Denk niet dat de economie zo was opgebloeid in de 90s als Jimmy Carter een 2e termijn had gehad hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik zeer.
Dat blijft gissen...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat de economie zo was opgebloeid in de 90s als Jimmy Carter een 2e termijn had gehad hoor.
bedanktquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan keur ik het wel goed.
Nooit gewetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klinkers zitten niet in kenteken
misschien moet ik een gifje in je wijn doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moeten wij een gifje maken![]()
true maar vind dat op een opleiding engels de juiste termen gebruict mogen worden. heb jij een echt rp accent?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom RP. Denk niet dat er veel mensen zijn die voor een Yorkshire accent gaan
doodverwensing, TR gemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien moet ik een gifje in je wijn doen
Ja, maar trickle down werkte ook niet echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch is het logisch dat een top taxrate van 80% de economische groei remt.
Wat gayquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt
al zou je het niet goedkeuren, zou het mij niet boeien
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
Ik wil later een kenteken met username en leeftijd. HP - LC - 12,
Normaal wel maar nu niet meer zo want ik heb al maanden geen fatsoenlijk Engels meer gesproken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true maar vind dat op een opleiding engels de juiste termen gebruict mogen worden. heb jij een echt rp accent?
dainty?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:05 schreef Oberkullie het volgende:
Eindelijk zijn mijn witte All Stars Dainty binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |