abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:18:33 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164985130
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:08 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja hoor die wel.

Ik hoor hier ook niet. Molo zullen we voor een UD Ierse Tweeling gaan?
Klinkt aanlokkelijk maar denk dat mijn gynaecoloog me dan heel hard gaat slaan :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164985279
Jongons hier hebben ze geen Griekse restaurants en nu wil ik een mixed grill }:|

En mijn zoon heeft de hik. Dat vind ik toch wel zo'n rotgevoel zeg, dat gepur in mijn bekken :X
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:44:24 #53
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164985589
Eindelijk tijd om bij te lezen!
Quoi-baby nog binnenboord? :o Hij houdt het wel spannend! ;)

Mies fijn dat de VK langs is gekomen voor controle en je weer een beetje gerust gesteld bent :Y

GM fijn dat de laatste controle zo goed was! Grieks! :9

Twink wat een hoop voorwerk! Hopelijk nog even rust :)

SQ, ik zou het wel een beetje engig vinden zo met die tekenbeet.. fijn dat je straks langs de ha gaat. En goed vakantievooruitzicht! 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 09:00 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog iets leuks/opbeurends?
Zou Rady nog van haar handige opblaaszitzak omhoog zijn gekomen na de GP van België?
Ja haaaaiii!
Wel overeind gekomen... maar met moeite hoor :P
We zaten op een schuine helling tussen de bossen (één van de weinige plekken in de schaduw) en dus heel comfortabel was het niet.. maar wel heel tof om het eens in het echt mee te maken :Y Alle rijders ff kunnen zien tijdens de drivers track parade (kwamen ze langs in oldtimers). En het was heel gezellig sfeertje met 90% Nederlanders :')

De zaterdag in 32+ graden rondje rond de track gelopen.. in de Ardennen he... daar heb je dus heel veel van die schuine stukken.. bergen heuvels noemen ze dat.. echt.. ik ging kapot op de weg terug naar boven in die hitte :X
Dus was blij dat ik die schaduwplek had ontdekt voor de race op zondag ;)

Dus de race was afgelopen en toen snel naar de auto gelopen (we waren om 16.30 bij de auto) ...nouuuuuuu.. echt hoor.
1 uur gedaan om van het parkeergrasveld te komen.
2,5 uur gedaan om van het veld naar de snelweg te komen (is normaal ritje van 5 minuten). Toen file op de snelweg en omleiding.. 23.30 waren we pas in onze woonplaats en een slapende Vv opgehaald bij schoonzus.. 0.00 thuis..
Echt.. 7 uur gedaan over ritje van normaal 2,5 uur.. wtf
Dus maandag maar last-minute vrij genomen van werk en heel de dag voor pampus gelegen en gisteren een stressdag op 't werk..
Maar nu gaat het wel weer hoor :D

Ben een half jaar zwanger! *O* Morgen 27w.
En vanmiddag groeiecho (ff lekker babyspieken.. yay voor mn bmi :P)
Toevallig zaterdag ook nog pret 3d echo in de agenda staan.. en daarna willen we naar een baby/kinderwinkel voor een nieuw bedje voor Vv.. want hij zit de laatste tijd steeds met z'n benen klem tussen de spijlen van z'n bedje
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164985714
Okay I have to admit .. mijn bekkenbodemspieren doen het momenteel wat minder goed ..

HATSJIE! Woops ... :@

Een half jaar al Rady *O*
en lekker babyspieken!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:05:04 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164985940
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:24 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ouzo :7
En retsina -O- ;(.

Volgend jaar weer naar Griekenland en lekker alles eten :9~.
Nu wil ik ook Grieks :9 :') maar eens aan manlief voorstellen O-).

Ik denk trouwens dat het gedaan is met kuikens middagslaapjes, net nu ik zelf de rust juist zo hard nodig heb... ;(. Kan al dagen geen stap meer verzetten zonder pijn...
KuikenGuppy
pi_164986759
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

En retsina -O- ;(.

Volgend jaar weer naar Griekenland en lekker alles eten :9~.
Nu wil ik ook Grieks :9 :') maar eens aan manlief voorstellen O-).

