De aarde warmt dus toch echt op...quote:Op woensdag 7 september 2016 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Kaartje voor aankomende dinsdag volgens GFS:
[ afbeelding ]
en volgende week woensdag:
[ afbeelding ]
en volgende week donderdag:
[ afbeelding ]
Heerlijk die verkoeling s'avondsquote:Op woensdag 7 september 2016 21:54 schreef Greys het volgende:
In Zeeland op dit moment acht graden warmer dan in een deel van het oosten
Alle ramen staan open.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Heerlijk die verkoeling s'avonds
Die wil ik dus ook, maar die heb ik nietquote:Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Heerlijk die verkoeling s'avonds
Muggen... hele legers vliegen hier rond net na zonsondergang. Moet de ramen dan gewoon potdicht doenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Alle ramen staan open.
Helaas heerst hier nu ook een muggen/spinnenplaagVooral die spinnen lijken geëxplodeerd...
Aanstellersquote:Op donderdag 8 september 2016 09:24 schreef Greys het volgende:
Buienradar vroeg op Facebook 'blij mee of klaar mee' over het voorlopig blijvende zomerse weer. Stiekem best lollig dat de reacties echt fifty fifty zijn. Kamp yeh en kamp meh
Ik heb de afgelopen week meer wespen gezien dat de hele zomer bij elkaar...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Alle ramen staan open.
Helaas heerst hier nu ook een muggen/spinnenplaagVooral die spinnen lijken geëxplodeerd...
Nou je het zegt. Ik heb nog helemaal geen wesp gezien deze zomer. In het voorjaar (maart of zo) wel, een paar van die grote die een nest zoeken. Maar die heb ik vakkundig vermoord.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week meer wespen gezien dat de hele zomer bij elkaar...
Wij hebben horren voor de slaapkamerramen. Maar mooi dat er toch een mug binnen was gekomenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Muggen... hele legers vliegen hier rond net na zonsondergang. Moet de ramen dan gewoon potdicht doen
Vergis ik me of liep jij hier laatst ook te mekken over een graftyfus plakkerige nacht?quote:
Ja ja. Oké. Je hebt een punt.quote:
Ik ook welgeteld nul...quote:Op donderdag 8 september 2016 10:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Ik heb nog helemaal geen wesp gezien deze zomer. In het voorjaar (maart of zo) wel, een paar van die grote die een nest zoeken. Maar die heb ik vakkundig vermoord.
Perfect verjaardagsweer.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Kaartje voor aankomende dinsdag volgens GFS:
[ afbeelding ]
en volgende week woensdag:
[ afbeelding ]
en volgende week donderdag:
[ afbeelding ]
Boven ook overal horren. En toch muggen, omdat als ik 's avonds de honden uitlaat de voordeur open en dicht gaat en ze dan in hele kuddes hangen te wachten voor de deur en dan als de honden een beetje treuzelen met naar binnen lopen fluit er een mug op z'n vingers "JA NU, KOM OP JONGENS" en hup, zo naar binnen.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben horren voor de slaapkamerramen. Maar mooi dat er toch een mug binnen was gekomen.
Dat is altijd een terechte klacht. Uiteindelijk viel het mee, maar dat wist ik toen nog nietquote:Op donderdag 8 september 2016 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergis ik me of liep jij hier laatst ook te mekken over een graftyfus plakkerige nacht?
Volgens mij gaat dat bij ons ook zo. Wij moesten de kipjes nog even eten geven. Naar buiten, deur open, deur dicht. Kipjes eten geven. Naar binnen, deur open, deur dicht.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Boven ook overal horren. En toch muggen, omdat als ik 's avonds de honden uitlaat de voordeur open en dicht gaat en ze dan in hele kuddes hangen te wachten voor de deur en dan als de honden een beetje treuzelen met naar binnen lopen fluit er een mug op z'n vingers "JA NU, KOM OP JONGENS" en hup, zo naar binnen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Via Weerwoord.
Regio Midden:
[ afbeelding ]
Regio Zuid:
[ afbeelding ]
Slim konijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden trouwens heel veel wespen gezien dit jaar. Er zat een wespennest in ons konijnenhok. We vroegen ons al af waarom het konijn naar een veel kleiner hokje was verhuisd![]()
(Wij hebben een grote ren met een kippenhok, een groot konijnenhok en een hokje voor "zomaar". )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |