Ik heb geen tv meer...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meer C-SPAN luisteren, daar bellen ze in
Ja man. Ik heb er verder geen verstand van.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik een matige samenvatting van Reagan's presidentsschap. Alleen met de staatsschuld ben ik het eens, al is die onder Clinton enorm gegroeid natuurlijk.
ik moet echt op cursus... techniek enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon streamen. http://www.freeintertv.com/view/id-2023
mag ook wel een ander gaygifje in hoor, als jij dat wenstquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:59 schreef Trollscience het volgende:
goede op alleen die beweging ziet dr btje geforceerd uit
Dat is als percentage. Clinton had natuurlijk mazzel met een enorme economische groei door opbloeiende wereldhandel, ook mogelijk gemaakt door Reagan's maatregelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja man. Ik heb er verder geen verstand van.
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klinkers zitten niet in kenteken
Dat laatste betwijfel ik zeer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is als percentage. Clinton had natuurlijk mazzel met een enorme economische groei door opbloeiende wereldhandel, ook mogelijk gemaakt door Reagan's maatregelen.
ik heb ff niks beters :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ook wel een ander gaygifje in hoor, als jij dat wenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |