Serieus, eindelijkquote:Op maandag 5 september 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat tijd, ze zijn gestopt met utopia

nopequote:

Dat laatste is echt al jaren zoquote:Op maandag 5 september 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus, eindelijk![]()
Wel flauw dat ze meer 1 ingredient hoeven te gebruiken, dan kun je bijna maken wat je maar wil.

Oh is me nooit opgevallen, kwam eigenlijk doordat ik 1 kruid zag, als je dat pakt is het amper wat.quote:Op maandag 5 september 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste is echt al jaren zo
Mogen dat inderdaad wel naar 2 rekken..

heb je wel grotere kans dat je het voordeel mis looptquote:Op maandag 5 september 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Ik zou juist bij zo'n opdracht iets doen waar ik wat minder goed in ben.Je loopt geen risico naar de eliminatie te gaan en zo kan je wat leren. En bij de inventie-proef dan excelleren.
Niet dat ik dat op kookgebied kan, maar toch,

Hoevaak is wel niet gebleken in het verleden dat je zelden echt voordeel hebt hahaquote:Op maandag 5 september 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel grotere kans dat je het voordeel mis loopt

oook weer waar iddquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoevaak is wel niet gebleken in het verleden dat je zelden echt voordeel hebt haha
Maaruh, vandaag gaat deze proef niet klaar zijn zo te zien

hahaha nee dan werden alle kanten kruimigquote:Op maandag 5 september 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
Had ze de bak niet het werk moeten laten doen met haar parfait?
hmz lijkt me nietsquote:Op maandag 5 september 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan best volgens mij, lekker knabbelen als je op dieet bentNiet dat ik dat doe.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |