doodverwensing, TR gemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien moet ik een gifje in je wijn doen
Ja, maar trickle down werkte ook niet echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch is het logisch dat een top taxrate van 80% de economische groei remt.
Wat gayquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt
al zou je het niet goedkeuren, zou het mij niet boeien
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
Ik wil later een kenteken met username en leeftijd. HP - LC - 12,
Normaal wel maar nu niet meer zo want ik heb al maanden geen fatsoenlijk Engels meer gesproken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true maar vind dat op een opleiding engels de juiste termen gebruict mogen worden. heb jij een echt rp accent?
dainty?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:05 schreef Oberkullie het volgende:
Eindelijk zijn mijn witte All Stars Dainty binnen
Wel om economische groei te krijgen, maar je hebt altijd mensen die niet van die groei profiteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar trickle down werkte ook niet echt.
Dat waren er onder Reagan wel erg veel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel om economische groei te krijgen, maar je hebt altijd mensen die niet van die groei profiteren.
he, maakt mij allemaal niet uit.. leven en laten levenquote:
dan is het goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
he, maakt mij allemaal niet uit.. leven en laten leven
aah zo. ziet er ook wel wat subtieler ook ja. nicequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja dat is met een lagere zool niet die lompe unisex shit
vanaf welc bedrag? vind dat er onderscheid moet worden gemaakt naar bron, self made? lage belastingen, rich bitch, hoge belasting.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch is het logisch dat een top taxrate van 80% de economische groei remt.
wist niet dat we dat ooit niet warenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan is het goed
zijn we weer vrienden?
Doelde eigenlijk op Zoskquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn nog helemaal niet lekker nu.
Niet de schuld van Reaganomics maar van Carter. Werkloosheid bijvoorbeeld was een consistente trend sinds 1977.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat waren er onder Reagan wel erg veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |