Goed voor een rustig weekend.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Denk dat er te veel mensen tegelijk op zitten
Weekend!quote:
Gewoon lopen zoals het in je tas zit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
De lopen die ik vandaag had waren niet volgens het boekje gezet, maar volgens hoe iemand het zelf zou lopen. Bij de eerste loop was dat prima, al moest ik nog even wat wijzigen in de bundelvolgorde, maar bij de tweede loop was het echt een ratjetoe. Die loop doe ik compleet anders dan hoe het stond. Ben een kwartier bezig geweest om alles op mijn eigen volgorde te leggen. In die tijd had ik al een flink stuk kunnen bezorgen
Dan maak je onnodig veel meters extraquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon lopen zoals het in je tas zit.
Maar ook reden om tijd bij te schrijven.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan maak je onnodig veel meters extra
neuh. Kon net aan binnen de tijd blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Maar ook reden om tijd bij te schrijven.
He! Jammer!quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Kon net aan binnen de tijd blijven
Gelukkig had ik zelf ook verkeerde sterkte vandaag. Foute sortering, niks van gemerktquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Ik had ook iemand die mijn loop gezet had met de bril op verkeerde sterkte.
Gelukkig zag ik het al bij het inpakken van de fietstassen dus heb de boel maar even goed op loopvolgorde gezet. Alleen de laatste straat was nog helemaal verkeerd. Twee straten die als een waren gezet, zo gezegd.![]()
De voorbereider toch maar even naar de Specsavers sturen.
het werkt toch? Waarom dan verwijderen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:51 schreef diesnelle het volgende:
Mijn eerste keer 'echt', met de App.
M'n ouwe trouwe telefoon mee (niet kompettebel met de ep) met databundeltje voor mobiel internet. Een wel kompettebel apparaat (zonder internet) mee voor de ep. Mijn oudje als mobiele hotspot ingesteld, waarmee de andere via wifi contact kon maken.
En hoera! Ondanks protesten van de App liep die wel (en ik ook). Eerste wijk: 1 minuut binnen de tijd, tweede wijk iets van 20 minuten. Dat NIET opgegeven, want vanaf vandaag ben ik gekke henkie niet meer. Die tijd ging ook ruimschoots op aan alles in- en uitschakelen plus fietsen naar een ander depot.
Nu ga ik alles er af gooien en wachten wat voor alternatief werk mij aangeboden wordt.
Ik doe niet meer mee aan die onzin.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het werkt toch? Waarom dan verwijderen?
dus je gaat liever sorteercentra vegen dan op een app op play drukken?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:30 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee aan die onzin.
man man. Ze heeft toch tetten? Die verdwijnen niet zomaar.quote:
Ze hebben me veel te hard nodig in de bezorging! Ze kunnen kiezen of delen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je gaat liever sorteercentra vegen dan op een app op play drukken?
Man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |