vreemdelingenlegioen.quote:
Vind hem het niet eens meer waard om speciaal naar op zoek te gaan. Heb er drie, goed genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yes ik heb ook een leger aan mr mimes. Mijn persoonlijke vreemdelingenlegioen.
Nice! Wat is zijn username zodat ik hem kan volgen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef Renesite het volgende:
45000 gescoord.
Gyrados, Arbok, Victreebell, Nidorina, Rapidash nieuw gemaakt
Verder 6 pidgeys, 10 weedles, nieuwe Flareon (genaamd sparky) nieuwe Venomot, nieuwe Fearow, Golbat, Seaking, Golbat, Pidgeot, Dewgong.
Dat was wel weer een LuckyEgg waardig! Alleen mijn Gyrados gespaard van 400 magikarps
heeft Twiter
!!!!!!
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice! Wat is zijn username zodat ik hem kan volgen?
Ach ja, dat heb ik ook vaak. Gelukkig kan ik elke week weer een nieuwe Gyrados makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef Renesite het volgende:
45000 gescoord.
Gyrados, Arbok, Victreebell, Nidorina, Rapidash nieuw gemaakt
Verder 6 pidgeys, 10 weedles, nieuwe Flareon (genaamd sparky) nieuwe Venomot, nieuwe Fearow, Golbat, Seaking, Golbat, Pidgeot, Dewgong.
Dat was wel weer een LuckyEgg waardig! Alleen mijn Gyrados gespaard van 400 magikarps
heeft Twiter
!!!!!!
Prima tegen Dragonite meen ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, heb 95 Charmander candy's op het moment. Nog 5 te gaan en ik heb een zeer sterke Charmeleon klaarstaan om Charizard te worden. Is Charizard een sterke Pokemon trouwens? Weet nog dat ik vroeger altijd Charizard fan was haha
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice! Wat is zijn username zodat ik hem kan volgen?
Vang je zoveel magische karpers per week?!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb ik ook vaak. Gelukkig kan ik elke week weer een nieuwe Gyrados maken
Heb je dat zelf getimed of kan je dat ergens terug zien?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Norrage het volgende:
Nog 12 minuten tot ik mijn muntjes krijgde vorige keer werd mijn gym respecitevelijk 5, 12 en 13 minuten voor de timer terugveroverd
Zou het dan eindelijk?
Zelf getimed. Ik ga hysterisch om de zoveel minuten naar mijn countdown kijken als die binnen het uur isquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:25 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Heb je dat zelf getimed of kan je dat ergens terug zien?
Feli!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:38 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft het gehaald![]()
Kan ik meteen een incubator kopen
Probleem van Charizard is dat het een vuur pokemon is. Water pokemon zijn al heel erg sterk zoals Poliwrath, Golduck, Slowbro en Vaporeon to name a few en die heeft iedereen tot zijn beschikking. Als je dan kijkt waar Charizard effectief tegen is dan kom je uit bij pokemon die zelden in gym's te vinden zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, heb 95 Charmander candy's op het moment. Nog 5 te gaan en ik heb een zeer sterke Charmeleon klaarstaan om Charizard te worden. Is Charizard een sterke Pokemon trouwens? Weet nog dat ik vroeger altijd Charizard fan was haha
Vuurbeestjes zijn vrij nutteloos helaas, gezien de waterpokemon nogal overpowered zijnquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Probleem van Charizard is dat het een vuur pokemon is. Water pokemon zijn al heel erg sterk zoals Poliwrath, Golduck, Slowbro en Vaporeon to name a few en die heeft iedereen tot zijn beschikking. Als je dan kijkt waar Charizard effectief tegen is dan kom je uit bij pokemon die zelden in gym's te vinden zijn.
Charizard is wel nog altijd de leukste om te hebben en ziet er ook wel bruut uit, maar daar is alles mee gezegd. Je kan dan nog beter een Arcanine hebben aangezien die een hogere potentie heeft.
De vorige keer had ik 2 gyms meer dan 5 uren in bezit maar ze werden 20 minuten van te voren ingenomen. En een keer daarvoor had ik 's avonds een gym overgenomen, om 9:00 ongeveer kon ik mijn coins claimen en 5 minuten van te voren werd de gym ingenomen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Norrage het volgende:
Nog 12 minuten tot ik mijn muntjes krijgde vorige keer werd mijn gym respecitevelijk 5, 12 en 13 minuten voor de timer terugveroverd
Zou het dan eindelijk?
Yep, ik had liever een creatievere invulling gezien betreft de kracht van pokemon want nu komt het er op neer dat er hooguit 6/7 goed zijn voor gym's en de rest is leuk voor de Pokedex.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vuurbeestjes zijn vrij nutteloos helaas, gezien de waterpokemon nogal overpowered zijnTerwijl ze eigenlijk stuk voor stuk de leukste pokemon zijn.
Tegen Exeggutor zijn ze wel fijn, bijv.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vuurbeestjes zijn vrij nutteloos helaas, gezien de waterpokemon nogal overpowered zijnTerwijl ze eigenlijk stuk voor stuk de leukste pokemon zijn.
En? Resultaat?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelf getimed. Ik ga hysterisch om de zoveel minuten naar mijn countdown kijken als die binnen het uur is
Ja, tegen zeldzame gras-pokemon zijn ze wel sterkquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen Exeggutor zijn ze wel fijn, bijv.
Zie boven. Gehaald! Eens kijken of deze level 10 gym het nog een dag volhoudtquote:
Het zou in ieder geval al leuk zijn als je wat meer dingen kan weten of je gymgebruik; welke gyms je uberhaupt bezet en waar, hoeveel en hoe lang. Dat je na een week misschien meer muntjes krijgt voor een gym die je zolang hebt etc.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gewoon een leuke reward als hij al een paar weken bezet is door je eigen pokemon.
In elk geval welke Pokemon waar zit..quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval al leuk zijn als je wat meer dingen kan weten of je gymgebruik; welke gyms je uberhaupt bezet en waar, hoeveel en hoe lang. Dat je na een week misschien meer muntjes krijgt voor een gym die je zolang hebt etc.
Okidokiquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Probleem van Charizard is dat het een vuur pokemon is. Water pokemon zijn al heel erg sterk zoals Poliwrath, Golduck, Slowbro en Vaporeon to name a few en die heeft iedereen tot zijn beschikking. Als je dan kijkt waar Charizard effectief tegen is dan kom je uit bij pokemon die zelden in gym's te vinden zijn.
Charizard is wel nog altijd de leukste om te hebben en ziet er ook wel bruut uit, maar daar is alles mee gezegd. Je kan dan nog beter een Arcanine hebben aangezien die een hogere potentie heeft.
Dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:11 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval welke Pokemon waar zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:38 schreef Igen het volgende:
Gisteravond een aerodactyl in het wild gevangen
Echt, dat jullie al die dingen in het wild tegenkomen vind ik serieus bizar. Mijn meest bijzondere wildvangst is Wigglytuff volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Waar ik woon ook, maar bij de grote kruising op 5 minuten fietsen spawnen wel vaker gekke dingen zoals Lapras, Dragonite, Blastoise... Maar tot nu toe was ik altijd te laat en hoorde het dan later op facebook of whatsapp.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt, dat jullie al die dingen in het wild tegenkomen vind ik serieus bizar. Mijn meest bijzondere wildvangst is Wigglytuff volgens mij
Ik gebruik nu 0.3.4 (de nieuwste) en gebruik 2 PTC accounts, maar merk geen verschil dat hij sneller scant.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef Jules123 het volgende:
Meer mensen een outage bij de pokemongomap van Mchristopher?
Klinkt leuk die nieuwe functie in de komende update. Zolang je niet 30km moet afleggen voor 1 candy. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken.quote:Trainers, the upcoming version of Pokémon GO introduces a new Buddy Pokémon experience. You will be able to pick your favorite Pokémon to become your buddy. Having a Buddy Pokémon opens up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen. A Trainer can earn Candy for their buddy by walking a certain distance. When you want a different experience, you will be able to choose a new buddy at any time. Go out and explore the world with your Buddy Pokémon!
Follow our official channels to receive updates.
Dat was in ingress ook nooit dat je kon zien welke portals je had. Helaas. Goed onthoudenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval al leuk zijn als je wat meer dingen kan weten of je gymgebruik; welke gyms je uberhaupt bezet en waar, hoeveel en hoe lang. Dat je na een week misschien meer muntjes krijgt voor een gym die je zolang hebt etc.
Snorlax en Lapras candyquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:42 schreef Blobje het volgende:
[..]
Klinkt leuk die nieuwe functie in de komende update. Zolang je niet 30km moet afleggen voor 1 candy. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken.
Bij mij is de meest bijzondere wildvangst een Snorlax, helaas maar 250 cpquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt, dat jullie al die dingen in het wild tegenkomen vind ik serieus bizar. Mijn meest bijzondere wildvangst is Wigglytuff volgens mij
In een uurtje of 2:quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vandaag al 7-8 km rondjes in mijn wijk gefietst.![]()
Straks even een lijstje.
Een Graveler tegenkomen is toch wel lekker hoor, sinds gister heb ik die ook maar dat komt louter door de eggs.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
In een uurtje of 2:
Ekans
Venonat 3x
Jigglypuff 2x
Eevee 2x
Pikachu
Pidgeot
Drowzee
Slowpoke
Oddish 2x
Mr. Mime
Horsea
Starmie (Nieuw)
Magikarp 6x
Diglett
Goldeen 2x
Psyduck
Parasect
Shellder
Vulpix
Graveler (Nieuw)
Bellsprout (ei)
Abra
Rondje van 1,5 km waarin ik zo'n 0,4 vierkante kilometer op mijn radar zie.
Ach, niet de beste en de zeldzaamste Pokémon, maar het blijft wel leuk zo.
Hmm best irritant dat gigantische lapras icoontjequote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef So_Surreal het volgende:
De nieuwe update staat al in de IOS appstore
Huh, ik heb niks?quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm best irritant dat gigantische lapras icoontje__
oh?!quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef So_Surreal het volgende:
Bijvoorbeeld eentje van de site van Niantic zelf:quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef picodealion het volgende:
Ik zit mobiel, iemand zin om een topic te maken over dat buddy systeem? Vast wel ergens een nieuwsbericht over te vinden
quote:Go out and explore with your Buddy Pokémon!
Hi everyone,
It’s been a busy summer and, in addition to battling bots and fixing bugs, we’ve also been busy working on some new features for our Pokémon GO Trainers. As you know, we recently released the new Pokémon Appraisal feature, which helps Trainers identify which Pokémon has the most potential for battle. Today we wanted to let you know about a new feature for the game that is just around the corner.
The next addition to Pokémon GO will be Buddy Pokémon. You will be able to pick your favorite Pokémon from your collection to become your buddy, opening up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen, adding helpful bonuses such as awarding Candy for walking together. You’ll also have the ability to change your Buddy Pokémon at any time.
We’ve got a lot more in the works this fall. Stay tuned here for all the details.
Thanks,
The Pokémon GO Development Team
Pokemon spawns gaan per bevolkingsdichtheid.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:04 schreef Hitsumi het volgende:
Het lijkt me wel tof om een middagje pokemon te combineren met een wandeling in een natuurgebied. Heeft er iemand ervaring met (een) goede locatie(s) hiervoor?
Dus niet op dezelfde plek steeds heen en weer lopen
Oh dat wist ik niet, is het dan ook zo dat hoe meer mensen bij een lure pokemon aan het spelen zijn, hoe meer kans op betere pokemon?quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pokemon spawns gaan per bevolkingsdichtheid.
Dat is er dus bijna niet in een natuurgebied.
Complete onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm, ik denk meer dat gedoeld wordt op waar veel mobiele activiteit was ten tijden van het scannen door.. Niantic? Of de providers.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:12 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, is het dan ook zo dat hoe meer mensen bij een lure pokemon aan het spelen zijn, hoe meer kans op betere pokemon?
Dat natuurgebied bij Bergen op Zoom is wel okay blijkbaar, al moet je daar ook een kilometerslange weg heen....en dan weer teruglopen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Doel je dan op Molenplaat? Dat zou inderdaad wel erg heen en weer lopen zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat natuurgebied bij Bergen op Zoom is wel okay blijkbaar, al moet je daar ook een kilometerslange weg heen....en dan weer teruglopen.
Ik merk het vooral aan gyms. Je houdt slechte gyms vaker, en ik kom vaker eentje tegen die niet eens vol zit op level 3.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Merken jullie ook dat er steeds minder gespeeld wordt? Vanavond ging in om 19.00 uur naar sonsbeek park Arnhem waar normaal altijd 3 lures aan staan, maar ik kwam daar aan en er was gewoon niemand en de lures stonden allemaal uit.
Als de lures in Kijkduin nog maar ff blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik merk het vooral aan gyms. Je houdt slechte gyms vaker, en ik kom vaker eentje tegen die niet eens vol zit op level 3.
Denk vandaag even langs te gaan bij Kijkduin. Gaat wel regenen vanavond geloof ik. Hoop dat het nog een beetje ''epic'' is daarquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als de lures in Kijkduin nog maar ff blijven
Maar zelf begin ik ook wat af te kicken. Nieuwe beestjes vind ik leuk, maar daar zijn er niet meer zoveel van
Nee hoor, je kan daar gewoon een ronde lopen. Einde van die weg ligt een graspad en ook op dat graspad blijft gigantisch veel spawnen..quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat natuurgebied bij Bergen op Zoom is wel okay blijkbaar, al moet je daar ook een kilometerslange weg heen....en dan weer teruglopen.
Kop vh hoofd bergen op zoom.. (Noordlandseweg). Wel maar 1 pokestop dus kom met heel veel ballen.. Het is echt net kijkduin..quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:04 schreef Hitsumi het volgende:
Het lijkt me wel tof om een middagje pokemon te combineren met een wandeling in een natuurgebied. Heeft er iemand ervaring met (een) goede locatie(s) hiervoor?
Dus niet op dezelfde plek steeds heen en weer lopen
O ja, welke bus/tram kon je ook alweer het beste pakken vanaf Den Haag CS naar Kijkduin?quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als de lures in Kijkduin nog maar ff blijven
Maar zelf begin ik ook wat af te kicken. Nieuwe beestjes vind ik leuk, maar daar zijn er niet meer zoveel van
Ik ga vanmiddag weer even langsquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Kop vh hoofd bergen op zoom.. (Noordlandseweg). Wel maar 1 pokestop dus kom met heel veel ballen.. Het is echt net kijkduin..
Het nummer weet ik zo niet, maar het is de voorste bus als je uit het station komt en er staan nog een stuk of 50 andere Pokemonjagers te wachten, dus het kan niet echt foutquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, welke bus/tram kon je ook alweer het beste pakken vanaf Den Haag CS naar Kijkduin?
Niet helemaal wat ik zocht, maar een rondje daar is al gauw een kilometer of.. 2,5? Dus dat is op zich nog wel aardig. Ik denk dat ik het morgen maar eens ga proberenquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Kop vh hoofd bergen op zoom.. (Noordlandseweg). Wel maar 1 pokestop dus kom met heel veel ballen.. Het is echt net kijkduin..
Vanaf CS is het bus 24, vanaf HS bus 26. Tram 3 kan, maar dan moet je een eindje lopen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het nummer weet ik zo niet, maar het is de voorste bus als je uit het station komt en er staan nog een stuk of 50 andere Pokemonjagers te wachten, dus het kan niet echt fout
Ik krijg deze niet aan de praat. Hij laat wel de kaart zien maar geen pokemons.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Edit:
[ afbeelding ]
Dat is helaas wat ver uit de buurtquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kreeg op GOT een tip van een nest in Amsterdam: https://gathering.tweaker(...)ge/48189223#48189223
Zit jij in een buitenlandse appstore dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef So_Surreal het volgende:
Bij Haarlem station, waar het doorgaans druk is, heeft gister een paar uur een Gloom van 400 het volgehouden. In z'n uppie.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik merk het vooral aan gyms. Je houdt slechte gyms vaker, en ik kom vaker eentje tegen die niet eens vol zit op level 3.
Dan heeft de professor er toch niets meer aan manquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht gisterenavond op de fiets nog wel een manier waarop het vangen van Pidgeys, Rattata's en zo weer leuk gemaakt kan worden... daarvoor zou Niantic een zwarte Pokeball met lontje, de Pokebom kunnen introduceren. Zodra je zo'n beest daarmee raakt, wordt hij niet gevangen, maar opgeblazen.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren had ik Tauros op de radar, helaas niet kunnen zoeken.
Zit je in amerika?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren had ik Tauros op de radar, helaas niet kunnen zoeken.
Jawel, kan hij gehaktballen draaien van de resten en broodjes bal gaan verkopen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heeft de professor er toch niets meer aan man
Scheelt hem weer tijd... Pokemon is al ontleed danquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heeft de professor er toch niets meer aan man
Gooi zoveel eitjes aan als je kan zou ik zeggen. Die mister mime had ik de eerste keer uit een eitjequote:Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Canadanog 18 dagen om 'm te vinden.
Succes! Hopelijk heb je 'm!quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Canadanog 18 dagen om 'm te vinden.
Yeaaaah!quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:10 schreef Igen het volgende:
Yessss eindelijk een dragonite gevangen
Ik zit er nog inquote:
met deze info vanochtend de auto ingestapt met de vriendin en er bijna 2 uur rondgelopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:23 schreef raptorix het volgende:
Ik merk trouwens dat er in het Rembrandpark ook veel goede pokemons spawnen, lijkt een stuk beter dan het Vondelpark, daar spawned wel veel, maar veel doorsnee.
Is niet verkeerd hier he, in Souburg.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker rondje gelopen. Als eerste kwam mijn 5 km ei uit, daar zat een Staryu in. Daar valkbij ook nog een Koffing gevangen, toen naar Oost-Souburg gelopen, daar twee Venonat, één Magmar (nieuw), Pikachu en Eevee gevangen. Allemaal in een tijdsbestek van 10 minuten. Ook nog een level 3 gym van blauw veroverd en muntjes geclaimd. Binnen 19 minuten was ik de gym alweer kwijtDaarna weer naar Middelburg gelopen. Onderweg een Omanyte (nieuw) gevangen en een Poliwag kan helaas vluchten. Uiteindelijk kwam mijn volgende 5 km ei uit, daar zat een Gastly in, en vlakbij ook nog een Eevee gevangen.
Kijkduin? Ving daar ook een Raichu. Maar had m al!quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vang een raichu van 244cp, komt mijn vriendin aan dat ze em ook heeft gevangeb met een cp van 1024![]()
Hoe oneerlijk kan het leven zijn
Nee hier in Dokkum zelf in een parkquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kijkduin? Ving daar ook een Raichu. Maar had m al!
Kijkduin was top trouwens. Echt bizar de hoeveelheid verschillende pokemon die daar spawnen op dat Deltaplein. Was wel erg druk uiteraard! Lekker weertje ook vandaag. Hele hoop mooie vangsten!
Was dat toevallig het Bonifatiuspark? Ik ben vandaag nog in Dokkum geweest.. maar het was veel te druk door de admiraliteitsdagen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hier in Dokkum zelf in een park![]()
Kijkduin staat binnenkort weer op het programma
Nee, zeker niet, ga er maar vaker heen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is niet verkeerd hier he, in Souburg.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat toevallig het Bonifatiuspark? Ik ben vandaag nog in Dokkum geweest.. maar het was veel te druk door de admiraliteitsdagen.
Wel heb ik in dat park een keer een Electabuzz gevangen.
Moet je ze nog wel hebben ipv weggetieft ivm lage cp. Charmender was mijn startpokemon, maar in mijn opruimwoede weggegooidquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat buddy-systeem is echt cool. Dat betekent dat ik in ieder geval Candy kan gaan verzamelen voor Pokémon die ik hier nooit zie zoals Charmender en Pikachu.
Die Magmar had je zeker in de buurt van die school helemaal in het noorden gevonden? Op dat kruispunt met Groot-Abeele spawnt paar keer per dag een clefairy.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, ga er maar vaker heen.
Ben zelf iets van 3.5u geweest en het was idd tof en bizar maar niks nieuws gevangen. Kan wel weer paar nieuwe evoluties maken, dat is ook belangrijk. Schitterend dat er op 1 plein zoveel verschillende Pokemon spawnen. Heb zelf 112 in mn Dex trouwens, maar toch niks nieuws. Mn vriendin was level 12 en kreeg continu iets nieuws haha! Ze kreeg ook nog een Snorlax uit een ei en die heb ik niet eens prrrrrquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef firecow het volgende:
Dat Kijkduin is echt bizar. Eerste keer dat ik daar ben geweest maar had het echt niet zo druk verwacht. Ben er 3 uur geweest maar jammer genoeg niet echt iets nieuws gevangen (131 pokedex) dus dat is ook niet zo heel raar
[ afbeelding ]
En daarna vanmiddag nog 2quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn eerste Dratini gevangenOp mn werk nog wel.
quote:
Die Magmar zat in die wijk achter die school bij dat speeltuintje aldaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Magmar had je zeker in de buurt van die school helemaal in het noorden gevonden? Op dat kruispunt met Groot-Abeele spawnt paar keer per dag een clefairy.
Haha wat grappig. Ik ben gister overdag geweest toevallig. Wist dat het ging regenen dus dus rond 17:30 weer met de bus naar t station. Het kost je daar wel super veel pokeballen, maar als je in de bus terug zit kan je die allemaal weer terug pakken!quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:59 schreef Valerie. het volgende:
Moest vandaag naar Breda en maar een stukje omgereden op de weg terug via Kijkduin. Best bizar om te zien, al denk ik dat het overdag nog een stuk ernstiger is. We waren er nu rond 20.45 geloof ik, en 22.10 liepen we weer weg. Regende nog best tussendoor.
Nice!quote:Op zondag 4 september 2016 04:00 schreef probeer het volgende:
Zojuist mijn eerste Arcanine geevolueerd. 95.6%, 1691cp, bite en fire blast. Helaas geen fire fang, maar wel de beste aanvallende special.
Wel of niet dust tegenaan gooien?
Edit: Wel natuurlijk. 6e ipv 4e in de offense-ranking is nog steeds verschrikkelijk goed.
Genoeg candy sparen en je krijgt 'm vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer weer dat ik die niet tegen ben gekomen. Wel eindelijk een Starmie, dus tevreden.
Of je komt een Tentacruel in het wild tegen als je genoeg candy hebt voor een evolutiequote:Op zaterdag 3 september 2016 18:51 schreef DaMart het volgende:
Die nestkaart van The Silphroad is wel handig... vond een Tentacoolnest in de buurt, dus heb nu eindelijk genoeg candy voor een Tentacruel![]()
.
Geen dankquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:04 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
met deze info vanochtend de auto ingestapt met de vriendin en er bijna 2 uur rondgelopen.
Resultaat 21 Bulbasaurs
Vriendin helaas iets minder, volgens mij 4 op rij die bij haar met de eerste bal wegvlogen
96 candy nu en kan nog 21 kapot maken, dus nog hier in Groningen de laatste 2 vangen.
Tijdens het lopen nog een Mankey uit een ei en precies 50 candy![]()
Had een hele dikke Tentacruel hier in de buurt, geloof iets van 1250 CPquote:
kwam vanuit de parkeergarage mercatorplein, maar heb al genoeg onyx candy voor een evolve als dat zou kunnen.quote:Op zondag 4 september 2016 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen dank
Overigens spawnen er ook redelijk vaak Onyxen, ik kom elke dag uit op Lelylaan vanuit mijn werk en had hem redelijk vaak in mijn sightings, uiteindelijk ook gevangen, helaas maar iets van 300 CP
Onix bij Lelylaan? Echt nog nooit gezien. Hij zat altijd achter Slotervaart, nu is ie verplaatst naar ik weet niet hoe die straat heet, Jan van Galen of Jan Evertsen of zo.quote:Op zondag 4 september 2016 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen dank
Overigens spawnen er ook redelijk vaak Onyxen, ik kom elke dag uit op Lelylaan vanuit mijn werk en had hem redelijk vaak in mijn sightings, uiteindelijk ook gevangen, helaas maar iets van 300 CP
Ik snap er echt geen reet vanquote:Op zondag 4 september 2016 09:08 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
kwam vanuit de parkeergarage mercatorplein, maar heb al genoeg onyx candy voor een evolve als dat zou kunnen.
Zo hoog worden ze ook niet helaas
Maar wat een run daar, je komt en wordt ontvangen met een dubbele spawn.
Net op het moment dat we terug naar de parkeerplek liepen zagen we nog een bulb spawnen bij de flat a/d Postjesweg, dus even een stukje terug lopen. Vanaf daar tot Van Spillebergstraat 5 of 6 spawns in 6-7 minuten lopen.
Had jij nog iets cools? Wij konden net voordat we weg moesten ivm de hond een Ninetails meepakken. Kostte mij 30 ultraballen of zo en mijn vriend 1, die ik nog heb gedaan ookquote:Op zondag 4 september 2016 07:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik ben gister overdag geweest toevallig. Wist dat het ging regenen dus dus rond 17:30 weer met de bus naar t station. Het kost je daar wel super veel pokeballen, maar als je in de bus terug zit kan je die allemaal weer terug pakken!
Denk dat ik straks even voor Bulbasaur naar t Rembrandt Park ga, en pas als ik mn Venusaur kan maken ga ik weer naar huis, haha.
Hahaha... Ik loop al dagen met dat zelfde idee/gevoel rond. Nu al een paar gehad... zo toevalligquote:Op zondag 4 september 2016 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je komt een Tentacruel in het wild tegen als je genoeg candy hebt voor een evolutie.
Lijkt soms wel of je juist ineens Pokemon tegenkomt die je anders toch via een evolutie had gekregen.
Of je vangt een CP 20 Tentacruel...quote:Op zondag 4 september 2016 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je komt een Tentacruel in het wild tegen als je genoeg candy hebt voor een evolutie.
Vreemd als je op Pokemaps kijkt zitten er continue een stuk of 5.quote:Op zondag 4 september 2016 09:13 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen reet vanIk heb de laatste 3 keer in Rembrandtpark 0 bulbasaurs gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook, helaas dit weekend standby dienst, dus mijn actieradius is wat beperktquote:Op zondag 4 september 2016 09:19 schreef KaBuf het volgende:
Ja heb eindelijk weer een 10km-ei gekregen.![]()
Snel uitbroeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |