Ik heb nog nooit een meisje van 20 met zo'n kapsel gezienquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:08 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)ault&q=pauw&src=typd
BAM!twitter:noosevleq twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 23:08:33#pauw De moslima kiest niet, die ondergaat de keus van haar man. #Kleinvershilletje reageer retweet
gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit iemand in een burkini gezien. Iemand hier?
Ja. Op Kijkduin en Scheveningen maar ik denk dat het dezelfde was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit iemand in een burkini gezien. Iemand hier?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op zo'n moment heb je Theo Hiddema aan tafel nodig.
Ik wel, in ieder geval nooit een vijftiger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meisje van 20 met zo'n kapsel gezien
Kan zijn, ik kom ook eigenlijk nooit buitenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wel, in ieder geval nooit een vijftiger.
ik zag laats ook een burkaquote:
Dat is een echte baas.quote:
Ik denk dat als ik iemand in een burkini had gezien ik tot kort geleden niet eens had geweten wat het was man, ik had denk ik gedacht: oh een soort pakjequote:
Haha, inderdaad ja. Die binnenkomer van d'r.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens mij was Sylvana al MAD voordat het gesprek begon.
helaas duik ik ook dus ik zie wel vaker boerkinniesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik iemand in een burkini had gezien ik tot kort geleden niet eens had geweten wat het was man, ik had denk ik gedacht: oh een soort pakje
Was je in Amsterdam West of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |