abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165004828
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_165004901
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Geen ekte trainer dus.
Als het een Snorlax was, die ik dus nog niet heb, was ik direct naar buiten gerend hoor :D
pi_165004921
Welke site gebruiken jullie nu voor de spawns?
pi_165004943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Welke site gebruiken jullie nu voor de spawns?
Ik gebruik deze map als scanner:

https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases

Die kan je op je PC draaien, maar je kan ook de Mobile functie activeren, dan kan je een QR code scannen, en dan opent die kaart zich gewoon op je mobiel voor onderweg !

Edit:

Edit 2: dit is nog een oudere versie, maar in de nieuwste versie geeft hij ook spawnpunten aan + op welke tijdstippen er elk uur wat spawnt :)
  donderdag 1 september 2016 @ 10:26:30 #5
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165005262
Ik dacht dat al mijn bro's slecht waren, maar ik heb er een van 93. Maar hij heeft water gun en water pulse, dat is slecht zeker?
Edit: Google zegt water gun + psychic wil je hebben. Heb ik dan nu vrij weinig aan deze?
Ik heb ook een bro van 55%, die heeft dan weer wel water gun en psychic

Wat is dan de betere optie :(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_165005320
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:26 schreef Valerie. het volgende:
Ik dacht dat al mijn bro's slecht waren, maar ik heb er een van 93. Maar hij heeft water gun en water pulse, dat is slecht zeker?
Edit: Google zegt water gun + psychic wil je hebben. Heb ik dan nu vrij weinig aan deze?
Ik heb ook een bro van 55, die heeft dan weer wel water gun en psychic

Wat is dan de betere optie :(
Slecht is relatief
pi_165005444
Krijg hoofdpijn van al die vragen hier die je makkelijk zelf kan Googlen *kuch* Valerie *kuch*
pi_165005504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Donnis het volgende:
Krijg hoofdpijn van al die vragen hier die je makkelijk zelf kan Googlen *kuch* Valerie *kuch*
Hoe je moet afwegen tussen een hoge IV/slechte moveset en lage IV/goede moveset is best lastig in te schatten, daar helpt googlen vaak ook weinig bij. Het is geen harde wetenschap. Hier om tips/advies/meningen vragen lijkt me niks raars aan?

Maar asjeblieft :P
  donderdag 1 september 2016 @ 10:40:38 #9
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165005507
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Donnis het volgende:
Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.
  donderdag 1 september 2016 @ 10:45:34 #10
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165005612
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb mijn post aangepast, en verder Google ik alles zelf dus stel je niet aan. Wijs mij maar op de site die me met deze vraag helpt dan.
Het andere topic was net gesloten, maar ik hou je op de hoogte van een eventuele Growlithe in Westerpark :D
  donderdag 1 september 2016 @ 10:56:41 #11
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165005843
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Het andere topic was net gesloten, maar ik hou je op de hoogte van een eventuele Growlithe in Westerpark :D
Merci
pi_165006130
Ik heb op zich genoeg growlithe candy nu, maar helaas geen kandidaat die het evolven waard is. ;(

Eigenlijk moet ik er 1 uit een ei hebben, maar dat kan nog wel ff duren.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 1 september 2016 @ 11:15:42 #13
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165006176
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:12 schreef Molurus het volgende:
Ik heb op zich genoeg growlithe candy nu, maar helaas geen kandidaat die het evolven waard is. ;(

Eigenlijk moet ik er 1 uit een ei hebben, maar dat kan nog wel ff duren.
Mijne uit een ei is maar 68 8)7
pi_165006208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:15 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Mijne uit een ei is maar 68 8)7
Argh, dat zuigt! Heb je die zeldzame mazzel om er 1 uit een ei te krijgen en dan is ie kut. Normaal zijn beestjes uit eieren bijna altijd goed.

-O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_165006454
Beestjes uit eieren zijn ook heeeel erg fijn voor de candy :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_165006510
Gisteren 8 eitjes uit gekomen. Niet veel spectaculairs, wacht nog steeds op mn 2e 10km ei :(
pi_165006999
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:

[..]

http://www.pokemongodb.net/2016/05/slowbro.html

Het ligt er ook maar net aan hoe zeldzaam de Pokémon is in jouw omgeving. Bij mij struikel je over de Slowpokes dus ik heb nu 5 Slowbro's (meerdere ook al weggedaan) en nog 3 pokes klaar staan voor evolutie, dan is de kans groter dat je een keer een goede krijgt (hoge IV, hoge CP en ook nog de juiste moves).

Verder wat Pico zegt, het is niet helemaal harde wetenschap, bij mij speelt bijvoorbeeld ook nog mee hoe leuk ik een Pokémon eruit vind zien :@
  donderdag 1 september 2016 @ 12:11:05 #18
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165007311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:57 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

http://www.pokemongodb.net/2016/05/slowbro.html

Het ligt er ook maar net aan hoe zeldzaam de Pokémon is in jouw omgeving. Bij mij struikel je over de Slowpokes dus ik heb nu 5 Slowbro's (meerdere ook al weggedaan) en nog 3 pokes klaar staan voor evolutie, dan is de kans groter dat je een keer een goede krijgt (hoge IV, hoge CP en ook nog de juiste moves).

Verder wat Pico zegt, het is niet helemaal harde wetenschap, bij mij speelt bijvoorbeeld ook nog mee hoe leuk ik een Pokémon eruit vind zien :@
Ik heb die site gebruikt voor de moves enzo ja, maar ik weet niet of ik de slechtere IV met betere moves moet houden of de betere IV met slechtere moves. Ik hoop nog steeds dat ik ooit een goede poke vind, maar ze zijn allemaal bagger. Net zoals mijn Eevees en Bulbasaurs, allemaal crap.

Dus, tot die tijd...
pi_165007355
Om even op de topictitel in te haken, ik ben een keer om 1:30 uit bed gegaan om een Lapras te vangen. Kon niet slapen en keek even in de app en zag het grijze silhouet opeens in de sightings. Snel vest, jogginbroek en slippers aangetrokken en op de gok (wist toen nog niet van fastpokemap) naar een parkje twee straten verderop gefietst waar vaak een Electabuzz spawnde en daar zat de 'ie. Stond ook een gozer die aan het vangen was dus ik zeg "ook hier voor de Lapras?" gozer "ja tuurlijk" _O-
pi_165007592
Weet niet meer wie t zei in vorige topic maar kop vh hoofd in bergen op zoom heeft idd maar 1 stop en gym dus je kunt er het beste echt met 200+ pokeball heengaan. Centrum heeft echt veel stops dus is zo bijgevuld. Er js ook niks bijzonders daar, waarom er zoveel spawnt weet niemand
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 1 september 2016 @ 12:32:21 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165007747
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:12 schreef Miffy1 het volgende:
Om even op de topictitel in te haken, ik ben een keer om 1:30 uit bed gegaan om een Lapras te vangen. Kon niet slapen en keek even in de app en zag het grijze silhouet opeens in de sightings. Snel vest, jogginbroek en slippers aangetrokken en op de gok (wist toen nog niet van fastpokemap) naar een parkje twee straten verderop gefietst waar vaak een Electabuzz spawnde en daar zat de 'ie. Stond ook een gozer die aan het vangen was dus ik zeg "ook hier voor de Lapras?" gozer "ja tuurlijk" _O-
:D _O- Dat zie ik mezelf echt niet gaan doen eigenlijk. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_165008295
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Die kan je op je PC draaien, maar je kan ook de Mobile functie activeren, dan kan je een QR code scannen, en dan opent die kaart zich gewoon op je mobiel voor onderweg !

Edit:

[ afbeelding ]

Edit 2: dit is nog een oudere versie, maar in de nieuwste versie geeft hij ook spawnpunten aan + op welke tijdstippen er elk uur wat spawnt :)
Gebruiken jullie allemaal zo'n kaart? Ik ga soberzo nooit op zoek naar Pokemon (vang gewoon wat op m'n pad komt) maar zelfs als ik een specifieke Pokemon zoek, vind het het teveel valsspelen met zo'n radar.

En jij woont in Leeuwarden toch? Ben je team blauw?
  donderdag 1 september 2016 @ 13:07:07 #23
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165008482
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:D _O- Dat zie ik mezelf echt niet gaan doen eigenlijk. :@
Dat zou ik echt wel doen voor een lapras of zo.
pi_165008525
quote:
Dit vind ik wel weer stoer O+

Ik ben zelf ook wel een dieharde speler, maar gaat me toch te ver om zo laat nog een rondje te fietsen, ben daar dan weer te lui voor :P
  donderdag 1 september 2016 @ 13:18:50 #25
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165008748
Ik heb mijn vriend eindelijk zo ver, wij rijden een keer naar Kijkduin :') Maakt het nog uit op welke dag/tijdstip je gaat of non?
pi_165008915
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:57 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Gebruiken jullie allemaal zo'n kaart? Ik ga soberzo nooit op zoek naar Pokemon (vang gewoon wat op m'n pad komt) maar zelfs als ik een specifieke Pokemon zoek, vind het het teveel valsspelen met zo'n radar.

En jij woont in Leeuwarden toch? Ben je team blauw?
Ik woon in West-Friesland, Noord-Holland dus :P en ik ben geel :)
pi_165008947
quote:
:')

Waarom las is jouw nickname als Milfy :') ?
  donderdag 1 september 2016 @ 13:49:36 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165009572
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Waar het hart van vol is.....
Fuck the EBU.
pi_165011180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:18 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb mijn vriend eindelijk zo ver, wij rijden een keer naar Kijkduin :') Maakt het nog uit op welke dag/tijdstip je gaat of non?
Ik ben twee keer geweest, een keer op zaterdagavond en afgelopen dinsdagavond... op een doordeweekse avond heb je meer kans op een parkeerplek en was het iets rustiger, al was het nog steeds druk genoeg ;).
pi_165011435
quote:
Zou ik ook zo doen! Kan ook in vijf minuten tijd alle mogelijke spawns binnen de 200m af fietsen.

Regelmatig heb ik s avonds de fiets 'standby' buiten staan.
pi_165011441
Hitmonlee net buiten mijn kantoor, ben er voor naarbuiten gegaan :o

Weer een entry verder *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 1 september 2016 @ 15:37:32 #32
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165012056
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:

Aaah die goede oude tijd toen het nog een nest was bij mij in de buurt... pokeball na pokeball verpesten omdat die rotbeesten er nooit ingingen... en voor wat? :P
pi_165012169
Ja, Hitmonlee en Hitmonchan zijn volgens mij zo ongeveer de zwakste pokemon van het spel....toch wel jammer dat ze zoveel 'goede' pokemon zo slecht hebben gemaakt. Was leuker als de type advantages wat harder waren geweest, dan heb je nog eens wat aan fighting pokemon bijvoorbeeld.

En ik had er 7 ultraballs voor nodig; op de eerste die raak was ging hij erin.over de andere 6 sprong hij heen, superirritant :D
  donderdag 1 september 2016 @ 15:53:31 #34
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165012328
Mijn honderdste vandaag onderweg naar werk, Wigglytuff hoera
pi_165012344
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Haha dat las ik ook, we hebben dirty minds :P
pi_165012385
Ik ben nu op werk en elke keer als het even kan, start ik het spel op.

Ik zat op 1,9km toen ik begon met werken en ondertussen zit ik op 2,3km :)
Mijn poppetje gaat telkens heen en weer, terwijl ik gewoon zit :P
pi_165012621
Las in het vorige topic iets over gezamelijk Pokémon vangen dus ik kom deze even spammen ;)
http://www.pokegent.be

Verder is Lillo (B) ook wel de moeite, maar gedraag je wel :+
pi_165012759
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:42 schreef Norrage het volgende:
Ja, Hitmonlee en Hitmonchan zijn volgens mij zo ongeveer de zwakste pokemon van het spel....toch wel jammer dat ze zoveel 'goede' pokemon zo slecht hebben gemaakt. Was leuker als de type advantages wat harder waren geweest, dan heb je nog eens wat aan fighting pokemon bijvoorbeeld.

En ik had er 7 ultraballs voor nodig; op de eerste die raak was ging hij erin.over de andere 6 sprong hij heen, superirritant :D
Ze moeten dat echt eens keihard gaan balanceren inderdaad want dit is zonde, aap de originele games wat meer na joh Niantic :D beter goed gejat dan slecht verzonnen
pi_165013096
net toch maar weer even op kijkduin geweest. Snap niet hoe je er uren kunt doorbrengen maar een uurtje is het wel even geinig.

Net zoals vorige keer dat ik er rondliep was er weer zo'n verschrikkelijk ordinair haags koppel (tattoo's, domme kleding aan, dom accent, gewoon dom) die daar dan rond liepen te roepen dingen als ''losers'', ''ga een leven zoeken'' etc.

Wel grappig dat dit soort mensen kennelijk totaal geen zelfinzicht hebben. 90 % van de mensen die op kijkduin pokemons komen vangen zien er netter en representatiever uit dan zij en hebben waarschijnlijk gewoon een prima baan terwijl ze zelf midden op een doordeweekse dag eind twintig een beetje de confrontatie gaan lopen zoeken daarzo terwijl ze een buggy met een klein tokkie kind erin voortduwt :')
pi_165013163
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:17 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ze moeten dat echt eens keihard gaan balanceren inderdaad want dit is zonde, aap de originele games wat meer na joh Niantic :D beter goed gejat dan slecht verzonnen
Ja, het is zo jammer dat je niet al je beestjes semi-onbeperkt kan levelen....In de originele games waren osmmige pokemon ook zwakker, maar met een level 90 dugtrio kwam je toen alsnog een heel eind. Nu is Dugtrio.diglett de slechtste pokemon van het spel _O-
  donderdag 1 september 2016 @ 16:41:03 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165013208
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 september 2016 @ 16:43:38 #42
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165013263
Hoppaaaaa, level 25 :).

En een Cloyster met Ice Shard en Blizzard, al een stuk beter dan dat gedrocht van vorige keer met Ice Shard en Shit attack.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 1 september 2016 @ 16:55:46 #43
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165013513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:43 schreef Rabieluh het volgende:

En een Cloyster met Ice Shard en Blizzard, al een stuk beter dan dat gedrocht van vorige keer met Ice Shard en Shit attack.
Jaloers... mijn 100% IV Cloyster heeft dus echte poep aanvallen... maar hij is wel tering cool... ugh toch weer sparen voor een nieuwe dan maar.
  donderdag 1 september 2016 @ 16:58:24 #44
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165013562
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:42 schreef Norrage het volgende:

Padawan, als je een Pokémon tegekomt die een rode circle om zich heeft... laat de Pokémon altijd eerst even springen of een "aanval" doen voordat je Pokéballs begint te gooien. dit scheelt zo enorm veel!
  donderdag 1 september 2016 @ 17:04:59 #45
12172 Rabieluh
pi_165013692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:58 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Padawan, als je een Pokémon tegekomt die een rode circle om zich heeft... laat de Pokémon altijd eerst even springen of een "aanval" doen voordat je Pokéballs begint te gooien. dit scheelt zo enorm veel!
Ik heb sowieso vaak last van de olympische dopingworp met de kracht van Thor bij de eerste bal, die zie ik dan als een pixel neerdalen aan de horizon.
pi_165013785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:04 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik heb sowieso vaak last van de olympische dopingworp met de kracht van Thor bij de eerste bal, die zie ik dan als een pixel neerdalen aan de horizon.
Dat ja _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2016 @ 17:18:12 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165013954
Mr Mime gespot :9

Wordt mijn derde binnen een week _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 1 september 2016 @ 17:21:38 #48
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_165014019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:

Ik heb er sinds maandag al 7 gevangen _O-
pi_165014058
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:

Leuk!
  donderdag 1 september 2016 @ 17:25:33 #50
12172 Rabieluh
pi_165014108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:

Dat vieze beest verschijnt wel eens in huis, dat mot ik niet hebben.
pi_165014169
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:43 schreef Rabieluh het volgende:

Cool, gefeliciteerd! *O* :D
  donderdag 1 september 2016 @ 17:35:07 #52
12172 Rabieluh
pi_165014334
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:27 schreef Unites het volgende:

[..]

Cool, gefeliciteerd! *O* :D
Straks op drakenjacht dus :P.
  donderdag 1 september 2016 @ 17:44:27 #53
12172 Rabieluh
pi_165014549
Vandaag overigens ook de 2000 pokestops en de 2000 pokemon gevangen medailles erbij.
pi_165014566
Ik vind trouwens raar dat je voor rewards geen medaille krijgt, gister mazzeltje, was een open spot in de gym :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 1 september 2016 @ 17:48:33 #55
268260 Dr.Mikey
pi_165014638
ik heb trouwens een idee ipv van generatie 2 toevoegen kunnen ze beter de aloha vormen uit sun en moon toevoegen dat zijn de oude bekende Pokémon in een nieuw jasje.

werkt veel beter helemaal als ze die dingen regio exclusief maken.
R.I.P DTS.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:15:11 #56
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165015188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben twee keer geweest, een keer op zaterdagavond en afgelopen dinsdagavond... op een doordeweekse avond heb je meer kans op een parkeerplek en was het iets rustiger, al was het nog steeds druk genoeg ;).
En ook doordeweeks is er genoeg leuks te vinden? Ik ga liever voor iets minder hectisch :+ Ik bedoel, ga niet van 1900 tot 0.00 daar blijven...

[ Bericht 2% gewijzigd door Valerie. op 01-09-2016 18:20:49 ]
pi_165015295
Ze moeten echt snel dingen als traden, 1 op 1 vechten en het zoeken iets makkelijker maken gaan implementeren. Ik merk nu al dat ik het minder doe. En met minder plezier. Het is echt onmogelijk om iets te zoeken alleen op Nearby.
pi_165015338
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:15 schreef Valerie. het volgende:

[..]

En ook doordeweeks is er genoeg leuks te vinden? Ik ga liever voor iets minder hectisch :+ Ik bedoel, ga niet van 1900 tot 0.00 daar blijven...
Ik zat er van ongeveer 19:45 tot 21:30 en had dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165015344
Ik merk trouwens dat er in het Rembrandpark ook veel goede pokemons spawnen, lijkt een stuk beter dan het Vondelpark, daar spawned wel veel, maar veel doorsnee.
pi_165015393
Net even naar buiten gegaan omdat het silhouet van deze op de radar verscheen:

Dat is nummer 98 *O*.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:27:45 #61
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165015428
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dankje!
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:25 schreef DaMart het volgende:
Net even naar buiten gegaan omdat het silhouet van deze op de radar verscheen:

[ afbeelding ]

Dat is nummer 98 *O*.
Damn, nice.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:28:12 #62
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165015437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:23 schreef raptorix het volgende:
Ik merk trouwens dat er in het Rembrandpark ook veel goede pokemons spawnen, lijkt een stuk beter dan het Vondelpark, daar spawned wel veel, maar veel doorsnee.
Ik kwam daar echt bijna niets tegen van de week, niet eens 1 fucking bulbasaur.
pi_165015519
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze moeten echt snel dingen als traden, 1 op 1 vechten en het zoeken iets makkelijker maken gaan implementeren. Ik merk nu al dat ik het minder doe. En met minder plezier. Het is echt onmogelijk om iets te zoeken alleen op Nearby.
Verwacht dat dingen als ruilen pas belachelijk laat gaan komen. Ze hebben dat ook nooit zelf aangekondigd maar bevestigde alleen de vraag 'of dat ook een leuk idee zou zijn'
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2016 @ 18:44:46 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165015794
Ik vind het een belachelijk idee. Maar dat ben ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165015804
quote:

[..]

Edit:

[ afbeelding ]

Begrijp er helemaal niks van :P
pi_165017314
Het wordt wel eens tijd voor nieuwe functies. Al gaat het nu sowieso stukken minder worden. Het weer wordt minder. De meesten hebben bijna alle pokemon al wel en de vakantie zit erop :P
pi_165017771
Had ik net gewoon een Magnemite in de parkeergarage in Delft *O*

Veel Magikarp en Poliswag gevangen ook. En door de vele stops eindelijk weer meer dan 150 ballen totaal. In een drukke omgeving is het echt veel leuker spelen dan in een klein dorp. Ik ga dus maar vaker naar Delft :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 september 2016 @ 20:37:36 #68
12172 Rabieluh
pi_165018891
Er kwamen net 4 eggs tegelijk uit, wat een pret is dat, eens zien of ik wat nieuws voor de pokedex kan evolven.
  donderdag 1 september 2016 @ 20:39:09 #69
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165018945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

SPOILER
Waar ving je die?
  donderdag 1 september 2016 @ 20:41:17 #70
179002 GwaiLow
pi_165019023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:28 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik kwam daar echt bijna niets tegen van de week, niet eens 1 fucking bulbasaur.
Ik ben er vanmiddag even geweest. Zat wel aardig wat moet ik zeggen. Veel Bulbasaur. Je moet wel op de fiets zijn trouwens. Binnenkort mn Venusaur!
pi_165019300
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:39 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Waar ving je die?
Kijkduin, liep vooral rond vanaf Deltaplein naar de boulevard, maar de meeste zaten toch wel op het plein zelf bij alle stops :).
  donderdag 1 september 2016 @ 20:50:06 #72
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165019426
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik ben er vanmiddag even geweest. Zat wel aardig wat moet ik zeggen. Veel Bulbasaur. Je moet wel op de fiets zijn trouwens. Binnenkort mn Venusaur!
Ik ben altijd op de fiets :P Misschien liep die app te kloteviolen want 0 bulbasaur daar is echt raar
  donderdag 1 september 2016 @ 20:59:47 #73
12172 Rabieluh
pi_165019796
Vileplume erbij _O_.
  donderdag 1 september 2016 @ 21:07:49 #74
179002 GwaiLow
pi_165020217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Kijkduin, liep vooral rond vanaf Deltaplein naar de boulevard, maar de meeste zaten toch wel op het plein zelf bij alle stops :).
Oh nice! Denk dat ik er zaterdag eens heen ga. Ben benieuwd!
  donderdag 1 september 2016 @ 21:12:54 #75
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165020446
Terug van avondrondje. Een Goldeen, Staryu, Paras, Pikachu en een Spearow gevangen en een Magnemite uit mijn 5 km eitje gekregen. Ben langs (op de radar gezien) acht gyms gelopen en ze waren allemaal blauw :{
Fuck the EBU.
pi_165020555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van avondrondje. Een Goldeen, Staryu, Paras, Pikachu en een Spearow gevangen en een Magnemite uit mijn 5 km eitje gekregen. Ben langs (op de radar gezien) acht gyms gelopen en ze waren allemaal blauw :{
Waar is dat? _O_
mag het weten
  donderdag 1 september 2016 @ 21:21:57 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165020874
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Waar is dat? _O_
Middelburg
Fuck the EBU.
pi_165021577
Bij ons zijn van de 12/13 gym's er maar 1 rood en de rest allemaal blauw en ook minimaal 7+ prestige

Klinkt leuker dan het is want kan nu al zo lang iedere dag 10 gym's claimen en er is niets om over te nemen
pi_165021601
Aaah, ik heb maar een paar van de 10km Pokémon maar nu al 2x een dubbele helaas. Nu een hele lijst vol met 5km eggs :P
pi_165021628
Ik heb nu ***52 xp, waar komen die twee losse xp punten vandaan? Minste is toch 10 voor een curveball?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_165021639
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Bij ons zijn van de 12/13 gym's er maar 1 rood en de rest allemaal blauw en ook minimaal 7+ prestige

Klinkt leuker dan het is want kan nu al zo lang iedere dag 10 gym's claimen en er is niets om over te nemen
Gratis coins
* Houtenbeen is jaloers :{
pi_165021767

Kom je je eerste pinsir ooit tegen, issie 0% IV :') _O- De Eevee die ik ving als laatste is nice though. Nu nog 7 Eevees vinden voordat ik hem evolueer in mijn eerste Vaporeon *O*
mag het weten
pi_165021947
Hier (Tiel) zijn de gyms overdag, tot een uur of 9, geel en 's avonds blauw. Rood zie je af en toe, maar die verdwijnt ook heel snel.
Protčge moi de mes désirs.
pi_165022276
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:45 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Begrijp er helemaal niks van :P
Heb je hulp nodig :) ?
Dan moet je even DM'en wat je wil weten.

Dit is de makkelijkste in gebruik haha
  donderdag 1 september 2016 @ 22:26:24 #85
179002 GwaiLow
pi_165023382
Hoe kom je er ook alweer achter hoeveel evoluaties je tijdens een sessie hebt gedaan?
  donderdag 1 september 2016 @ 22:30:42 #86
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165023606
Nog 5 magikarps voor Gyarados :)
  donderdag 1 september 2016 @ 22:42:57 #87
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165024127
Hier voornamelijk rode gyms in Tilburg Reeshof
pi_165025352
quote:

[..]

Edit:

[ afbeelding ]

Wat scant hij raar trouwens sinds een paar update's terug ??
Vroeger maakte hij een mooie cirkel en nu een soort driehoek wat totaal niet handig is
pi_165025961
Ik ben teveel bezig met pokemon denk ik. Nadat ik al enkele keren over pokemon vangen heb gedroomd zag ik vandaag een vrouw lopen, bruin haar, staart en haar ogen deden mij denken aan een Eevee.

Iets in mij zegt dat dat niet helemaal goed is...
  donderdag 1 september 2016 @ 23:33:46 #90
179002 GwaiLow
pi_165026078
Net een Evolve sessie volbracht! Van 99 in de Pokedex naar 112 gegaan :D.

Eens even kijken maar de moveset van mn nieuwe Pokemon

Arcanine: Fire Fang & Bulldoze (niet best zeker? Geen dust in gooien?)

Dragonite : Steel Wing & Dragon Pulse (heb ik zeker ook niks aan ??)

Golduck : Confusion & Hydro Pump (daar miss wat Dust op gooien?)

Gyarados : Bite & Dragon Pulse (??) Redelijk of....

Poliwrath : Bubble & Ice Punch (is dat wat als gym defender of niet?)

Rapidash : Low kick & Heat Wave (Heat Wave van 80 ziet er aardig uit..)

Ninetales : Ember & Fire Blast (die moveset ziet er goed uit?)

Dewgong : Ice Shard & Blizzard

Nou ja. dit waren de meest interessante denk ik. Met Raichu, Wigglytuff en bv Cloyster heb je wss toch niet zoveel in een gym te zoeken^^
  donderdag 1 september 2016 @ 23:35:00 #91
12172 Rabieluh
pi_165026124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef GwaiLow het volgende:

Nou ja. dit waren de meest interessante denk ik. Met Raichu, Wigglytuff en bv Cloyster heb je wss toch niet zoveel in een gym te zoeken^^
Das echt een hele goeie sessie. Ik zie daar al 7 pokemon die ik nog niet heb, alleen Dewgong daarvan heb ik ooit op de radar gezien.
  donderdag 1 september 2016 @ 23:38:23 #92
179002 GwaiLow
pi_165026273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Das echt een hele goeie sessie. Ik zie daar al 7 pokemon die ik nog niet heb, alleen Dewgong daarvan heb ik ooit op de radar gezien.
Ja, ben heel blij met deze sessie. Alleen ben nog niet helemaal zeker in welke ik nou stardust zou moeten gooien vandaar het overzichtje hierboven haha
  donderdag 1 september 2016 @ 23:41:41 #93
179002 GwaiLow
pi_165026413
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik had trouwens Gyarados, Poliwrath en Golduck wel al meerdere keren. Rest daavan is nieuw + Persian, Electrode, Arbok en Charmeleon. Nog een paar candy's voor de Charizard :D
  donderdag 1 september 2016 @ 23:44:34 #94
12172 Rabieluh
pi_165026526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja, ben heel blij met deze sessie. Alleen ben nog niet helemaal zeker in welke ik nou stardust zou moeten gooien vandaar het overzichtje hierboven haha
Ja daar zit ik nu ook een beetje mee te tobben. Op het moment dust ik alleen mijn Vaporeon (geweldige IV en beste moveset), m'n Flareon die ook de beste moveset heeft en een IV van boven de 80.

Verder krijgen m'n 2 Parasects met Bug Bite/Fury Cutter + Solar Beam ook aandacht omdat ze zo goed zijn tegen al die waterpokemon.

Mijn goeie *(met goeie bedoel ik hoge CP, redelijke aanvalssets (bijna het beste) en /IV hoger dan 80) Jolteon, Starmie, Vileplume Wigglytough en Cloyster twijfel ik nog een beetje over...
pi_165026735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef koffiepot het volgende:
Ik ben teveel bezig met pokemon denk ik. Nadat ik al enkele keren over pokemon vangen heb gedroomd zag ik vandaag een vrouw lopen, bruin haar, staart en haar ogen deden mij denken aan een Eevee.

Iets in mij zegt dat dat niet helemaal goed is...
Maar hoe zou je haar noemen?
  donderdag 1 september 2016 @ 23:52:12 #96
12172 Rabieluh
pi_165026760
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar hoe zou je haar noemen?
Eevee wachten.
  donderdag 1 september 2016 @ 23:52:17 #97
179002 GwaiLow
pi_165026764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:44 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ja daar zit ik nu ook een beetje mee te tobben. Op het moment dust ik alleen mijn Vaporeon (geweldige IV en beste moveset), m'n Flareon die ook de beste moveset heeft en een IV van boven de 80.

Verder krijgen m'n 2 Parasects met Bug Bite/Fury Cutter + Solar Beam ook aandacht omdat ze zo goed zijn tegen al die waterpokemon.

Mijn goeie *(met goeie bedoel ik hoge CP, redelijke aanvalssets (bijna het beste) en /IV hoger dan 80) Jolteon, Starmie, Vileplume Wigglytough en Cloyster twijfel ik nog een beetje over...
Grappig, mijn Vaporeon is op dit moment ook nog mijn sterkste Pokemon
ook goede iv). Met Water Gun en Hydro Pump redelijke moveset denk ik?

Verder heb ik 2x Lapras die sterk zijn, met Ice Shard en Blizzard. Alleen heb ik helaas geen candy's meer om ze te poweruppen. Best lastig om Lapras candy's te krijgen grrr.

Mn eerste Dragonite heeft dus Steel Wing en Dragon Pulse, weet eig niet of dat heel kut is?

Maar ben wel blij verder :D
pi_165028513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:52 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Mn eerste Dragonite heeft dus Steel Wing en Dragon Pulse, weet eig niet of dat heel kut is?

Maar ben wel blij verder :D
Beste verdedigende move-set voor een Dragonite. 2e beste van het spel, alleen een Lapras met ice shard / ice beam is beter.

Maar om gyms mee aan te vallen valt hij relatief gezien erg tegen met een 14e plek. Dan wil je iig dragon breath (en het liefst ook hyper beam). Maarja, een Dragonite met dragon breath / hyperbeam is dan wel de beste qua gyms aanvallen, hij staat op de 30e plaats qua verdedigen.

Dus congrats. Ik zou hem zeker dust voeren. Wanneer je level 25 bent, zal die Dragonite gemaxed gok ik rond de 2500-2600 zitten, en dan krijg je hem verdomde lastig uit een gym.

http://www.pogomoves.com/rankings/gym-defense.php
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:04:19 #100
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165029917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef GwaiLow het volgende:

Jij loopt toch ook rond in A´dam? Waar heb jij je Arcanine bij elkaar gesprokkeld?
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:06:14 #101
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165029947
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik ben altijd op de fiets :P Misschien liep die app te kloteviolen want 0 bulbasaur daar is echt raar
Bad news, geen Growlithe tegengekomen in Westerpark, ja eentje... maar die kwam uit mijn ei -_-. Relatief waardeloos bezoek. Nja volgende keer beter.
pi_165029979
quote:
Creatieve geesten... U heeft nog 2 dagen om mee te doen aan:

POK / [COMPETITIE] Pokémon GO goes PAINT!

Dan maakt u tevens kans op een leuke prijs! Wees dus snel als je nog kans wilt maken op het tagje:

'Pokémon GO Trainer v/d Maand'

Ben benieuwd wat voor leuke Photoshop en Paint-werkjes jullie allemaal kunnen maken! Succes!

pi_165030209
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Gratis coins
* Houtenbeen is jaloers :{
Dat wel, maar ik vond het leuker toen de gym's nog regelmatig werden overgenomen door andere spelers. Maar we hebben nu dus een monopoly en de rest heeft geen zin om er wat aan te doen :+

Al zal het ook wel meespelen dat niet veel mensen het nog spelen. Ik speel het nu ook nog maar zelden omdat er nog weinig te halen valt in het spel. Oké, mijn pokedex is nog niet vol, maar de regionale krijg ik toch niet en sommigen kosten me teveel moeite zoals Ninetales

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2016 09:26:38 ]
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:32:37 #104
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165030284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik vond het leuker toen de gym's nog regelmatig werden overgenomen door andere spelers. Maar we hebben nu dus een monopoly en de rest heeft geen zin om er wat aan te doen :+

Al zal het ook wel meespelen dat niet veel mensen het nog spelen. Ik speel het nu ook nog maar zelden omdat er nog weinig te halen valt in het spel. Oké, mijn pokedex is nog niet vol, maar de regionale krijg ik toch niet en sommigen kosten me teveel moeite zoals Ninetales
Ruilen? Hier switcht het constant van geel naar blauw naar rood naar geel. Doe mij die coins maar hoor, jezus :')
pi_165030390
Zo mijn beestje in een level 10 gym, al 15 uur nu. En als 7e in de rij. Zou ik voor het eerst de 21 uur volmaken?? :D :X
pi_165030481
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Waar speel je dan? Hier wisselt elke gym nog als een stoplicht. De langste gym die ik heb gezien is een level 10 gym die 2 dagen stand hield.Maar goed, ik woon in Utrecht en daar is het druk :P Maar ht valt me op dat de 3 teams wel zeer onevenredig verdeeld zijn; volgens mij is blauw bij verre in de meerderheid, overal waar ik kom. Rood zie ik zelden, en geel nog best vaak, ben ik ook zelf.
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:49:18 #107
179002 GwaiLow
pi_165030553
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:04 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Jij loopt toch ook rond in A´dam? Waar heb jij je Arcanine bij elkaar gesprokkeld?
Als ik in Oost op de middenweg fiets, ongeveer tegenover het Frankendael park, dan staat ie vaak aan die kant van de weg. Maar het meeste komt uit eitjes hoor!
pi_165030555
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waar speel je dan? Hier wisselt elke gym nog als een stoplicht. De langste gym die ik heb gezien is een level 10 gym die 2 dagen stand hield.Maar goed, ik woon in Utrecht en daar is het druk :P Maar ht valt me op dat de 3 teams wel zeer onevenredig verdeeld zijn; volgens mij is blauw bij verre in de meerderheid, overal waar ik kom. Rood zie ik zelden, en geel nog best vaak, ben ik ook zelf.
Nah Rood is weer heel dominant in de steden waar ik kom! Ligt maar net aan wanneer je kijkt. Ik vind geel duidelijk minst populaire team.
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:09:01 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165030904
Net een Pinsir gevangen. Voor de eerst gezien nu. Zit nu op 64 in mijn Pokédex.
Fuck the EBU.
pi_165031309
Dewgong en cloyster zijn wel dikke dragonite killers!
pi_165031327
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Een dorp, niet super groot maar ook niet klein.
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:33:11 #112
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165031359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
Frankendael park
Dat is dan toch net weer iets te ver weg :P toch bedankt! :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:55:27 #113
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165031660
112 in mijn pokedex: Dewgong.
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:56:15 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165031673
Weet iemand hoe het zit met de Pokémon in het Burgemeester Hoekstrapark in Zoetermeer? En met de Pokémon in het parkje aan de Granietgroen in Zoetermeer.
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:01:40 #115
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165031730
Ik heb 4 gyms rondom mijn huis, 2 blauw, 1 rood en 1 geel. De rode is van mij :)
pi_165031791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Pokémon in het Burgemeester Hoekstrapark in Zoetermeer? En met de Pokémon in het parkje aan de Granietgroen in Zoetermeer.
Wat een vraag 8)7 :?
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:06:56 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165031820
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat een vraag 8)7 :?
Is het de moeite om daarheen te gaan of niet. Dat is eigenlijk de vraag.
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:10:49 #118
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165031877
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is het de moeite om daarheen te gaan of niet. Dat is eigenlijk de vraag.
De vraag is, waarom zou je er niet heen gaan? :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:12:56 #119
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165031906
Dat eerste park zie ik geen bijzondere op dit moment, die tweede ook niet. Allemaal standaard spul.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:15:36 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165031941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

De vraag is, waarom zou je er niet heen gaan? :D
Omdat ik niet weet of er wat leuks zit.
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:19:12 #121
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165031992
Zit wel leuk spul wat ik nodig heb in Zoetermeer, maar veel te ver weg. Rhyhorn, Duduo, Ponyta.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:20:33 #122
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165032020
Waarom ga je niet elke dag naar kijkduin? Vlakbij zo te zien.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:24:42 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165032095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:12 schreef maikel112 het volgende:
Dat eerste park zie ik geen bijzondere op dit moment, die tweede ook niet. Allemaal standaard spul.
Thanks
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:39:20 #124
34663 SpeedyGJ
pi_165032372
Hmm heb een 80 - 100% exeggcute maar een 269CP
Heb er nog 1 van 471CP maar stap lager in IV.
Best lastig om een goeie CP met een goeie IV te krijgen.
pi_165032436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm heb een 80 - 100% exeggcute maar een 269CP
Heb er nog 1 van 471CP maar stap lager in IV.
Best lastig om een goeie CP met een goeie IV te krijgen.
Blijven wachten totdat je überhaupt goede krijgt qua CP
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:56:59 #126
34663 SpeedyGJ
pi_165032717
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Blijven wachten totdat je überhaupt goede krijgt qua CP
Yep doe ik ook ondanks ik ruim voldoende stardust heb om em volledig te kunnen poweruppen maar dat zou zonde zijn.
pi_165032746
http://www.forbes.com/sit(...)twitter#17da38b12166

Een buddy system voor Pokemon Go?

quote:
What this means in practical terms is that using the same sort of distance calculation as egg hatching, you can choose a particular Pokémon and train it by making it your “Buddy” and walking it around, which will award you with candy for that Pokémon in particular.

You can walk only one Pokémon at a time, and though you can walk them multiple times, there will be a daily limit on how much candy you can get for it. This should also come with some new kind of animation, which shows your Buddy Pokémon following you around onscreen.]
Klinkt vet :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:14:56 #128
34663 SpeedyGJ
pi_165033122
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat klinkt zeker vet :)
Kan prima gebruikt worden bij pokemons die je niet veel ziet en toch wat candy's voor moet hebben :)
Daarnaast lijkt het ook nog eens grappig :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:26:48 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165033348
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heel handig voor de zeldzamere Pokémon.
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:28:02 #130
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165033374
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:33 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Frankendael park
Woon jij ook in West?
pi_165033603
Zat net een Wartortle hier, maar ondanks 2xGreat Throw+razz niet gevangen en gevlucht.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_165033759
Dus er zat gisteravond een level 9 Mystic gym naast de deur hier, en hoewel ik mijn coins al ge-int had, dacht ik 'goh, eens kijken of ik die aan kan'.

De verdedigers:
Flareon - 1219
Arcanine - 1552
Lapras - 1638
Lapras - 1683
Slowbro - 1691
Gyarados - 1740
Arcanine - 1760
Vaporeon - 1806
Dragonite - 2348

De aanvallers:
Golduck - 1490
Flareon - 1815
Venusaur - 1496
Gyarados - 2097
Vaporeon - 1921
Dragonite - 2744

Een aardige line-up, maar blijkbaar niet goed genoeg voor mijn zorgvuldig gekozen selectie van 6, waarbij ik nog even terloops wil vermelden dat het grote deel van mijn 'A-team' zich op dat moment in andere gyms bevond. Hieronder het wedstrijdverslag:

Als eerste op het strijdtoneel, het gym-debuut van mijn Golduck genaamd Gol-D Dagobert Duck. Strijdlustig en klaar om zich te bewijzen, maakten zijn watergun korte mette met een totaal kansloze Flareon. Een simpele warming-up voor Dagobert, en een erg abrupte cooling-down voor het vosje.

Vervolgens was het de beurt aan team Mystic's tweede keuze, Arcanine. Op papier de sterkere, maar als toeschouwer van de recente verdrinkingsdood van zijn vurige maatje toch met enige angst in zijn vlammende ogen. En zo zou niet veel later blijken, volkomen terecht. Dagobert, barstensvol energie, opent met zijn sterkste aanval, hydro pump. En ja hoor, voordat Arcanine zijn eigen naam kon blaffen, viel ook hij ten prooi aan de kracht van Golduck's water. Zeeland 1953 was er niets bij. Zelfs Noah's ark had het arme hondje niet kunnen redden. 2 - 0 voor de eend.

De derde verdediger was Lapras, wiens ijzige overkomen geen partij bleek voor de hitte van Flareon's vuur. En jawel, ook de levenskracht van diens grotere broertje, de tweede Lapras, verdween letterlijk als sneeuw voor de zon. Met een glimlach dacht ik terug aan de dag, oh zo lang geleden (begin augustus) dat mijn hete vosje nog een schattige Eevee was en ik voelde een trots zoals ik aanneem alleen een vader die kan voelen.

Next up, de enige wildcard in de line-up. Toegegeven, waarschijnlijk een tikkeltje overmoedig, besloot ik Venusaur in te zetten tegen de weerbarstige Slowbro. Venusaur vocht dapper, gaf het zijn alles, maar bleek toch net iets te kort te schieten. Blaadjes (en 'sludge') tegen een schelp gooien haalt dus niet zo heel veel uit. Goh. Nadat Venusaur begeleid door luid applaus vanaf de overvolle tribunes dapper ten onder ging, bleef een zeer verzwakte Slowbro over.

Geen pokemon overboord, want het bleek vervolgens voor Gyarados maar een koud kunstje om Slowbro terug in zijn schelp te sturen. De meterslange draak en zijn venijnige beet waren vervolgens ook veel te veel voor zijn kleinere soortgenoot van de twister-overtuiging, Geen heel boeiende match, want Gary deed wat hij moest doen: Drakenpaté maken. Denk Barcelona vs schubbekutveen. Het filharmonisch orkest versus de dorpsfanfare.

De slachting die volgde zou oorlogen doen verbleken, en waarschijnlijk zal een dichter er later een magnum opus over schrijven. Vaporeon versus Arcanine. De brandweer stond in volledige verbijstering toe te kijken; zelfs zij hadden nog nooit zo snel een vuur geblust gezien. Als een lucifer in een stortregen. Natte poes wint eenvoudig van hete hond.

Met een klein schaafwondje mocht Vaporeon vervolgens ook opdraven tegen zijn kleinere evenknie, die ook al snel zijn meerdere moest erkennen. Er zat toch net wat meer PSI achter de hogedrukspuit van de uitdager.

Maar na een welverdiend ererondje rond de arena mocht ook Vaporeon plaats maken voor 'de grote jongens', de finale waar iedereen op zat te wachten en tegelijkertijd toch allang beklonken was:

Dragonite versus Dragonite. Een strijd der titanen, maar dan eigenlijk niet. Eerlijk gezegd weet ik niet goed hoe ik dit nog leuk moet verwoorden met een of andere allegorie. Het was een uitgemaakte zaak, wat ook al snel tot het verdedigende team en de mensen op de tribunes doordrong. De verdediger was geen enkele partij voor mijn veel sterkere en beter bewapende Dragonite. Er zit nu ergens een verbijsterde Mystic trainer door zijn tranen heen 'How to train your dragon' in repeat te kijken.

Het was over, gedaan, schluss. De eens zo machtige level 9 gym, roemloos ten onder. En dat allemaal door één enthousiaste jonge trainer in zijn zoektocht om pokemon-master te worden.

'Mon of the match: Gol-D Dagobert Duck. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 02-09-2016 12:58:00 ]
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:05:19 #133
34663 SpeedyGJ
pi_165034095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:46 schreef probeer het volgende:
Dus er zat gisteravond een level 9 Mystic gym naast de deur hier, en hoewel ik mijn coins al ge-int had, dacht ik 'goh, eens kijken of ik die aan kan'.

-prachtig verhaaltje-
Hahaha wat een leuk verhaaltje zeg :) je zou het zowat aan de kinderen kunnen voorlezen die met spanning zitten te luisteren :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:09:48 #134
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165034167
Kan je als aanvaller wisselen van Pokémon?
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:12:04 #135
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_165034205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je als aanvaller wisselen van Pokémon?
yep
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:13:57 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034241
Mijn eerste Squirtle gevangen O+
Dat ie maar 38cp is, is dan wel weer wat jammer.

Ook eindelijk een Poliwhirl, tot nu toe twee keer ontsnapt :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:15:17 #137
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165034268
quote:

-knip-

_O_
pi_165034273
quote:

De verdedigers:
Flareon - 1219
Arcanine - 1552
Lapras - 1638
Lapras - 1683
Slowbro - 1691
Gyarados - 1740
Arcanine - 1760
Vaporeon - 1806
Dragonite - 2348

De aanvallers:
Golduck - 1490
Flareon - 1815
Venusaur - 1496
Gyarados - 2097
Vaporeon - 1921
Dragonite - 2744

Een aardige line-up, maar blijkbaar niet goed genoeg voor mijn zorgvuldig gekozen selectie van 6, waarbij ik nog even terloops wil vermelden dat het grote deel van mijn 'A-team' zich op dat moment in andere gyms bevond. Hieronder het wedstrijdverslag:

Als eerste op het strijdtoneel, het gym-debuut van mijn Golduck genaamd Gol-D Dagobert Duck. Strijdlustig en klaar om zich te bewijzen, maakten zijn watergun korte mette met een totaal kansloze Flareon. Een simpele warming-up voor Dagobert, en een erg abrupte cooling-down voor het vosje.

Vervolgens was het de beurt aan team Mystic's tweede keuze, Arcanine. Op papier de sterkere, maar als toeschouwer van de recente verdrinkingsdood van zijn vurige maatje toch met enige angst in zijn vlammende ogen. En zo zou niet veel later blijken, volkomen terecht. Dagobert, barstensvol energie, opent met zijn sterkste aanval, hydro pump. En ja hoor, voordat Arcanine zijn eigen naam kon blaffen, viel ook hij ten prooi aan de kracht van Golduck's water. Zeeland 1953 was er niets bij. Zelfs Noah's ark had het arme hondje niet kunnen redden. 2 - 0 voor de eend.

De derde verdediger was Lapras, wiens ijzige overkomen geen partij bleek voor de hitte van Flareon's vuur. En jawel, ook de levenskracht van diens grotere broertje, de tweede Lapras, verdween letterlijk als sneeuw voor de zon. Met een glimlach dacht ik terug aan de dag, oh zo lang geleden (begin augustus) dat mijn hete vosje nog een schattige Eevee was en ik voelde een trots zoals ik aanneem alleen een vader die kan voelen.

Next up, de enige wildcard in de line-up. Toegegeven, waarschijnlijk een tikkeltje overmoedig, besloot ik Venusaur in te zetten tegen de weerbarstige Slowbro. Venusaur vocht dapper, gaf het zijn alles, maar bleek toch net iets te kort te schieten. Blaadjes (en 'sludge') tegen een schelp gooien haalt dus niet zo heel veel uit. Goh. Nadat Venusaur begeleid door luid applaus vanaf de overvolle tribunes dapper ten onder ging, bleef een zeer verzwakte Slowbro over.

Geen pokemon overboord, want het bleek vervolgens voor Gyarados maar een koud kunstje om Slowbro terug in zijn schelp te sturen. De meterslange draak en zijn venijnige beet waren vervolgens ook veel te veel voor zijn kleinere soortgenoot van de twister-overtuiging, Geen heel boeiende match, want Gary deed wat hij moest doen: Drakenpaté maken. Denk Barcelona vs schubbekutveen. Het filharmonisch orkest versus de dorpsfanfare.

De slachting die volgde zou oorlogen doen verbleken, en waarschijnlijk zal een dichter er later een magnum opus over schrijven. Vaporeon versus Arcanine. De brandweer stond in volledige verbijstering toe te kijken; zelfs zij hadden nog nooit zo snel een vuur geblust gezien. Als een lucifer in een stortregen. Natte poes wint eenvoudig van hete hond.

Met een klein schaafwondje mocht Vaporeon vervolgens ook opdraven tegen zijn kleinere evenknie, die ook al snel zijn meerdere moest erkennen. Er zat toch net wat meer PSI achter de hogedrukspuit van de uitdager.

Maar na een welverdiend ererondje rond de arena mocht ook Vaporeon plaats maken voor 'de grote jongens', de finale waar iedereen op zat te wachten en tegelijkertijd toch allang beklonken was:

Dragonite versus Dragonite. Een strijd der titanen, maar dan eigenlijk niet. Eerlijk gezegd weet ik niet goed hoe ik dit nog leuk moet verwoorden met een of andere allegorie. Het was een uitgemaakte zaak, wat ook al snel tot het verdedigende team en de mensen op de tribunes doordrong. De verdediger was geen enkele partij voor mijn veel sterkere en beter bewapende Dragonite. Er zit nu ergens een verbijsterde Mystic trainer door zijn tranen heen 'How to train your dragon' in repeat te kijken.

Het was over, gedaan, schluss. De eens zo machtige level 9 gym, roemloos ten onder. En dat allemaal door één enthousiaste jonge trainer in zijn zoektocht om pokemon-master te worden.

_O-
pi_165034347
SNORLAX ALERT VONDELPARK!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:20:32 #140
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165034356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:12 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

yep
Dat wist ik helemaal niet. Volgende keer maar eens kijken dan.
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:23:15 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:20 schreef raptorix het volgende:
SNORLAX ALERT VONDELPARK!
Late waarschuwing, dat ding is inmiddels al verdwenen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165034428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Late waarschuwing, dat ding is inmiddels al verdwenen :P
Je hebt nog 30 seconden :)
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:24:37 #143
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165034432
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:28 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Woon jij ook in West?
Nope, Ik woon in Noord - maar werk in het centrum, dus dat is mijn normale route die ik af leg.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:24:44 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt nog 30 seconden :)
Toen ik dat zei ja :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:25:14 #145
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165034441
Niemand hier uit Rotterdam die zin heeft om een team mystic gym aan te vallen? :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:27:34 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niemand hier uit Rotterdam die zin heeft om een team mystic gym aan te vallen? :')
Kan ik wel doen, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze sterker worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:29:25 #147
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165034534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kan ik wel doen, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze sterker worden.
Nee ik wil mijn exeggutor terug. Staat nu al 4 weken in die gym te koekeloeren. :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:29:46 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034547
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Nee ik wil mijn exeggutor terug. Staat nu al 4 weken in die gym te koekeloeren. :')
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165034565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

_O-
Wel raar eigenlijk dat je niet naar eigen keuze je pokemon ook kan weghalen :)
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:33:52 #150
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165034654
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

_O-
Wel raar eigenlijk dat je niet naar eigen keuze je pokemon ook kan weghalen :)
Ja precies of gewoon kan omwisselen. :') Ik denk dat ik mijn exeggutor wel op mijn buik kan schrijven.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:36:53 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ja precies of gewoon kan omwisselen. :') Ik denk dat ik mijn exeggutor wel op mijn buik kan schrijven.
Maar wel heel veel muntjes *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:37:32 #152
34663 SpeedyGJ
pi_165034766
Ja hoor mijn vriendin heeft een exeggcute van 98% en kon em gelijk evolueren naar een exeggutor met een cp van 1879 met zen headbutt 12 en solar beam 120!
En ik maar wachten op een goeie exeggcute!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:39:03 #153
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165034808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar wel heel veel muntjes *O*
Ja dat is waar. Alleen jammer dat ik een week vergeten ben om op collect te drukken. :')
pi_165034859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja hoor mijn vriendin heeft een exeggcute van 98% en kon em gelijk evolueren naar een exeggutor met een cp van 1879 met zen headbutt 12 en solar beam 120!
En ik maar wachten op een goeie exeggcute!
Kreeg op GOT een tip van een nest in Amsterdam: https://gathering.tweaker(...)ge/48189223#48189223
pi_165034877
http://www.cnet.com/news/(...)campaign=Sociallymap
Dit lijkt me zo cool _O_
Dat miste ik wel, dat je een soort eigen pokemon had :D zo heb je ook nog wat aan je starter pokemon..(al zijn we natuurlijk allemaal al lang begonnen)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:43:13 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165034907
Ik zie een Gyarados op de radar, maar heb geen zin om op pad te gaan. Is ie het waard? :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:52:56 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165035168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een Gyarados op de radar, maar heb geen zin om op pad te gaan. Is ie het waard? :@
Nogal afhankelijk van de gyarados he.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 13:53:25 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165035183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nogal afhankelijk van de gyarados he.
Tja, als ik dat toch kon zien _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:53:36 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165035186
Net even rondje gelopen en het volgende gevangen: 2 Slowpoke, 2 Magikarp, 2 Poliwag en 1 Psyduck.
Fuck the EBU.
pi_165035422
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:42 schreef Norrage het volgende:
http://www.cnet.com/news/(...)campaign=Sociallymap
Dit lijkt me zo cool _O_
Dat miste ik wel, dat je een soort eigen pokemon had :D zo heb je ook nog wat aan je starter pokemon..(al zijn we natuurlijk allemaal al lang begonnen)
Klopt, het zit al in de game, maar nog niet in de publieke API
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 14:30:45 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165035940
Hierbij haal ik Mr Mime van de zeldzaam-categorie. Zit er weer ééntje in mijn wijk verstopt _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 14:35:59 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165036036
Twee tegelijk zelfs
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:37:47 #163
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165036066
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Twee tegelijk zelfs
Yes ik heb ook een leger aan mr mimes. Mijn persoonlijke vreemdelingenlegioen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 14:38:53 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165036088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Yes ik heb ook een leger aan mr mimes. Mijn persoonlijke vreemdelingenlegioen.
Vind hem het niet eens meer waard om speciaal naar op zoek te gaan. Heb er drie, goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:58:32 #165
179002 GwaiLow
pi_165036492
Zo, heb 95 Charmander candy's op het moment. Nog 5 te gaan en ik heb een zeer sterke Charmeleon klaarstaan om Charizard te worden. Is Charizard een sterke Pokemon trouwens? Weet nog dat ik vroeger altijd Charizard fan was haha
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 15:08:06 #166
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165036685
45000 gescoord.

Gyrados, Arbok, Victreebell, Nidorina, Rapidash nieuw gemaakt
Verder 6 pidgeys, 10 weedles, nieuwe Flareon (genaamd sparky :( ) nieuwe Venomot, nieuwe Fearow, Golbat, Seaking, Golbat, Pidgeot, Dewgong.

Dat was wel weer een LuckyEgg waardig :Y ! Alleen mijn Gyrados gespaard van 400 magikarps :( heeft Twiter :'( !!!!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:11:49 #167
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165036767
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef Renesite het volgende:
45000 gescoord.

Verder 6 pidgeys, 10 weedles, nieuwe Flareon (genaamd sparky :( ) nieuwe Venomot, nieuwe Fearow, Golbat, Seaking, Golbat, Pidgeot, Dewgong.

Dat was wel weer een LuckyEgg waardig :Y ! Alleen mijn Gyrados gespaard van 400 magikarps :( heeft Twiter :'( !!!!!!
Nice! Wat is zijn username zodat ik hem kan volgen?
pi_165036777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:12:43 #169
179002 GwaiLow
pi_165036781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef Renesite het volgende:
45000 gescoord.

Ach ja, dat heb ik ook vaak. Gelukkig kan ik elke week weer een nieuwe Gyrados maken
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:14:39 #170
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165036830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, heb 95 Charmander candy's op het moment. Nog 5 te gaan en ik heb een zeer sterke Charmeleon klaarstaan om Charizard te worden. Is Charizard een sterke Pokemon trouwens? Weet nog dat ik vroeger altijd Charizard fan was haha
Prima tegen Dragonite meen ik
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 15:21:35 #171
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165036968
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

}:| NO!
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 15:21:58 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165036977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:12 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ach ja, dat heb ik ook vaak. Gelukkig kan ik elke week weer een nieuwe Gyrados maken
Vang je zoveel magische karpers per week?!
pi_165036982
Nog 12 minuten tot ik mijn muntjes krijg :o de vorige keer werd mijn gym respecitevelijk 5, 12 en 13 minuten voor de timer terugveroverd _O-

Zou het dan eindelijk?
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:25:01 #174
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165037041
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Norrage het volgende:
Nog 12 minuten tot ik mijn muntjes krijg :o de vorige keer werd mijn gym respecitevelijk 5, 12 en 13 minuten voor de timer terugveroverd _O-

Zou het dan eindelijk?
Heb je dat zelf getimed of kan je dat ergens terug zien?
pi_165037081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:25 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Heb je dat zelf getimed of kan je dat ergens terug zien?
Zelf getimed. Ik ga hysterisch om de zoveel minuten naar mijn countdown kijken als die binnen het uur is :D
pi_165037345
Hij heeft het gehaald *O* _O_
Kan ik meteen een incubator kopen :)
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:38:53 #177
38496 Perrin
pi_165037358
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:38 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft het gehaald *O* _O_
Kan ik meteen een incubator kopen :)
Feli!
pi_165037426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
Probleem van Charizard is dat het een vuur pokemon is. Water pokemon zijn al heel erg sterk zoals Poliwrath, Golduck, Slowbro en Vaporeon to name a few en die heeft iedereen tot zijn beschikking. Als je dan kijkt waar Charizard effectief tegen is dan kom je uit bij pokemon die zelden in gym's te vinden zijn.

Charizard is wel nog altijd de leukste om te hebben en ziet er ook wel bruut uit, maar daar is alles mee gezegd. Je kan dan nog beter een Arcanine hebben aangezien die een hogere potentie heeft.
pi_165037443
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Probleem van Charizard is dat het een vuur pokemon is. Water pokemon zijn al heel erg sterk zoals Poliwrath, Golduck, Slowbro en Vaporeon to name a few en die heeft iedereen tot zijn beschikking. Als je dan kijkt waar Charizard effectief tegen is dan kom je uit bij pokemon die zelden in gym's te vinden zijn.

Charizard is wel nog altijd de leukste om te hebben en ziet er ook wel bruut uit, maar daar is alles mee gezegd. Je kan dan nog beter een Arcanine hebben aangezien die een hogere potentie heeft.
Vuurbeestjes zijn vrij nutteloos helaas, gezien de waterpokemon nogal overpowered zijn :( Terwijl ze eigenlijk stuk voor stuk de leukste pokemon zijn.
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:46:36 #180
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_165037472
Gisteren een Slowbro van 1651 gevangen.. maar de IV's zijn niet eens goed.
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Norrage het volgende:

Zou het dan eindelijk?
De vorige keer had ik 2 gyms meer dan 5 uren in bezit maar ze werden 20 minuten van te voren ingenomen. En een keer daarvoor had ik 's avonds een gym overgenomen, om 9:00 ongeveer kon ik mijn coins claimen en 5 minuten van te voren werd de gym ingenomen.

Beide keren heb ik de gyms zelf weer overgenomen om vervolgens mijn coins te claimen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_165037489
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vuurbeestjes zijn vrij nutteloos helaas, gezien de waterpokemon nogal overpowered zijn :( Terwijl ze eigenlijk stuk voor stuk de leukste pokemon zijn.
Yep, ik had liever een creatievere invulling gezien betreft de kracht van pokemon want nu komt het er op neer dat er hooguit 6/7 goed zijn voor gym's en de rest is leuk voor de Pokedex.
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:49:58 #182
38496 Perrin
pi_165037515
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tegen Exeggutor zijn ze wel fijn, bijv.
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:53:12 #183
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_165037558
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zelf getimed. Ik ga hysterisch om de zoveel minuten naar mijn countdown kijken als die binnen het uur is :D
En? Resultaat? :D
pi_165037586
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Tegen Exeggutor zijn ze wel fijn, bijv.
Ja, tegen zeldzame gras-pokemon zijn ze wel sterk :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:53 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

En? Resultaat? :D
Zie boven. Gehaald! Eens kijken of deze level 10 gym het nog een dag volhoudt :) Zal wel niet gezien weekend :P
pi_165037628
Wat wel een toffe feature zou zijn, als men laat zien hoe lang de Gym al in bezit van die kleur is.
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:59:49 #186
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165037665
Ik wil gewoon een leuke reward als hij al een paar weken bezet is door je eigen pokemon.
pi_165037727
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gewoon een leuke reward als hij al een paar weken bezet is door je eigen pokemon.
Het zou in ieder geval al leuk zijn als je wat meer dingen kan weten of je gymgebruik; welke gyms je uberhaupt bezet en waar, hoeveel en hoe lang. Dat je na een week misschien meer muntjes krijgt voor een gym die je zolang hebt etc.
pi_165037870
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het zou in ieder geval al leuk zijn als je wat meer dingen kan weten of je gymgebruik; welke gyms je uberhaupt bezet en waar, hoeveel en hoe lang. Dat je na een week misschien meer muntjes krijgt voor een gym die je zolang hebt etc.
In elk geval welke Pokemon waar zit..
Make my day!
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:20:21 #189
179002 GwaiLow
pi_165038017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Okidoki :D. Toch leuk om te hebben idd. Arcanine heb ik ook !
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:21:49 #190
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_165038042
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:11 schreef agter het volgende:

[..]

In elk geval welke Pokemon waar zit..
Dat zou ik ook graag willen weten.
Als je er meerdere in gyms hebt zitten moet je maar net weten uit welke gym hij geschopt wordt, zodat je weer terug kan om die gym weer over te nemen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_165038155
Meer mensen een outage bij de pokemongomap van Mchristopher?
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:39:42 #192
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165038326
Ik zie nooit coole evoluties in het wild (volgens mij uberhaupt geen evoluties...) maar nu ineens een blastoise. Jeetje. Berry na berry, ultra ball na ultra ball maar uiteindelijk rent dat kutbeest gewoon weg :r :r
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:30:46 #193
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165040338
Foutje in het spel denk ik, Areodactyl uit mn 10km ipv Onix/Magmar :o
pi_165040492
Gisteravond een aerodactyl in het wild gevangen 8-)

SPOILER
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:57:02 #195
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165040805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:38 schreef Igen het volgende:
Gisteravond een aerodactyl in het wild gevangen 8-)

SPOILER
Echt, dat jullie al die dingen in het wild tegenkomen vind ik serieus bizar. Mijn meest bijzondere wildvangst is Wigglytuff volgens mij :')
pi_165040898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:57 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Echt, dat jullie al die dingen in het wild tegenkomen vind ik serieus bizar. Mijn meest bijzondere wildvangst is Wigglytuff volgens mij :')
Waar ik woon ook, maar bij de grote kruising op 5 minuten fietsen spawnen wel vaker gekke dingen zoals Lapras, Dragonite, Blastoise... Maar tot nu toe was ik altijd te laat en hoorde het dan later op facebook of whatsapp.
pi_165041366
Heb je nog twee minuten om een Abra te vinden, komt er een ei uit.

Uiteindelijk de waardeloze Abra toch gevonden en een flink goede Bellsprout uit het eitje gekregen.

Vandaag al 7-8 km rondjes in mijn wijk gefietst. :X
Straks even een lijstje.
pi_165041466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef Jules123 het volgende:
Meer mensen een outage bij de pokemongomap van Mchristopher?
Ik gebruik nu 0.3.4 (de nieuwste) en gebruik 2 PTC accounts, maar merk geen verschil dat hij sneller scant.

Vanavond even proberen met 4 of 6 accounts over een groter gebied :)
Voor de rest werkt hij, alleen de spawnpoints laat hij niet meer zien.
pi_165041666
quote:
Trainers, the upcoming version of Pokémon GO introduces a new Buddy Pokémon experience. You will be able to pick your favorite Pokémon to become your buddy. Having a Buddy Pokémon opens up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen. A Trainer can earn Candy for their buddy by walking a certain distance. When you want a different experience, you will be able to choose a new buddy at any time. Go out and explore the world with your Buddy Pokémon!
Follow our official channels to receive updates.
Klinkt leuk die nieuwe functie in de komende update. Zolang je niet 30km moet afleggen voor 1 candy. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken.
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:58:44 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165042028
*O* Level 25 *G*
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:00:10 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165042057
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:03 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat was in ingress ook nooit dat je kon zien welke portals je had. Helaas. Goed onthouden :{
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:00:23 #202
38496 Perrin
pi_165042061
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:42 schreef Blobje het volgende:

[..]

Klinkt leuk die nieuwe functie in de komende update. Zolang je niet 30km moet afleggen voor 1 candy. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken.
Snorlax en Lapras candy *O*
pi_165042109
Dit klinkt leuk :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:10:24 #204
12172 Rabieluh
pi_165042266
`Buddy System genot!111
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:14:37 #205
12172 Rabieluh
pi_165042351
Dankzij een rondje Middelburg kon ik een Primeape en een Slowbro evolven.

Dikke primaaaaaaaa.
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:46:54 #206
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_165043184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:57 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Bij mij is de meest bijzondere wildvangst een Snorlax, helaas maar 250 cp :(
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:51:02 #207
12172 Rabieluh
pi_165043315
Er kwam net een Hypno binnen, ook voor 't eerst.
pi_165043876
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vandaag al 7-8 km rondjes in mijn wijk gefietst. :X
Straks even een lijstje.
In een uurtje of 2:

Ekans
Venonat 3x
Jigglypuff 2x
Eevee 2x
Pikachu
Pidgeot
Drowzee
Slowpoke
Oddish 2x
Mr. Mime
Horsea
Starmie (Nieuw)
Magikarp 6x
Diglett
Goldeen 2x
Psyduck
Parasect
Shellder
Vulpix
Graveler (Nieuw)
Bellsprout (ei)
Abra

Rondje van 1,5 km waarin ik zo'n 0,4 vierkante kilometer op mijn radar zie.
Ach, niet de beste en de zeldzaamste Pokémon, maar het blijft wel leuk zo.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:21:52 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165044295
Dat buddy-systeem is echt cool. Dat betekent dat ik in ieder geval Candy kan gaan verzamelen voor Pokémon die ik hier nooit zie zoals Charmender en Pikachu.
pi_165044384
De nieuwe update staat al in de IOS appstore :)
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:25:35 #211
12172 Rabieluh
pi_165044394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:07 schreef DJKoster het volgende:

[..]

In een uurtje of 2:

Ekans
Venonat 3x
Jigglypuff 2x
Eevee 2x
Pikachu
Pidgeot
Drowzee
Slowpoke
Oddish 2x
Mr. Mime
Horsea
Starmie (Nieuw)
Magikarp 6x
Diglett
Goldeen 2x
Psyduck
Parasect
Shellder
Vulpix
Graveler (Nieuw)
Bellsprout (ei)
Abra

Rondje van 1,5 km waarin ik zo'n 0,4 vierkante kilometer op mijn radar zie.
Ach, niet de beste en de zeldzaamste Pokémon, maar het blijft wel leuk zo.
Een Graveler tegenkomen is toch wel lekker hoor, sinds gister heb ik die ook maar dat komt louter door de eggs.
pi_165044408
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm best irritant dat gigantische lapras icoontje :')__
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:26:52 #213
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165044433
36 evoluties klaar staan, 3 nieuw. kan nog een vierde nieuwe maken maar wil eerst een betere vinden.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:29:12 #214
12172 Rabieluh
pi_165044500
Oh verrek, ik heb opeens weer een lucky egg, vanwege lvl 25 gekregen. Helaas heb ik geen zin meer om evoluties op te sparen :P.

Wat is de volgende meest efficiënte manier van XPen met lucky egg? Ik denk wat incubators timen, een leuk pokestoprondje vinden, incense aan en gaan met die banaan?
pi_165045192
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:26 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hmm best irritant dat gigantische lapras icoontje :')__
Huh, ik heb niks?
Protčge moi de mes désirs.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 21:56:18 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165045422
quote:
oh?!
pi_165045592
Geef hem geen eten.
pi_165046577
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Geef hem geen eten.
:'( !
pi_165046657
Ik zit mobiel, iemand zin om een topic te maken over dat buddy systeem? Vast wel ergens een nieuwsbericht over te vinden :@
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 22:42:56 #220
42184 crew  DaMart
pi_165046688
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef picodealion het volgende:
Ik zit mobiel, iemand zin om een topic te maken over dat buddy systeem? Vast wel ergens een nieuwsbericht over te vinden :@
Bijvoorbeeld eentje van de site van Niantic zelf:

quote:
Go out and explore with your Buddy Pokémon!
Hi everyone,

It’s been a busy summer and, in addition to battling bots and fixing bugs, we’ve also been busy working on some new features for our Pokémon GO Trainers. As you know, we recently released the new Pokémon Appraisal feature, which helps Trainers identify which Pokémon has the most potential for battle. Today we wanted to let you know about a new feature for the game that is just around the corner.

The next addition to Pokémon GO will be Buddy Pokémon. You will be able to pick your favorite Pokémon from your collection to become your buddy, opening up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen, adding helpful bonuses such as awarding Candy for walking together. You’ll also have the ability to change your Buddy Pokémon at any time.

We’ve got a lot more in the works this fall. Stay tuned here for all the details.

Thanks,
The Pokémon GO Development Team
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 22:59:18 #221
42184 crew  DaMart
pi_165047107
Die truc met de namen werkt dus echt maar één keer bij Eevees... heb nu een Vaporeon die Sparky heet en Jolteons die Rainer en Pyro heten :D.

Maar tijdens de lucky egg-sessie zojuist van tweederde level 22 naar 20% level 23 gegaan. 62300 XP erbij en 3 nieuwe Pokemon:

Gyarados
Persian
Wigglytuff
pi_165048384
Wat cool! Nu al :) nog niet in de Apple store though
pi_165048683
Het lijkt me wel tof om een middagje pokemon te combineren met een wandeling in een natuurgebied. Heeft er iemand ervaring met (een) goede locatie(s) hiervoor?

Dus niet op dezelfde plek steeds heen en weer lopen ;)
-.-
pi_165048816
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:04 schreef Hitsumi het volgende:
Het lijkt me wel tof om een middagje pokemon te combineren met een wandeling in een natuurgebied. Heeft er iemand ervaring met (een) goede locatie(s) hiervoor?

Pokemon spawns gaan per bevolkingsdichtheid.
Dat is er dus bijna niet in een natuurgebied.
pi_165048865
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet, is het dan ook zo dat hoe meer mensen bij een lure pokemon aan het spelen zijn, hoe meer kans op betere pokemon?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 00:16:53 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165048971
quote:

[..]

Complete onzin.

Zat natuurgebieden waar het wel kan, maar die zijn doorgaans niet erg groot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165048988
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:12 schreef VerdachtParkietje het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet, is het dan ook zo dat hoe meer mensen bij een lure pokemon aan het spelen zijn, hoe meer kans op betere pokemon?
Hmm, ik denk meer dat gedoeld wordt op waar veel mobiele activiteit was ten tijden van het scannen door.. Niantic? Of de providers.

Toch dacht ik ook wel berichten langs te hebben zien komen waarin gehint werd naar bepaalde natuurgebieden. In en rond mijn eigen stad heb ik enkele bezocht, maar dat was inderdaad niet veel soeps.
-.-
  zaterdag 3 september 2016 @ 00:29:30 #229
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_165049209
Gisteravond evolve rondje gedaan nu level 19. Vandaag drie nieuwe in het wild gevangen: Seel, Magneton en Gloom.
Chaos is a ladder.
  zaterdag 3 september 2016 @ 00:31:40 #230
12172 Rabieluh
pi_165049249
quote:

[..]

Dat natuurgebied bij Bergen op Zoom is wel okay blijkbaar, al moet je daar ook een kilometerslange weg heen....en dan weer teruglopen.
pi_165049381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dat natuurgebied bij Bergen op Zoom is wel okay blijkbaar, al moet je daar ook een kilometerslange weg heen....en dan weer teruglopen.
Doel je dan op Molenplaat? Dat zou inderdaad wel erg heen en weer lopen zijn.
-.-
pi_165049629
Als ik zie wat er de laatste 2 dagen allemaal buiten spawnt, dan baal ik dat ik eergisteren niet naar buiten gelopen ben voor die Lapras :')_
pi_165049725
Merken jullie ook dat er steeds minder gespeeld wordt? Vanavond ging in om 19.00 uur naar sonsbeek park Arnhem waar normaal altijd 3 lures aan staan, maar ik kwam daar aan en er was gewoon niemand en de lures stonden allemaal uit.
  zaterdag 3 september 2016 @ 00:57:26 #234
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165049809
Kon na mijn Twister-Gyarados weer een nieuwe Karp evolven zojuist, weer twister :') Wat een kutgrap.
  zaterdag 3 september 2016 @ 00:59:06 #235
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165049842
Wel 35k erbij na het evolven, dus een piepklein beginnetje aan level 24 kunnen maken.
pi_165052514
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Merken jullie ook dat er steeds minder gespeeld wordt? Vanavond ging in om 19.00 uur naar sonsbeek park Arnhem waar normaal altijd 3 lures aan staan, maar ik kwam daar aan en er was gewoon niemand en de lures stonden allemaal uit.
Ik merk het vooral aan gyms. Je houdt slechte gyms vaker, en ik kom vaker eentje tegen die niet eens vol zit op level 3.
  zaterdag 3 september 2016 @ 09:32:41 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165052620
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:18 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik merk het vooral aan gyms. Je houdt slechte gyms vaker, en ik kom vaker eentje tegen die niet eens vol zit op level 3.
Als de lures in Kijkduin nog maar ff blijven :)
Maar zelf begin ik ook wat af te kicken. Nieuwe beestjes vind ik leuk, maar daar zijn er niet meer zoveel van
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:13:21 #238
179002 GwaiLow
pi_165053116
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Maar zelf begin ik ook wat af te kicken. Nieuwe beestjes vind ik leuk, maar daar zijn er niet meer zoveel van
Denk vandaag even langs te gaan bij Kijkduin. Gaat wel regenen vanavond geloof ik. Hoop dat het nog een beetje ''epic'' is daar :D

Nee het wordt steeds lastiger met nieuwe beestjes. Ben zelf nu bezig zoveel mogelijk Bulbasaur, Squirtle en Charmander te vangen, zodat ik Blastoise, Charizard en Venussaur kan maken. Charizard heb ik nu zo goed als.
pi_165053151
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nee hoor, je kan daar gewoon een ronde lopen. Einde van die weg ligt een graspad en ook op dat graspad blijft gigantisch veel spawnen..
pi_165053170
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:04 schreef Hitsumi het volgende:

Kop vh hoofd bergen op zoom.. (Noordlandseweg). Wel maar 1 pokestop dus kom met heel veel ballen.. Het is echt net kijkduin..
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:46:56 #241
179002 GwaiLow
pi_165053512
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O ja, welke bus/tram kon je ook alweer het beste pakken vanaf Den Haag CS naar Kijkduin? :D
pi_165054280
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Kop vh hoofd bergen op zoom.. (Noordlandseweg). Wel maar 1 pokestop dus kom met heel veel ballen.. Het is echt net kijkduin..
Ik ga vanmiddag weer even langs *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165054660
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

O ja, welke bus/tram kon je ook alweer het beste pakken vanaf Den Haag CS naar Kijkduin? :D
Het nummer weet ik zo niet, maar het is de voorste bus als je uit het station komt en er staan nog een stuk of 50 andere Pokemonjagers te wachten, dus het kan niet echt fout :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_165054678
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Niet helemaal wat ik zocht, maar een rondje daar is al gauw een kilometer of.. 2,5? Dus dat is op zich nog wel aardig. Ik denk dat ik het morgen maar eens ga proberen ^O^ Wel een beetje ver helaas.
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het nummer weet ik zo niet, maar het is de voorste bus als je uit het station komt en er staan nog een stuk of 50 andere Pokemonjagers te wachten, dus het kan niet echt fout :)
Vanaf CS is het bus 24, vanaf HS bus 26. Tram 3 kan, maar dan moet je een eindje lopen.
-.-
pi_165054732
quote:

[..]

Edit:

[ afbeelding ]

Ik krijg deze niet aan de praat. Hij laat wel de kaart zien maar geen pokemons.
pi_165055119
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik ga vanmiddag weer even langs *O*
Ik ook! :D
pi_165055253
oH mY goSh HeB neT eEn RaTtAtA geVanguH mAn
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 13:26:07 #248
42184 crew  DaMart
pi_165055628
Ik bedacht gisterenavond op de fiets nog wel een manier waarop het vangen van Pidgeys, Rattata's en zo weer leuk gemaakt kan worden... daarvoor zou Niantic een zwarte Pokeball met lontje, de Pokebom kunnen introduceren. Zodra je zo'n beest daarmee raakt, wordt hij niet gevangen, maar opgeblazen *O*.
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:33:13 #249
34663 SpeedyGJ
pi_165055705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kreeg op GOT een tip van een nest in Amsterdam: https://gathering.tweaker(...)ge/48189223#48189223
Dat is helaas wat ver uit de buurt ;)
Heb zelf ook al aantal goeie sterke pokemonnen waarvan vlareon de sterkste van allemaal, zelfs een dragonite van 25** cp maak ik klein :D
  zaterdag 3 september 2016 @ 14:00:03 #250
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165056119
quote:
Zit jij in een buitenlandse appstore dan?
pi_165056450
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:18 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Bij Haarlem station, waar het doorgaans druk is, heeft gister een paar uur een Gloom van 400 het volgehouden. In z'n uppie.
pi_165056459
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht gisterenavond op de fiets nog wel een manier waarop het vangen van Pidgeys, Rattata's en zo weer leuk gemaakt kan worden... daarvoor zou Niantic een zwarte Pokeball met lontje, de Pokebom kunnen introduceren. Zodra je zo'n beest daarmee raakt, wordt hij niet gevangen, maar opgeblazen *O*.
Dan heeft de professor er toch niets meer aan man :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 3 september 2016 @ 14:24:17 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165056602
Gisteren had ik Tauros op de radar, helaas niet kunnen zoeken :(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165056771
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef Debsterr het volgende:
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Zit je in amerika?
pi_165057121
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jawel, kan hij gehaktballen draaien van de resten en broodjes bal gaan verkopen.
  zaterdag 3 september 2016 @ 14:56:00 #256
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165057176
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

[..]

Zit je in amerika?
Canada :Y nog 18 dagen om 'm te vinden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 15:03:22 #257
42184 crew  DaMart
pi_165057318
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Scheelt hem weer tijd... Pokemon is al ontleed dan :D.
pi_165057409
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Gooi zoveel eitjes aan als je kan zou ik zeggen. Die mister mime had ik de eerste keer uit een eitje
pi_165057441
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Succes! Hopelijk heb je 'm! :o
pi_165057450
Yessss eindelijk een dragonite gevangen *O*
pi_165057662
Mijn eerste Dratini gevangen *O* Op mn werk nog wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_165057680
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:10 schreef Igen het volgende:
Yessss eindelijk een dragonite gevangen *O*
Yeaaaah! *O* Coooool!! 8-)
  zaterdag 3 september 2016 @ 15:44:20 #263
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165057801
Lekker rondje gelopen. Als eerste kwam mijn 5 km ei uit, daar zat een Staryu in. Daar valkbij ook nog een Koffing gevangen, toen naar Oost-Souburg gelopen, daar twee Venonat, één Magmar (nieuw), Pikachu en Eevee gevangen. Allemaal in een tijdsbestek van 10 minuten. Ook nog een level 3 gym van blauw veroverd en muntjes geclaimd. Binnen 19 minuten was ik de gym alweer kwijt :') Daarna weer naar Middelburg gelopen. Onderweg een Omanyte (nieuw) gevangen en een Poliwag kan helaas vluchten. Uiteindelijk kwam mijn volgende 5 km ei uit, daar zat een Gastly in, en vlakbij ook nog een Eevee gevangen.
Fuck the EBU.
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:45:34 #264
34663 SpeedyGJ
pi_165058656
Ik vang een raichu van 244cp, komt mijn vriendin aan dat ze em ook heeft gevangeb met een cp van 1024 :o
Hoe oneerlijk kan het leven zijn ;)
  zaterdag 3 september 2016 @ 17:01:11 #265
268260 Dr.Mikey
pi_165058960
zijn de servers plat?
R.I.P DTS.
  zaterdag 3 september 2016 @ 17:02:46 #266
34663 SpeedyGJ
pi_165058996
Oke klagen helpt -O_
Een dratini gevangen van 635cp met 94% IV.
Alleen de twister aanval bevalt me niet, deze neem ik toch niet mee als ik em laat evolueren?
  zaterdag 3 september 2016 @ 17:03:21 #267
34663 SpeedyGJ
pi_165059033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:23 schreef raptorix het volgende:
met deze info vanochtend de auto ingestapt met de vriendin en er bijna 2 uur rondgelopen.
Resultaat 21 Bulbasaurs :D
Vriendin helaas iets minder, volgens mij 4 op rij die bij haar met de eerste bal wegvlogen :(
96 candy nu en kan nog 21 kapot maken, dus nog hier in Groningen de laatste 2 vangen.
Tijdens het lopen nog een Mankey uit een ei en precies 50 candy *O*
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:31:06 #269
12172 Rabieluh
pi_165061157
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker rondje gelopen. Als eerste kwam mijn 5 km ei uit, daar zat een Staryu in. Daar valkbij ook nog een Koffing gevangen, toen naar Oost-Souburg gelopen, daar twee Venonat, één Magmar (nieuw), Pikachu en Eevee gevangen. Allemaal in een tijdsbestek van 10 minuten. Ook nog een level 3 gym van blauw veroverd en muntjes geclaimd. Binnen 19 minuten was ik de gym alweer kwijt :') Daarna weer naar Middelburg gelopen. Onderweg een Omanyte (nieuw) gevangen en een Poliwag kan helaas vluchten. Uiteindelijk kwam mijn volgende 5 km ei uit, daar zat een Gastly in, en vlakbij ook nog een Eevee gevangen.
Is niet verkeerd hier he, in Souburg. :7
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 18:51:34 #270
42184 crew  DaMart
pi_165061632
Die nestkaart van The Silphroad is wel handig... vond een Tentacoolnest in de buurt, dus heb nu eindelijk genoeg candy voor een Tentacruel *O* :D.
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:56:24 #271
179002 GwaiLow
pi_165061754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vang een raichu van 244cp, komt mijn vriendin aan dat ze em ook heeft gevangeb met een cp van 1024 :o
Hoe oneerlijk kan het leven zijn ;)
Kijkduin? Ving daar ook een Raichu. Maar had m al!

Kijkduin was top trouwens. Echt bizar de hoeveelheid verschillende pokemon die daar spawnen op dat Deltaplein. Was wel erg druk uiteraard! Lekker weertje ook vandaag. Hele hoop mooie vangsten!
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:59:41 #272
34663 SpeedyGJ
pi_165061839
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:56 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Kijkduin? Ving daar ook een Raichu. Maar had m al!

Kijkduin was top trouwens. Echt bizar de hoeveelheid verschillende pokemon die daar spawnen op dat Deltaplein. Was wel erg druk uiteraard! Lekker weertje ook vandaag. Hele hoop mooie vangsten!
Nee hier in Dokkum zelf in een park :o
Kijkduin staat binnenkort weer op het programma :D
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:01:02 #273
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_165061864
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Nee hier in Dokkum zelf in een park :o
Kijkduin staat binnenkort weer op het programma :D
Was dat toevallig het Bonifatiuspark? Ik ben vandaag nog in Dokkum geweest.. maar het was veel te druk door de admiraliteitsdagen.

Wel heb ik in dat park een keer een Electabuzz gevangen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:11:55 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165062177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:31 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Is niet verkeerd hier he, in Souburg. :7
Nee, zeker niet, ga er maar vaker heen. :)
Fuck the EBU.
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:17:46 #275
34663 SpeedyGJ
pi_165062362
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Was dat toevallig het Bonifatiuspark? Ik ben vandaag nog in Dokkum geweest.. maar het was veel te druk door de admiraliteitsdagen.

Wel heb ik in dat park een keer een Electabuzz gevangen.
:o ja klopt en het is inderdaad behoorlijk druk door deze 4 dagen feest van het haar :)
Maar natuurlijk wel besten gezellig :)
pi_165063120
Dat Kijkduin is echt bizar. Eerste keer dat ik daar ben geweest maar had het echt niet zo druk verwacht. Ben er 3 uur geweest maar jammer genoeg niet echt iets nieuws gevangen (131 pokedex) dus dat is ook niet zo heel raar

pi_165063755
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat buddy-systeem is echt cool. Dat betekent dat ik in ieder geval Candy kan gaan verzamelen voor Pokémon die ik hier nooit zie zoals Charmender en Pikachu.
Moet je ze nog wel hebben ipv weggetieft ivm lage cp. Charmender was mijn startpokemon, maar in mijn opruimwoede weggegooid :') En pikachu pikte ik pas op na mijn 40e ei uit een 2km variant. Dus ik ga Ash achterna denk ik, wordt dat mijn buddy. Want pikachu kom ik nergens tegen bij mijn omgeving :(
mag het weten
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:24:36 #278
12172 Rabieluh
pi_165064431
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee, zeker niet, ga er maar vaker heen. :)
Die Magmar had je zeker in de buurt van die school helemaal in het noorden gevonden? Op dat kruispunt met Groot-Abeele spawnt paar keer per dag een clefairy.
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:54:45 #279
179002 GwaiLow
pi_165065311
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef firecow het volgende:
Dat Kijkduin is echt bizar. Eerste keer dat ik daar ben geweest maar had het echt niet zo druk verwacht. Ben er 3 uur geweest maar jammer genoeg niet echt iets nieuws gevangen (131 pokedex) dus dat is ook niet zo heel raar

[ afbeelding ]
Ben zelf iets van 3.5u geweest en het was idd tof en bizar maar niks nieuws gevangen. Kan wel weer paar nieuwe evoluties maken, dat is ook belangrijk. Schitterend dat er op 1 plein zoveel verschillende Pokemon spawnen. Heb zelf 112 in mn Dex trouwens, maar toch niks nieuws. Mn vriendin was level 12 en kreeg continu iets nieuws haha! Ze kreeg ook nog een Snorlax uit een ei en die heb ik niet eens prrrrr
pi_165065505
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn eerste Dratini gevangen *O* Op mn werk nog wel.
En daarna vanmiddag nog 2 _O-

Een maand lang nooit een Dra'tje op de radar en nu 3 op een dag.
pi_165065682
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:31 schreef Unites het volgende:

[..]

Yeaaaah! *O* Coooool!! 8-)
:Y Wel maar 351cp dus ik heb al m'n stardust (en een hoop snoepjes) ertegenaan gegooid om 'm nu op 1772cp te krijgen. Nou flink verder grinden om meer stardust te krijgen. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2016 21:11:26 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 21:39:10 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165066328

Beetje jammer weer dat ik die niet tegen ben gekomen. Wel eindelijk een Starmie, dus tevreden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 3 september 2016 @ 21:40:11 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165066350
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:24 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Die Magmar had je zeker in de buurt van die school helemaal in het noorden gevonden? Op dat kruispunt met Groot-Abeele spawnt paar keer per dag een clefairy.
Die Magmar zat in die wijk achter die school bij dat speeltuintje aldaar.
Fuck the EBU.
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:11:38 #284
34663 SpeedyGJ
pi_165067045
Meer mensen die niet goed kunnen inloggen?
Bij mij lukt het maar matig en als ik erin zit en wil battelen blijft het hangen.
  zaterdag 3 september 2016 @ 23:59:13 #285
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165071059
Moest vandaag naar Breda en maar een stukje omgereden op de weg terug via Kijkduin. Best bizar om te zien, al denk ik dat het overdag nog een stuk ernstiger is. We waren er nu rond 20.45 geloof ik, en 22.10 liepen we weer weg. Regende nog best tussendoor.
pi_165073352
Zojuist mijn eerste Arcanine geevolueerd. 95.6%, 1691cp, bite en fire blast. Helaas geen fire fang, maar wel de beste aanvallende special.

Wel of niet dust tegenaan gooien?

Edit: Wel natuurlijk. 6e ipv 4e in de offense-ranking is nog steeds verschrikkelijk goed.
  zondag 4 september 2016 @ 07:58:45 #287
179002 GwaiLow
pi_165073719
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:59 schreef Valerie. het volgende:
Moest vandaag naar Breda en maar een stukje omgereden op de weg terug via Kijkduin. Best bizar om te zien, al denk ik dat het overdag nog een stuk ernstiger is. We waren er nu rond 20.45 geloof ik, en 22.10 liepen we weer weg. Regende nog best tussendoor.
Haha wat grappig. Ik ben gister overdag geweest toevallig. Wist dat het ging regenen dus dus rond 17:30 weer met de bus naar t station. Het kost je daar wel super veel pokeballen, maar als je in de bus terug zit kan je die allemaal weer terug pakken!

Denk dat ik straks even voor Bulbasaur naar t Rembrandt Park ga, en pas als ik mn Venusaur kan maken ga ik weer naar huis, haha.
pi_165073784
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 04:00 schreef probeer het volgende:
Zojuist mijn eerste Arcanine geevolueerd. 95.6%, 1691cp, bite en fire blast. Helaas geen fire fang, maar wel de beste aanvallende special.

Wel of niet dust tegenaan gooien?

Edit: Wel natuurlijk. 6e ipv 4e in de offense-ranking is nog steeds verschrikkelijk goed.
Nice! :) Heb er daar 2 van! Een van m'n favorieten!
pi_165073787
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje jammer weer dat ik die niet tegen ben gekomen. Wel eindelijk een Starmie, dus tevreden.
Genoeg candy sparen en je krijgt 'm vanzelf ;)

Wel zonde, ja...... :'(
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 08:58:55 #290
42184 crew  DaMart
pi_165074043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:51 schreef DaMart het volgende:
Die nestkaart van The Silphroad is wel handig... vond een Tentacoolnest in de buurt, dus heb nu eindelijk genoeg candy voor een Tentacruel *O* :D.
Of je komt een Tentacruel in het wild tegen als je genoeg candy hebt voor een evolutie :').

Lijkt soms wel of je juist ineens Pokemon tegenkomt die je anders toch via een evolutie had gekregen.
pi_165074046
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:04 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

met deze info vanochtend de auto ingestapt met de vriendin en er bijna 2 uur rondgelopen.
Resultaat 21 Bulbasaurs :D
Vriendin helaas iets minder, volgens mij 4 op rij die bij haar met de eerste bal wegvlogen :(
96 candy nu en kan nog 21 kapot maken, dus nog hier in Groningen de laatste 2 vangen.
Tijdens het lopen nog een Mankey uit een ei en precies 50 candy *O*
Geen dank ;)
Overigens spawnen er ook redelijk vaak Onyxen, ik kom elke dag uit op Lelylaan vanuit mijn werk en had hem redelijk vaak in mijn sightings, uiteindelijk ook gevangen, helaas maar iets van 300 CP ;(
pi_165074054
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:51 schreef DaMart het volgende:
Silphroad
Had een hele dikke Tentacruel hier in de buurt, geloof iets van 1250 CP :)
  zondag 4 september 2016 @ 09:08:04 #293
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_165074097
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen dank ;)
Overigens spawnen er ook redelijk vaak Onyxen, ik kom elke dag uit op Lelylaan vanuit mijn werk en had hem redelijk vaak in mijn sightings, uiteindelijk ook gevangen, helaas maar iets van 300 CP ;(
kwam vanuit de parkeergarage mercatorplein, maar heb al genoeg onyx candy voor een evolve als dat zou kunnen.
Zo hoog worden ze ook niet helaas :(

Maar wat een run daar, je komt en wordt ontvangen met een dubbele spawn.
Net op het moment dat we terug naar de parkeerplek liepen zagen we nog een bulb spawnen bij de flat a/d Postjesweg, dus even een stukje terug lopen. Vanaf daar tot Van Spilbergenstraat 5 of 6 spawns in 6-7 minuten lopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkY.NL op 04-09-2016 09:13:08 ]
  zondag 4 september 2016 @ 09:11:51 #294
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165074118
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen dank ;)
Onix bij Lelylaan? Echt nog nooit gezien. Hij zat altijd achter Slotervaart, nu is ie verplaatst naar ik weet niet hoe die straat heet, Jan van Galen of Jan Evertsen of zo. :+

MIjn onixen uit eieren zijn trouwens ook maar 400nog wat, dus 300 in het wild is zo slecht ook nog niet.
  zondag 4 september 2016 @ 09:13:54 #295
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165074133
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:08 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

kwam vanuit de parkeergarage mercatorplein, maar heb al genoeg onyx candy voor een evolve als dat zou kunnen.
Zo hoog worden ze ook niet helaas :(

Maar wat een run daar, je komt en wordt ontvangen met een dubbele spawn.
Net op het moment dat we terug naar de parkeerplek liepen zagen we nog een bulb spawnen bij de flat a/d Postjesweg, dus even een stukje terug lopen. Vanaf daar tot Van Spillebergstraat 5 of 6 spawns in 6-7 minuten lopen.
Ik snap er echt geen reet van :') Ik heb de laatste 3 keer in Rembrandtpark 0 bulbasaurs gehad :') :') :') :') :')
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 07:58 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha wat grappig. Ik ben gister overdag geweest toevallig. Wist dat het ging regenen dus dus rond 17:30 weer met de bus naar t station. Het kost je daar wel super veel pokeballen, maar als je in de bus terug zit kan je die allemaal weer terug pakken!

Denk dat ik straks even voor Bulbasaur naar t Rembrandt Park ga, en pas als ik mn Venusaur kan maken ga ik weer naar huis, haha.
Had jij nog iets cools? Wij konden net voordat we weg moesten ivm de hond een Ninetails meepakken. Kostte mij 30 ultraballen of zo en mijn vriend 1, die ik nog heb gedaan ook :'(
Moet nu echt weer ff naar een plek vol stops inderdaad :')
pi_165074136
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 08:58 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of je komt een Tentacruel in het wild tegen als je genoeg candy hebt voor een evolutie :').

Lijkt soms wel of je juist ineens Pokemon tegenkomt die je anders toch via een evolutie had gekregen.
Hahaha... Ik loop al dagen met dat zelfde idee/gevoel rond. Nu al een paar gehad... zo toevallig :')

:o :o
pi_165074154
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 08:58 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of je vangt een CP 20 Tentacruel...
Ik had hem eigenlijk moeten bewaren :P
  zondag 4 september 2016 @ 09:19:38 #298
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_165074165
Ja heb eindelijk weer een 10km-ei gekregen. *O*
Snel uitbroeden :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165074310
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:13 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik snap er echt geen reet van :') Ik heb de laatste 3 keer in Rembrandtpark 0 bulbasaurs gehad :') :') :') :') :')

Vreemd als je op Pokemaps kijkt zitten er continue een stuk of 5.
pi_165074323
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:19 schreef KaBuf het volgende:
Ja heb eindelijk weer een 10km-ei gekregen. *O*
Snel uitbroeden :P
Hier ook, helaas dit weekend standby dienst, dus mijn actieradius is wat beperkt ;)
Hoewel gister gewoon laptop in de tas en gaan ;)
pi_165074522
Is er al wat meer info wanneer de volgende update komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')