Ja, genoten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
haags, was mooie pingel van havenaar he
Schande dat er geen onderscheid word gemaact tussen de verschillende britse accenten, er bestaat niet zoiets als een brits accent. wist overigens niet dat ga uberhaupt mocht al mijn docenten engels hadden een van de vele britse accenten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
jimmy met vak pronunciation he, hoe ben jij begonnen met welk accent? GA of gwn british
Dat is alleen interessant in de bible belt en in staten als Iowa. Ik heb daar ook niks mee verder. Religie en politiek horen gescheiden te zijn. Ik erger me altijd aan dat verplichte GOP debat bij Liberty "University"quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat de presidential candidate geen fundi is wil niet zeggen dat fundis niet meer macht hebben dan vroeger, bushes waren eveneens geen fundis maar de fundis hebben meer macht door de vele parlementariers en local politicians.
Ik had haast.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TT is wel een beetje een faal, Etsu.
Daarom RP. Denk niet dat er veel mensen zijn die voor een Yorkshire accent gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Schande dat er geen onderscheid word gemaact tussen de verschillende britse accenten, er bestaat niet zoiets als een brits accent. wist overigens niet dat ga uberhaupt mocht al mijn docenten engels hadden een van de vele britse accenten.
Oh, ik niet hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had haast.Want ik wist dat er kapers op de kust waren.
wat lul jijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Schande dat er geen onderscheid word gemaact tussen de verschillende britse accenten, er bestaat niet zoiets als een brits accent. wist overigens niet dat ga uberhaupt mocht al mijn docenten engels hadden een van de vele britse accenten.
Ah ja, die van Falwell.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is alleen interessant in de bible belt en in staten als Iowa. Ik heb daar ook niks mee verder. Religie en politiek horen gescheiden te zijn. Ik erger me altijd aan dat verplichte GOP debat bij Liberty "University"
Meer C-SPAN luisteren, daar bellen ze inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy: ik zie voormalige Clinton-stemmers echt niet op Trump stemmen. Zou uiterst verbazingwekkend zijn.
De ander z'n mond dicht snoeren met het argument dat niemand is geïnteresseerd in zijn mening is geen mening geven, maar gewoon infantiel gedrag.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus stop maar met op mij te reageren.
TO - NG - 80quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor m'n volgende auto wil ik NG in m'n kenteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |