Hoe kan je aids bakkenquote:
Daar wordt hij juist weggehaald, is ook bewegend beeld van.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat Pauw deze foto bedoelde, of dat jongetje er neergelegd is.
[ afbeelding ]
Maar kunnen we het beeld van die video dan wel "echt" noemen? De soldaat die een schijnheilig kruisje slaat en misschien zijn medeleven wel speelt. Zet ergens een camera op en je krijgt al snel een vertekend beeld.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef MakkieR het volgende:
Even over de complot theorieën, ik vond het jammer, dat Pauw niet even de moeite nam een voorbeeld te zoeken, waarbij wel degelijk (en bewezen) een foto is gevonden, waarbij deze in scene is gezet. Ver hoef je volgens mij niet te zoeken, want we kennen namelijk onze eigen drama "MH17" waarbij de wereldberoemde foto is gemaakt, waarbij een soldaat op een bult koffers en andere lugubere zaken staat met een euforische blik in zijn ogen, waarbij hij zwaait met een knuffel of een pop van een klein onschuldig meisje. De videofilm toont echter een heel ander beeld van de soldaat, die meeleeft met het verdriet van alle onschuldige Nederlanders.
Sorry voor het woord waarbij![]()
Hmm hopelijk worden mijn Trump giffertjes vanavond niet gecensureerdquote:Op donderdag 1 september 2016 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Charles Groenhuijsen en Harry Mens over de speech van Donald Trump
De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump gaf gisteren zijn ‘belangrijkste’ immigratiespeech tot nu toe. Daarin pleitte hij wederom voor het sluiten van de grenzen en een muur aan de grens met Mexico. Vóór deze speech bezocht hij de Mexicaanse president Enrique Peña Nieto. Een saillante ontmoeting, want Trump heeft zich eerder nogal negatief uitgelaten over het buurland van de VS. Hij noemde Mexicaanse migranten ‘verkrachters’ en ‘criminelen’. Andersom vergeleek Peña de Republikein met Hitler en Mussolini. Kortom: de sfeer was gespannen. Met Charles Groenhuijsen en Harry Mens blikken we terug op een controversiële campagnedag van Trump. Wat wordt zijn volgende stap?
Finalisten ‘De slimste mens’
Wie wordt dit seizoen ‘De slimste mens’? In de succesvolle tv-quiz ‘met een knipoog’ strijden prominente Nederlanders om deze titel. Vanavond is de een-na-laatste aflevering van De Slimste Mens en dan wordt bekend welke drie kandidaten morgen de finale mogen spelen. De finalisten zijn vanavond te gast bij Pauw!
Trump gifjes or we riotquote:Op donderdag 1 september 2016 13:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm hopelijk worden mijn Trump giffertjes vanavond niet gecensureerd
'De slimste mens' in eigen persoon.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry Mens zelfs in de uitzending. Ongekend genot.
Als Harry Mens op TV verschijnt overlijden er vaak mensenquote:Op donderdag 1 september 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry Mens zelfs in de uitzending. Ongekend genot.
In de regel zegt videobeelden meer dan een losse foto en probeerde ik hiermee een voorbeeld te noemen dat juist andersom is, het was destijds dan ook het verhaal dat de foto in een hele andere context stond dan wat er daadwerkelijk was gebeurd. Wat dus zelfs in de Nederlandse media stond. Daarbij wil ik niet zo ver gaan dat de hele video in scene is gezet, want dan kun je wel aan de gang blijven.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar kunnen we het beeld van die video dan wel "echt" noemen? De soldaat die een schijnheilig kruisje slaat en misschien zijn medeleven wel speelt. Zet ergens een camera op en je krijgt al snel een vertekend beeld.
Ja zo kun je inderdaad ook aan de gang blijven, maar dat is niet anders.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
In de regel zegt videobeelden meer dan een losse foto en probeerde ik hiermee een voorbeeld te noemen dat juist andersom is, het was destijds dan ook het verhaal dat de foto in een hele andere context stond dan wat er daadwerkelijk was gebeurd. Wat dus zelfs in de Nederlandse media stond. Daarbij wil ik niet zo ver gaan dat de hele video in scene is gezet, want dan kun je wel aan de gang blijven.
Nee gewoon Blind langs de weg in Zweden dumpen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wellicht een goeien veldtrainer erbij
Nee joh. Alleen de overgang van leven naar dood is wat naar.quote:
Oh, dat is maar even toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen de overgang van leven naar dood is wat naar.
Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een onderbroekje aan op dit moment
Mooi hoe diep het nog maanden later zit.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:12 schreef Brammess het volgende:
Bruma de fout in, Zoet werkt de bal niet goed weg.
Hendrix en Willems lopen niet meequote:Op donderdag 1 september 2016 23:12 schreef Brammess het volgende:
Bruma de fout in, Zoet werkt de bal niet goed weg.
Wir schaffen das.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vraag'r wat buitenspel is.
degradatiekandidaatquote:Op donderdag 1 september 2016 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Hendrix en Willems lopen niet mee
PSV
En dat voor onze beste spelerquote:Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Janssen kan er gewoon niet zoveel van
Hij komt uit Heesch, BrabantAids.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Helaas is er niet veel beters. In de goede tijd van Nederland zou hij 8e spits zijn.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Dan heb je sowieso al een achterstandquote:Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij komt uit Heesch, BrabantAids.
Één van de weinige spelers die wel goed genoeg speelt in Oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Nistelrooy , Makaay , Kluivert , Hasselbainkquote:Op donderdag 1 september 2016 23:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Helaas is er niet veel beters. In de goede tijd van Nederland zou hij 8e spits zijn.
Dit is gisteren opgenomenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Kan Aad dit praatje niet voor de wedstrijd houden?
Past wel bij een uitgekauwd onderwerp.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Vrouwen over voetbal, dan gaat het over een kauwgompje
Nou nou nouquote:
Helaas geen Fintessa en Tieleman keukensquote:Op donderdag 1 september 2016 23:18 schreef luckass het volgende:
Zou de rest van de tafel Mens betalen voor deze show
Behalve met Waterreusquote:Op donderdag 1 september 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
Breukelen heeft ruzie met bijna iedereen
Fan van Trumpquote:Op donderdag 1 september 2016 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, ik schakel net in, wat doet mens er?
Er was helemaal geen doel om achter te zittenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Tong was er ook, zagen jullie hem?
Schuinachter de bus?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Tong was er ook, zagen jullie hem?
sowquote:Op donderdag 1 september 2016 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Specularium kijk eens dom? Ja, ho maar.
Is hij er dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Specularium kijk eens dom? Ja, ho maar.
sowquote:Op donderdag 1 september 2016 23:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je had de vader van Davy kunnen zijn
Rustigquote:Op donderdag 1 september 2016 23:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
El Chapo.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet eens hoe de president van Mexico heet.
José.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Zal Aad ook botox gebruiken ?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
De Mos krijgt een beetje Ronald de Boer trekjes
Kon Blind achterin ook maar een muur bouwen, Ha Ha Haquote:Op donderdag 1 september 2016 23:22 schreef Szura het volgende:
Donald trump, een nog grotere mongool dan Danny Blind
Sanchez of Penaquote:Op donderdag 1 september 2016 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Echt? altijd lastig inschatten, we zijn allen 16 hierquote:Op donderdag 1 september 2016 23:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoi Trumpquote:Op donderdag 1 september 2016 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben geen fan van Hillary dus ben ik Trump.
KingDonald?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben geen fan van Hillary dus ben ik Trump.
Hij is voor en tegen. Hangt er vanaf wie zijn publiek is.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Szura het volgende:
Harry hou je domme pleurisbakkus eens
Momenteel niet meer, kan morgen anders zijn.quote:
Hehequote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is voor en tegen. Hangt er vanaf wie zijn publiek is.
Dat maakt geen zak uit. Die wint ie toch niet meer. Dan kan je beter alles zetten op het feti dat je vanaf nu alle blanke stemmen zal moeten winnenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:25 schreef Szura het volgende:
Latino's nog verder van hem vervreemden, lekker slim ja.
Wat een debielquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zodat wij weer even kunnen lachen
Leuke voetbalverwijzingquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit. Die wint ie toch niet meer. Dan kan je beter alles zetten op het feti dat je vanaf nu alle blanke stemmen zal moeten winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |