abonnement Unibet Coolblue
pi_165052864
Twee keer gebeld met de TC en dat is naar een gewoon mobiel nummer.

Daar moet je inderdaad even op letten. Niet te vaak en te lang bellen met die prepaid. Dan gaat het hard.
pi_165052908
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:53 schreef Globetrottertje het volgende:
Twee keer gebeld met de TC en dat is naar een gewoon mobiel nummer.

Daar moet je inderdaad even op letten. Niet te vaak en te lang bellen met die prepaid. Dan gaat het hard.
Anders op Bel Mij drukken.
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:36:25 #103
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165054172
Of gewoon keer tc bellen en meteen ophangen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165057768
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:36 schreef V__L_N het volgende:
Of gewoon keer tc bellen en meteen ophangen.
_O_ _O_ _O- ;)
pi_165058927
Hier hebben ze op een gegeven moment gezegd dat dat niet meer mocht, dat deden mensen dus idd vaak richting TC of planner :P



:D alleen geen post tas ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165060104
Als ik de perikelen van de postbezorgers hier lees ben ik wel tevreden met Pakketten :P
pi_165060139
Ik heb netjes op start gedrukt toen ik van het depot wegreed en ben met de loop begonnen. Zag wel voordat ik wegreed dat het netwerk steeds instabiel was maar kon op start drukken omdat er weer een netwerk was. Na anderhalf uur wilde ik aan een boterhammetje beginnen en wilde op pauze drukken. Ik zag toen dat mijn dienst was verdwenen. Er stond "geen dienst" :? Na een paar keer op verversen drukken kreeg ik de dienst weer te zien, maar was de looptijd helemaal weg. Stond alles weer op 0:00 Lekker dan! :(

Zou het liggen aan instabiel netwerk vandaag. Ik heb ook de binnenkant van een flat gezien en ik denk dat ik daar ook geen verbinding had, maar de tijd zou toch gewoon door moeten kunnen lopen?

Iemand dit ook al eens gehad?
Ik heb de meertijd maar handmatig via de site ingevoerd. Heb de loop afgemaakt en maar niet meer op start gedrukt. Anders zou ik een uur of meer aan mindertijd hebben gehad.
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:38:48 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165061322
Nee, bereik maakt niet uit. Fiets hier ook op een stuk zonder bereik en ook de telefoon zet soms data uit (probleempje) en hij doet het prima.

Overigens hebben ze de App ook een update gegeven. Ze maken nu onderscheid tussen geen gps signaal en het blokkeren van gps in Android 6 (er staat nu dat je geen toestemming hebt gegeven).
Ik ben vooralsnog van plan het uit te laten en eventueel alleen bij het scannen van een pakketje aan te zetten (want daar gaat het toch om?).

Vandaag overigens wel een rommeltje in 1 straat. Juist de een deel van andere straten die vaak normaal fouten bevatten zaten goed.
Aankomende week maar eens bellen want ondanks beloftes is 1 vervelende fout nog niet aangepast. Maar goed we klagen er ook pas sinds februari over :N
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165061547
Hoe zet je GPS aan/uit?
pi_165061574
Ik kwam er achter dat mijn toekomstige werk telefoon pas over een week of 2 weken verzonden gaat worden :') maar eens kijken of ik mijn oude onder handen kan nemen zodat er toch een nieuwere versie van android op kan.

Vermoed dat de TC het niet gaat accepteren als ik niet 27-9 kan starten..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165062466
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:38 schreef RobertNL het volgende:

Overigens hebben ze de App ook een update gegeven. Ze maken nu onderscheid tussen geen gps signaal en het blokkeren van gps in Android 6 (er staat nu dat je geen toestemming hebt gegeven).
Ik ben vooralsnog van plan het uit te laten en eventueel alleen bij het scannen van een pakketje aan te zetten (want daar gaat het toch om?).
Hier hoeven we alleen nog op start en stop te drukken en dat heb ik thuis gedaan, het toestel thuis gelaten. Ik heb gekozen voor 'geen toestemming' (GPS). Onderweg naar een ander depot snel thuis de ene wijk gestopt en de volgende gestart.
pi_165062538
PostNL ‏@PostNL 2h2 hours ago

@Joy_Romina90 Nou, je gleuf is te smal. Staat op het briefje! Je pakket wordt binnen enkele dagen alsnog door de pakketbezorger gebracht :)

:')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165062789
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef VixenFromHell het volgende:
PostNL ‏@PostNL 2h2 hours ago

@Joy_Romina90 Nou, je gleuf is te smal. Staat op het briefje! Je pakket wordt binnen enkele dagen alsnog door de pakketbezorger gebracht :)

:')
:')

Zal je zien dat het ook nog gaat om een pakje van H&M met een dikte van om en nabij de halve meter :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sebastiaan92 op 04-09-2016 00:12:43 ]
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:36:54 #114
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165062914
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:38 schreef RobertNL het volgende:
Nee, bereik maakt niet uit. Fiets hier ook op een stuk zonder bereik en ook de telefoon zet soms data uit (probleempje) en hij doet het prima.

Overigens hebben ze de App ook een update gegeven. Ze maken nu onderscheid tussen geen gps signaal en het blokkeren van gps in Android 6 (er staat nu dat je geen toestemming hebt gegeven).
Ik ben vooralsnog van plan het uit te laten en eventueel alleen bij het scannen van een pakketje aan te zetten (want daar gaat het toch om?).

Vandaag overigens wel een rommeltje in 1 straat. Juist de een deel van andere straten die vaak normaal fouten bevatten zaten goed.
Aankomende week maar eens bellen want ondanks beloftes is 1 vervelende fout nog niet aangepast. Maar goed we klagen er ook pas sinds februari over :N
Dat zag ik ook ja.
Kan dat eigenlijk makkelijk alleen snel de locatie aanzetten voor scannen? Of moet dat elke keer weer uitgezet worden via de app instellingen?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165063136
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dat zag ik ook ja.
Kan dat eigenlijk makkelijk alleen snel de locatie aanzetten voor scannen? Of moet dat elke keer weer uitgezet worden via de app instellingen?
Bij die Huawei Y5 is het naar beneden vegen. Snelkoppeling aantikken en dan op GPS drukken. Het kan alleen wel even duren voordat hij genoeg satellieten gevonden heeft voordat hij een locatie kan bepalen. Dus het kan uiteindelijk aardig wat tijd in beslag nemen.
pi_165063329
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:53 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik heb netjes op start gedrukt toen ik van het depot wegreed en ben met de loop begonnen. Zag wel voordat ik wegreed dat het netwerk steeds instabiel was maar kon op start drukken omdat er weer een netwerk was. Na anderhalf uur wilde ik aan een boterhammetje beginnen en wilde op pauze drukken. Ik zag toen dat mijn dienst was verdwenen. Er stond "geen dienst" :? Na een paar keer op verversen drukken kreeg ik de dienst weer te zien, maar was de looptijd helemaal weg. Stond alles weer op 0:00 Lekker dan! :(

Zou het liggen aan instabiel netwerk vandaag. Ik heb ook de binnenkant van een flat gezien en ik denk dat ik daar ook geen verbinding had, maar de tijd zou toch gewoon door moeten kunnen lopen?

Iemand dit ook al eens gehad?
Ik heb de meertijd maar handmatig via de site ingevoerd. Heb de loop afgemaakt en maar niet meer op start gedrukt. Anders zou ik een uur of meer aan mindertijd hebben gehad.
Het hele project zit nog in de beginfase(er wordt wel gesproken over een succesvolle evaluatie)dit duurt nog wel een paar jaar voor alles goed werkt.
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:51:09 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165063337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dat zag ik ook ja.
Kan dat eigenlijk makkelijk alleen snel de locatie aanzetten voor scannen? Of moet dat elke keer weer uitgezet worden via de app instellingen?
Ben bang van wel.
Andere optie is mock locations gebruiken icm fake gps.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:56:17 #118
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165063500
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben bang van wel.
Andere optie is mock locations gebruiken icm fake gps.
Naja dat moet maar dan. Extra handeling is tot daar aan toe. Wil gewoon niet gevolgd.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165063607
Pakjes scannen zonder GPS moet toch ook wel lukken? Gezien het feit je het ook nog achteraf handmatig kan doen zonder te scannen.
pi_165064383
Waarom moet GPS persé aan? De ontvanger weet toch wel waar zijn/haar brievenbus is?
pi_165065611
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Pakjes scannen zonder GPS moet toch ook wel lukken? Gezien het feit je het ook nog achteraf handmatig kan doen zonder te scannen.
Ze krijgen schijnbaar wel te zien of het pakketje "gescand" of "handmatig" is toegevoegd. En als het goed is zijn ze bezig met de camera module van de app of zo om hem beter/sneller te kunnen laten scannen.
pi_165074563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Pakjes scannen zonder GPS moet toch ook wel lukken? Gezien het feit je het ook nog achteraf handmatig kan doen zonder te scannen.
Ja dat lukt gewoon. Scan sinds 28 juni (rond die datum gingen ze hier live) alles zonder GPS

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:23 schreef Thomas-sama het volgende:
Waarom moet GPS persé aan? De ontvanger weet toch wel waar zijn/haar brievenbus is?
Dat is ook gewoon onzin. Waarom heb je GPS nodig om de status te veranderen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_165092068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm is er wat met die app aan de hand? Als ik op de app klik, moet ik ineens inloggen met email en password ipv pincode, en dan kom ik op de Mijn PostNL site en dus niet Mijn Werk met rooster etc...
Of misschien dat het dan nu toch niet meer werkt met mijn verouderde versie van android, maar vorige week werkte het nog :X

Edit: dat laatste dus, als ik hem opnieuw probeer te downloaden krijg ik te zien dat hij niet compatible is.

27 september starten we hier, maar de TC zit iedereen nu al een maand of 2 op te jagen :')

Update: ik heb dus zojuist ook maar die Leagoo telefoon besteld. Er is nu immers een datum en mijn oude telefoon kan ik dus ineens niet meer gebruiken :') hoop wel dat ie nu op tijd is, anders heb ik zometeen alsnog een probleem natuurlijk
Om hier nog even op terug te komen, ben nu dus met die telefoon aan de slag gegaan om hem onofficieel te upgraden naar android 4.4. In eerste instantie kreeg ik weer dat inlog scherm ipv inloggen met pincode, maar nadat ik daar inlogde kon ik een nieuwe pincode aanmaken en de app weer in!! Dus misschien had ik er toch op mijn android 4.2 ook wel weer ingekund :') kan zijn dat ik eea onterecht aan elkaar gekoppeld had en dat er gewoon even iets mis ging.
Dat weet ik niet zeker en ik ga na al die moeite ook niet meteen weer terug naar de officiele software, maar misschien dat iemand hier nog wat aan heeft. Als er meer mensen zijn die een te oude versie van android hebben is dit misschien iets om over na te denken, zo'n upgrade, maar zo'n custom rom installeren is best wat werk als je er niet bekend mee bent, en je kan je telefoon slopen ;)

Ik overweeg nu toch ook om die china foon te annuleren en voor mezelf lekker een nieuwe te kopen. Deze telefoon is ook al een paar jaar oud ondertussen, en nu ik weet hoe ik deze met onofficiele software bruikbaar kan houden.. er is ook al android 5.1 software voor te krijgen namelijk :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165097414
Gelukkig was het afgelopen zaterdag hier iets drukker, zodat ik mijn uren wat kan aanvullen en niet verder in de min kom.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:28:15 #125
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165128834
Wat een rust. Iedereen oververmoeid en postnl moe?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 september 2016 @ 16:58:35 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165129369
vrij en andere werkzaamheden :P

Zaterdag is de volgende werkdag pas weer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165129398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Wat een rust. Iedereen oververmoeid en postnl moe?
Nah. Gewoon een dagje sorteerkast, stelblok, binnentas. Niet heel bijzonder allemaal ;) Loopwerk is er bijna niet dus zeuren over de telefoon hoef ik ook niet te doen :D
pi_165131143
redelijk druk, veel van dat dikke spul ook waardoor er toch diverse wijken met een tas of 8 waren.
pi_165131588
PostNL-moe en andere werkzaamheden
pi_165132041
Alternatieve werkzaamheden.
pi_165132324
Doordeweeks werk ik ergens anders :P

Maar ik hoorde dat de bestelling een uur later arriveerde op het depot en het was niet eens zoveel meer post. Dus wat daar nou weer aan de hand was..

Mijn boodschappen bestelling met de pakketpost komt nu ook ineens tussen 20.50 en 21.50 uur in plaats van de gebruikelijke 18-21.30 uur.
Dus daar zal ook wel iets aan de hand zijn :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_165132918
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:19 schreef Thomas-sama het volgende:
Alternatieve werkzaamheden.
Vertel :)
pi_165133334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:53 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Vertel :)
Grapjuh :P

Hier ging het gewoon z'n gangetje, dus niet veel te klagen.
pi_165133769
Vandaag de brief gehad dat we dus idd 27 september starten, lekker op tijd. Er waren nog best veel collega's die nog niets geregeld hebben, of die er nu achter komen dat de app niet (meer) werkt op hun telefoon :') en niet iedereen kan of wil onofficiele software op hun telefoon gooien om toch te upgraden naar een nieuwere versie van android natuurlijk.

Ik heb ondertussen de china foon geannuleerd en voor mezelf lekker een nieuwe gekocht ipv voor het werk :D
Ook een app gevonden waarmee ik kan regelen dat andere apps geen mobiele data kunnen gebruiken en alleen op wifi mogen :Y wel zo veilig
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165133943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Grapjuh :P

Hier ging het gewoon z'n gangetje, dus niet veel te klagen.
Ohww, ik was al bang dat je als smartphoneweigeraar luiers mocht gaan verschonen of zo.
pi_165151855
Het blijft hier wel heel erg rustig he? :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165152321
Misschien een domme vraag, maar ik heb zojuist voor het eerst een pakketje verzonden vanaf de supermarkt, en ik vroeg me af waar op het bonnetje de track en trace code staat? Er staan allerlei codes op maar er staat nergens 'Track & trace' o.i.d. (en ja, die code hoort erbij te zitten)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 september 2016 @ 15:32:14 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165152357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:30 schreef FreekVonk het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb zojuist voor het eerst een pakketje verzonden vanaf de supermarkt, en ik vroeg me af waar op het bonnetje de track en trace code staat? Er staan allerlei codes op maar er staat nergens 'Track & trace' o.i.d. (en ja, die code hoort erbij te zitten)
De code beginnend met 3S moet je hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165152479
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De code beginnend met 3S moet je hebben
Thanks! :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 september 2016 @ 15:44:35 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165152643
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:38 schreef FreekVonk het volgende:

[..]

Thanks! :)
welke wilde dieren heb je opgestuurd?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165176100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:13 schreef VixenFromHell het volgende:
Het blijft hier wel heel erg rustig he? :o
ze hebben moeten investeren in een telefoon, geen geld meer voor inet ,of ze zijn gestopt door voorgaande :)
pi_165176388
Die middelste _O_

In mijn geval ben ik gewoon druk opzoek naar een leuk vakantiereisje. Ben het mooie weer zo beu dat ik op zoek ben naar vakanties in lapland ofzo.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165177124
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 16:08 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ze hebben moeten investeren in een telefoon, geen geld meer voor inet ,of ze zijn gestopt door voorgaande :)
Alledrie. ;) En mijn fietsketting begaf het ook nog, de een-na-laatste werkdag.
pi_165177472
Het was zover hoor, hondenbeet nr 2 is een feit. Maar een erg kleine beet, alleen helaas wel door de huid heen. Dat wordt dus waarschijnlijk een spuit? :{ (voor de grapjassen, nee niet voor de hond ;))
Morgenochtend vroeg maar bellen, want zo'n spuit moet binnen 24u..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 september 2016 @ 17:19:11 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165177671
Beterschap, Vixen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165178007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Het was zover hoor, hondenbeet nr 2 is een feit. Maar een erg kleine beet, alleen helaas wel door de huid heen. Dat wordt dus waarschijnlijk een spuit? :{ (voor de grapjassen, nee niet voor de hond ;))
Morgenochtend vroeg maar bellen, want zo'n spuit moet binnen 24u..
Vervelend! Een tetanusspuit is tien jaar geldig, heb je die bij beet 1 ook gehad?
pi_165178114
Nope, want die was gelukkig niet door de huid heen. Dus helaas...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165178894
Weer "geen dienst" volgende week. Sinds dat OWS is ingevoerd wordt mijn rooster steeds later zichtbaar. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_165179179
Tot 8 uur toch? Mare heb jij al een 13 weeks gemiddelde onder je rooster? Dat was namelijk het idee van die update, maar ik zie nog niks.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 september 2016 @ 18:31:02 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165179201
voor dat gemiddelde moet je bij de vorige weken kijken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165179212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:29 schreef V__L_N het volgende:
Tot 8 uur toch? Mare heb jij al een 13 weeks gemiddelde onder je rooster? Dat was namelijk het idee van die update, maar ik zie nog niks.
Nee, om 18.00 uur moet het er staan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_165179229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 16:55 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Alledrie. ;) En mijn fietsketting begaf het ook nog, de een-na-laatste werkdag.
ketting ook zoiets ergs wat je niet wil meemaken :)
pi_165179234
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
voor dat gemiddelde moet je bij de vorige weken kijken
Verrek, nu je het zegt.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, om 18.00 uur moet het er staan.
Oh wij kregen laatst een mail dat het donderdag tussen 18.00 en 20.00 uur online staat en dat we voor maandag ochtend 8 uur moeten bevestigen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165179454
Hier is het rooster er, en ze hebben nu toch wel rekening gehouden zo te zien met datgene waar ik bezwaar op gemaakt had laatst. Dinsdag nog wel een forse dienst, woensdag en vrijdag nu wel 2 wijken ipv 1, maar donderdag en zaterdag nu maar 1 :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165180298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Verrek, nu je het zegt.

[..]

Oh wij kregen laatst een mail dat het donderdag tussen 18.00 en 20.00 uur online staat en dat we voor maandag ochtend 8 uur moeten bevestigen.
De kunst is om (na 18 uur donderdag) te bevestigen zodra je iets ziet staan wat je wel bevalt (geen dienst) ;)
pi_165181465
Post was hier vandaag om 15.00 op het depot ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 september 2016 @ 20:03:51 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165181480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Post was hier vandaag om 15.00 op het depot ^O^
mooie tijd _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165181528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Post was hier vandaag om 15.00 op het depot ^O^
Lekker vroeg ^O^
pi_165181963
Het was steenstervensdruk hier. Om 12.25 naar huis gegaan, maar toen zaten er nog genoeg voorbereiders die nog niet klaar waren.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_165182055
Hier was het wisselend. Ik heb wijken gezien met anderhalve tas en wijken met 10 tassen. Er zaten vooral veel catalogi bij, oa Viking en een dik boekwerk met sinterklaasspeelgoed. De kruidnoten en boterletters liggen trouwens ook weer in de winkels, terwijl het godverdegloeiendeteringgodver gewoon elke dag minstens 25 graden is.

Hadden jullie trouwens ook vandaag de VI erbij zitten ipv gisteren?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_165182314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Hadden jullie trouwens ook vandaag de VI erbij zitten ipv gisteren?
Klopt. De redactie van VI wilde nog de wedstrijd van Oranje meenemen ;)

Hier waren we overigens al redelijk snel klaar in de voorbereiding.
  vrijdag 9 september 2016 @ 00:29:23 #162
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165190807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier was het wisselend. Ik heb wijken gezien met anderhalve tas en wijken met 10 tassen. Er zaten vooral veel catalogi bij, oa Viking en een dik boekwerk met sinterklaasspeelgoed. De kruidnoten en boterletters liggen trouwens ook weer in de winkels, terwijl het godverdegloeiendeteringgodver gewoon elke dag minstens 25 graden is.

Hadden jullie trouwens ook vandaag de VI erbij zitten ipv gisteren?
Een gedeelte daarvan hadden wij dinsdag erbij. Gisteren hadden we veronica gidsen. As iets de boel wel verpest is het een daldag met allemaal verkeerd om gezetten gidsen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165194713
Vanmiddag kan ik binnenlopen voor de prik, dat was dus inderdaad standaard als het een echt wondje was. Dan moet ik dat zo dus ook gaan melden bij de TC...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165195052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Vanmiddag kan ik binnenlopen voor de prik, dat was dus inderdaad standaard als het een echt wondje was. Dan moet ik dat zo dus ook gaan melden bij de TC...
Ik neem aan dat de eigenaars van de hond de rekening hiervan gepresenteerd krijgen? Met een begeleidend verzoek om de hond voortaan kort aangelijnd te houden omdat ze anders hun post op het distributiecentrum kunnen komen ophalen?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_165195149
Oh ik heb nog niet uitgelegd hoe het gebeurd was zie ik. Hij liep namelijk niet buiten (of, in eerste instantie niet dan.. ;)) ik belde aan voor een pakje, en 1 vd kinderen deed open omdat de moeder met eten bezig was. Toen glipte de (kleine) hond helaas net langs hem heen :X
Dan nog was ie dus niet heel erg goed opgevoed, de eigenaar zei ook dat ie nooit had mogen bijten. Maar als hij in de voortuin is, dan zit het hekje altijd wel netjes dicht en zit er iemand bij, alleen dan gaat ie achter het hek ook nog flink tekeer :P

Denk dat de afhandeling via PostNL gaat eigenlijk, maar dat hoor ik dan wel van de TC. Had alleen wel tegen de eigenaar gezegd dat het wel mee viel en dat het alleen een schaafplek leek te zijn.. dus die verwachten nu waarschijnlijk niet meer dat ze er nog wat van gaan horen.

Heb het hele verhaal maar via de mail gedaan, zodat hij het hele verhaal mooi al op papier heeft.

Begrijp nu uit zijn reactie dat het de bedoeling is dat ik daar nog weer even aanbel om te vertellen dat ik toch een prik moet gaan halen... daar zat ik nou eigenlijk niet zo op te wachten :')
Vind het toch wat jammer, als een bewoner een klacht heeft, dan rijden de TC's er tegenwoordig vaak even naar toe, maar nu moet ik er zelf achteraan.. ja om te vertellen van die prik (en dat het dus toch een staartje krijgt), en niets anders volgens mij, de rest (kosten etc) wordt volgens mij gewoon wel via PostNL gedaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door VixenFromHell op 09-09-2016 10:51:08 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165196364
quote:
Een valpartij van de fiets, een hondenbeet of een ongeluk met een sorteermachinemachine; een ongeluk kan ons allemaal overkomen. De BVPP zet hier wat tips op een rij op financieel vlak.

1. Vraag na het ongeluk een papieren of email afschrift van de incidentmelding die je leidinggevende heeft gedaan. (Iedere leidinggevende is verplicht ongelukken, ook wel incidenten genoemd te melden.)

2. Is het kalenderjaar verstreken en is je eigen risico aangesproken alleen vanwege je ongeluk op het werk? Dan kun je een beroep doen op de regeling van PostNL die deze kosten vergoed. Deze regeling wordt ‘de coulanceregeling eigen risico genoemd’.

3. De regeling houdt in dat PostNL het deel vergoedt van het verplichte eigen risico ( in 2016 385 euro) dat het ongeval tijdens het werk is toe te rekenen wanneer:
* Het verplichte eigen risico van de zorgverzekering wordt aangesproken door een ongeval in werktijd;
* Én je in het betreffende jaar geen andere medische kosten hebt gemaakt, die je toch je eigen risico gekost zouden hebben.

4. Wie aanspraak wil maken op deze regeling (let op dit kun je voor 2016 dus pas begin 2017 beoordelen) kan zich wenden tot: Susanne Borsboom van PostNL insurance
Aldus https://www.bvpp.nl/archi(...)-van-je-eigen-risico

Daar begrijp ik dan uit dat dit verder niet via mijn eigen leidinggevende gaat, behalve dan het melden van het incident (wat hij zou gaan doen idd). Anderen die ook helaas al ervaring hebben met zoiets?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165196461
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:03 schreef VixenFromHell het volgende:

Daar begrijp ik dan uit dat dit verder niet via mijn eigen leidinggevende gaat, behalve dan het melden van het incident (wat hij zou gaan doen idd). Anderen die ook helaas al ervaring hebben met zoiets?
Ja, met pijn en moeite kreeg ik na een week iemand (van admi) aan de lijn om de gegevens te noteren, vervolgens nooit meer iets van gehoord.
pi_165197032
Dat is toch ook wel heel triest zeg :N ze horen zeker op zulke dingen gewoon goed en fatsoenlijk te reageren. Het komt op mij allemaal een beetje over als een ontmoedigingsbeleid :')

Ik moet er toch wel achteraan blijven gaan, want no way dat ik die prik zelf ga betalen. Het consult bij de huisarts zal niet van mijn eigen risico af gaan, maar die spuit wel vermoed ik. Nou kost die geloof ik niet zoveel, maar het is een bedrijfsongeval dus die kosten komen niet voor mijn rekening. Het is gebeurd tijdens het uitvoeren van mijn werk, dus ik speel tzt alles door naar PostNL. Wat zij er vervolgens mee doen is hun zaak ;) neem aan dat zij dan aankloppen bij de bewoner.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:03:15 #169
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165197418
Gelijk heb je. Bedrijf moet niet gekker worden.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165201455
Nou prik gehad, morgen nog even die mensen op de hoogte stellen en dan hoef ik me er een hele tijd niet meer mee bezig te houden ;)

Zucht, de TC wil dat we nu al starten met gebruik vd start/stop knop. En in de mail zijn ook gelijk alle telefoonnummers met iedereen gedeeld.

Heel overzichtje gekregen waarop dus precies te zien is wat de TC kan zien, of je dus wel of niet gestart bent, hoe laat je gestopt bent, wat voor taken je hebt (buspakjes etc). Ook een kopje diensttijd en basistijd... dat klinkt als een vergelijking tussen normtijd en gewerkte tijd.

[ Bericht 27% gewijzigd door VixenFromHell op 09-09-2016 16:23:56 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165204787
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 15:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou prik gehad, morgen nog even die mensen op de hoogte stellen en dan hoef ik me er een hele tijd niet meer mee bezig te houden ;)

Zucht, de TC wil dat we nu al starten met gebruik vd start/stop knop. En in de mail zijn ook gelijk alle telefoonnummers met iedereen gedeeld.

Heel overzichtje gekregen waarop dus precies te zien is wat de TC kan zien, of je dus wel of niet gestart bent, hoe laat je gestopt bent, wat voor taken je hebt (buspakjes etc). Ook een kopje diensttijd en basistijd... dat klinkt als een vergelijking tussen normtijd en gewerkte tijd.
Hier werd gezegd dat de TC alleen kan zien of je gestart bent.
pi_165204864
In dat overzicht wat ik doorkreeg van mijn TC staat bij start idd geen tijd, maar bij stop wel.

Maar goed, we starten hier officieel 27 september, dus ik snap niet zo goed waarom ze ons er nu al zo over aanspreken dat we de app nog niet gebruiken :N

Heb wel een opmerking gemaakt over die tel nrs, ik vind het niet netjes dat die nummers zo maar even met het hele team gedeeld worden.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165205552
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:32 schreef VixenFromHell het volgende:

Heb wel een opmerking gemaakt over die tel nrs, ik vind het niet netjes dat die nummers zo maar even met het hele team gedeeld worden.
Misschien worden ze zenuwachtig of iedereen 1 oktober wel kan scannen, als je 27 september pas met de smartlap begint.

Vind het inderdaad niet netjes alle telefoonnummers te delen, als je daarvoor geen toestemming hebt gegeven. Mijn TC verspreidde een keer per ongeluk alle e-mailadressen. Daar gingen ook weer 'wildvreemden' op reageren... totdat gedreigd werd dat misbruik zou worden bestraft.

Hebben ze mij er al in alle dankbaarheid uit gemieterd, of ligt Mijn PostNL weer eens plat?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 september 2016 @ 19:15:21 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165205757
dat laatste. Denk dat er te veel mensen tegelijk op zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165205822
Oh ja de email adressen verbergt hij ook nooit. De planners doen dat altijd keurig, maar hij niet :N
Nou is daar nog nooit wat mee mis gegaan, maar ik ben in het verleden al wel eens door voor mij redelijk onbekende collega's benaderd op facebook. Die kenden me natuurlijk van naam en hebben mijn profiel opgezocht :')

Hier doet de site ook weinig.

Vinden jullie dat ik het kan maken om een brief bij die bewoners in de bus te gooien? Ik heb sowieso een briefje getikt voor het geval ze niet thuis zijn, maar ik neig eigenlijk een beetje naar het briefje gewoon in de bus gooien. Aan de andere kant vind ik dat ook weer wat flauw en laf als ze gewoon thuis zijn. Kan er natuurlijk altijd van maken dat ik bang was om weer gebeten te worden ;) maar toch.. weet niet of dat de juiste manier is. Ik moet ze dus laten weten dat er toch een wondje was en dat ik een prik moest.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165206929


[ Bericht 39% gewijzigd door the_X op 09-09-2016 20:21:44 ]
pi_165208854
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Denk dat er te veel mensen tegelijk op zitten
Goed voor een rustig weekend.
pi_165210623
Hij doet ut weer
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 04:16:17 #180
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_165217317
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:02 schreef the_X het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O-

Bijna weekend *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 13:59:41 #181
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_165222840
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 04:16 schreef dud0r het volgende:

[..]

_O_ _O-

Bijna weekend *O*
Weekend! *O*
En vakantie *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 september 2016 @ 17:02:57 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165226288
De lopen die ik vandaag had waren niet volgens het boekje gezet, maar volgens hoe iemand het zelf zou lopen. Bij de eerste loop was dat prima, al moest ik nog even wat wijzigen in de bundelvolgorde, maar bij de tweede loop was het echt een ratjetoe. Die loop doe ik compleet anders dan hoe het stond. Ben een kwartier bezig geweest om alles op mijn eigen volgorde te leggen. In die tijd had ik al een flink stuk kunnen bezorgen _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 17:21:12 #183
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_165226751
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
De lopen die ik vandaag had waren niet volgens het boekje gezet, maar volgens hoe iemand het zelf zou lopen. Bij de eerste loop was dat prima, al moest ik nog even wat wijzigen in de bundelvolgorde, maar bij de tweede loop was het echt een ratjetoe. Die loop doe ik compleet anders dan hoe het stond. Ben een kwartier bezig geweest om alles op mijn eigen volgorde te leggen. In die tijd had ik al een flink stuk kunnen bezorgen _O-
Gewoon lopen zoals het in je tas zit. }:|
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 september 2016 @ 17:24:02 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165226817
quote:
18s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:21 schreef dud0r het volgende:

[..]

Gewoon lopen zoals het in je tas zit. }:|
Dan maak je onnodig veel meters extra
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165226935
Heerlijk dat moment dat je wijken eerder gebracht worden, en je weet dat er nog herstelpost komt. Het was zo weinig dat het in 1x mee had gekund en de wijken liggen naast elkaar. Nuja, dan de wijk waar ik gebeten was maar eerst doen (mooi brief in de bus gegooid trouwens), en ja hoor.. die had rond de 10 stuks herstelpost en de wijk die ik nog moest maar 3 :')

Fijn weekend! :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165227778
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan maak je onnodig veel meters extra
Maar ook reden om tijd bij te schrijven.

Ik had ook iemand die mijn loop gezet had met de bril op verkeerde sterkte.

Gelukkig zag ik het al bij het inpakken van de fietstassen dus heb de boel maar even goed op loopvolgorde gezet. Alleen de laatste straat was nog helemaal verkeerd. Twee straten die als een waren gezet, zo gezegd. :+

De voorbereider toch maar even naar de Specsavers sturen. ;)
pi_165228509
Hebben jullie al vastlopers gehad op de MijnWerk app?

Vandaag bij mij wel. Ik drukte op "stop", toen bevroor alles. Uiteindelijk opgelost door de telefoon te herstarten.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 september 2016 @ 18:48:03 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165228637
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Maar ook reden om tijd bij te schrijven.
neuh. Kon net aan binnen de tijd blijven
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165228892
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

neuh. Kon net aan binnen de tijd blijven
He! Jammer! :P (voor de portemonnee)

Ik had wel iets van +11
pi_165228912
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Ik had ook iemand die mijn loop gezet had met de bril op verkeerde sterkte.

Gelukkig zag ik het al bij het inpakken van de fietstassen dus heb de boel maar even goed op loopvolgorde gezet. Alleen de laatste straat was nog helemaal verkeerd. Twee straten die als een waren gezet, zo gezegd. :+

De voorbereider toch maar even naar de Specsavers sturen. ;)
Gelukkig had ik zelf ook verkeerde sterkte vandaag. Foute sortering, niks van gemerkt ;)
pi_165229519
Lopen op de volgorde die je sorteerder legt... Dat heb ik jaren geleden al opgegeven. Zeker op daldagen.
Ik heb voor de zoveelste dag op een rij dat ze alle straten met Burg. door elkaar mikken. Ik hoor het mijn tc nog zeggen, we gaan er aandacht aan schenken... Nou dat is wel mislukt.

App had hier ook een hanger. Hij heeft geen tijd geregistreerd. Nou mij best. Vervelender is dat ik niet kan scannen. Paar keer zo'n proefcode geprobeerd, doet niks.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165229971
Hehe hier gaat er ook vanalles mis met 'burg' straten. Alleen dan niet de afkorting burg, maar straatnamen die allemaal op burg eindigen. Nou zitten die niet allemaal in de dezelfde wijken, maar dan heb je wel 2 of 3 varianten per wijk. Dat gaat ook vaak mis.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165230082
Mijn eerste keer 'echt', met de App.

M'n ouwe trouwe telefoon mee (niet kompettebel met de ep) met databundeltje voor mobiel internet. Een wel kompettebel apparaat (zonder internet) mee voor de ep. Mijn oudje als mobiele hotspot ingesteld, waarmee de andere via wifi contact kon maken.
En hoera! Ondanks protesten van de App liep die wel (en ik ook). Eerste wijk: 1 minuut binnen de tijd, tweede wijk iets van 20 minuten. Dat NIET opgegeven, want vanaf vandaag ben ik gekke henkie niet meer. Die tijd ging ook ruimschoots op aan alles in- en uitschakelen plus fietsen naar een ander depot.

Nu ga ik alles er af gooien en wachten wat voor alternatief werk mij aangeboden wordt.
pi_165230859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:51 schreef diesnelle het volgende:
Mijn eerste keer 'echt', met de App.

M'n ouwe trouwe telefoon mee (niet kompettebel met de ep) met databundeltje voor mobiel internet. Een wel kompettebel apparaat (zonder internet) mee voor de ep. Mijn oudje als mobiele hotspot ingesteld, waarmee de andere via wifi contact kon maken.
En hoera! Ondanks protesten van de App liep die wel (en ik ook). Eerste wijk: 1 minuut binnen de tijd, tweede wijk iets van 20 minuten. Dat NIET opgegeven, want vanaf vandaag ben ik gekke henkie niet meer. Die tijd ging ook ruimschoots op aan alles in- en uitschakelen plus fietsen naar een ander depot.

Nu ga ik alles er af gooien en wachten wat voor alternatief werk mij aangeboden wordt.
het werkt toch? Waarom dan verwijderen?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 september 2016 @ 20:20:57 #195
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165230910
ik heb nog niet eens een telefoon _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165231180
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

het werkt toch? Waarom dan verwijderen?
Ik doe niet meer mee aan die onzin.
pi_165232224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:30 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ik doe niet meer mee aan die onzin.
dus je gaat liever sorteercentra vegen dan op een app op play drukken?

Man man.
pi_165232313
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:02 schreef the_X het volgende:
[ afbeelding ]
man man. Ze heeft toch tetten? Die verdwijnen niet zomaar.

Als ik ergens naar kijk is het haar haar.
pi_165233706
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

dus je gaat liever sorteercentra vegen dan op een app op play drukken?

Man man.
Ze hebben me veel te hard nodig in de bezorging! Ze kunnen kiezen of delen.
(Dit zou mijn laatste werkdag moeten zijn....)

[ Bericht 6% gewijzigd door diesnelle op 10-09-2016 22:16:40 ]
pi_165234105
Vandaag een half uur van de 3,5 gewerkt. Toen dusdanig verstapt dat vriend, ouders, collega en TC vonden dat ik toch maar even naar de huisartsenpost moest om te checken of er niks gebroken was in mijn voet.
Dat gelukkig niet, maar wel lekker dik, mooi blauw en krukken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')