abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165052864
Twee keer gebeld met de TC en dat is naar een gewoon mobiel nummer.

Daar moet je inderdaad even op letten. Niet te vaak en te lang bellen met die prepaid. Dan gaat het hard.
pi_165052908
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:53 schreef Globetrottertje het volgende:
Twee keer gebeld met de TC en dat is naar een gewoon mobiel nummer.

Daar moet je inderdaad even op letten. Niet te vaak en te lang bellen met die prepaid. Dan gaat het hard.
Anders op Bel Mij drukken.
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:36:25 #103
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165054172
Of gewoon keer tc bellen en meteen ophangen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165057768
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:36 schreef V__L_N het volgende:
Of gewoon keer tc bellen en meteen ophangen.
_O_ _O_ _O- ;)
pi_165058927
Hier hebben ze op een gegeven moment gezegd dat dat niet meer mocht, dat deden mensen dus idd vaak richting TC of planner :P

:D alleen geen post tas ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165060104
Als ik de perikelen van de postbezorgers hier lees ben ik wel tevreden met Pakketten :P
pi_165060139
Ik heb netjes op start gedrukt toen ik van het depot wegreed en ben met de loop begonnen. Zag wel voordat ik wegreed dat het netwerk steeds instabiel was maar kon op start drukken omdat er weer een netwerk was. Na anderhalf uur wilde ik aan een boterhammetje beginnen en wilde op pauze drukken. Ik zag toen dat mijn dienst was verdwenen. Er stond "geen dienst" :? Na een paar keer op verversen drukken kreeg ik de dienst weer te zien, maar was de looptijd helemaal weg. Stond alles weer op 0:00 Lekker dan! :(

Zou het liggen aan instabiel netwerk vandaag. Ik heb ook de binnenkant van een flat gezien en ik denk dat ik daar ook geen verbinding had, maar de tijd zou toch gewoon door moeten kunnen lopen?

Iemand dit ook al eens gehad?
Ik heb de meertijd maar handmatig via de site ingevoerd. Heb de loop afgemaakt en maar niet meer op start gedrukt. Anders zou ik een uur of meer aan mindertijd hebben gehad.
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:38:48 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165061322
Nee, bereik maakt niet uit. Fiets hier ook op een stuk zonder bereik en ook de telefoon zet soms data uit (probleempje) en hij doet het prima.

Overigens hebben ze de App ook een update gegeven. Ze maken nu onderscheid tussen geen gps signaal en het blokkeren van gps in Android 6 (er staat nu dat je geen toestemming hebt gegeven).
Ik ben vooralsnog van plan het uit te laten en eventueel alleen bij het scannen van een pakketje aan te zetten (want daar gaat het toch om?).

Vandaag overigens wel een rommeltje in 1 straat. Juist de een deel van andere straten die vaak normaal fouten bevatten zaten goed.
Aankomende week maar eens bellen want ondanks beloftes is 1 vervelende fout nog niet aangepast. Maar goed we klagen er ook pas sinds februari over :N
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165061547
Hoe zet je GPS aan/uit?
pi_165061574
Ik kwam er achter dat mijn toekomstige werk telefoon pas over een week of 2 weken verzonden gaat worden :') maar eens kijken of ik mijn oude onder handen kan nemen zodat er toch een nieuwere versie van android op kan.

Vermoed dat de TC het niet gaat accepteren als ik niet 27-9 kan starten..
pi_165062466
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:38 schreef RobertNL het volgende:

Overigens hebben ze de App ook een update gegeven. Ze maken nu onderscheid tussen geen gps signaal en het blokkeren van gps in Android 6 (er staat nu dat je geen toestemming hebt gegeven).
Ik ben vooralsnog van plan het uit te laten en eventueel alleen bij het scannen van een pakketje aan te zetten (want daar gaat het toch om?).
Hier hoeven we alleen nog op start en stop te drukken en dat heb ik thuis gedaan, het toestel thuis gelaten. Ik heb gekozen voor 'geen toestemming' (GPS). Onderweg naar een ander depot snel thuis de ene wijk gestopt en de volgende gestart.
pi_165062538
PostNL ‏@PostNL 2h2 hours ago

@Joy_Romina90 Nou, je gleuf is te smal. Staat op het briefje! Je pakket wordt binnen enkele dagen alsnog door de pakketbezorger gebracht :)

:')
pi_165062789
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef VixenFromHell het volgende:
PostNL ‏@PostNL 2h2 hours ago

@Joy_Romina90 Nou, je gleuf is te smal. Staat op het briefje! Je pakket wordt binnen enkele dagen alsnog door de pakketbezorger gebracht :)

Zal je zien dat het ook nog gaat om een pakje van H&M met een dikte van om en nabij de halve meter :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sebastiaan92 op 04-09-2016 00:12:43 ]
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:36:54 #114
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165062914
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:38 schreef RobertNL het volgende:
Nee, bereik maakt niet uit. Fiets hier ook op een stuk zonder bereik en ook de telefoon zet soms data uit (probleempje) en hij doet het prima.

Vandaag overigens wel een rommeltje in 1 straat. Juist de een deel van andere straten die vaak normaal fouten bevatten zaten goed.
Aankomende week maar eens bellen want ondanks beloftes is 1 vervelende fout nog niet aangepast. Maar goed we klagen er ook pas sinds februari over :N
Dat zag ik ook ja.
Kan dat eigenlijk makkelijk alleen snel de locatie aanzetten voor scannen? Of moet dat elke keer weer uitgezet worden via de app instellingen?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_165063136
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dat zag ik ook ja.
Kan dat eigenlijk makkelijk alleen snel de locatie aanzetten voor scannen? Of moet dat elke keer weer uitgezet worden via de app instellingen?
Bij die Huawei Y5 is het naar beneden vegen. Snelkoppeling aantikken en dan op GPS drukken. Het kan alleen wel even duren voordat hij genoeg satellieten gevonden heeft voordat hij een locatie kan bepalen. Dus het kan uiteindelijk aardig wat tijd in beslag nemen.
pi_165063329
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:53 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik heb netjes op start gedrukt toen ik van het depot wegreed en ben met de loop begonnen. Zag wel voordat ik wegreed dat het netwerk steeds instabiel was maar kon op start drukken omdat er weer een netwerk was. Na anderhalf uur wilde ik aan een boterhammetje beginnen en wilde op pauze drukken. Ik zag toen dat mijn dienst was verdwenen. Er stond "geen dienst" :? Na een paar keer op verversen drukken kreeg ik de dienst weer te zien, maar was de looptijd helemaal weg. Stond alles weer op 0:00 Lekker dan! :(

Zou het liggen aan instabiel netwerk vandaag. Ik heb ook de binnenkant van een flat gezien en ik denk dat ik daar ook geen verbinding had, maar de tijd zou toch gewoon door moeten kunnen lopen?

Iemand dit ook al eens gehad?
Ik heb de meertijd maar handmatig via de site ingevoerd. Heb de loop afgemaakt en maar niet meer op start gedrukt. Anders zou ik een uur of meer aan mindertijd hebben gehad.
Het hele project zit nog in de beginfase(er wordt wel gesproken over een succesvolle evaluatie)dit duurt nog wel een paar jaar voor alles goed werkt.
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:51:09 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165063337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dat zag ik ook ja.
Ben bang van wel.
Andere optie is mock locations gebruiken icm fake gps.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:56:17 #118
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165063500
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben bang van wel.
Andere optie is mock locations gebruiken icm fake gps.
Naja dat moet maar dan. Extra handeling is tot daar aan toe. Wil gewoon niet gevolgd.
Loesje
pi_165063607
Pakjes scannen zonder GPS moet toch ook wel lukken? Gezien het feit je het ook nog achteraf handmatig kan doen zonder te scannen.
pi_165064383
Waarom moet GPS persé aan? De ontvanger weet toch wel waar zijn/haar brievenbus is?
pi_165065611
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Pakjes scannen zonder GPS moet toch ook wel lukken? Gezien het feit je het ook nog achteraf handmatig kan doen zonder te scannen.
Ze krijgen schijnbaar wel te zien of het pakketje "gescand" of "handmatig" is toegevoegd. En als het goed is zijn ze bezig met de camera module van de app of zo om hem beter/sneller te kunnen laten scannen.
pi_165074563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ja dat lukt gewoon. Scan sinds 28 juni (rond die datum gingen ze hier live) alles zonder GPS

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:23 schreef Thomas-sama het volgende:
Waarom moet GPS persé aan? De ontvanger weet toch wel waar zijn/haar brievenbus is?
Dat is ook gewoon onzin. Waarom heb je GPS nodig om de status te veranderen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_165092068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm is er wat met die app aan de hand? Als ik op de app klik, moet ik ineens inloggen met email en password ipv pincode, en dan kom ik op de Mijn PostNL site en dus niet Mijn Werk met rooster etc...
Of misschien dat het dan nu toch niet meer werkt met mijn verouderde versie van android, maar vorige week werkte het nog :X

Edit: dat laatste dus, als ik hem opnieuw probeer te downloaden krijg ik te zien dat hij niet compatible is.

27 september starten we hier, maar de TC zit iedereen nu al een maand of 2 op te jagen :')

Update: ik heb dus zojuist ook maar die Leagoo telefoon besteld. Er is nu immers een datum en mijn oude telefoon kan ik dus ineens niet meer gebruiken :') hoop wel dat ie nu op tijd is, anders heb ik zometeen alsnog een probleem natuurlijk
Om hier nog even op terug te komen, ben nu dus met die telefoon aan de slag gegaan om hem onofficieel te upgraden naar android 4.4. In eerste instantie kreeg ik weer dat inlog scherm ipv inloggen met pincode, maar nadat ik daar inlogde kon ik een nieuwe pincode aanmaken en de app weer in!! Dus misschien had ik er toch op mijn android 4.2 ook wel weer ingekund :') kan zijn dat ik eea onterecht aan elkaar gekoppeld had en dat er gewoon even iets mis ging.
Dat weet ik niet zeker en ik ga na al die moeite ook niet meteen weer terug naar de officiele software, maar misschien dat iemand hier nog wat aan heeft. Als er meer mensen zijn die een te oude versie van android hebben is dit misschien iets om over na te denken, zo'n upgrade, maar zo'n custom rom installeren is best wat werk als je er niet bekend mee bent, en je kan je telefoon slopen ;)

Ik overweeg nu toch ook om die china foon te annuleren en voor mezelf lekker een nieuwe te kopen. Deze telefoon is ook al een paar jaar oud ondertussen, en nu ik weet hoe ik deze met onofficiele software bruikbaar kan houden.. er is ook al android 5.1 software voor te krijgen namelijk :)
pi_165097414
Gelukkig was het afgelopen zaterdag hier iets drukker, zodat ik mijn uren wat kan aanvullen en niet verder in de min kom.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:28:15 #125
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_165128834
Wat een rust. Iedereen oververmoeid en postnl moe?
Loesje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')