Ik denk trouwens dat het gedaan is met kuikens middagslaapjes, net nu ik zelf de rust juist zo hard nodig heb... ;(. Kan al dagen geen stap meer verzetten zonder pijn...
He balen... Is op bed samen een filmpje kijken misschien een optie? Kun je toch een beetje uitrusten.

Leuk die echo's Rady!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:38:50 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164989185
Kuiken heeft een tijdje alleen op zijn kamertje gespeeld, kon ik toch nog even liggen :).

Net een lang gesprek met de VK gehad, en we zijn weer een stap verder qua wensen rondom de bevalling, en ik heb nu ook een beetje beeld bij hoe ik een evt. ziekenhuisverhaal wil aanvliegen.

't Kind ligt alleen nog wel in stuit, minder handig :'). Maar hij/zij heeft nog even ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 31-08-2016 16:57:51 ]
KuikenGuppy
pi_164991350
Wat een reis terug Rady :X Hopelijk was het wel de moeite waard! :+

Hilz O+ mooi dat je weer het kunnen spieken!

Burd, klinkt als een goede stap vooruit met je vk :*

Ik had vandaag termijnecho & intake bij de vk gehad :) Echo was mooi O+ Het heeft al 2 armen & benen (hebben we dat alvast binnen :7 ) Verder was het al erg beweeglijk. Mooi ook om die dooierzak nog te zien zitten, kan ik me niet herinneren van vorige keer.

Intake was ook heel fijn, en verhelderend :o Mijn 2 ltr bloedverlies kwam dus deels door de afgescheurde navelstreng en niet door het niet samentrekken van m'n baarmoeder oid. Het zkh rapport wordt opgevraagd zodat we samen kunnen bespreken wat nu de risico's zijn van de thuisbevalling die ik graag zou willen :)
pi_164992140
Fazz wat fijn! O+
pi_164992348
Klinkt als een prettige en nuttige intake fazz! Fijn dat er meer aan het lucht komt nu, al is het wel raar dat ze he dat niet eerder hebben meegedeeld. En afgescheurde navelstreng?! En ❤ voor armpjes en beentjes.

Ik droomde vannacht dat ik een echo kreeg. Het waren een soort diaplaatjes. Die lieten o.a. zien hoe ie er uit zou zijn als ie groot was. Bejaard leek ie erg op mijn op :')
  woensdag 31 augustus 2016 @ 20:54:53 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164994623
Rady, heftige terugreis :o Daar moet je wel een dagje van bijkomen, kan ik me voorstellen.

Fazzo, fijne intake :)

Roomsnoes :D En was het wat? Ik droomde vandeweek dat mijn vriend ging bevallen. Keek me zo hulpeloos aan! En ik dacht alleen maar: ga toch van die wc af, want ik moet :+

Twink, ik knijp mijn neus dicht, want niezen voelt als een implosie in mijn buik en explosie van mijn kind :P

Vanmiddag bij een poepsjieke manege gechilld terwijl er heel veel kleine meisjes op ponies rondreden, waaronder mijn nichtje. Fijne afleiding in een niet vervelend zonnetje O+

wel naar de knoppen nu :{

Heb zojuist even korte metten gemaakt met een vriendin die zó hyper appte: ben je het al zat? Ben je ook zo benieuwd? Geen 1 september he, want <insert silly reason> en zo maar door en door. Echt. Kappen. Weg.

Dus nu thee en chocolonely's :9
pi_164996310
Brrr ja dat soort mensen }:|
net of jij er wat aan kunt doen ... net of het kindje zich door dat soort 'bemoedigende' woorden ineens spontaan aandient.

Ik lig in bed ... buikbaby mega druk :')
echt dat gaat dadelijk zo leuk worden als ze dit ritme handhaaft na de bevalling :')
ik kan me niet heugen dat die andere twee ook zo mega druk waren 's avonds/'s nachts :D
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:01:09 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164996560
Irritant je Twink... Mijn buik doet ook enorm veel pijn van al dat geschop en gewriemel.
KuikenGuppy
pi_164997007
Go Quoi!

En armen en benen voor Fazz O+

Ik heb een vraag aan de mede LLM'ers of ervaringsdeskundigen.
Ik wil me graag instellen op bevallen met 42 weken zodat het alleen maar mee kan vallen. Ik merk echter dat ik elke dag teleurgesteld wakker word (nu al ja) dat er weer niets is gebeurd. Gedurende de dag ben ik hier ook veel mee bezig. Hoe zorgen jullie ervoor dat je daar minder mee bezig bent?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:35:10 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164997527
Misschien helpt het om die 42w op te hakken in stukken. Je nu instellen op 42w zou prachtig zijn, maar is moeilijk, want misschien nog te ver weg. Dus: stel je in op het weekend bijv. Plan iets waardoor het vóór het weekend ook nog niet zo uitkomt. Daarna naar de woensdag etc. En afleiding. Lastig als je niet zo fit bent, maar elke dag íéts kleins plannen.

Maar look who's talking :{w Ik vind het zelf ook lastig!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:37:33 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164997604
En chocoladepepernoten schijnen te helpen :Y
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:39:35 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164997654
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:15 schreef Mies_poes het volgende:
Go Quoi!

En armen en benen voor Fazz O+

Ik heb een vraag aan de mede LLM'ers of ervaringsdeskundigen.
Ik wil me graag instellen op bevallen met 42 weken zodat het alleen maar mee kan vallen. Ik merk echter dat ik elke dag teleurgesteld wakker word (nu al ja) dat er weer niets is gebeurd. Gedurende de dag ben ik hier ook veel mee bezig. Hoe zorgen jullie ervoor dat je daar minder mee bezig bent?
Ik ben de vloer in de wax gaan zetten en en kamer met houten wanden in de grondverf gaan zetten. Geen aanrader met jouw lijf, maar hier hielp het wel, soort van, ookalw as ik er ook verrot van. Doe dingen in ieder geval, in plaats van denkdingen of totale ontspanning. Maar handig is wel het dan wel enigszins op niveau te doen
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:40:21 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164997674
En elke dag iets doen ja, al is het maar een bakje koffie ergens gaan drinken of een pak melk kopen
pi_164999461
Ik wil alle dames in dit topic feliciteren met hun zwangerschap. Dat er gezonde fok!baby's geboren mogen worden.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 23:43:44 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165000008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:27 schreef vaduz het volgende:
Ik wil alle dames in dit topic feliciteren met hun zwangerschap. Dat er gezonde fok!baby's geboren mogen worden.
Dank je :).

Mies, lastig is het he, als ook je lichaam niet erg meewerkt. Bij kuiken moest ik tot 42w wachten, ook met BI. Ik plande elke dag één "uitje" (en moest er de rest van de dag van bijkomen), dus naar de HEMA of ergens lunchen of zo. Verder heb ik veel series gekeken, of ik ging babykleertjes / hydrofielen strijken terwijl ik aan het dagdromen was O+. Handwerken heb ik ook veel gedaan, en in de laatste week kwamen de legpuzzels te voorschijn. Ik probeerde zo lang mogelijk nog te 'genieten' van de rust en heel bewust stil te staan bij het feit dat we nog met z'n tweetjes waren. Maar dat is tegelijk lastig, omdat je ook weer zo enorm uitkijkt naar wat er gaat komen :Y.
Probeer iig afleiding te vinden; het zijn erg zware en rare weken (vond ik). Oh, en ga nog eens lekker met je man naar de bioscoop of uit eten als je dat nog kan, dat komt er voorlopig niet meer van en geeft ook fijne afleiding :).
KuikenGuppy
  woensdag 31 augustus 2016 @ 23:45:42 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165000064
En nu mijn mandje in, slaap lekker dames :*.
KuikenGuppy
pi_165001050
-knip-

[ Bericht 22% gewijzigd door Unihipili op 01-09-2016 02:07:37 ]
pi_165002901
Dank voor jullie tips O+ Wat ik al dacht dus, afleiding zoeken it is.

Waarom heb je je post weggehaald, Uni? Ik las hem vannacht. Stond niets geks in toch?

Oh, de maand september is aangebroken! De maand waarop mijn meisje sowieso geboren zal worden O+ (en de baby van Quoi, Eresh, Soof en Twinkle) Bijzonder idee ♡

[ Bericht 34% gewijzigd door Mies_poes op 01-09-2016 06:35:13 ]
  Manager PR/Moderator donderdag 1 september 2016 @ 06:38:22 #74
269689 crew  Viv
pi_165002930
Vermoeiende tijd hier, 's avonds na werk vaak nog even langs het nieuwe huis om wat te klussen etc, maar ik lees alles mee.

Burdie, hopelijk draait Guppy snel zodat het je bevalplan niet in de war schopt, bij mij is het ergens tussen 30 en 32 weken gebeurd. We hadden nog geen *boks* gedaan volgens mij. ;) En wat vervelend dat je pijn hebt van de bewegingen van baby. :*

Met de laatste loodjes heb ik nog geen ervaring natuurlijk, maar ik stel me er al langer op in dat het best november zou kunnen worden. Dat je baby vanaf 37 weken af genoeg is om mee naar huis te mogen, wil niet zeggen dat het dan ook ieder moment kan losbarsten.
pi_165002931
Lastig lijkt me dat, als je ongeduldig wordt maar je lijf ook niet meer zo goed wil meewerken om veel afleiding te zoeken.

Peuter kwam destijds eerder, ik heb de ongeduld toen niet gehad. Ik merk wel dat ik daardoor er wel onterecht van uit ga dat de tweede ook voor de UD komt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Ik las nog een goede echo voor Fazz! *O* Hier ver ben je nu?
  donderdag 1 september 2016 @ 07:41:05 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165003098
Koffie is fijn c_/

Die toiletbezoekjes nemen echt toe man. Maar ik voel me redelijk uitgeslapen. Kreeg halverwege de nacht steken downunder en ben daarmee gelukzalig in slaap gevallen, met het idee dat het voortekenen waren. Maar nu voel ik ze niet meer. Zal ik de eerste zijn die juichend die eerste weeën in ontvangst zal nemen? :+

Afijn: septemberkindjes O+ Ook goed.

Mies, genoeg nuttige tips? Afleiding is the key word hè? Makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Vivi, succes met het huis! Schiet het op?
pi_165003147
Mies misschien hier ook gedurende de dag niet posten en lezen?
Dat je daardoor ook niet steeds met zwangerschap geconfronteerd wordt en er dus last van hebt.
pi_165003907
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 07:49 schreef BlueEyes het volgende:
Mies misschien hier ook gedurende de dag niet posten en lezen?
Dat je daardoor ook niet steeds met zwangerschap geconfronteerd wordt en er dus last van hebt.
Dat gaat een beetje hand in hand met afleiding zoeken :Y
Heb me voorgenomen om vanaf vandaag wat meer te gaan doen, ook als ik er geen zin in heb. Van thuis zitten en niks doen word ik ook niet blij, zeker niet als het nog vier weken duurt. Totaal geen zin om naar de kapper te gaan bijvoorbeeld, maar ga het vanmiddag toch maar even lekker doen :)
pi_165004105
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 06:39 schreef Savvy. het volgende:
Lastig lijkt me dat, als je ongeduldig wordt maar je lijf ook niet meer zo goed wil meewerken om veel afleiding te zoeken.

Peuter kwam destijds eerder, ik heb de ongeduld toen niet gehad. Ik merk wel dat ik daardoor er wel onterecht van uit ga dat de tweede ook voor de UD komt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Ik las nog een goede echo voor Fazz! *O* Hier ver ben je nu?
9 weken :) Volgens de meting gisteren zou ik op 9w uitkomen met ud op 5 april. Ik hou het gewoon op 4 april want dat matched ook met m'n ovulatietesten :6

Wanneer kom jij nou uit de kast? Ik ben wel nieuwsgierig! O-)
  donderdag 1 september 2016 @ 09:20:46 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165004107
Veel plezier bij de kapper Mies! Dat is leuk :Y

Ik dompel mezelf vandaag onder in het documentaire-archief van Michiel van Erp, dat in z'n geheel online staat. Nummer één gehad :P

Had er pas een openhartig onderonsje over met mijn opa en oma, naar aanleiding van dat bekkengedoe. Besefte me dat dat hele gevoel van even niet uit de weg kunnen (en toch willen) voor hun de alledaagse werkelijkheid is die alleen maar erger zal worden. En dan denk ik aan het onderscheid tussen vitale en niet-vitale ouderen, dat grotendeels wordt bepaald door de manier waarop ze omgaan met hun beperkingen. Stukje meer respect voor hen! (en een les voor mij)

En dan is het bij mij eindig en krijg ik er een kindje voor terug :) Misschien een scheve vergelijking, maar ik vond het wel mooi.
pi_165004124
Succes met het vinden van afleiding Mies! Kapper is toch al gauw weer een paar uur onder pannen ;) bij mij tenminste :')

Ik ben vorige keer met 40+1 bevallen dus heb er niet veel ervaring mee. Wel had ik nog genoeg te doen, toen mijn vliezen braken was ik net de adressenlijst voor de geboortekaartjes aan't bijwerken :+
  donderdag 1 september 2016 @ 09:33:33 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165004297
Dat wil ik ook dit keer, gewoon op tijd bevallen. Maar mijn moeder zegt dat zij alle 5x met 43 weken is bevallen, hopelijk is dat niet wat ik heb geërfd :').
KuikenGuppy
pi_165004366
Quoi, ik vind het ook een mooie vergelijking. Aan de andere kant zei de oma van mijn vriend gisteren (97, dementerend en bijna blind) dat ze steeds minder lol in het leven heeft en dat was maar goed ook, want ze zal binnen niet al te lange tijd doodgaan en als ze dan nog midden in het leven stond zou ze het veel erger vinden om dood te gaan. Lekker nuchter :P

Fazz, uren bij de kapper? :D ik wilde eigenlijk alleen laten bijpunten, maar een kleurtje zou me ook goed doen. Durf dat zwanger alleen echt niet.
pi_165004465
Kijken of ik weer kan aanhaken...

Heel goed even naar de kapper Mies! Goede afleiding, je voelt je erna vast beter. En na de bevalling komt het er vast een tijdje niet van.

Goede echo van Fazz, fijn!

Hier vorige keer bij 41+1, maar na inleiding dus ik wist wel dat het bijna ging gebeuren vanwege bloeddruk. Ik kan me eigenlijk niet herinneren het heel zat te zijn geweest. En nu verwacht ik dat ook niet. Maar geen idee hoe ik me aan het einde voel. Nu ben ik nog vrijwel kwaal-loos en geniet ik van waarschijnlijk laatste keer zwanger en de nog rustige schopjes. Weet wel dat ik me toen aan het einde wel veel verveelde, dat kan ik me nu met dreumes niet meer voorstellen :D
23 weken vandaag, mijn baby is zo groot als een aubergine volgens mijn app :P
  donderdag 1 september 2016 @ 09:41:43 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165004468
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:36 schreef Mies_poes het volgende:
Quoi, ik vind het ook een mooie vergelijking. Aan de andere kant zei de oma van mijn vriend gisteren (97, dementerend en bijna blind) dat ze steeds minder lol in het leven heeft en dat was maar goed ook, want ze zal binnen niet al te lange tijd doodgaan en als ze dan nog midden in het leven stond zou ze het veel erger vinden om dood te gaan. Lekker nuchter :P

Fazz, uren bij de kapper? :D ik wilde eigenlijk alleen laten bijpunten, maar een kleurtje zou me ook goed doen. Durf dat zwanger alleen echt niet.
Mijn oma aan de andere kant (inmiddels alweer 5 jaar dood) had ook zo'n triest eindstation. Dan valt daar natuurlijk niet meer tegenaan te 'dealen', dat is waar.

@Burdie: 5x 43w? Wowie.
pi_165004470
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:36 schreef Mies_poes het volgende:

Ik doe altijd wel verven & knippen. Plus veel kletsen want de kapster is een nichtje van me dus dan komt de hele familie weer even voorbij :P
pi_165004505
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ik doe altijd wel verven & knippen. Plus veel kletsen want de kapster is een nichtje van me dus dan komt de hele familie weer even voorbij :P
Oh ik heb altijd zo'n hekel aan dat geklets van de kapsters :') laat me met rust man!
Maar als het je nichtje is kan ik me voorstellen dat het fijn roddelen is :P
pi_165004541
Herkenbaar Mies, ik vind dat geklets bij de kapper ook altijd vreselijk :P maar toch goed dat je gaat ;)
pi_165004589
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:44 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Oh ik heb altijd zo'n hekel aan dat geklets van de kapsters :') laat me met rust man!
Maar als het je nichtje is kan ik me voorstellen dat het fijn roddelen is :P
Met 20+ neven & nichten is er altijd genoeg te vertellen :') Maar als er andere mensen in de salon zijn hou ik me wel in natuurlijk, niet iedereen hoeft alles te weten natuurlijk :{w

Quoi, wat mooi dat je daar met je grootouders over kon praten :) Ik geloof dat het met ouder worden echt een mindset is om positief te blijven ondanks je beperkingen.
pi_165004592
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:20 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

9 weken :) Volgens de meting gisteren zou ik op 9w uitkomen met ud op 5 april. Ik hou het gewoon op 4 april want dat matched ook met m'n ovulatietesten :6

Wanneer kom jij nou uit de kast? Ik ben wel nieuwsgierig! O-)
Leuk! Zitten we vlakbij elkaar :)

Whehe die coming out gaat zo'n domper zijn :+

Dit weekend vertellen we het onze ouders, misschien daarna. Of na de combinatietest op 12 september :P
  donderdag 1 september 2016 @ 09:48:54 #91
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165004594
Ik heb mazzel met een kapsalon met twee kapsters die zo fijn zijn om mee te babbelen. Lekker down to earth, geen modepoppetjes, geen beleefdheden of standaard kappergepraat. Eentje net bevallen, dus ik heb er vorige keer ook een uur gezeten, terwijl mijn haar na een kwartiertje gefixt was :') Echt een feelgoodkapper.

Maar je woont geloof ik niet in de buurt hè? ;)
  donderdag 1 september 2016 @ 09:50:57 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165004632
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Heliotrope het volgende:
23 weken vandaag, mijn baby is zo groot als een aubergine volgens mijn app
:) Vanavond iets met aubergine eten?

Die van mij is al een paar weken een watermeloen volgens mijn app. Best passend bij het weer :P
  donderdag 1 september 2016 @ 09:51:41 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165004644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mijn oma aan de andere kant (inmiddels alweer 5 jaar dood) had ook zo'n triest eindstation. Dan valt daar natuurlijk niet meer tegenaan te 'dealen', dat is waar.

@Burdie: 5x 43w? Wowie.
Ik heb altijd het idee dat ze dat overdrijft, maar je weet het niet he ;).
KuikenGuppy
  donderdag 1 september 2016 @ 09:57:25 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165004753
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat ze dat overdrijft, maar je weet het niet he ;).
Vast! Mijn schoonmoeder heeft het ook over mijn vriend die er pas met 42w uit wilde komen. Vervolgens "paste hij niet" en moest ze met de ambulance naar een ziekenhuis op drie kwartier rijden (want platteland). Ik kap een gesprek dat die kant op gaat altijd direct af :')
  donderdag 1 september 2016 @ 10:08:34 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165004931
Sowieso als je zwanger bent hebben veel (oudere) vrouwen de neiging om in detail over hun eigen bevalling(en) te gaan vertellen. Hoeft van mij ook niet zo nodig :').
(Net als dat er na de geboorte kennelijk alleen nog maar over kinderen gepraat wordt. Of over je bevalling.)
KuikenGuppy
pi_165005132
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:20 schreef Quoi het volgende:

Had er pas een openhartig onderonsje over met mijn opa en oma, naar aanleiding van dat bekkengedoe. Besefte me dat dat hele gevoel van even niet uit de weg kunnen (en toch willen) voor hun de alledaagse werkelijkheid is die alleen maar erger zal worden. En dan denk ik aan het onderscheid tussen vitale en niet-vitale ouderen, dat grotendeels wordt bepaald door de manier waarop ze omgaan met hun beperkingen. Stukje meer respect voor hen! (en een les voor mij)

Ik denk daar ook vaak aan! In mijn zwangerschap komt er steeds een pijntje, een belemmering of een "beperking" bij, en daar moet ik dan steeds weer aan wennen. En de vraag duikt dan op: wat is het volgende? Niet dat ik het nou zo verschrikkelijk heb hoor, maar ik heb wel moeite met het verleggen van de grens van wat ik kan. En dan denk ik aan mijn ouders die beiden aan kanker zijn overleden, die ook door zulke fases gingen. Steeds kwam er wat bij (veel van onze "klachten" lijken zelfs op elkaar), ze wisten van tevoren niet wat er komen zou, en ze konden steeds minder (zelfstandig). Maar bij hun was er geen uitzicht op "beter". Ik weet dat wanneer mijn zoon geboren is, het allermeeste (zo niet alles) weer over gaat. En dan vind ik het alsnog zwaar om steeds die lat te verleggen. Maar hoe dat voor hun moet zijn geweest, niet wetende hoe snel het zou gaan, en waar het zou eindigen... die gedachte vind ik tijdens de zwangerschap erg confronterend.
pi_165005169
Oh hoi, nog een pagina :')

De kappert, dat deed ik de vorige keer ook in de laatste weken. Maar dat was meer een noodgreep, omdat het pakje verf dat ik thuis had gebruikt niet echt goed was uitgevallen. Mijn hormonen wilden niet dat mijn haal lulluk gekleurd was op alle foto's :D
  donderdag 1 september 2016 @ 10:27:19 #98
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_165005280
Fazz wat goed van de verhelderende intake en mooie echo *O*
Burd fijn van het overleg met de VK! Hopelijk kom je er snel uit wat je zh-keuze e.d. gaat zijn en geeft dat je weer wat meer rust..
Quoi, klinkt als een lekker dagje gister! Niet gewaagd zelf op een paard te zitten om de baby eruit te stuiteren? :P

Gisteren lag onze beeb weer eens verstopt.. voeten voor gezicht en weggedoken in de wand :P
Wel metingen kunnen doen en alles zit rond de normale lijntjes. Wel weer een kindje met iets kortere pootjes en een iets groter hoofd O+
Misschien meer geluk voor kiekjes tijdens de 3d echo zaterdag.. maar gezien het onfotogenieke verleden van hem en zijn grote broer (lagen beide steeds verstopt tijdens bijna alle echo's) ga ik naar de pretecho zonder hoge verwachtingen :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_165005308
Mies wat hier al gezegd is idd.. afleiding afleiding afleiding. Ook al zuuk je het niet .. dat heb ik ook :') . Maar meestal als ik dan eenmaal ergens ben, dan vind ik het wel okay.

En idd bewust fok overdag negeren :@

Ik vul mijn dagen momenteel met rummikub en patience. Zelfs met kindjes schiet de tijd niet echt op. Ik doe het hoognodige, maar lekker met ze stoeien of naar de speeltuin trek ik nu echt niet. Ook omdat ze voor veel dingen echt net te klein zijn en ik ze niet continu overal op en af kan helpen.

Momenteel heeft mijn zoontje ook de neiging om 's morgens bij mij im bed te kruipen als mijn man gaat werken. Als ik mobiel was geweest dan had ik hem weer terug gelegd maar da's me nu de moeite niet. Mocht vandaag en gisteren wel uitslaprn van de kindjes! Echt zwaar luxe als je een drukke buikbaby hebt gehad 's nachts. Al viel het vannacht heel erg mee! Ga ik me daar weer zorgen om maken :')
pi_165005393
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 06:26 schreef Mies_poes het volgende:
Dank voor jullie tips O+ Wat ik al dacht dus, afleiding zoeken it is.

Waarom heb je je post weggehaald, Uni? Ik las hem vannacht. Stond niets geks in toch?
Ik vond het te veel (verkapt) geklaag/egopost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')