Klinkt aanlokkelijk maar denk dat mijn gynaecoloog me dan heel hard gaat slaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:08 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja hoor die wel.
Ik hoor hier ook niet. Molo zullen we voor een UD Ierse Tweeling gaan?
Ja haaaaiii!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:00 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog iets leuks/opbeurends?
Zou Rady nog van haar handige opblaaszitzak omhoog zijn gekomen na de GP van België?
En retsinaquote:
He balen... Is op bed samen een filmpje kijken misschien een optie? Kun je toch een beetje uitrusten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En retsina![]()
.
Volgend jaar weer naar Griekenland en lekker alles eten.
Nu wil ik ook Grieks![]()
maar eens aan manlief voorstellen
.
Ik denk trouwens dat het gedaan is met kuikens middagslaapjes, net nu ik zelf de rust juist zo hard nodig heb.... Kan al dagen geen stap meer verzetten zonder pijn...
Ik ben de vloer in de wax gaan zetten en en kamer met houten wanden in de grondverf gaan zetten. Geen aanrader met jouw lijf, maar hier hielp het wel, soort van, ookalw as ik er ook verrot van. Doe dingen in ieder geval, in plaats van denkdingen of totale ontspanning. Maar handig is wel het dan wel enigszins op niveau te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:15 schreef Mies_poes het volgende:
Go Quoi!
En armen en benen voor Fazz
Ik heb een vraag aan de mede LLM'ers of ervaringsdeskundigen.
Ik wil me graag instellen op bevallen met 42 weken zodat het alleen maar mee kan vallen. Ik merk echter dat ik elke dag teleurgesteld wakker word (nu al ja) dat er weer niets is gebeurd. Gedurende de dag ben ik hier ook veel mee bezig. Hoe zorgen jullie ervoor dat je daar minder mee bezig bent?
Dank jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:27 schreef vaduz het volgende:
Ik wil alle dames in dit topic feliciteren met hun zwangerschap. Dat er gezonde fok!baby's geboren mogen worden.
Dat gaat een beetje hand in hand met afleiding zoekenquote:Op donderdag 1 september 2016 07:49 schreef BlueEyes het volgende:
Mies misschien hier ook gedurende de dag niet posten en lezen?
Dat je daardoor ook niet steeds met zwangerschap geconfronteerd wordt en er dus last van hebt.
9 wekenquote:Op donderdag 1 september 2016 06:39 schreef Savvy. het volgende:
Lastig lijkt me dat, als je ongeduldig wordt maar je lijf ook niet meer zo goed wil meewerken om veel afleiding te zoeken.
Peuter kwam destijds eerder, ik heb de ongeduld toen niet gehad. Ik merk wel dat ik daardoor er wel onterecht van uit ga dat de tweede ook voor de UD komt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Ik las nog een goede echo voor Fazz!Hier ver ben je nu?
Mijn oma aan de andere kant (inmiddels alweer 5 jaar dood) had ook zo'n triest eindstation. Dan valt daar natuurlijk niet meer tegenaan te 'dealen', dat is waar.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:36 schreef Mies_poes het volgende:
Quoi, ik vind het ook een mooie vergelijking. Aan de andere kant zei de oma van mijn vriend gisteren (97, dementerend en bijna blind) dat ze steeds minder lol in het leven heeft en dat was maar goed ook, want ze zal binnen niet al te lange tijd doodgaan en als ze dan nog midden in het leven stond zou ze het veel erger vinden om dood te gaan. Lekker nuchter
Fazz, uren bij de kapper?ik wilde eigenlijk alleen laten bijpunten, maar een kleurtje zou me ook goed doen. Durf dat zwanger alleen echt niet.
Ik doe altijd wel verven & knippen. Plus veel kletsen want de kapster is een nichtje van me dus dan komt de hele familie weer even voorbijquote:Op donderdag 1 september 2016 09:36 schreef Mies_poes het volgende:
Fazz, uren bij de kapper?ik wilde eigenlijk alleen laten bijpunten, maar een kleurtje zou me ook goed doen. Durf dat zwanger alleen echt niet.
Oh ik heb altijd zo'n hekel aan dat geklets van de kapstersquote:Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel verven & knippen. Plus veel kletsen want de kapster is een nichtje van me dus dan komt de hele familie weer even voorbij
Met 20+ neven & nichten is er altijd genoeg te vertellenquote:Op donderdag 1 september 2016 09:44 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd zo'n hekel aan dat geklets van de kapsterslaat me met rust man!
Maar als het je nichtje is kan ik me voorstellen dat het fijn roddelen is
Leuk! Zitten we vlakbij elkaarquote:Op donderdag 1 september 2016 09:20 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
9 wekenVolgens de meting gisteren zou ik op 9w uitkomen met ud op 5 april. Ik hou het gewoon op 4 april want dat matched ook met m'n ovulatietesten
![]()
Wanneer kom jij nou uit de kast? Ik ben wel nieuwsgierig!
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Heliotrope het volgende:
23 weken vandaag, mijn baby is zo groot als een aubergine volgens mijn app
Ik heb altijd het idee dat ze dat overdrijft, maar je weet het niet hequote:Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn oma aan de andere kant (inmiddels alweer 5 jaar dood) had ook zo'n triest eindstation. Dan valt daar natuurlijk niet meer tegenaan te 'dealen', dat is waar.
@Burdie: 5x 43w? Wowie.
Vast! Mijn schoonmoeder heeft het ook over mijn vriend die er pas met 42w uit wilde komen. Vervolgens "paste hij niet" en moest ze met de ambulance naar een ziekenhuis op drie kwartier rijden (want platteland). Ik kap een gesprek dat die kant op gaat altijd direct afquote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze dat overdrijft, maar je weet het niet he.
Ik denk daar ook vaak aan! In mijn zwangerschap komt er steeds een pijntje, een belemmering of een "beperking" bij, en daar moet ik dan steeds weer aan wennen. En de vraag duikt dan op: wat is het volgende? Niet dat ik het nou zo verschrikkelijk heb hoor, maar ik heb wel moeite met het verleggen van de grens van wat ik kan. En dan denk ik aan mijn ouders die beiden aan kanker zijn overleden, die ook door zulke fases gingen. Steeds kwam er wat bij (veel van onze "klachten" lijken zelfs op elkaar), ze wisten van tevoren niet wat er komen zou, en ze konden steeds minder (zelfstandig). Maar bij hun was er geen uitzicht op "beter". Ik weet dat wanneer mijn zoon geboren is, het allermeeste (zo niet alles) weer over gaat. En dan vind ik het alsnog zwaar om steeds die lat te verleggen. Maar hoe dat voor hun moet zijn geweest, niet wetende hoe snel het zou gaan, en waar het zou eindigen... die gedachte vind ik tijdens de zwangerschap erg confronterend.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:20 schreef Quoi het volgende:
Had er pas een openhartig onderonsje over met mijn opa en oma, naar aanleiding van dat bekkengedoe. Besefte me dat dat hele gevoel van even niet uit de weg kunnen (en toch willen) voor hun de alledaagse werkelijkheid is die alleen maar erger zal worden. En dan denk ik aan het onderscheid tussen vitale en niet-vitale ouderen, dat grotendeels wordt bepaald door de manier waarop ze omgaan met hun beperkingen. Stukje meer respect voor hen! (en een les voor mij)
Ik vond het te veel (verkapt) geklaag/egopost.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:26 schreef Mies_poes het volgende:
Dank voor jullie tipsWat ik al dacht dus, afleiding zoeken it is.
Waarom heb je je post weggehaald, Uni? Ik las hem vannacht. Stond niets geks in toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |