Eindelijk tijd om bij te lezen!
Quoi-baby nog binnenboord?

Hij houdt het wel spannend!

Mies fijn dat de VK langs is gekomen voor controle en je weer een beetje gerust gesteld bent

GM fijn dat de laatste controle zo goed was! Grieks!
Twink wat een hoop voorwerk! Hopelijk nog even rust

SQ, ik zou het wel een beetje engig vinden zo met die tekenbeet.. fijn dat je straks langs de ha gaat. En goed vakantievooruitzicht!
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 09:00 schreef Quoi het volgende:Iemand nog iets leuks/opbeurends?
Zou Rady nog van haar handige opblaaszitzak omhoog zijn gekomen na de GP van België?
Ja haaaaiii!
Wel overeind gekomen... maar met moeite hoor

We zaten op een schuine helling tussen de bossen (één van de weinige plekken in de schaduw) en dus heel comfortabel was het niet.. maar wel heel tof om het eens in het echt mee te maken

Alle rijders ff kunnen zien tijdens de drivers track parade (kwamen ze langs in oldtimers). En het was heel gezellig sfeertje met 90% Nederlanders
De zaterdag in 32+ graden rondje rond de track gelopen.. in de Ardennen he... daar heb je dus heel veel van die schuine stukken..
bergen heuvels noemen ze dat.. echt.. ik ging kapot op de weg terug naar boven in die hitte

Dus was blij dat ik die schaduwplek had ontdekt voor de race op zondag

Dus de race was afgelopen en toen snel naar de auto gelopen (we waren om 16.30 bij de auto) ...nouuuuuuu.. echt hoor.
1 uur gedaan om van het parkeergrasveld te komen.
2,5 uur gedaan om van het veld naar de snelweg te komen (is normaal ritje van 5 minuten). Toen file op de snelweg en omleiding.. 23.30 waren we pas in onze woonplaats en een slapende Vv opgehaald bij schoonzus.. 0.00 thuis..
Echt.. 7 uur gedaan over ritje van normaal 2,5 uur.. wtf
Dus maandag maar last-minute vrij genomen van werk en heel de dag voor pampus gelegen en gisteren een stressdag op 't werk..
Maar nu gaat het wel weer hoor

Ben een half jaar zwanger!

Morgen 27w.
En vanmiddag groeiecho (ff lekker babyspieken.. yay voor mn bmi

)
Toevallig zaterdag ook nog pret 3d echo in de agenda staan.. en daarna willen we naar een baby/kinderwinkel voor een nieuw bedje voor Vv.. want hij zit de laatste tijd steeds met z'n benen klem tussen de spijlen van z'n bedje